Aihe

kavereita Kolarista.

tahdon_uuden_elämän

Olisisikohan täällä ketään, joka haluaisi tutustua kaverimielessä 29 vuotiaaseen naissukupuolen edustajaan jonka harrastuksina on neulominen ja juokseminen? Sinun iällä tai sukupuolella ei ole väliä. 😊 Olisi vain mukavaa saada uusia kavereita.

32

983

Vastaukset

• Feikki mikä feikki.

• Millä perusteella haukut minua feikiksi? Et uskalla edes omaa nimimerkkiäsi paljastaa vaan haukut minua feikiksi anonyymiyden turvin. Tosi kypsää touhua!

• tahdon_uuden_elämän kirjoitti:

Millä perusteella haukut minua feikiksi? Et uskalla edes omaa nimimerkkiäsi paljastaa vaan haukut minua feikiksi anonyymiyden turvin. Tosi kypsää touhua!

Hahahahahaaaa... et nyt kyllä tiedä mitä olet ja mistä etsimässä. Kolarissa ole ko juoppoja.

• Anonyymi kirjoitti:

Hahahahahaaaa... et nyt kyllä tiedä mitä olet ja mistä etsimässä. Kolarissa ole ko juoppoja.

Miksi sinä ajattelet noin negatiivisesti kaikista kolarilaisista? 🤔

Minä en lähtisi tekemään yleistyksiä minkään paikkunnan ihmisistä kun katson avoimin mielin että löytyykö kaveria jonka kanssa kahvistella ja praattailla mukavia. 😊 Joskus olisi mukavaa samoilla Kolarin kauniissa luonnossa ja mennä vaikka nuotiolle paistamaan makkaraa ja kuunnella kun linnut laulelee komeasti näin kesän merkiksi. 😊

Miksi sinä ajattelet noin negatiivisesti kaikista kolarilaisista? 🤔

Minä en lähtisi tekemään yleistyksiä minkään paikkunnan ihmisistä kun katson avoimin mielin että löytyykö kaveria jonka kanssa kahvistella ja praattailla mukavia. 😊 Joskus olisi mukavaa samoilla Kolarin kauniissa luonnossa ja mennä vaikka nuotiolle paistamaan makkaraa ja kuunnella kun linnut laulelee komeasti näin kesän merkiksi. 😊

moi. juu lähetään vaan makkaran paistoon ja kahvile luontoon

• Anonyymi kirjoitti:

Joko kossuputeli korkattu nuotiolla😂😂😆

• Anonyymi kirjoitti:

Laita minulle sähköpostiviestiä niin voidaan vaikka mennäkkin paistamaan makkaraa ja oikein kunnon kahvit nuotiolla keittämään. 😊 Minulla on tällä nimimerkillä rekistöröity sähköpostiosoite niin sitä kautta minuun saa yhteyttä.

• No varmasti löytyy, vaikka väki vähissä.....?

• Lähetään kiekuran paistoon , laavulle ...

• Laita sun s.posti tms. niin laitan sulle viestiä!
      Itsekin asun Kolarissa ja kaveria vailla.

• Tänne ei saa laittaa omaa sähköpostiosoitetta ylläpito poistaa sen. Muuten laittaisin.

Tänne ei saa laittaa omaa sähköpostiosoitetta ylläpito poistaa sen. Muuten laittaisin.

Kuinkahan sinhun sitte vois tutustua? 😅 Tai mitä kautta voi laittaa viestiä 🤔

• Anonyymi kirjoitti:

Kuinkahan sinhun sitte vois tutustua? 😅 Tai mitä kautta voi laittaa viestiä 🤔

Minulla on täällä sähköpostiosoite joka on sama kuin nimimerkkikin sitä kautta voi laittaa viestiä. 👍 En valitettavasti voi sitä tähän laittaa, koska se poistettaisiin heti ylläpidon toimesta sääntöjen vastaisena viestinä vaikka jokaisen oma henkilökohtainen asiahan se on jos oman sähköpostiosoitteen päättää julkaista.

Minulla on täällä sähköpostiosoite joka on sama kuin nimimerkkikin sitä kautta voi laittaa viestiä. 👍 En valitettavasti voi sitä tähän laittaa, koska se poistettaisiin heti ylläpidon toimesta sääntöjen vastaisena viestinä vaikka jokaisen oma henkilökohtainen asiahan se on jos oman sähköpostiosoitteen päättää julkaista.

Moi!
        Ei tuo sähköpostiosoite ainakaan toimi. Tai sitten se on sulla jossain eri muodossa?

• OlUu kirjoitti:

Moi!
        Ei tuo sähköpostiosoite ainakaan toimi. Tai sitten se on sulla jossain eri muodossa?

Toimii se, kunhan kirjoitat vain nimimerkin ilman ääkkösiä. Täällä kun ne ei toimi. Ja muistat alaviivat laittaa.

• Oletko fb :ssa.....

• En ole. Laitan sinulle viestiä.

• Kolarista turha hakea uutta elämää. Vanhaki kuihtuu ko tänne muuttaa.

• Heh. Satun olemaan Kolaria pohjoisempaa kotoisin niin onko minun elämä sitten todella kuihtunut? 🤦‍♀️ Kolari on mielestäni ihana pieni kunta ja syntyperäisenä lappilaisena rakastan lappia koko sydämmeni pohjasta asti eikä mikään negariivinen kommentti tule poistamaan tätä rakkautta omaa kotimaakuntaani kohtaan. 💖

Heh. Satun olemaan Kolaria pohjoisempaa kotoisin niin onko minun elämä sitten todella kuihtunut? 🤦‍♀️ Kolari on mielestäni ihana pieni kunta ja syntyperäisenä lappilaisena rakastan lappia koko sydämmeni pohjasta asti eikä mikään negariivinen kommentti tule poistamaan tätä rakkautta omaa kotimaakuntaani kohtaan. 💖

hei en oo miekään kolarista, mut kaveria ei oo täälä

• Anonyymi kirjoitti:

hei en oo miekään kolarista, mut kaveria ei oo täälä

mites kohdattas ja missä

Heh. Satun olemaan Kolaria pohjoisempaa kotoisin niin onko minun elämä sitten todella kuihtunut? 🤦‍♀️ Kolari on mielestäni ihana pieni kunta ja syntyperäisenä lappilaisena rakastan lappia koko sydämmeni pohjasta asti eikä mikään negariivinen kommentti tule poistamaan tätä rakkautta omaa kotimaakuntaani kohtaan. 💖

hei kerroppa missä tavattas,en oo kolarilainen

kerroppa sä missä kohdattas

moikka mites sinuun saa yhteyden

• Olisihan täällä kaveri, luonto lähellä sydäntä , patikointia, retkeilyä ym. mutta on myös paljon muuta kuin luonto, kahvikuppi pysyy kädessä.....mielelläni lähtisin kanssasi kaikkeen kivaan ........aloitettaisiko vaikka kahveekupin ääressä.....?????

• Jos kolarin poikien kans kaveeraat huomaat kohta olevasi puliremmissä.

• Ossaattako juuva tenttua, jos ettän, mie tuun opethan !

• Onko sinulla huono omatunto .......ei läheskään kaikki Kolarilaiset ole todella tenttuhuuruissa......

• Ellei net ole on poikkeustappauksia. Täytyy sitte olla joku muu pakkomielle, vaikka run...us.

• moi täs konemies kotona istuu yksin

• mites saa sinuun yhteyden.

• No mitäs siinä tulen kanssasi polttamaan nuotiota ja vaikka kalastamaan.....?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiesikö Martina miehensä taustat?

Turkkilainen miljonääri onkin irakilainen jolla huikea rikostausta? Askarruttaa tiesikö Martina mistä on kyse vai tuliko yllätyksenä. Joka tapauksessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      26184
    2. Korona räjähtämässä käsiin 618 uutta tartuntaa 5 uutta kuolemaa

Marin ja Kiuru karjaisivat kunnille mm. HUS-alueelle viime hetkellä, eivät ne pysty hoitamaan asioitansa vaan tarvitaan Marinin hallituksen tiukkaa oh
      Maailman menoa
      727
      16463
    3. Greta Thunberg kritisoi Suomen hallitusta

”Tämä on epäonnistuminen”. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006515088.html Thunberg on liittänyt mukaan perustamansa Fridays for Future -liikkeen
      Maailman menoa
      399
      15252
    4. Seiska: Sedu Koskinen vaihtaa nimensä eksoottiseksi Zedu Di Lucaksi!

No nyt! Ja nimen takana vanha ystävä Andy McCoy... https://www.suomi24.fi/viihde/seiska-sedu-koskinen-vaihtaa-nimensa-eksoottiseksi-zedu-di-lucaksi-ni
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      13288
    5. Joskus naista ei vaan tajua

Nainen ostaa netistä tavaraa 30 eurolla kengät ja sitten lähtee hakee niitä 30km päästä eli ajaa 60 km edestakas kun kaupassa samat kengät maksaa 40 e
      Parisuhde
      58
      3236