kavereita Kolarista.

Olisisikohan täällä ketään, joka haluaisi tutustua kaverimielessä 29 vuotiaaseen naissukupuolen edustajaan jonka harrastuksina on neulominen ja juokseminen? Sinun iällä tai sukupuolella ei ole väliä. 😊 Olisi vain mukavaa saada uusia kavereita.

52

3125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No varmasti löytyy, vaikka väki vähissä.....?

    • Anonyymi

      Lähetään kiekuran paistoon , laavulle ...

    • Anonyymi

      Laita sun s.posti tms. niin laitan sulle viestiä!
      Itsekin asun Kolarissa ja kaveria vailla.

      • Tänne ei saa laittaa omaa sähköpostiosoitetta ylläpito poistaa sen. Muuten laittaisin.


      • Anonyymi
        tahdon_uuden_elämän kirjoitti:

        Tänne ei saa laittaa omaa sähköpostiosoitetta ylläpito poistaa sen. Muuten laittaisin.

        Kuinkahan sinhun sitte vois tutustua? 😅 Tai mitä kautta voi laittaa viestiä 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkahan sinhun sitte vois tutustua? 😅 Tai mitä kautta voi laittaa viestiä 🤔

        Minulla on täällä sähköpostiosoite joka on sama kuin nimimerkkikin sitä kautta voi laittaa viestiä. 👍 En valitettavasti voi sitä tähän laittaa, koska se poistettaisiin heti ylläpidon toimesta sääntöjen vastaisena viestinä vaikka jokaisen oma henkilökohtainen asiahan se on jos oman sähköpostiosoitteen päättää julkaista.


      • tahdon_uuden_elämän kirjoitti:

        Minulla on täällä sähköpostiosoite joka on sama kuin nimimerkkikin sitä kautta voi laittaa viestiä. 👍 En valitettavasti voi sitä tähän laittaa, koska se poistettaisiin heti ylläpidon toimesta sääntöjen vastaisena viestinä vaikka jokaisen oma henkilökohtainen asiahan se on jos oman sähköpostiosoitteen päättää julkaista.

        Moi!
        Ei tuo sähköpostiosoite ainakaan toimi. Tai sitten se on sulla jossain eri muodossa?


      • OlUu kirjoitti:

        Moi!
        Ei tuo sähköpostiosoite ainakaan toimi. Tai sitten se on sulla jossain eri muodossa?

        Toimii se, kunhan kirjoitat vain nimimerkin ilman ääkkösiä. Täällä kun ne ei toimi. Ja muistat alaviivat laittaa.


      • Anonyymi
        OlUu kirjoitti:

        Moi!
        Ei tuo sähköpostiosoite ainakaan toimi. Tai sitten se on sulla jossain eri muodossa?

        Tiesitkö että "Moi" on ranskaa ja se on suomeksi "minä" niin miksi aloitat keskustelun sanomalla "minä"?


    • Oletko fb :ssa.....

      • En ole. Laitan sinulle viestiä.


      • Anonyymi

        En pystynyt laittamaan sinulle viestiä. Mitä kautta sinuun saa yhteyden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pystynyt laittamaan sinulle viestiä. Mitä kautta sinuun saa yhteyden?

        sähköposti


    • Anonyymi

      Kolarista turha hakea uutta elämää. Vanhaki kuihtuu ko tänne muuttaa.

      • Heh. Satun olemaan Kolaria pohjoisempaa kotoisin niin onko minun elämä sitten todella kuihtunut? 🤦‍♀️ Kolari on mielestäni ihana pieni kunta ja syntyperäisenä lappilaisena rakastan lappia koko sydämmeni pohjasta asti eikä mikään negariivinen kommentti tule poistamaan tätä rakkautta omaa kotimaakuntaani kohtaan. 💖


      • Anonyymi
        tahdon_uuden_elämän kirjoitti:

        Heh. Satun olemaan Kolaria pohjoisempaa kotoisin niin onko minun elämä sitten todella kuihtunut? 🤦‍♀️ Kolari on mielestäni ihana pieni kunta ja syntyperäisenä lappilaisena rakastan lappia koko sydämmeni pohjasta asti eikä mikään negariivinen kommentti tule poistamaan tätä rakkautta omaa kotimaakuntaani kohtaan. 💖

        hei en oo miekään kolarista, mut kaveria ei oo täälä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hei en oo miekään kolarista, mut kaveria ei oo täälä

        mites kohdattas ja missä


      • Anonyymi
        tahdon_uuden_elämän kirjoitti:

        Heh. Satun olemaan Kolaria pohjoisempaa kotoisin niin onko minun elämä sitten todella kuihtunut? 🤦‍♀️ Kolari on mielestäni ihana pieni kunta ja syntyperäisenä lappilaisena rakastan lappia koko sydämmeni pohjasta asti eikä mikään negariivinen kommentti tule poistamaan tätä rakkautta omaa kotimaakuntaani kohtaan. 💖

        hei kerroppa missä tavattas,en oo kolarilainen


      • Anonyymi
        tahdon_uuden_elämän kirjoitti:

        Heh. Satun olemaan Kolaria pohjoisempaa kotoisin niin onko minun elämä sitten todella kuihtunut? 🤦‍♀️ Kolari on mielestäni ihana pieni kunta ja syntyperäisenä lappilaisena rakastan lappia koko sydämmeni pohjasta asti eikä mikään negariivinen kommentti tule poistamaan tätä rakkautta omaa kotimaakuntaani kohtaan. 💖

        kerroppa sä missä kohdattas


      • tahdon_uuden_elämän kirjoitti:

        Heh. Satun olemaan Kolaria pohjoisempaa kotoisin niin onko minun elämä sitten todella kuihtunut? 🤦‍♀️ Kolari on mielestäni ihana pieni kunta ja syntyperäisenä lappilaisena rakastan lappia koko sydämmeni pohjasta asti eikä mikään negariivinen kommentti tule poistamaan tätä rakkautta omaa kotimaakuntaani kohtaan. 💖

        moikka mites sinuun saa yhteyden


    • Anonyymi

      Olisihan täällä kaveri, luonto lähellä sydäntä , patikointia, retkeilyä ym. mutta on myös paljon muuta kuin luonto, kahvikuppi pysyy kädessä.....mielelläni lähtisin kanssasi kaikkeen kivaan ........aloitettaisiko vaikka kahveekupin ääressä.....?????

    • Anonyymi

      Onko sinulla huono omatunto .......ei läheskään kaikki Kolarilaiset ole todella tenttuhuuruissa......

    • moi täs konemies kotona istuu yksin

    • Anonyymi

      mites saa sinuun yhteyden.

    • Anonyymi

      No mitäs siinä tulen kanssasi polttamaan nuotiota ja vaikka kalastamaan.....?

    • Anonyymi

      Sen verran päivitystä, että koska osa miehistä tuntuu kuvittelevan että etsisin kaveruuden lisäksi jotain suhteen tapaista niin minä olen päättänyt että minä etsin vain naisia kavereiksi.

      Naiset laittakaa viestiä jossa näkyy teidän nimimerkki niin minä koetan laittaa teille viestiä, jos teillä on asetukset niin että teille voi laittaa viestiä. :)

      • Anonyymi

        EI, En etsi mitään muuta kuin vain kavereita. Kaveri= ihminen jonka kanssa käydä vaikka kahvilla jutella mukavia, ei muuta.

        Olen heteroseksuaali ja minulla on jo mies, jonka kanssa olen elänyt viimeiset 10 vuotta ja ajattelin elää loppuelämäni.


    • Anonyymi

      p...kaveriko on hakusessa

      • Anonyymi

        "Sen verran päivitystä, että koska osa miehistä tuntuu kuvittelevan että etsisin kaveruuden lisäksi jotain suhteen tapaista niin minä olen päättänyt että minä etsin vain naisia KAVEREIKSI

        NAISET laittakaa viestiä jossa näkyy teidän nimimerkki niin minä koetan laittaa teille viestiä, jos teillä on asetukset niin että teille voi laittaa viestiä. :)"


      • Anonyymi

        Eli jos ei tullut vielä selväksi niin ei en etsi mitään muuta kuin vain kaveria! = Ihmistä jonka kanssa vaikka jutella kahvikupposen äärellä tai käydä vaikka kävelyllä. Ei mitään muuta.

        Hankkikaa nettitrollit itsellenne vaikka joku harrastus niin ei tarvi toisten keskusteluja trollailla!


      • Anonyymi

        Jätetään kiitos jatkossa tällaiset ällöttävät vihjaavat kommentit kiitos kirjoittamatta toisten kaverin haku ilmoitukseen, kun ne ei edistä kaverien löytämistä yhtään millään tavalla.


    • Anonyymi

      Naisten on turha etsiä kavereita Kolarista. Pojat viihtyy vain keskenään näillä nurkilla. Kaikki naiset on muuttaneet muualle ja ihan syystä.

      • Anonyymi

        Näin on.Ukot mörisevät juoruja keskenään ko ämmät


      • Anonyymi

        "Naisten on turha etsiä kavereita Kolarista. Pojat viihtyy vain keskenään näillä nurkilla. Kaikki naiset on muuttaneet muualle ja ihan syystä."

        "Näin on.Ukot mörisevät juoruja keskenään ko ämmät"



        Miksi ihmeessä te ihmiset ette muuta Lapista pois, jos se elämä on noin kamalan kauheaa siellä teillä? x'3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Naisten on turha etsiä kavereita Kolarista. Pojat viihtyy vain keskenään näillä nurkilla. Kaikki naiset on muuttaneet muualle ja ihan syystä."

        "Näin on.Ukot mörisevät juoruja keskenään ko ämmät"



        Miksi ihmeessä te ihmiset ette muuta Lapista pois, jos se elämä on noin kamalan kauheaa siellä teillä? x'3

        Kyllähän täältä väkeä muutta pois jatkuvasti. Seutu ukkoutuu ja pojat kirmaa keskenään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Naisten on turha etsiä kavereita Kolarista. Pojat viihtyy vain keskenään näillä nurkilla. Kaikki naiset on muuttaneet muualle ja ihan syystä."

        "Näin on.Ukot mörisevät juoruja keskenään ko ämmät"



        Miksi ihmeessä te ihmiset ette muuta Lapista pois, jos se elämä on noin kamalan kauheaa siellä teillä? x'3

        Eikö voi olla kavereita/ystäviä miehet ja naiset. Siis kavereita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö voi olla kavereita/ystäviä miehet ja naiset. Siis kavereita!

        Kyllä varmaan voivat, en ole missään kohtaa sanonut etteivätkö voisi olla. Olen vain ottanut sen linjauksen, että etsin pelkkiä naisia kavereikseni koska olen kyllästynyt siihen että osa miehistä täällä kuvittelevat minun etsivän jotain muutakin kuin vain kaveri/ystävyyssuhdetta ja miehiltä satelee limaisia ehdotuksia. -.-"

        Huomasitko, että minä etsin ensin miehiä ja naisia kavereiksi? Mutta luovuin siitä, kun limaisia ehdotuksia alkoi satelemaan. Lue ylempänä olevat kommentit niin tiedät missä mennään.

        Mitä minä en todellakaan kaipaa, koska minulla on mies ja on ollut jo viimeiset 10 vuotta jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Naisten on turha etsiä kavereita Kolarista. Pojat viihtyy vain keskenään näillä nurkilla. Kaikki naiset on muuttaneet muualle ja ihan syystä."

        "Näin on.Ukot mörisevät juoruja keskenään ko ämmät"



        Miksi ihmeessä te ihmiset ette muuta Lapista pois, jos se elämä on noin kamalan kauheaa siellä teillä? x'3

        Ei uskalleta muuttaa koska se vaati rohkeutta.Helpompi jäädä tukien varaan elätiksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei uskalleta muuttaa koska se vaati rohkeutta.Helpompi jäädä tukien varaan elätiksi

        Opiskelu ja työpaikkaa vaan muualta hakemaan niin ratkeaa se elämän kurjuus sillä tavalla.

        Kela rohkaisi ihmisiä vielä ainakin muutama vuosi sitten muuttamaan työpaikan perässä siten että muuttaja sai työttömyyspäivärahaa kokonaisen vuodenajan palkan lisäksi.

        Jos ei rohkeus riitä vielä sittenkään niin turhaa sitä omaa katkeruutta on toisiin purkaa jokainen, kun on lopunviimein vastuussa siitä oman elämänsä onnellisuudesta ja yksilötason vapauden rinnalla kulkee vastuu. Vastuu siitä, että elää sellaista elämää kuin haluaa. Ja tekee töitä sen eteen, että elää sellaista elämää kuin haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Naisten on turha etsiä kavereita Kolarista. Pojat viihtyy vain keskenään näillä nurkilla. Kaikki naiset on muuttaneet muualle ja ihan syystä."

        "Näin on.Ukot mörisevät juoruja keskenään ko ämmät"



        Miksi ihmeessä te ihmiset ette muuta Lapista pois, jos se elämä on noin kamalan kauheaa siellä teillä? x'3

        Joillakin on elämä "kamalan kauheaa" joka puolella Suomea ja joillakin taas mukavaa ja antoisaa. Kaikki on kuitenkin itsestä kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillakin on elämä "kamalan kauheaa" joka puolella Suomea ja joillakin taas mukavaa ja antoisaa. Kaikki on kuitenkin itsestä kiinni.

        "Kaikki on kuitenkin itsestä kiinni." Näin on närhen munat, vaikka närhi itse sanoisi mitä. Jokainen meistä on vastuussa omasta elämästään ja siitä miten onnellinen tai onneton se on.


    • Anonyymi

      Mene sie ylläkselle. Täällä net kolarin järki ihmiset ovat.

      • Anonyymi

        Järki-ihminen osaa ainakin kirjoittaa oikein


      • Anonyymi

        Koeta päättää, että puhutko Pellon murretta vai jonkun muun aluen, kun "net" on Pellon murretta ja sie sana on yleisesti lapissa käytössä oleva sana sinä sanan tilalle. Kahden murteen sekaisin sekoittaminen on super köpöä. -.-"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järki-ihminen osaa ainakin kirjoittaa oikein

        Määrittele se "järki ihminen" ja se mikä tekee sinun määritelmästä sen oikean? Onko sinulla sinun väitteen tueksi tieteellistä näyttöä, että älykkyys olisi jotenkin pelkästään oikein kirjoittamiseen sidoksisssa oleva asia ja, että ihminen ei voi olla jollain toisella elämän osa-alueella älykäs vain, jos ei hallitse oikein kirjoitusta?


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1819
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      82
      1606
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe