Varma keino välttää isäksi tuleminen

Anonyymi

Jos palstalla on miespuolisia sinkkuja joita arveluttaa naisten yleinen ja ikuinen halu perheenperustamiseen, niin tässä vinkki.

Ottakaa vanhempi nainen. Yli neljänkympin alkaa munasarjat olemaan kuivahtaneet.

48

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No enpä laskisi senkään varaan... Mutta on sitä olemassa muitakin ehkäisymenetelmiä. Miehenkin voi steriloida helposti. :oD

      • Ootko tehnyt sen jo?


      • valtakunta kirjoitti:

        Ootko tehnyt sen jo?

        En, ei ole ollut tarvetta, mutta kyllähän se toisaalta olis ihan hyvä, niin ei tarvitsisi miettiä ehkäisyjä siinä mielessä. :o)


      • Disse kirjoitti:

        En, ei ole ollut tarvetta, mutta kyllähän se toisaalta olis ihan hyvä, niin ei tarvitsisi miettiä ehkäisyjä siinä mielessä. :o)

        Jos on täysin varma niin tuohan on ainut.
        Itse olen sellainen etten taas koe vetoa, jos mies on sterilisoitu.


      • valtakunta kirjoitti:

        Jos on täysin varma niin tuohan on ainut.
        Itse olen sellainen etten taas koe vetoa, jos mies on sterilisoitu.

        No itselle sillä ei ole enää mitään merkitystä, en aio lisääntyä jokatapauksessa, mutta oma keinohan siihen on ainakin siinä mielessä varma, ettei se ehkäisy ole kenenkään muun hommana. En ole vielä tutustunut miten monella eri tavalla sen voisi hoitaa. Mutta ehkä joskus....

        Ai sä olet kokeillut tunnetko vetoa milläkin tavoin ehkäisyn hoitaviin miehiin? Mä oon luullut, että sä olet ihan jämäkän yksiavioinen?
        No sinähän se itsesi parhaiten tunnet. :o)


      • Disse kirjoitti:

        No itselle sillä ei ole enää mitään merkitystä, en aio lisääntyä jokatapauksessa, mutta oma keinohan siihen on ainakin siinä mielessä varma, ettei se ehkäisy ole kenenkään muun hommana. En ole vielä tutustunut miten monella eri tavalla sen voisi hoitaa. Mutta ehkä joskus....

        Ai sä olet kokeillut tunnetko vetoa milläkin tavoin ehkäisyn hoitaviin miehiin? Mä oon luullut, että sä olet ihan jämäkän yksiavioinen?
        No sinähän se itsesi parhaiten tunnet. :o)

        Niihän tunnen, vetoa tunteminen on vähän eri asia.


      • Disse kirjoitti:

        No itselle sillä ei ole enää mitään merkitystä, en aio lisääntyä jokatapauksessa, mutta oma keinohan siihen on ainakin siinä mielessä varma, ettei se ehkäisy ole kenenkään muun hommana. En ole vielä tutustunut miten monella eri tavalla sen voisi hoitaa. Mutta ehkä joskus....

        Ai sä olet kokeillut tunnetko vetoa milläkin tavoin ehkäisyn hoitaviin miehiin? Mä oon luullut, että sä olet ihan jämäkän yksiavioinen?
        No sinähän se itsesi parhaiten tunnet. :o)

        Miehen ehkäisyn tunteminen vähän eri asia kuin totaalinen strerilissatio. Ollaan me ehkäsyistä puhuttu miehen kohdalla.


      • valtakunta kirjoitti:

        Miehen ehkäisyn tunteminen vähän eri asia kuin totaalinen strerilissatio. Ollaan me ehkäsyistä puhuttu miehen kohdalla.

        Niin, mitä se muuttaa? Ei sterilisaatio vie seksuaalisuutta mihinkään. En ainakaan usko. Ehkä se tulee mieleen, kun joiltain kissoilta nappastaan munat, niin ne vaan makaa, eikä lähde vietin perässä maukumaan pitkin kyliä. Itse en tee sitä siitä huolimatta, vaikka vielä on kaikki alkuperäisellä tolalla...


      • valtakunta kirjoitti:

        Miehen ehkäisyn tunteminen vähän eri asia kuin totaalinen strerilissatio. Ollaan me ehkäsyistä puhuttu miehen kohdalla.

        Niin, sterilisaatio ei vaikuta mitään sukupuolielämään ja siemennestekin tulee ihan entiseen malliin. Että aikalailla turhia ennakkoluuloja on ihmisillä tuotakin kohtaan...


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Jos on täysin varma niin tuohan on ainut.
        Itse olen sellainen etten taas koe vetoa, jos mies on sterilisoitu.

        Ei sinä sitä sisälläsi tunne onko mies sterilisoitu vai ei. Ja sitä paitsi sinullehan voidaan aina valehdella. Milläs todistat?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinä sitä sisälläsi tunne onko mies sterilisoitu vai ei. Ja sitä paitsi sinullehan voidaan aina valehdella. Milläs todistat?

        Se on vain ajatuksena epäkiihottava.🙄


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Jos on täysin varma niin tuohan on ainut.
        Itse olen sellainen etten taas koe vetoa, jos mies on sterilisoitu.

        Etpä sinä valintatalo ulospäin näe onko mies ottanut vasektomian vai ei. Onko vatupassi vino sulla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etpä sinä valintatalo ulospäin näe onko mies ottanut vasektomian vai ei. Onko vatupassi vino sulla?

        Se että taitaa vino olla sinulla, osaa edes nimeäni kirjoittaa.😁


      • Disse kirjoitti:

        Niin, sterilisaatio ei vaikuta mitään sukupuolielämään ja siemennestekin tulee ihan entiseen malliin. Että aikalailla turhia ennakkoluuloja on ihmisillä tuotakin kohtaan...

        En koe ennakkoluuloja vaan en koe kiihottavana🙄


      • valtakunta kirjoitti:

        En koe ennakkoluuloja vaan en koe kiihottavana🙄

        Niin, no se onkin sun ongelma. Mutta niinkuin tuossa joku sanoi, etpä sä mistään tietäis, jos ei joku kertois.


      • Disse kirjoitti:

        Niin, sterilisaatio ei vaikuta mitään sukupuolielämään ja siemennestekin tulee ihan entiseen malliin. Että aikalailla turhia ennakkoluuloja on ihmisillä tuotakin kohtaan...

        Hedelmällinen mies on kiihottava🥰
        Onhan hän mehukkaan kuuloinen.


      • Disse kirjoitti:

        Niin, no se onkin sun ongelma. Mutta niinkuin tuossa joku sanoi, etpä sä mistään tietäis, jos ei joku kertois.

        Ei se ole minulle ongelma😁
        Aijotko jättää kertomatta puolisollesi?


      • valtakunta kirjoitti:

        Ei se ole minulle ongelma😁
        Aijotko jättää kertomatta puolisollesi?

        No eiköhän tuo tule sanottua. Luultavasti joskus noista ehkäisyistä tulis ajankohtaisia...




    • Anonyymi

      Niin mitenkä vanhan sen hedelmättömän naisen sinusta pitäisi olla?
      Kas kun olen hoitanut naista, joka on saanut toisen lapsensa 46 vuotiaana.
      Esikoinen oli täyttänyt jo 23 vuotta, eikä tullut katsomaan äitiään eikä pikkusisartaan. Yhtä nolo tapaus oli lapsen isä, naisen esikoispojan kaveri. Kaikki 3 aikuista olivat asuneet naisen omistamassa omakotitalossa, jossain kaupungin/kylän syrjässä.

      Minusta tuntuu näin sivullisena, ett jotenkin nuorimies, lapsen isä oli luottanut juuri siihen ettei vanhempi nainen tulisi raskaaksi. Vähän epäilen ett asumis olosuhteet vaihtuivat ja kaveruksetkin erkanivat omille teilleen.

      • Jep. Mummuni sai isäni 48 vuotiaana.
        Se on niin henkilökohtaista kierto ja vaihevuodet.


      • valtakunta kirjoitti:

        Jep. Mummuni sai isäni 48 vuotiaana.
        Se on niin henkilökohtaista kierto ja vaihevuodet.

        Voihan se olla että oli 58 mutta täytyy kysyä vielä äitiltä😁


    • Anonyymi

      Kurpan kanssa välttää tehokkaasti myös erektion.

    • Anonyymi

      Tää toimii ainakin:

      Sano naiselle kun näät sen eka kerran: " sulla on kivat tissit, anna mun testata sun tuheroa"

      oon satavarma, että teille ei tuu lapsia

    • Anonyymi

      Pitää olla yli 50v.

      Varmin keino on pitää jalat ristissä.

    • Anonyymi

      Isäksi tulemisen välttää yksinkertaisesti sillä ettei juo viinaa eikä käy yökerhossa.
      Kun ei tapaa naisia, niin ei lapsiakaan tule.

      t. viinamies

      • Mutta näköjään saa jumalattomat pakko-oireet siitä hyvästä. :oD


    • Anonyymi

      Niin tai nainen joka ei halua lapsia?

      • Anonyymi

        Ei toimi. Nainen on epäluotettava ihan luonnostaan. *vanha kansan viisaus*


    • Mjaa, mulla ainakin vielä toimii munasarjat ja irtoo munasolu. Ja täytän ensi kuussa 44. Vasta kävin gynellä. Ei kuulemma ole vielä nähtävissä mummoontumista hormonien puolesta.

      Että vielä tulis muksuja, jos niitä tahtois tehdä. Vaan en tahdo.. Nuossa kahdessa piisaa vielä vuosiksi äpläämistä. 😅

      • Anonyymi

        Tiäsikkö muuten että kuukautisten tuleminen ei välttämättä kerro siitä että munasolu irtoaa?


      • Anonyymi

        Mitenkä tuo munasolun irtoaminen vahvistetaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiäsikkö muuten että kuukautisten tuleminen ei välttämättä kerro siitä että munasolu irtoaa?

        Mutta tiesitkös, että irtomunien kerääminen kertoo tietämättömyydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkä tuo munasolun irtoaminen vahvistetaan?

        Munasolun irtoamisen voi todentaa paistamalla kanan ja sitten tarkistamalla munan sisällön.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiäsikkö muuten että kuukautisten tuleminen ei välttämättä kerro siitä että munasolu irtoaa?

        Heh, ei mulla kuukautisia ole. Kierukka estää ne. Mutta ultrassa näkyi munasolu olleen kypsä ja irtoamassa. Nehän tutkii sisältä että ulkoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkä tuo munasolun irtoaminen vahvistetaan?

        Sähän voit tehdä ovulaatiotestejä. Ja gynekologit tunnistaa ultrassa munasolujen kypsymisen follikkelin koosta.

        Tarkkojahan nuo ovat. Lapsettomuushoidoissa kävin aikoinaan ja ultralla lääkäri tutki miltä munasarjoissa näyttää. Onko kasvua tapahtunut ja montako munasolua saadaan punkteerattua.


      • Jan1 kirjoitti:

        Sähän voit tehdä ovulaatiotestejä. Ja gynekologit tunnistaa ultrassa munasolujen kypsymisen follikkelin koosta.

        Tarkkojahan nuo ovat. Lapsettomuushoidoissa kävin aikoinaan ja ultralla lääkäri tutki miltä munasarjoissa näyttää. Onko kasvua tapahtunut ja montako munasolua saadaan punkteerattua.

        Ja mä tunnen aina vihlovan kivun, kun ovis tapahtuu. Myöskin alapäästä tulee norjempaa lirua, kun munasolu on irronnut. Kun yleensä ei liru mitään.



    • Anonyymi

      Äitini teki nuorimman viiskymppisenä ja kissalta kun pallit poistettiin niin nii vaan himot hyrrää..panee pehmopupua päivittäin🙊🐾

    • Anonyymi

      Varmin keino jotta ei tule isäksi on olemalla nainen.

      • Anonyymi

        Jan1lla saattais olla sanomista sulle. Nykyään ei oo mikään varmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jan1lla saattais olla sanomista sulle. Nykyään ei oo mikään varmaa.

        Haluaisitko sinäkin ryhtyä naiseksi elatusapurahan pelossa, jotta et olisikaan enää lapsen isä vaan olisit lapsen äiti?

        Jolloin saisit äityis-rahaa, kaksi äitiä saisi lapsesta äitiystukea?
        - Plastiikkakirurgi ja teologian tohtori todentaisi sukupuolen vaihdoksen, isää ei olisi silloin ollenkaan.

        Olisi äityistuki toiselle äidille.


      • Heh, nojuu. Isäksi voi tulla, vaikkapa adoptoimalla. Mutta naisena et voi olla biologinen isä ellet ole tehnyt sukupuolenkorjausta miehestä naiseksi.

        Sukusoluja voi pakastaa ja näin ollen naisenakin voi tulla isäksi. Jos sinun siittiöillä hedelmöitetään joku nainen. Itseään ei sentään voi hedelmöittää eikä naisen vermeillä syntynyt luonnollisesti voi hedelmöittää ketään. 🤪


      • Jan1 kirjoitti:

        Heh, nojuu. Isäksi voi tulla, vaikkapa adoptoimalla. Mutta naisena et voi olla biologinen isä ellet ole tehnyt sukupuolenkorjausta miehestä naiseksi.

        Sukusoluja voi pakastaa ja näin ollen naisenakin voi tulla isäksi. Jos sinun siittiöillä hedelmöitetään joku nainen. Itseään ei sentään voi hedelmöittää eikä naisen vermeillä syntynyt luonnollisesti voi hedelmöittää ketään. 🤪

        Ja on niitä transmiehiä, jotka on olleet raskaana, synnyttänyt lapsiaan. Heillä tietysti on biologisena naisena vielä tarvittavat välineet käytössä ja paikoillaan.


    • Anonyymi

      Ihan kaksikymppiset kiinnostaa vielä ja niillä on sentään seksuaaliset halut tallella toisin kun nelikymppisillä.

      • Tuokin on ihmisestä kiinni. Itellä toisinpäin. 20 olin melkeenpä aseksuaali, seksi oli väylä romanttiseen suhteeseen. Nyt päälle nelikymppisenä taas tekee mieli seksiä vaikkei olisi romantiikkaa. 😃


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2861
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2031
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe