Minä en juo tänäänkään juuri mitään.

Anonyymi

Join jonkin pikkupaketin 8kpl karjala IVan-olutta, nyt kun alkaa Hercule Poirot kokonaisena elokuvana 1850 YLE1 HD-versiona, alan katsomaan sitä ja tekemään herkullisia iltapaloja samalla, aamulla pitää herätä taas hommehin ja pyöräilyurheiluihin aikaisin :)

39

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla on kaapissa kaksi siideriä.

• Anonyymi

Tarkistin että minkähän takia ajoitin sitten että 2100 alkaisi joku juttu, varmaankin tuo Schindlerin lista, juuri kun Hercule Poirot loppuu ehdin siis käydä kylvyssä ja alkaa unielokuvaksi katsomaan tuota.

Ei oli hyvä tuo uusi versio naamari-ryöstäjistä: Point Break, tv:ssä.

• Anonyymi

Mulla taas on olvin pilsneriä, prosenteja niin vähän ett uskaltaa tarjota sitä autoilevallekin ruokajuomaksi, kun ei heti ratin taakse istu. Itse otan sellaisen sauna juomaksi, aina joskus.

Ruuan otin uunista hetki sitten, ja sitäkös koira nyyhkii nyt! Meillä on tänään taas yhteiset eväät; kanasuikaleita paistettuna, keitetyn spagetin kanssa, tomaatikastikkeen loppu johon lisäsin kananmunaa ja desin vettä sekä kuohukerman purkin lopun liraus maitoa, mausteet ja suola joukkoon ja koko komeus oli uunissa n. 3varttia. Jospa panis jo koiralle jäähtymään ruokaa sen omaan ruokakuppiin, saattais tuo ruuan vonkaaminen loppua, kun se tietää ruokaa pikapuolin kuitenkin tulevaksi.

Kiitos tuosta elokuvan maininnasta, oon ne kyllä kaikki jo nähnyt kertaalleen ainakin, mutt taidan katsoa uudelleen ja samalla ruokailla.
      trollikka

• Mä juon vettä. Olutkin maistuisi, mutta ei voi juoda. Juokaa siis minunkin puolesta, ketkä voitte ja juotte.

• Ajattelin jumalanhakuista huomista, eikun siis humalahakuista juomista. 😘🤗😋😋😋😋😋😋😋🍼😋😋😋😋🍼🍼😋😋

• Jascal kirjoitti:

Ajattelin jumalanhakuista huomista, eikun siis humalahakuista juomista. 😘🤗😋😋😋😋😋😋😋🍼😋😋😋😋🍼🍼😋😋

Taidat jo olla umpi jurrissa? 🤪

Maidolla humaltumista?

• Jan1 kirjoitti:

Maidolla humaltumista?

Ei ole maitotölkki kyseessä vaan minusta hymiöitten pullo näyttää kirkailta - olisiko kossua? Itse meinaan juoda n. pe 12.6. terassilla auringonpaisteessa yhden oluen, ehkä kesän ainoan. Jos perjantaina ei paista kolmen viikon päästä - niin sitten jonakin toisena aurinkoisena päivänä.

• Jan1 kirjoitti:

Maidolla humaltumista?

Paksut sormet osuivat hiukan huti. 😂😋 Isot jalat, kädet jne. Kyllä sä tiedät. 😜 Hiukan olisin juonut kuin sieni jos olisin jo umpi jurrissa.

• Jascal kirjoitti:

Paksut sormet osuivat hiukan huti. 😂😋 Isot jalat, kädet jne. Kyllä sä tiedät. 😜 Hiukan olisin juonut kuin sieni jos olisin jo umpi jurrissa.

Poju on kuin pesusieni, hiukan imaissut nestettä. 🧽

Ja koittaa syyttä sormia. 😃

• Jan1 kirjoitti:

Poju on kuin pesusieni, hiukan imaissut nestettä. 🧽

Ja koittaa syyttä sormia. 😃

Sormien vika se on kun vie neljä painiketta kerralla. 😋😜 Piti vaihtaa isompi laite niin ei vahingossa osu pahasti ohi. 😋😂🍼😋😂🍼 Ehkä se on valkoinen ryssä tuttipullosta.
        En ole vielä ollut edes tuntia kotona, ensin piti hakea juomaeväät ja käydä suihkussa.

• FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

Ei ole maitotölkki kyseessä vaan minusta hymiöitten pullo näyttää kirkailta - olisiko kossua? Itse meinaan juoda n. pe 12.6. terassilla auringonpaisteessa yhden oluen, ehkä kesän ainoan. Jos perjantaina ei paista kolmen viikon päästä - niin sitten jonakin toisena aurinkoisena päivänä.

Tuttipullo! Skool.

• Jascal kirjoitti:

Sormien vika se on kun vie neljä painiketta kerralla. 😋😜 Piti vaihtaa isompi laite niin ei vahingossa osu pahasti ohi. 😋😂🍼😋😂🍼 Ehkä se on valkoinen ryssä tuttipullosta.
        En ole vielä ollut edes tuntia kotona, ensin piti hakea juomaeväät ja käydä suihkussa.

Nopee tahti. Onkohan sun pullossa vellitutti? 😄😂

• Jan1 kirjoitti:

Nopee tahti. Onkohan sun pullossa vellitutti? 😄😂

Ei ole, ettei pääse tukehtumaan. 😜

• Jascal kirjoitti:

Ei ole, ettei pääse tukehtumaan. 😜

Mutta tulis laheemmin nestettä pihalle, eikä vaadi imemistä niin kovin. 😃

• Jan1 kirjoitti:

Tuttipullo! Skool.

Niinpä taitaa olla, tuttipullo, mutta minulle tuli ensiksi mieleen kossupullo. Tuttipullosta minulla on sen verran aikaa, että tunnistanut heti vaan näin mitä kuvittelin näkeväni.

Niinpä taitaa olla, tuttipullo, mutta minulle tuli ensiksi mieleen kossupullo. Tuttipullosta minulla on sen verran aikaa, että tunnistanut heti vaan näin mitä kuvittelin näkeväni.

Näit näkyjä? 😉

Kädet ojossa, kossua, kossua... 😜

Huumorilla.. 🤗

• Jan1 kirjoitti:

Mutta tulis laheemmin nestettä pihalle, eikä vaadi imemistä niin kovin. 😃

Menisi paita likaiseksi. 😋 Jätän tarkoituksella kaksi sutkauttelua välistä. 😎

• Jascal kirjoitti:

Menisi paita likaiseksi. 😋 Jätän tarkoituksella kaksi sutkauttelua välistä. 😎

Huh. 😬

Kaulappu vaan käyttöön.

• Jan1 kirjoitti:

Näit näkyjä? 😉

Kädet ojossa, kossua, kossua... 😜

Huumorilla.. 🤗

Oli sinulla huumoria - minä nauroin nähtyäsi viestisi. Kossu aika meni 19-vuotiaana ohi. Silloin vodkaa tuli vähän juotua, kun sitä sai lentokentiltä ulkomailla tai ostettuna kaverin tyttöystävältä. Sitten tuli 20 vuotta mittariin niin se kossu ei ollut enää mielenkiintoista, kun 20-vuotiaana sitä sai lailisesti iän puolesta Alkosta. 19-vuotiaana vodka oli haluttavaa ja kossu, mutta ei enää täysikäisenä 20-vuotiaana. :)

• Jan1 kirjoitti:

Huh. 😬

Kaulappu vaan käyttöön.

Entäs syöttäjää? 😏

Oli sinulla huumoria - minä nauroin nähtyäsi viestisi. Kossu aika meni 19-vuotiaana ohi. Silloin vodkaa tuli vähän juotua, kun sitä sai lentokentiltä ulkomailla tai ostettuna kaverin tyttöystävältä. Sitten tuli 20 vuotta mittariin niin se kossu ei ollut enää mielenkiintoista, kun 20-vuotiaana sitä sai lailisesti iän puolesta Alkosta. 19-vuotiaana vodka oli haluttavaa ja kossu, mutta ei enää täysikäisenä 20-vuotiaana. :)

No hyvä, että viestini välittyi oikein. 😃

Olen tainnut mitään kirkasta alkoholia nauttia viimeksi Korfulla 2011? Ouzoa. Se oli tosi hyvää. Pienen pullon join baarikaapista.

• Jascal kirjoitti:

Entäs syöttäjää? 😏

Huhuile ulko-ovella hetki ja katso jos joku tulisi avuksi. 😌

(valkotakkiset) 😄

• Jan1 kirjoitti:

No hyvä, että viestini välittyi oikein. 😃

Olen tainnut mitään kirkasta alkoholia nauttia viimeksi Korfulla 2011? Ouzoa. Se oli tosi hyvää. Pienen pullon join baarikaapista.

Kerroitkin joskus, että olet Välimerellä käynyt Espanjassa ja Kreikassa. Milloinka kävit Espanjassa?

Kerroitkin joskus, että olet Välimerellä käynyt Espanjassa ja Kreikassa. Milloinka kävit Espanjassa?

Espanjassa 2012. Tammikuussa. Nyt olisi ollut äitienpäivän viikolla reissu Espanjaan, mutta korona nyt sotki homman. Ensi vuonna sitten. Kunhan korona on saatu aisoihin.

• Jan1 kirjoitti:

Huhuile ulko-ovella hetki ja katso jos joku tulisi avuksi. 😌

(valkotakkiset) 😄

Valkotakkinen melkein sairaanhoitaja valmiina ottamaan syliin ja syöttämään valtavan vauvan? 😋😋😋

• Jan1 kirjoitti:

Espanjassa 2012. Tammikuussa. Nyt olisi ollut äitienpäivän viikolla reissu Espanjaan, mutta korona nyt sotki homman. Ensi vuonna sitten. Kunhan korona on saatu aisoihin.

Itse haaveilen Lontoon matkasta sen Kanariansaarten reissun lisäksi. On rahasta ja koronasta sekin kiinni. Toivottavasti pian pääset Espanjaan!

Hyvää illan jatkoa, sillä minä taidan kohta alkaa katsomaan futista: Berliinin derbyä.

Oli kiva jutella! :) Hyvää iltaa ja yötä!

• Jascal kirjoitti:

Valkotakkinen melkein sairaanhoitaja valmiina ottamaan syliin ja syöttämään valtavan vauvan? 😋😋😋

Huikkaa sille, ettei kävele ohi! 😊 👍

Itse haaveilen Lontoon matkasta sen Kanariansaarten reissun lisäksi. On rahasta ja koronasta sekin kiinni. Toivottavasti pian pääset Espanjaan!

Hyvää illan jatkoa, sillä minä taidan kohta alkaa katsomaan futista: Berliinin derbyä.

Oli kiva jutella! :) Hyvää iltaa ja yötä!

Lontoon rakeet tuli mieleen. 😆

Eiköhän ensi vuonna jo pääse. Toivottavasti, nimittäin kovasti kaipaan Espanjaan.

Kiitos, hyvää iltaa ja yötä sinullekin. 🙂

• Jan1 kirjoitti:

Huikkaa sille, ettei kävele ohi! 😊 👍

Huikhuik. 😂

• Jascal kirjoitti:

Huikhuik. 😂

No tuliko auttamaan? 😃

• Jan1 kirjoitti:

No tuliko auttamaan? 😃

No ei tullut. 😤

• Jascal kirjoitti:

No ei tullut. 😤

Ikävä ihminen. 😒
        Jatka huhuilua, jos joku muu vielä tulisi.

🐮

• Anonyymi

Ihme raitistelua vaikka juuri alkoi kesä. Minä taidan juoda suurin piirtein saman määrän olutta ja lisäksi bourbonia ja gintonicia. Pikkusikarin kanssa meni äsken vähän brandya kun se sopii hyvin yhteen sen kanssa. Näin siinä käy kun mies jätetään yksin kylmään maailmaan. Nuorena minäkin olin raitis ja reipas.

• Anonyymi

Ei pysty kun tuli kesiviikkona ja eilen ryypättyä

• Anonyymi

tekis mieli kyllä kahvia mutta ppakko tyytyä teehen ettei yö unet mene ja iltapalaksi joko paistan kanamunia tai munakas

• Anonyymi

Illalla tavallisesti kylpy sekä minttuteetä menthol-pastilleilla maustettuna.

Luontainen unilääke tulee itselleni: kun yleensä herään tietokoneen kanssa hommiin joskus aamulla aikaisin 0600 yleensä, teen hommia noin puoleen päivään, sitten 2 pyöräilylenkkiä, silloin illalla alkaa väsyttämään jo normaalistikin.

Aamulla herään virkeänä tekemään hommia, olen tehokkain aina aikaisin aamuisin, se on kuin eräs työnantajani sanoi: aivojen tavallaan sellainen turbo-boost kun virkeänä käynnistyvät.

Oli aika monimutkainen juoni Hercule Poirotissa, en muistanut tuota.

• Anonyymi

Teetä, minttu eli mentholiteetä. Sehän on sallittua.

• Anonyymi

Niin minttuhan on täysin sallittua ja sillä on kyllä paljon erilaisia terveysvaikutuksia.
        Ja rentouttaakin mukavasti, minttu.

Nyt vasta huvittava vauhtielokuva tuleekin: Max Mad - Fury Road, muistan katsoneeni joskus: "sotarekka tulee ja hiirihaukat hyökkäävät" ;)

• Anonyymi

Keitin aamulla perunaa ja paistoin kanasuikaleita. Muuta en ole syönyt. Huomenna menen kalaan jos saisi ahvenia niin sitten syön niitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      259
      2884
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      105
      2398
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      12
      1980
    4. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      73
      1483
    5. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      85
      1434
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      18
      1330
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1148
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1120
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      43
      1014
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      983
    Aihe