Voi voi. Iso osa miehistä ei saa seksiä oli kotimaa tai ei.
https://yle.fi/uutiset/3-11363740
Sinkku-Riikka kärsii, kun ei koronan takia saa seksiä
28
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos maltoit lukea....on siellä saanut miehetkin.
"Hänen mukaansa ilmapiiri Roomassa on ollut karanteenin loppuessa suorastaan eroottisesti latautunut.
– Rivien välistä oli lopulta luettavissa, että tehkää mitä vaan. Ja nyt kun tässä on oltu heti suhteellisen vapaita, niin jokainen on varmasti tarpeensa jossain saanut täytettyä, Vainio tuumaa." - Anonyymi
Kuoleman läheisyys on saanut ihmiset aina lisääntymään, tuskin korona tekee tässä poikkeuksen.
Riikka tuntuu mukavalta naiselta, meillä olisi samat harrastukset.
"Minulle seksi on kehollisuuden ilmentämisen muoto kuten vaikka tanssi ja pyöräily, Riikka Vainio sanoo"
AsianVierestä - Anonyymi
Tuo on syy miksi naiset muuttavat Italiaan
- Anonyymi
Ei ne kaikki sinne ole muuttaneet, näyttäähän noita jääneen jokunen Suomeenkin.
Voisi kuvitella että tuolla ikäneidolla olisi isompiakin ongelmia mitä haastaa lehtien palstoilla, vaikkapa se kun ei ole läytänyt miestä itselleen vaikka italiassa niitä kai on aika paljon vapaana.
- Anonyymi
Ei kelpaa miehille kuin panoseuraksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kelpaa miehille kuin panoseuraksi
Joo. Ri ole vaimoainesta
- Anonyymi
Mitä ihmettä nainen vakituisella miehellä tekee?!
- Anonyymi
Legginsit jalkaan. https://www.iltalehti.fi/muoti/a/15d818fa-891c-42a2-a4b3-cb68e89f537b
- Anonyymi
Kuikahan moni italiaano totakin on rassannut?
- Anonyymi
Tällaista varmaan kannattaa ätmin miettiäkin ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällaista varmaan kannattaa ätmin miettiäkin ;)
Miksei? Yksinäisillä miehillä on paljon aikaa spekuloida tuttujen ja tuntemattomien naisten seksielämillä.
- Anonyymi
Miksi mietit tuollaista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi mietit tuollaista?
Koska se on tärkeä kysymys, ihan hygieniasyistä
- Anonyymi
Riikka ei ole hyvännäköinen ollenkaan joten mitä toivoa tuolla on italialaisten naisten parissa italiassa? Ei mitään. Panoseuraksi kelpaa miehille ei muuhun, siksi on sinkku.
Rivien välistä voi lukea..nähtiin taas naisen ajatuksenjuoksu.- Anonyymi
Ei tarvitse ollakaan. Pohjoisen naisen eksotiikka kyllä kiinnostaa. Ätmiä näemmä taas v.tuttaa kun oma käsi on tämän(kin) viikonlopun seura.
- Anonyymi
Entäs jos tykkää panna, niinkuin normaalit ihmiset yleensä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs jos tykkää panna, niinkuin normaalit ihmiset yleensä?
Normaali ihminen haluaa parisuhteen, ei panna ympäriinsä
- Anonyymi
Salavuoteus ja yksinkertainen huoruus rehottaa.
- Anonyymi
https://incels.co/threads/sweden-is-hell-on-earth-for-men.207420/post-4627200
Isot edellä, pienet perässä. - Anonyymi
Kyl naiset kärsii koska eivät omista miestä joka tyydyttää.
- Anonyymi
Tuomitsemme jyrkästi tuollaiset naiset
- Anonyymi
Ketkä te?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketkä te?
Me kiltit ja kunnolliset miehet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me kiltit ja kunnolliset miehet
Sä et ole kilttiä etkä kunnollista nähnytkään
- Anonyymi
Se on kyllä koomista että näissä ketjuissa palstan ätminkäiset aina julistavat sanomaansa, että naista kuin naista kyllä ytmitkin panevat mutta eivät halua muuten. Mutta itse miehenä en kyllä pistäisi pahakseni jos ytnit haluaisivat vain panna, joten miksi sen pitäisi naisia häiritä, meinaan yhtä lailla hekin seksistä pitävät.
- Anonyymi
Paineessa suolahapolla kyllästetty pimppi, odottaa painekyllästettyä lankkua seurakseen?
- Anonyymi
Riikka on moderni nainen!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948201
- 403942
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html351282Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321132Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121030Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797