Ihme katti. 🤯🐱
Kissa pissaa lavuaariin!
70
54
Vastaukset
Kusasis varmaan pönttöön, jos sais kannen auki..
- Anonyymi
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
On ne kyllä siistejä otuksia.. Pökäleet sentäs tekee laatikkoon.
Onhan maailmalla https://www.youtube.com/watch?v=5dxjzAfExiU
Anonyymi kirjoitti:
Onhan maailmalla https://www.youtube.com/watch?v=5dxjzAfExiU
Pitäiskö testata tota.. siis että jättää kannet ylös.. Onhan toi nyt hemmetin kätevää.
Mistä se tuon on oppinut?
- Anonyymi
Isännältä?
Anonyymi kirjoitti:
Isännältä?
Ei kai sentäs..
Se on varmaan nähny jotain epäsopivia juutubevideoita..😬Wwuwuw kirjoitti:
Ei kai sentäs..
Se on varmaan nähny jotain epäsopivia juutubevideoita..😬Isännälle pisuaari, emännälle lavuaari. Onkohan kissan vessan siivousta laiminlyöty?
Jascal kirjoitti:
Isännälle pisuaari, emännälle lavuaari. Onkohan kissan vessan siivousta laiminlyöty?
Ja kissalle kisuaari..
Semmonen juttu tässä on taustalla, että vaihdettiin joku kk sitten sen tavallisesti käyttämät savipohjaiset hiekat puupuruihin.. Alkuun se kyllä sinnekin pissi.. mutta nyt keväällä alkanu pissimään ulos pihalle ja näemmä lavuaariin. Kakit menee kyllä puruihin..Wwuwuw kirjoitti:
Ja kissalle kisuaari..
Semmonen juttu tässä on taustalla, että vaihdettiin joku kk sitten sen tavallisesti käyttämät savipohjaiset hiekat puupuruihin.. Alkuun se kyllä sinnekin pissi.. mutta nyt keväällä alkanu pissimään ulos pihalle ja näemmä lavuaariin. Kakit menee kyllä puruihin..No siinähän se selitys varmaan on. Mun kissa pidätteli kun vaihdoin puupuruihin. Oli liian karkeaa hänen makuun. Onneksi oli oikein hienojakoista hiekkaa varalta kotona. Ei auttanut kuin vaihtaa.
Wwuwuw kirjoitti:
Ja kissalle kisuaari..
Semmonen juttu tässä on taustalla, että vaihdettiin joku kk sitten sen tavallisesti käyttämät savipohjaiset hiekat puupuruihin.. Alkuun se kyllä sinnekin pissi.. mutta nyt keväällä alkanu pissimään ulos pihalle ja näemmä lavuaariin. Kakit menee kyllä puruihin..Kokeile ihmeessä kissalle kahta vessaa jossa toisessa on savipohjaiset hiekat. Ehkä puupurut ikävästi tarttuu turkkiin tai muuten vain ahdistaa niihin pissata.
Jascal kirjoitti:
Kokeile ihmeessä kissalle kahta vessaa jossa toisessa on savipohjaiset hiekat. Ehkä puupurut ikävästi tarttuu turkkiin tai muuten vain ahdistaa niihin pissata.
Tämä voisi toimia👍🏻.
Jostain luin myös että pitäisi vaihtaa asteittain, eli sekoittaa puupuruja tutun hiekan joukkoon ensin vaan vähän ja sitten asteittain lisätä puupurujen osuutta.Lillis2020 kirjoitti:
Tämä voisi toimia👍🏻.
Jostain luin myös että pitäisi vaihtaa asteittain, eli sekoittaa puupuruja tutun hiekan joukkoon ensin vaan vähän ja sitten asteittain lisätä puupurujen osuutta.Mulla ei näemmä viestit taas lähde.. vastasin sulle ja Jascalillekin..
Niin että näitä puupuruja on ollut ennenkin, eikä silloin ole ollut ongelmia.. Niitä se käytti myös silloin kun se meille tuli pari vuotta sitten.
Toisaalta, onko siitä niin haittaa vaikka se sinne liruttaakin? Alkaako haisemaan..tai jotain? Ei kai se kissan pisu ole kuin joku lusikallisen verran ja sinnehän se valuu viemäriin.. 🤔Wwuwuw kirjoitti:
Mulla ei näemmä viestit taas lähde.. vastasin sulle ja Jascalillekin..
Niin että näitä puupuruja on ollut ennenkin, eikä silloin ole ollut ongelmia.. Niitä se käytti myös silloin kun se meille tuli pari vuotta sitten.
Toisaalta, onko siitä niin haittaa vaikka se sinne liruttaakin? Alkaako haisemaan..tai jotain? Ei kai se kissan pisu ole kuin joku lusikallisen verran ja sinnehän se valuu viemäriin.. 🤔Ei kai siitä muuta haittaa oo kun tuo hygieniapuoli 😄
Vois olla eri ikävää jos esim. sähköhammasharjan vaihtopää tippuis lavuaariin 🙄😄Wwuwuw kirjoitti:
Toisaalta, onko siitä niin haittaa vaikka se sinne liruttaakin? Alkaako haisemaan..tai jotain? Ei kai se kissan pisu ole kuin joku lusikallisen verran ja sinnehän se valuu viemäriin.. 🤔Ei kait se haittaa, mutta joku bakteerihan niissä voi olla, mikä ainakin voi aiheuttaa odottavan äitin sikiölle jotain.... en muista mikä? Guugleta.
Disse kirjoitti:
Ei kait se haittaa, mutta joku bakteerihan niissä voi olla, mikä ainakin voi aiheuttaa odottavan äitin sikiölle jotain.... en muista mikä? Guugleta.
Mmm.... tuosta minäkin olen jotain lukenut.
Lillis2020 kirjoitti:
Mmm.... tuosta minäkin olen jotain lukenut.
Tuossa...
https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00619
Mutta voi olla, että tarkoittaa, että saa siitä ”kakkosesta”. 😬Wwuwuw kirjoitti:
Toisaalta, onko siitä niin haittaa vaikka se sinne liruttaakin? Alkaako haisemaan..tai jotain? Ei kai se kissan pisu ole kuin joku lusikallisen verran ja sinnehän se valuu viemäriin.. 🤔Eli lopeta lavuaarin nuoleminen! 😂
Disse kirjoitti:
Eli lopeta lavuaarin nuoleminen! 😂
Jatkuvasti ilmoittelee.. jokin meni pieleen ja jäkäjäkä..😤
Disse kirjoitti:
Tuossa...
https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00619
Mutta voi olla, että tarkoittaa, että saa siitä ”kakkosesta”. 😬Joo, kissan ulosteesta se voi tarttua.
Wwuwuw kirjoitti:
Joo, kissan ulosteesta se voi tarttua.
Niin, ei siis pissiliruista kai? 🤷♂️
Mutta ainahan eläimien kanssa saa olla varovaisempi, kun osa bakteereista ja viruksista on niissä piilevinä, mutta ihmiselle eivät sovellu.
Mulla muuten tulis jollekin puruihin pissaavalle kissalle kivasti kuiviketta. Pitäisköhän kysäistä joltain kissatyypiltä. Periaatteessa ihan sahanpurua. Pelletin seassa on hienoainesta ja mulla se karisee osin pois. Nyt oon koittanut työntää sitä puskien juurelle, mutta ei sitä mahottomia voi sinnekään mättää. 😬
Onneksi edes sinne kuin lattialle ja matolle.
- Anonyymi
Jooh, valtakunta, meillä tulee olemaan aika viihdyttävää kevyttä rockia tuo uusi DVD, joka tulee olemaan jakelussa vain rajatusti, materiaali tulee olemaan aika viihdyttävää kaikille joille sitä annamme, sitä levyä.
Aika surkeita nämä bodari-machot jotka pissivät pikkutyttöjen lavuaareihin... hyi sentään. Takapihalle se pissii myös ja peittää niin tarkasti ja huolella..myös koiran pisut. Koira taas sutii takajaloillaan pääosin tyhjää ilmaa..😄
Anonyymi kirjoitti:
Jooh, valtakunta, meillä tulee olemaan aika viihdyttävää kevyttä rockia tuo uusi DVD, joka tulee olemaan jakelussa vain rajatusti, materiaali tulee olemaan aika viihdyttävää kaikille joille sitä annamme, sitä levyä.
Aika surkeita nämä bodari-machot jotka pissivät pikkutyttöjen lavuaareihin... hyi sentään.Se kiva että on viihdyttävää musiikkia.
Ei se lavuaari ole pisupaikka jotka pitäisi jo ymmärtää, ettei sinne.
- Anonyymi
Kerro minkä takia kaikki Benley-merkkisen auton omistajat ovat oikeasti eunukkeja ja teeskelevät olevansa heteroja ja naimisissa?
Haluan syyn tähän valheellisuuteen ja homouden peittelyyn! Yrittää v.ttuilla sulle sillä ja sä vaan taputat. :oD
Wwuwuw kirjoitti:
Sitten se kusis kintuille, tai tyynylle..
Niinhän se on tehnytkin, mutta oot näin keväällä niin tukossa, ettet huomaa, kun se on kerennyt kuivumaan. :oD
Disse kirjoitti:
Niinhän se on tehnytkin, mutta oot näin keväällä niin tukossa, ettet huomaa, kun se on kerennyt kuivumaan. :oD
Nyt on ollu noin suunnilleen maailmankaikkeuden helpoin allergiakevät.. 😊👍
Wwuwuw kirjoitti:
Nyt on ollu noin suunnilleen maailmankaikkeuden helpoin allergiakevät.. 😊👍
Jaa? Oisko niin pikkuhiljalleen alkanut, ettei ole tullut sellaista hirmuhuippua missään vaiheessa. Mutta sehän kiva. :o) Pysyis kanssa tässä, ettei koivu tärähdä sitten hirmusena. Eikös se ole sulle ihan pahin?
Disse kirjoitti:
Jaa? Oisko niin pikkuhiljalleen alkanut, ettei ole tullut sellaista hirmuhuippua missään vaiheessa. Mutta sehän kiva. :o) Pysyis kanssa tässä, ettei koivu tärähdä sitten hirmusena. Eikös se ole sulle ihan pahin?
Koivu on pahin joo.. Se on vaan tää kevät ollu semmonen että kun on yhtenä päivänä paistanu aurinko, niin seuraavana päivänä on tupruttanu lunta..
Wwuwuw kirjoitti:
Koivu on pahin joo.. Se on vaan tää kevät ollu semmonen että kun on yhtenä päivänä paistanu aurinko, niin seuraavana päivänä on tupruttanu lunta..
Niin, no jotain iloa tästäkin? :oD Mulla nyt ei niin käy nokkaan siitospölyt, mutta kyllä koivun aikaan joutuu sillointällöin ottaa jopa allergialääkettä. Ja avaavaa....
- Anonyymi
Itsekin kusen aina lavuaariin. Samalla voi kätevästi huuhtasta munan.
Toivottavasti se ei keittiön tiskialtaisiin kuse..😬
Miksi se mieltää sen lavuaarin käymäläksi? Olisko hanalla ja juoksevalla vedellä jotain tekemistä asian kanssa?
Tuo pitää saada kyllä loppumaan. Laita sen oma hiekkalaatikko siihen johonkin viereen.
Alat nyt neuvomaan ja opettamaan sitä oikeille tavoille.
Kissan kovalevy pitää uudelleen päivittää. Siellä on joku "errori" päällänsä. :)Wwuwuw kirjoitti:
Sen laatikko on jo siinä vieressä.. 🤔
Ok. Siinä tapauksessa jääräpää kissa pitää opettaa uudestaan. Jostainhan se on saanut päähänsä käydä tarpeilla lavuaarissa. Se pitää ohjelmoida uudelleen.
tosi..typy kirjoitti:
Ok. Siinä tapauksessa jääräpää kissa pitää opettaa uudestaan. Jostainhan se on saanut päähänsä käydä tarpeilla lavuaarissa. Se pitää ohjelmoida uudelleen.
Nyt tuli mieleen, että se hana on alkanu valumaan, ellei sitä paina oikein painamalla kiinni.. Monta kertaa jääny tipottelemaan.. Ehkä se on siitä saanu päähänsä tipotella itekin..
Wwuwuw kirjoitti:
Nyt tuli mieleen, että se hana on alkanu valumaan, ellei sitä paina oikein painamalla kiinni.. Monta kertaa jääny tipottelemaan.. Ehkä se on siitä saanu päähänsä tipotella itekin..
No niin, siinä sinulle syy. Totta kai kissa käy pissillä, kun tiputtava hana suorastaan kutsuu osallistumaan. Yhdessä lorottelu on niin paljon sosiaalisempaa, kuin vanhalla hiekkalaatikolla kuopiminen. Kannattaa korjata se hana.
- Anonyymi
Jos kissa pissii hiekkalaatikon ulkopuolelle, hiekkalaatikko on joko liian likainen tai pieni. Muu syy voi olla esimerkiksi jonkinlainen sairaus kissalla mutta se yleensä pätee jos kissalla on esimerkiksi vatsa löysällä, ei niinkään pissiminen...
- Anonyymi
Kissan hiekkalaatikko on saatettu pestä puhdistusaineesta liian huonosti viimeisen puhdistamisen jälkeen ja kissa haistaa puhdistusaineen mikä ei miellytä. Toinen syy on sitten se, että laatikko on jo valmiiksi liian likaisen hajuinen... :o
Anonyymi kirjoitti:
Kissan hiekkalaatikko on saatettu pestä puhdistusaineesta liian huonosti viimeisen puhdistamisen jälkeen ja kissa haistaa puhdistusaineen mikä ei miellytä. Toinen syy on sitten se, että laatikko on jo valmiiksi liian likaisen hajuinen... :o
Kyllä se kuitenkin kakkii sinne.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Kyllä se kuitenkin kakkii sinne.
Onko kissa leikattu? Jos ei, se tuntee tarvetta merkata reviirinsä ja se saattaa lopulta levitä koko asuntoon (valitettavasti, kokemuksella...) Onneksi kuitenkin pelkästään lavuaariin tähän mennessä.
Anonyymi kirjoitti:
Onko kissa leikattu? Jos ei, se tuntee tarvetta merkata reviirinsä ja se saattaa lopulta levitä koko asuntoon (valitettavasti, kokemuksella...) Onneksi kuitenkin pelkästään lavuaariin tähän mennessä.
On leikattu. Se on tuo kissanhiekkojen vaihto ollu ton toisen ihmiseläimen vastuulla, mutta kyllä mä oon olettanu että kaikki olis kunnossa, kun se joka pvä sen siivoaa.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
On leikattu. Se on tuo kissanhiekkojen vaihto ollu ton toisen ihmiseläimen vastuulla, mutta kyllä mä oon olettanu että kaikki olis kunnossa, kun se joka pvä sen siivoaa.
Kissa on stressaantunut sinusta. Ehkäpä se onkin niin, että sun pitää lentää ulos.
- Anonyymi
Anna kissan pissiä. Ei siitä lavuaarista kukaan juo kunhan ei keittiön lavuaariin pissaa..eipähän haise laatikossa😹
- Anonyymi
En kattelis! Kissa lentäis pellolle.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Ei täällä ole peltoja, eikä kissat osaa lentää. Ettäs tiiät.
V.tun katti. Kuria sille nyt.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
No oppii jos ei osaa. Oppii jomman kumman tavan, laatikon tai lennon!
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Sä oot liian lepsu muori. Talossa on vaan yks kapitääni eikä se oo katti!
- Anonyymi
Luulen, että kissa vaihtais hiippakuntaa?
- Anonyymi
Kissan lennättäjä vaihtais hiippakuntaa alta aikayksikön.ettäs tiät!🥶
- Anonyymi
Höpö höpö. Kissa neuvotaan tavoille. Jos ei opi...
- Anonyymi
Yök!!!
Oi että kun ois noin helppoa noiden koirienkin kanssa.
Thymallus kirjoitti:
Nuo juutuupi-kissat oli kyllä aivan ylivetoja :)
Laitoin tuossa pyykkiä äsken, kun vierestä kuului liriliri.. Siinä oli kissa lavuaarissa itse teossa..
Ja nyt oli toisia puupellettejä vaihdettuna, mutta ei kun ei..Wwuwuw kirjoitti:
Laitoin tuossa pyykkiä äsken, kun vierestä kuului liriliri.. Siinä oli kissa lavuaarissa itse teossa..
Ja nyt oli toisia puupellettejä vaihdettuna, mutta ei kun ei..Haiseeko se vahvalle?
Oma kokemus kissanpissistä on sellainen, mutta onko ne olleet sitten jotain kiimakolleja reviiriään merkkaamassa?Thymallus kirjoitti:
Haiseeko se vahvalle?
Oma kokemus kissanpissistä on sellainen, mutta onko ne olleet sitten jotain kiimakolleja reviiriään merkkaamassa?Ei haissu yhtään..
Wwuwuw kirjoitti:
Ei haissu yhtään..
No mikä ongelma se nyt sitten on?
Minä antaisin pissiä, jos on kerran itekseen opetellutkin. Laskisin vettä välillä päälle.
Eipähän tarvi ostella kissanhiekkoja ja vaihdella niitä.
Vielä parempi idea tuli! Sellaisen automaattihanan asentaisin ja opettaisin käyttämään sitä.Thymallus kirjoitti:
Minä antaisin pissiä, jos on kerran itekseen opetellutkin. Laskisin vettä välillä päälle.
Vielä parempi idea tuli! Sellaisen automaattihanan asentaisin ja opettaisin käyttämään sitä.Hassu muuten tuo yksikin kissa jolla oli automaattipönttö. Koetti kuoputtaa jotain sinne pönttöökin tarpeensa päälle.
Thymallus kirjoitti:
Vielä parempi idea tuli! Sellaisen automaattihanan asentaisin ja opettaisin käyttämään sitä.En mä oikein tiedä onko tää ongelma, sanoinko niin? Kuskoon.
Thymallus kirjoitti:
Hassu muuten tuo yksikin kissa jolla oli automaattipönttö. Koetti kuoputtaa jotain sinne pönttöökin tarpeensa päälle.
Tää teki samaa, siis lavuaarissa.
Kerran näin videon ilveksistä, jotka teki tarpeensa pönttöön..Wwuwuw kirjoitti:
Tää teki samaa, siis lavuaarissa.
Kerran näin videon ilveksistä, jotka teki tarpeensa pönttöön..Tässähän se..
https://www.iltalehti.fi/iltvluontojaelaimet/a/529ff8ec-925b-4946-b3e2-5b13809c24e7Wwuwuw kirjoitti:
En mä oikein tiedä onko tää ongelma, sanoinko niin? Kuskoon.
Et tainnu sanoa. Joku muu ketjussa oli varmaan eri mieltä.
Tietäisivätpä vaan mitä elämä voi olla lellityn pikkukoiran kanssa, joka joutuu välillä olemaan muutamia tunteja yksin kotona sisällä :) Ei sovi hygieenikolle se meininki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422561Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse761903Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101888Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821338- 661264
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171228TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161088Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901070- 71933
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42924