tai keiden palstalaisten kanssa tulisit ehkä toimeen livessä siis kenen kanssa luulisit tulevan toimeen eli kenellä sopiva luoonne tai ymmäärrätte toisianne ja tulisitte juttuun ja kenen tai keiden kanssa et tule tai tulisi toimeen eli kenen kanssa haluaisit esim jos joutuisitte 2 viikoksi tai kuukaudeksi olemaan yhdessä ihan arki askareissa tai retkelle mökille yms
kenen palstaIaisen kanssa
141
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Lailai!
- Anonyymi
En ajattele tuosta näkökulmasta ! Olen realisti. Elän oikeaa elämää, eikä tämän palstan jonninjoutavat höpötykset kiinnosta. -Likinäkörillitäti
Yritän parhaani mukaan tulla toimeen kaikkien kanssa, mutta kaikki eivät välttämättä tule toimeen minun kanssa. Aina ei kemiat osu kohdilleen.
- Anonyymi
keiden kanssa luulisit tulevasi ttoimeen ja keiden kanssa luulisit ettet tulisi toimeen eli keiden kanssa lähtisit 1 kk retkelle ja kenen kanssa et lähtisi
Anonyymi kirjoitti:
keiden kanssa luulisit tulevasi ttoimeen ja keiden kanssa luulisit ettet tulisi toimeen eli keiden kanssa lähtisit 1 kk retkelle ja kenen kanssa et lähtisi
En lähde retkelle, jos puhutaan oikein teltta- ja patikkaretkestä. En ole retkeilyihminen.
Voin lähteä piknikille.
Tulen toimeen kaikkien niiden kanssa, joka osaavat keskustella ja käyttäytyä fiksusti. Iloisessa seurassa viihtyy kaikki.
En tule toimeen rähisijöiden ja kiusaajien kanssa (enkä känniörvelöiden kanssa), koska minulla on tapana alkaa neuvomaan heitä olemaan kunnolla. Se tietysti häiritsee henkilöä, jolla on jo muutenkin matala ärsytyskynnys. Sellaisessa tilanteessa joutuu usein törmäyskursseille.- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
En lähde retkelle, jos puhutaan oikein teltta- ja patikkaretkestä. En ole retkeilyihminen.
Voin lähteä piknikille.
Tulen toimeen kaikkien niiden kanssa, joka osaavat keskustella ja käyttäytyä fiksusti. Iloisessa seurassa viihtyy kaikki.
En tule toimeen rähisijöiden ja kiusaajien kanssa (enkä känniörvelöiden kanssa), koska minulla on tapana alkaa neuvomaan heitä olemaan kunnolla. Se tietysti häiritsee henkilöä, jolla on jo muutenkin matala ärsytyskynnys. Sellaisessa tilanteessa joutuu usein törmäyskursseille.retkeilyllä tarkoitan kaikkea eli teltta mökki hotelli motelli retket lomailut yms a jos jutuisit valitsemaan täätä ns retkikaverisi ketä ottaisit mukaan ja ketä et eli kenen kanssa luulisit tullevasi toimeen
Anonyymi kirjoitti:
retkeilyllä tarkoitan kaikkea eli teltta mökki hotelli motelli retket lomailut yms a jos jutuisit valitsemaan täätä ns retkikaverisi ketä ottaisit mukaan ja ketä et eli kenen kanssa luulisit tullevasi toimeen
Kuten jo sanoin, ottaisin mukaan kakki ne, jotka osaavat käyttäytyä fiksusti.
Tyhjentävä vastaus!- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
Kuten jo sanoin, ottaisin mukaan kakki ne, jotka osaavat käyttäytyä fiksusti.
Tyhjentävä vastaus!kyllä sinulla joku kuva on palstalaisista eli keiden kanssa luulisit tulevasi toimeen ja keiden kanssa et eli arvomaailmalta yms eli kyllä sinä joidenkin kanssa tulet juttuun ja toisten kanssa ei niinkään mutta oon kivoja silti mutta ette vaan tule juttuun
Anonyymi kirjoitti:
kyllä sinulla joku kuva on palstalaisista eli keiden kanssa luulisit tulevasi toimeen ja keiden kanssa et eli arvomaailmalta yms eli kyllä sinä joidenkin kanssa tulet juttuun ja toisten kanssa ei niinkään mutta oon kivoja silti mutta ette vaan tule juttuun
Ei ole. En paneudu niin syvällisesti keskustelupalstojen henkilödraamaan ja persoonallisuuksiin. Olen jo vastannut kysymykseesi.
Missä vaiheessa ajattelit itse vastata tähän omaan aloitukseesi?- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
Ei ole. En paneudu niin syvällisesti keskustelupalstojen henkilödraamaan ja persoonallisuuksiin. Olen jo vastannut kysymykseesi.
Missä vaiheessa ajattelit itse vastata tähän omaan aloitukseesi?et ole vastannut ja kaikkien kanssa ei oole vastaus no jos ei mitään järkevää vastausta niin kai rupean seuraamaan elokuvaa moikka
Anonyymi kirjoitti:
et ole vastannut ja kaikkien kanssa ei oole vastaus no jos ei mitään järkevää vastausta niin kai rupean seuraamaan elokuvaa moikka
Vastasinpas. Mukavaa leffailtaa.
Moikka!
- Anonyymi
Vain miesten kanssa. Naisten kanssa menee nujakoinniksi.
- Anonyymi
Riippuu henkilöstä.
Mä oon mukautuvainen. Tulisin monen kanssa juttuun varmaan, mutta epäilen, että kaikki ei tulis mun kanssa juttuun. Elikkäs toimeen.
Sitten olisi eri juttu kenenkä kanssa haluisin olla pitkään tekemisissä, jos sais valita.
Mutta onneks ei tartte. 😀No en mä ketään täältä oikeasti kovin hyvin tunne. Jan1 n kanssa kirjotellaan paljon ja vaikuttaa siltä, että oltais kuin paits ja peppu, mutta käytäntö on mulle opettanut, että oikea eläminen sen totuuden kertoo.
Olen tavannut elämässä oikeasti upeita ihmisiä, mutta silti ei ole jokin osunut kohdalleen. Ja yhä he ovat niitä upeita ihmisiä. Elämä on ihmeellistä, mutta varmaa on vain epätietoisuus. Mutta sekin on fine, kun sen hiffaa. 😊
- Anonyymi
Nakeron kanssa tulisin toimeen ja työntäisin hänet telttaan, oltaisiin kuukausi teltassa 😘😛
- Anonyymi
Janosch1
- Anonyymi
Likinäkörillitätin kanssa vois mennä seikkailemaan.
- Anonyymi
En uskaltaisi mennä Likinäkörillitädin kanssa.
T. Ohukainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En uskaltaisi mennä Likinäkörillitädin kanssa.
T. OhukainenOsaakohan se edes valmistaa ruokaa?
Kysyy: Paksukainen
- Anonyymi
Muut käy mutta välimerkitön tollo on nou nou.
No joo, varmaan joku tositypy ja yybee esmes olisi semmoista seuraa että konflikteja tuskin edes syntyisi, ovat sen verran fiksuja varmaan sosiaalisesti. Sitten tietysti joku lineri olisi helppo, sille voisi sanoa mitä vaan kun on kuitenkin aukonut naamaansa jo enemmmän niin ei voisi oikeutetusti loukkaantua minun sanomisista.
Oon huomannut tuon että on helppo puhua kun toinen on jo loukannut että voi loukata takaisin puolin tällä palstalla ja toisin uskoisitko selviytyväsi sehän satuttaa. Osittain ihmettelen miksi tämä vetoaa ihmisiin saadaan lupa satuttaa.
Se että minusta me elämme jokainen erilainen elämä ja erilähtö kohdat antaa erilaiset mahdollisuudet ja alut vaikka ihanteet voi olla samat mutta tuomitaan toisemme monista syistä. Jännä kun asioilla on monta näkökulmaa joskus pelkkä sanominen on tuomitsemista jonkun toisen mielestä vaikka se voi olla vastaan väittämistä.
Pyöräily ei ole paras mahdollinen kulkuväline pitkille matkoille ihmisiä pakotetaan äärimmäisyyksiin äärimmäisessä oloissa tulee arjensankareita.valtakunta kirjoitti:
Oon huomannut tuon että on helppo puhua kun toinen on jo loukannut että voi loukata takaisin puolin tällä palstalla ja toisin uskoisitko selviytyväsi sehän satuttaa. Osittain ihmettelen miksi tämä vetoaa ihmisiin saadaan lupa satuttaa.
Se että minusta me elämme jokainen erilainen elämä ja erilähtö kohdat antaa erilaiset mahdollisuudet ja alut vaikka ihanteet voi olla samat mutta tuomitaan toisemme monista syistä. Jännä kun asioilla on monta näkökulmaa joskus pelkkä sanominen on tuomitsemista jonkun toisen mielestä vaikka se voi olla vastaan väittämistä.
Pyöräily ei ole paras mahdollinen kulkuväline pitkille matkoille ihmisiä pakotetaan äärimmäisyyksiin äärimmäisessä oloissa tulee arjensankareita.Luulen että pärjäisin, linerin kanssa ei tarvitsisi miettiä mitä sanoo että loukkaantuuko, tuskin loukkantuisi, niin siksi olisi helppoa seuraa tavallaan. Muiden kanssa vähän joutuisi ehkä miettimään ennen kuin möläyttää kun tosiaan livenä voi olla että sanoisi jotain ihan vahingossa mikä toista jäisi vaivaamaan vaikkei mitään pahaa tarkoittaisikaan.
Niin viittaat siihen intia juttuun? juu, eihän se ole, siksi juuri sen linkkasin kun kova suoritus molemmillta mutta tosiaan pakon edessä, ei täällä tai muissa hyvinvointivaltioissa sellaiseen tarvitse edes syhtyä.Harmaaritari kirjoitti:
Luulen että pärjäisin, linerin kanssa ei tarvitsisi miettiä mitä sanoo että loukkaantuuko, tuskin loukkantuisi, niin siksi olisi helppoa seuraa tavallaan. Muiden kanssa vähän joutuisi ehkä miettimään ennen kuin möläyttää kun tosiaan livenä voi olla että sanoisi jotain ihan vahingossa mikä toista jäisi vaivaamaan vaikkei mitään pahaa tarkoittaisikaan.
Niin viittaat siihen intia juttuun? juu, eihän se ole, siksi juuri sen linkkasin kun kova suoritus molemmillta mutta tosiaan pakon edessä, ei täällä tai muissa hyvinvointivaltioissa sellaiseen tarvitse edes syhtyä.Kyllä sinä tiedät hyvin mitä tarkoitin .
Miksi ihmeessä pelkäät, mitä sanoisit livenä?
Sinähän päästelet täälläkin kaunistematonta asiaa.
Mutta kun kerrot, se on myrsky lauennut jo kaikkihan ei ymmärrä.
Osittain että sinähän opit kun on vähän stressiä suoriutumaan todella hyvin ja paremminkin😁valtakunta kirjoitti:
Kyllä sinä tiedät hyvin mitä tarkoitin .
Miksi ihmeessä pelkäät, mitä sanoisit livenä?
Sinähän päästelet täälläkin kaunistematonta asiaa.
Mutta kun kerrot, se on myrsky lauennut jo kaikkihan ei ymmärrä.
Osittain että sinähän opit kun on vähän stressiä suoriutumaan todella hyvin ja paremminkin😁No livetilanne on kuitenkin livetilanne, ja kun ajatellaan tuota alun kysymystä että se olisi 2vko tai kuukausi se on pitkä aika, se olisi kuitenkin helpointa viettää ilan että syntyisi mitään konflikteja tai myöskään liikaa kiintymistä niin olisi hyvä jos olisi sopuista ihmiset siinä eikä vaaraa että liikaa syntyisi myöskään mitään läheisempää. Sitten taas toisaalta just joku riitaisa lineri olisi helppo sanoa että lähe meneen, se olisi varmaan heti samaa mieltä :D
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
No livetilanne on kuitenkin livetilanne, ja kun ajatellaan tuota alun kysymystä että se olisi 2vko tai kuukausi se on pitkä aika, se olisi kuitenkin helpointa viettää ilan että syntyisi mitään konflikteja tai myöskään liikaa kiintymistä niin olisi hyvä jos olisi sopuista ihmiset siinä eikä vaaraa että liikaa syntyisi myöskään mitään läheisempää. Sitten taas toisaalta just joku riitaisa lineri olisi helppo sanoa että lähe meneen, se olisi varmaan heti samaa mieltä :D
Toihan on sama kuin sanoisit että liner on jees ja tykkäät linerista.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
No livetilanne on kuitenkin livetilanne, ja kun ajatellaan tuota alun kysymystä että se olisi 2vko tai kuukausi se on pitkä aika, se olisi kuitenkin helpointa viettää ilan että syntyisi mitään konflikteja tai myöskään liikaa kiintymistä niin olisi hyvä jos olisi sopuista ihmiset siinä eikä vaaraa että liikaa syntyisi myöskään mitään läheisempää. Sitten taas toisaalta just joku riitaisa lineri olisi helppo sanoa että lähe meneen, se olisi varmaan heti samaa mieltä :D
Paras puoliso sulle olisi naisasialooseri.
-flowers- - Anonyymi
"No joo, varmaan joku tositypy ja yybee esmes olisi semmoista seuraa että konflikteja tuskin edes syntyisi, ovat sen verran fiksuja varmaan sosiaalisesti. "
Myötäily ja liika mukavuus voi käydä pidemmän päälle tylsäksi. - Anonyymi
Tarkoitatko että itse et ole fiksu sosiaalisesti niin saattaisit sanoa jotai n mikä toisia loukkaa?
- Anonyymi
Toi on totta, mä en juurikaan loukkaannu turhanpäiväisistä. Ja arvostan kovasti ihmisiä jotka sanovat asiat suoraan. Vänkääminenkin on kivaa jos toinen hoksaa idean.. ja välillä vaikkei hoksaiskaan 😄
Vaikuttaa siltä että jäyhä, suora ja rehellinen suomalaisuus on katoamassa. Tekopirteä amerikkalainen paskanpuhuminen ja mielistely, sellainen mainostaminen, sekä noihin liittyvä kaksinaamaisuus ei vaan nappaa. Enää ei voi luottaa toisten sanaan niin kuin ennen, ajat muuttuu. Kyllä silloin ennen vanhaan kaikki oli paremmin.. 😜
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan lineri on niin ilkeä että voisi tunnontuskitta laittaa matkoihinsa :D
Anonyymi kirjoitti:
Paras puoliso sulle olisi naisasialooseri.
-flowers-Tämä ei ollut puolisonhakujuttu kuitenkaan.
Anonyymi kirjoitti:
"No joo, varmaan joku tositypy ja yybee esmes olisi semmoista seuraa että konflikteja tuskin edes syntyisi, ovat sen verran fiksuja varmaan sosiaalisesti. "
Myötäily ja liika mukavuus voi käydä pidemmän päälle tylsäksi.Tylsyydessä ei ole mitään vikaa, paljon mukavampaa kuin draamailu :)
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko että itse et ole fiksu sosiaalisesti niin saattaisit sanoa jotai n mikä toisia loukkaa?
Ei vaan että olen aika puhelias ja m inun kanssa on helppo tulla toimeen, mutta jos/kun ihmiset tuntee vain tämän palstan kautta ei voi tietää miten sitten toimii käytännössä, siksi turvallisinta valita sellaisia jotka täällä palstallakaan eivät koskaan juurikaan ajaudu konflikteihin.
Anonyymi kirjoitti:
Toi on totta, mä en juurikaan loukkaannu turhanpäiväisistä. Ja arvostan kovasti ihmisiä jotka sanovat asiat suoraan. Vänkääminenkin on kivaa jos toinen hoksaa idean.. ja välillä vaikkei hoksaiskaan 😄
Vaikuttaa siltä että jäyhä, suora ja rehellinen suomalaisuus on katoamassa. Tekopirteä amerikkalainen paskanpuhuminen ja mielistely, sellainen mainostaminen, sekä noihin liittyvä kaksinaamaisuus ei vaan nappaa. Enää ei voi luottaa toisten sanaan niin kuin ennen, ajat muuttuu. Kyllä silloin ennen vanhaan kaikki oli paremmin.. 😜
xLinerKerrankin ollaan samaa mieltä, ennen tosiaan aika moni juttu oli paremmin ja varmaan tuo vuorovaikutuskin, suorempaa eikä turhaa ylikohteliaisuutta. Ja just toi vänkääminenkin, sun kanssa varmaan sitä tuliskin ihan riittävästi parin viikon eristyksessä :D mutta verisiä loukkaantumisia tuskin kuitenkaan, osaat kuitenkin silleen ottaa jutut juttuina.
Anonyymi kirjoitti:
Niihän se on, ylä ja alamäessä kestetään vuosien ajan.
Voi olla ihan oma itsensä.Harmaaritari kirjoitti:
Ei vaan lineri on niin ilkeä että voisi tunnontuskitta laittaa matkoihinsa :D
Ei se sinulle ole.😁
valtakunta kirjoitti:
Ei se sinulle ole.😁
On se ollut minullekin, ainakin yrittää kovasti toisinaan :D
Harmaaritari kirjoitti:
On se ollut minullekin, ainakin yrittää kovasti toisinaan :D
En usko minulle se juttele ikinä normaalisti se vaan hyökkää eikä normaali terve kanssa käyminen.
Sit minun pitää vähänkin villiintynyt rauhoittaa.- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Tylsyydessä ei ole mitään vikaa, paljon mukavampaa kuin draamailu :)
Niin no, harva draamailee ihan tuntemattomille, yleensä se vaatii jonkinlaista luottamusta ja läheisyyttä että uskaltaa ne pas kat puolet näyttää. Mistä sen tietää millainen lineri sitten on kun siihen tutustuis paremmin livenä. Yleensä monet mukavilta vaikuttavat naiset ja miehet on sitten ainakin parisuhteessa aikamoisia pirttihirmuisia.
Anonyymi kirjoitti:
Niin no, harva draamailee ihan tuntemattomille, yleensä se vaatii jonkinlaista luottamusta ja läheisyyttä että uskaltaa ne pas kat puolet näyttää. Mistä sen tietää millainen lineri sitten on kun siihen tutustuis paremmin livenä. Yleensä monet mukavilta vaikuttavat naiset ja miehet on sitten ainakin parisuhteessa aikamoisia pirttihirmuisia.
tuota todellisuus täällä kuoriutuu oikeasti kun anonyyminä voi haukkua mitä vain ettei toi pidä paikkaansa.😁
Anonyymi kirjoitti:
Huono puolen näyttäminen on minulla selkeää mies teki aamulla minulle munakkaan, äsken teki pihvejä ja keitti kasviksia ja perunoita ja nyt nukkuu päikkäreitä.
Äitini sanoisi minulla on ruhtinaalliset olot😁
Exliner on vaan todellisuudessa vielä pahempi suosin hänen kanssaa turvavälineitä kuin kamerat joka nurkkaan ja rikkoutumattomalla panssari lasilla rauhoittuu kun muistuttaa joka nurkka vahtii ja jos pahoja tekee tai valehtelee lähtee todistus eteenpäin.😁
Olen huomannut monet suomenkielessä on eri asioita merkittävä joten saa olla hyvin tarkka miten kirjoittaa jos tuki sana puuttuu sanaparsi muuttuu hyvin pahaksi vaikka ei tarkoita sitä vaan kuulostaa siltä.Anonyymi kirjoitti:
Mutta sinähän voit iskeä hampaasi kokeilla.🤔
Missi olisi vielä parempi järkevämmin hoitaisi asian varmasti ja riidat.🥰- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
tuota todellisuus täällä kuoriutuu oikeasti kun anonyyminä voi haukkua mitä vain ettei toi pidä paikkaansa.😁
No chatit ja nettipalstat on tietysti erikseen. Mutta livetilanteet sitten oma juttunsa. Ihmsiet ei ihan heti näytä niitä huonoja puoliaan.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Mutta sinähän voit iskeä hampaasi kokeilla.🤔
Missi olisi vielä parempi järkevämmin hoitaisi asian varmasti ja riidat.🥰No olen ollut tilanteessa jossa olen voittanut miehen muilta naisilta juurikin vähän ärhäkkäämmällä luonteellani. Jotkut tykkää, jotkut ei. Mutta ne rauhallisemmat naiset jäivät lehdelle soittelemaan.
Timo Similän
Timo Similässä kulminoituu kaikki se jota en ole. Tämän vuoksi suren dumpatuksi tulemistani.
Mutta se on mun kohtalo.
(kikatusta)Mä olen aina ollut vähän sitä mieltä mitä evoluutio, että ei kukaan etsi samanlaista itselleen, vaan aivan toiselta puolelta palettia mahdollisimman erilaista.
Se on sitä se
(taputusta)- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Mä olen aina ollut vähän sitä mieltä mitä evoluutio, että ei kukaan etsi samanlaista itselleen, vaan aivan toiselta puolelta palettia mahdollisimman erilaista.
Se on sitä se
(taputusta)Olet fiksu.
AsianVierestä Oikeasti Timo Similän öyhöttämistä kukaan täysijärkinen tuskin kovin kauaa kestäisi. onneksi Timolla olisi mukanaan appelsiinikiljutönikkä joka auttaisi jaksamaan kunnes pohja näkyy. Sen jälkeen voisi olla vaikeaa, onneksi ehkä kuitenkin Timo laittaisi uuden satsin tulemaan.
Anonyymi kirjoitti:
Olet fiksu.
AsianVierestäNiin
On vain ajan kysymys milloin tuontiartikkelin karvaiset ranteet kulkevat pitkin Donna Donatellon herkkiä paikkoja.
Itse kyllä olin ajatellut asian aivan toisella tavalla, siis noin niin kuin tunteella.
(reps)Harmaaritari kirjoitti:
Oikeasti Timo Similän öyhöttämistä kukaan täysijärkinen tuskin kovin kauaa kestäisi. onneksi Timolla olisi mukanaan appelsiinikiljutönikkä joka auttaisi jaksamaan kunnes pohja näkyy. Sen jälkeen voisi olla vaikeaa, onneksi ehkä kuitenkin Timo laittaisi uuden satsin tulemaan.
Timo Similä on sellainen äijä, ettei hänen sanavarastoon kuulu sana luovuttaminen.
Siinäkin mielessä Donna Donatello ja Timo Similä mätsää täydellisesti.
Milleniumin pari.
(hirn)Funeau kirjoitti:
Timo Similä on sellainen äijä, ettei hänen sanavarastoon kuulu sana luovuttaminen.
Siinäkin mielessä Donna Donatello ja Timo Similä mätsää täydellisesti.
Milleniumin pari.
(hirn)Sekopää ja liikkuva lantio
https://www.youtube.com/watch?v=VBZ2SExCDBU
Vihreä virtuaalikaappi
https://www.youtube.com/watch?v=7qiFb0LAt4I
(naurua)Harmaaritari kirjoitti:
Oikeasti Timo Similän öyhöttämistä kukaan täysijärkinen tuskin kovin kauaa kestäisi. onneksi Timolla olisi mukanaan appelsiinikiljutönikkä joka auttaisi jaksamaan kunnes pohja näkyy. Sen jälkeen voisi olla vaikeaa, onneksi ehkä kuitenkin Timo laittaisi uuden satsin tulemaan.
Kyllä minä Timon voisin valita se ainakin olisi hauskaa seuraa kun joisi sit olisi hyvä piiiloutua😁
valtakunta kirjoitti:
Kyllä minä Timon voisin valita se ainakin olisi hauskaa seuraa kun joisi sit olisi hyvä piiiloutua😁
Mjoo
Kuurupiilodokaamista
Tällaisen valtavan monoliitin kuin Timo Similä hallitseminen ei ole ihan helppo juttu jollekin rimpulalle naiselle.
Kysymys kuuluukin, että kuinka se on mahdollista?
Tämä on se äärimmäinen kysymys, jota kannattaa pohdiskella omassa pienessä päässä.
(naurua)
- Anonyymi
Haluaisin syödä puolikkaan pitsan lilliksen kanssa Rosson terassilla, juomana jäävesi.
AsianVierestä- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
:) Kiva ajatus. Olen otettu huomiosta ja kutsusta, kiitos :)
Ole hyvä. En kinua housuihin edes näin virtuaalisesti:)
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AsianVierestäTunnut mukavalta ja järkevältä.
Hyvää yötä, nyt pitää mennä nukkumaan.
Huomenna kansallispuisto kutsuu ja aamuvarhaisella, tarttee lepoa.
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
AsianVierestä😄😄😄
Anonyymi kirjoitti:
Tunnut mukavalta ja järkevältä.
Hyvää yötä, nyt pitää mennä nukkumaan.
Huomenna kansallispuisto kutsuu ja aamuvarhaisella, tarttee lepoa.
AsianVierestäKiitos, samoin :).
Hyvää yötä, kuulostaa siltä että on hieno päivä edessä!
- Anonyymi
Mitä mitä? Olin just 16 tuntia ulkosalla, ehkä jonkun samanhenkisen kanssa.
- Anonyymi
Hienoa, kun joku ulkoilee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa, kun joku ulkoilee.
Juu, mieluummin ulkoilua kuin soffal makkaamist.
T. Mää Turust päin
Dissen kanssa nyt luulen, että varmiten riittäs juttua laidasta toiseen. Tai prätkäillen suomea ihmetellen.
- Anonyymi
Pärrämotukalla Jäämereen??!?
- Anonyymi
Disse tarvis prätkään apupyörät.
Anonyymi kirjoitti:
Pärrämotukalla Jäämereen??!?
Jäämeren rannalla voisi pärrämotukalla käydä kyllä.
- Anonyymi
Se Jälkkäri-istuja vois olla jännä tapaus. Mutta lienee hieman ahdasmielinen.
- Anonyymi
Ja voimakaslinssiset silmälasit hänellä on.
2 viikkoa ehkä kaikkien kanssa, kuukauden varmaankin Ritarin kanssa. Ritari vaikuttaa riittävän seesteiseltä että hänen kanssaan selviäisi sen kuukauden. Lillinkin kanssa saattaisi selvitä sen kuukauden. Liian vähän on ehkä lukenut henkilöiden kirjoituksia jotta voisi varmuudella tietää keiden kanssa tulisi toimeen. Hiukan mukautumiskykyinen olen mutta ei tiedä keitä jaksaisi 2 viikkoa selvinpäin. 😋😋
Mun kanssa pärjää kaikki, antaa mun vaan olla hiljaa ja rauhassa silloin, kun en viitti puhua. Sikäli ketä ei haittaa, että vetäydyn syrjään enkä puhu jatkuvasti, niin ei ongelmaa. Ei tarvi ees viinaa. :)
Olen osa-aika mutisti.Jan1 kirjoitti:
Mun kanssa pärjää kaikki, antaa mun vaan olla hiljaa ja rauhassa silloin, kun en viitti puhua. Sikäli ketä ei haittaa, että vetäydyn syrjään enkä puhu jatkuvasti, niin ei ongelmaa. Ei tarvi ees viinaa. :)
Olen osa-aika mutisti.Joo, sinun ja dissen kanssa samassa evakossa :D "pälä pälä pälä.....pälä pälä..... ootkoks kuullu kun.....pälä pälä.....savolainen sutkaus......pälä pälä....lisää sutkauksia.....esototonta piereskelyä- ruokapöydässä hahhahhahhaa....pälä pälä....wc:n ovet auki asioilla....pälä pälä.....sutkauksia.-...pälä pälä....pieruhuumoria.....pälä pälä...disselogiikallla kyökkistelyä....pälä pälä pälä pälä....jne. Jascal tulisi hulluksi viikossa, jos ei pilkkoisi teitä kirveellä varmaan itse joutuisi hoitoon tai hirteen :D Mutta Jascalin oma valinta tosiaan tosiaan on viisas, varmaan myös sergei, M184 ja thymallus olisivat riittävän tasaisia tyyppejä pidempäään kestettäväksi.
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, sinun ja dissen kanssa samassa evakossa :D "pälä pälä pälä.....pälä pälä..... ootkoks kuullu kun.....pälä pälä.....savolainen sutkaus......pälä pälä....lisää sutkauksia.....esototonta piereskelyä- ruokapöydässä hahhahhahhaa....pälä pälä....wc:n ovet auki asioilla....pälä pälä.....sutkauksia.-...pälä pälä....pieruhuumoria.....pälä pälä...disselogiikallla kyökkistelyä....pälä pälä pälä pälä....jne. Jascal tulisi hulluksi viikossa, jos ei pilkkoisi teitä kirveellä varmaan itse joutuisi hoitoon tai hirteen :D Mutta Jascalin oma valinta tosiaan tosiaan on viisas, varmaan myös sergei, M184 ja thymallus olisivat riittävän tasaisia tyyppejä pidempäään kestettäväksi.
Ihan väärä kuva meikäläisestä. Mä kirjoittelen enemmän mitä puhun. Veikkaan, että olen hissukammasta päästä palstalaisista irl. :)
Niin kun oikeasti.Jan1 kirjoitti:
Ihan väärä kuva meikäläisestä. Mä kirjoittelen enemmän mitä puhun. Veikkaan, että olen hissukammasta päästä palstalaisista irl. :)
Niin kun oikeasti.Mä voin olla useamman päivän puhumatta mitäänkin. :)
Vaikka muut puhuisi. Mä vaan kuuntelen tai suljen korvat ja mietin omiani. Disse saisi puhua, mä voin nyökytellä.Jan1 kirjoitti:
Mä voin olla useamman päivän puhumatta mitäänkin. :)
Vaikka muut puhuisi. Mä vaan kuuntelen tai suljen korvat ja mietin omiani. Disse saisi puhua, mä voin nyökytellä.Kirjoittaminen ei niin rasita, kun ei kuulu ääni eikä tarvi reaaliajassa reakoida.
Jan1 kirjoitti:
Mä voin olla useamman päivän puhumatta mitäänkin. :)
Vaikka muut puhuisi. Mä vaan kuuntelen tai suljen korvat ja mietin omiani. Disse saisi puhua, mä voin nyökytellä.Disse olisi jokatapauksessa ongelma, pälättäisi ja sutkauttelisi tauotta kuitenkin :D
Harmaaritari kirjoitti:
Disse olisi jokatapauksessa ongelma, pälättäisi ja sutkauttelisi tauotta kuitenkin :D
Heh, vastamelu korvanapit korville ja lippa silmille. Antaa puhua. :)
Jan1 kirjoitti:
Heh, vastamelu korvanapit korville ja lippa silmille. Antaa puhua. :)
Onkohan kukaan keksinyt vielä semmoisia jotka suodattaa savolaissutkaukset? hyvä keksintö kyllä olisi jokatapauksessa. Voisi olla joku savolaispuheentunnistus ja heti kun alkaa tulla murresanaa leikkaisi armotta poijes. Olisi hauska seurata disseä kun suu kävisi mutta pihahdustakaan ei kuuluisi :D
Harmaaritari kirjoitti:
Onkohan kukaan keksinyt vielä semmoisia jotka suodattaa savolaissutkaukset? hyvä keksintö kyllä olisi jokatapauksessa. Voisi olla joku savolaispuheentunnistus ja heti kun alkaa tulla murresanaa leikkaisi armotta poijes. Olisi hauska seurata disseä kun suu kävisi mutta pihahdustakaan ei kuuluisi :D
Hahhah joo. Mute nappula kyljessä, suu käy vaan ääni ei kuulu. Itseasiassa voi olla aika huvittavaa ja naurattais katsella, kuulematta mitään. Tai sanan sieltä täältä. :D
Onneksi volymeä voi säätä kovemmalle korvanapeissakin, jos jonkun mölinää ei jaksa kuunnella.Noup. En änkeä mihinkään mukaan kenenkään takia. Voin hyvin jäädä kotiinkin. Liene se olisi järkevin vaihtoehto muutenkin.
Eipähän joudu juttelemaan kenenkään kanssa, kun jää himaan.Jan1 kirjoitti:
Olen osa-aika mutisti.Kuulostaa hyvältä kun saatan olla hiljaa, rutikuiva ja konservatiivinen. 😂
Harmaaritari kirjoitti:
Disse olisi jokatapauksessa ongelma, pälättäisi ja sutkauttelisi tauotta kuitenkin :D
Disse voisi olla liian rempseä ja jos savoa pälpättää menemään niin voisi peltorit olla pakollinen varuste. 😂
Jan1 kirjoitti:
Noup. En änkeä mihinkään mukaan kenenkään takia. Voin hyvin jäädä kotiinkin. Liene se olisi järkevin vaihtoehto muutenkin.
Eipähän joudu juttelemaan kenenkään kanssa, kun jää himaan.Eikä me nyt muutenkaan tänne mitään kerrottais jos johonkin mentäis. Tää palstahan syttyis tuleen 😂😉🤗
Lillis2020 kirjoitti:
Eikä me nyt muutenkaan tänne mitään kerrottais jos johonkin mentäis. Tää palstahan syttyis tuleen 😂😉🤗
Juu. Hyss vaan. 🤫 🤗
Jascal kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä kun saatan olla hiljaa, rutikuiva ja konservatiivinen. 😂
Rutikuiva ja konservatiivinen eli what? :)
Jan1 kirjoitti:
Rutikuiva ja konservatiivinen eli what? :)
Niin kuiva että niitä aavikko pensaita mitä lie alkaa pyörimään tuulessa. Konservatiivinen on maltillinen, hillitty ja asiallinen. Jos ollaan vain hiljaa niin sellainen, joka kannattaa olemassa olevan tilanteen säilymistä tai sitten kun joku puhuu kuin papupata niin vanhaan palaamista. 😂
Lillis2020 kirjoitti:
Eikä me nyt muutenkaan tänne mitään kerrottais jos johonkin mentäis. Tää palstahan syttyis tuleen 😂😉🤗
Onko vaarana että palava palsta sytyttää tablettimen? 😱
Jascal kirjoitti:
Niin kuiva että niitä aavikko pensaita mitä lie alkaa pyörimään tuulessa. Konservatiivinen on maltillinen, hillitty ja asiallinen. Jos ollaan vain hiljaa niin sellainen, joka kannattaa olemassa olevan tilanteen säilymistä tai sitten kun joku puhuu kuin papupata niin vanhaan palaamista. 😂
Arokierijä. :)
No selkis. Mun seurassa papupatailua tapahtuu vain, kun olen innostunut jostain asiasta/keskustelusta tai mua ottaa joku asia aivoon ja avaudun asiasta tuohtuneena. :DJan1 kirjoitti:
No selkis. Mun seurassa papupatailua tapahtuu vain, kun olen innostunut jostain asiasta/keskustelusta tai mua ottaa joku asia aivoon ja avaudun asiasta tuohtuneena. :DLisään vielä, että silloin toinen ei saa suunvuoeoa, joten kannattaa keskittyä kuuntelemaan. Tuota tapahtuu muutenkin todella harvoin.
Jan1 kirjoitti:
Lisään vielä, että silloin toinen ei saa suunvuoeoa, joten kannattaa keskittyä kuuntelemaan. Tuota tapahtuu muutenkin todella harvoin.
R korvaa e:n.
Jan1 kirjoitti:
No selkis. Mun seurassa papupatailua tapahtuu vain, kun olen innostunut jostain asiasta/keskustelusta tai mua ottaa joku asia aivoon ja avaudun asiasta tuohtuneena. :DKunhan se innostuminen ei tapahdu kissan pissatessa lavuaariin. 😂🙄 Jos aihe on kiinnostava niin silloin voi jutella tosin saattaisi joutua olemaan kohteliaasti hiljaa kun ei keskeytä toisia ja antaa suunvuoron. Toki jos on sellainen rasittava tapaus joka aina keskeyttää tai puhuu päälle niin silloin vain aivan pakko saada puheripuli. 😂
Jascal kirjoitti:
Kunhan se innostuminen ei tapahdu kissan pissatessa lavuaariin. 😂🙄 Jos aihe on kiinnostava niin silloin voi jutella tosin saattaisi joutua olemaan kohteliaasti hiljaa kun ei keskeytä toisia ja antaa suunvuoron. Toki jos on sellainen rasittava tapaus joka aina keskeyttää tai puhuu päälle niin silloin vain aivan pakko saada puheripuli. 😂
Juu ei. Yleensä ihan muunlaiset aiheet innostaa. :)
Pihasuunnittelu tms. luova innostaa helposti. Ylipäänsä suunnittelu on aihe mihin lähden helposti mukaan. 😌Jan1 kirjoitti:
Juu ei. Yleensä ihan muunlaiset aiheet innostaa. :)
Pihasuunnittelu tms. luova innostaa helposti. Ylipäänsä suunnittelu on aihe mihin lähden helposti mukaan. 😌2 viikko kurkut naamalla aurinkoa ottaen keskustellen pihasta ja puutarhasta. Vikat 2 viikkoa voi kuluttaa kaikki kalorit ja liikakilot piha-/puutarhatöissä. 😂
Jascal kirjoitti:
2 viikko kurkut naamalla aurinkoa ottaen keskustellen pihasta ja puutarhasta. Vikat 2 viikkoa voi kuluttaa kaikki kalorit ja liikakilot piha-/puutarhatöissä. 😂
Eeee, mä en koskaan ota aurinkoa. Koskaan. Istun varjossa tai pidän sen verran vaatetusta yllä etten grillaa ihoani ainakaan tarkoituksella. Vaalea iho, palaa herkästi ja palovammat auts saakeli. :(
Hyvin suunnittelen, piirtäen ja sommitellen, rakennusmateriaaleihin perehtyminen, työvaiheet ja vermeet läpi käyden ja kustannukset laskien ja eiku hihat heilumaan. :)Jan1 kirjoitti:
Eeee, mä en koskaan ota aurinkoa. Koskaan. Istun varjossa tai pidän sen verran vaatetusta yllä etten grillaa ihoani ainakaan tarkoituksella. Vaalea iho, palaa herkästi ja palovammat auts saakeli. :(
Hyvin suunnittelen, piirtäen ja sommitellen, rakennusmateriaaleihin perehtyminen, työvaiheet ja vermeet läpi käyden ja kustannukset laskien ja eiku hihat heilumaan. :)Pilveä sitten? 😋😂
Sä voit olla suunnittelupöydän ääressä ja kehitellä ideoita niitä kertoen, pureskellaan niitä ainakin muutama päivä niin mä voin gintonicia nauttia auringossa kurkut silmillä. 😂Jascal kirjoitti:
Onko vaarana että palava palsta sytyttää tablettimen? 😱
🤔 Sitä en tiedä, mutta ei oteta riskejä 😅
Jascal kirjoitti:
Pilveä sitten? 😋😂
Sä voit olla suunnittelupöydän ääressä ja kehitellä ideoita niitä kertoen, pureskellaan niitä ainakin muutama päivä niin mä voin gintonicia nauttia auringossa kurkut silmillä. 😂Puolipilvinen on mainio. 22-24 plussa astetta piisaa.
Niin niin mulle jää työt ja sulle huvit? 🤪
Pyff.😄 🖕Jan1 kirjoitti:
Puolipilvinen on mainio. 22-24 plussa astetta piisaa.
Niin niin mulle jää työt ja sulle huvit? 🤪
Pyff.😄 🖕Suunnittelutyöt, kyllä sit saisi kurkut kyytiä kun laitettaisiin hihat heilumaan. 😋
Voin tehdä suunnitteluvaiheessa salaatin ja tuoda sulle spriten jäillä. 🤗Jascal kirjoitti:
Suunnittelutyöt, kyllä sit saisi kurkut kyytiä kun laitettaisiin hihat heilumaan. 😋
Voin tehdä suunnitteluvaiheessa salaatin ja tuoda sulle spriten jäillä. 🤗Olen aistivinani lepyttelyä? 😉😏😝
Kiitos. 😁🤗
- Anonyymi
Minua ehkä kiinnostaisi tutustua enemmin "valtakunnan" isännänkin kanssa, en romanttisess mielessä, muutenkin vain... isäntäänkin tutustustua.
Sitten tulee joku tämä on joku Ku Klux Klanin "controller" tulee, tarjotaan kahvit :D
- Sellaisesta ei lainkaan olisi kysymys vaan pidän paljon asioista mitä valtakunta kertoi lapsistaan jne. 2 viikkoa menisi leikiten kaikkien kanssa, kuukausikin kyllä menisi, kun vaan päättäisi niin. Todella monen kanssa uskoisin viihtyväni ja jopa nauttivani! Teissä on sopiva sekoitus väittelyä, naurua, laaja kirjo eri aiheisia keskusteluja, osa syvällisiä, osa hengellisiä, osa luontoaiheisia. Aika monipuolista olisi. Kovimman haasteen tarjoaisi tässä ehdottomasti kuitenkin Timitys, sillä me kaksi olemme kuin vesi ja öljy. Emme sekoitu.
- Anonyymi
On ollut vähän tummia ajatuksia kun, nooh: huvittaa oikeasti todella paljonkin: laitan DVD-levylle SUURELLA volyymillä kitara-intron ja itävaltalaisten peikkoja vilahtaa siinä kuvassa :D
Jooh niin... minun ylä- ja alapuolella asuu tietääkseni aika hauskoja nuoria naimattomia naisia, joiden kanssa on mukavaa jutella jos heihin silloin tällöin törmää... Lillis2020: "Timitys, sillä me kaksi olemme kuin vesi ja öljy. Emme sekoitu."
Tuohan oli runollista vähän niin kuin "Itä on Itä ja Länsi on Länsi, eivätkä ne koskaan kohtaa". Joku britti taisi jotain tuollaista kirjoittaa, mutta siitä huolimatta itä ja länsi ovat kohdanneet. Ei sekoittuen, mutta rinnakkain eläen. Itselläni ollut kaksi intialaista naapuria ja kaksi kazakstanilaista solunaapuria opiskelija-asunnossa. Lisäksi niillä kahdella intialaisella on ollut pakistanilaisia laittomia alivuokralaisia opiskelijapoika-soluasunnossa. Sekoittumista ei niin hirvittävästi ole tapahtunut, mutta itä on tullut kohdattua monta kertaa ja erilaiset kulttuurit. Ai niin on minulla ollut hetken myös venäläinen naapurikin soluasunnossa.Anonyymi kirjoitti:
On ollut vähän tummia ajatuksia kun, nooh: huvittaa oikeasti todella paljonkin: laitan DVD-levylle SUURELLA volyymillä kitara-intron ja itävaltalaisten peikkoja vilahtaa siinä kuvassa :D
Jooh niin... minun ylä- ja alapuolella asuu tietääkseni aika hauskoja nuoria naimattomia naisia, joiden kanssa on mukavaa jutella jos heihin silloin tällöin törmää...Vai niin, mä en tiedä kitara-introista ja peikoista mitään, mutta ehkä tykkäisit trolls world tour leffasta sitten? 😎
Tulee vissin elokuviin 25.9 😊
https://youtu.be/yP86-TR6IME- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Vai niin, mä en tiedä kitara-introista ja peikoista mitään, mutta ehkä tykkäisit trolls world tour leffasta sitten? 😎
Tulee vissin elokuviin 25.9 😊
https://youtu.be/yP86-TR6IMEKiitos vihjeestä... tosiaan itseäni huvitti todellakin paljon ja vieläkin kun todella suurella volyymillä ja itävaltalaisten pekoit... testi juttu ja ne jäivät siihen, ajattelin että, on niin hauska juttu että jääköön sitten.
FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Lillis2020: "Timitys, sillä me kaksi olemme kuin vesi ja öljy. Emme sekoitu."
Tuohan oli runollista vähän niin kuin "Itä on Itä ja Länsi on Länsi, eivätkä ne koskaan kohtaa". Joku britti taisi jotain tuollaista kirjoittaa, mutta siitä huolimatta itä ja länsi ovat kohdanneet. Ei sekoittuen, mutta rinnakkain eläen. Itselläni ollut kaksi intialaista naapuria ja kaksi kazakstanilaista solunaapuria opiskelija-asunnossa. Lisäksi niillä kahdella intialaisella on ollut pakistanilaisia laittomia alivuokralaisia opiskelijapoika-soluasunnossa. Sekoittumista ei niin hirvittävästi ole tapahtunut, mutta itä on tullut kohdattua monta kertaa ja erilaiset kulttuurit. Ai niin on minulla ollut hetken myös venäläinen naapurikin soluasunnossa.Joskus jostain tarttunut mukaan tuo vertauskuva (en yhtään tiedä kenen keksimä alunperin on). Minusta se on tosi kuvaava.
No on sinulla ollut paljon erilaisia naapureita sitten :)Lillis2020 kirjoitti:
Joskus jostain tarttunut mukaan tuo vertauskuva (en yhtään tiedä kenen keksimä alunperin on). Minusta se on tosi kuvaava.
No on sinulla ollut paljon erilaisia naapureita sitten :)Lillis2020: "No on sinulla ollut paljon erilaisia naapureita sitten :) "
Monta vuotta asuin opiskelija-soluasunnossa. Kaksi kertaa oli myös naisnaapuri, kun solunaapureitten tyttöystävät asuivat myös meillä. Toinen oli lääkäriopiskelija, joka tarvitsi asunnon läheltä kesäharjoittelupaikkaa. Täytyy sanoa, että yli 10 vuoden opiskelija-asukas uralla tuli vastaan, vaikka minkälaista vipeltäjää. Enää en asu opiskelija-asunnossa.
Hyvää iltaa ja yötä, sillä taidan lopetella tähän tämän päivä osalta. Hyvää alkavaa viikkoa!FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Lillis2020: "No on sinulla ollut paljon erilaisia naapureita sitten :) "
Monta vuotta asuin opiskelija-soluasunnossa. Kaksi kertaa oli myös naisnaapuri, kun solunaapureitten tyttöystävät asuivat myös meillä. Toinen oli lääkäriopiskelija, joka tarvitsi asunnon läheltä kesäharjoittelupaikkaa. Täytyy sanoa, että yli 10 vuoden opiskelija-asukas uralla tuli vastaan, vaikka minkälaista vipeltäjää. Enää en asu opiskelija-asunnossa.
Hyvää iltaa ja yötä, sillä taidan lopetella tähän tämän päivä osalta. Hyvää alkavaa viikkoa!"yli 10 vuoden opiskelija-asukas uralla tuli vastaan, vaikka minkälaista vipeltäjää" Uskon 😄
Hyvää iltaa ja yötä ja alkavaa viikkoa sinulle myös! 😊
- Anonyymi
Mikähän jooa tämä acc.wmw, mahtava pätkä joka tulee ehdottomasti levylle: rajähtävä kitara ja hirvittävä kuva itävaltalaisten peikoista.
Tottakai jokaisen kanssa pärjäisin, tarvitsee monenmoista häkit ja välineet, ettei päälle käy sellainen turvaväli.
Muuten kaikki menisi hyvin, itse rakastan rauhaa.Jan1 kirjoitti:
Ai minunkin kanssa uskaltaisit pari viikkoa hengailla? :)
Sinähän olet menevä prätkätyyppi? Uskaltaisiko hän tosissaan hengailla kanssasi?
Et meinannut tänään kirjoitella täällä - mitä tapahtui?FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Sinähän olet menevä prätkätyyppi? Uskaltaisiko hän tosissaan hengailla kanssasi?
Et meinannut tänään kirjoitella täällä - mitä tapahtui?Tulin jo kotiin. Olin ajatellut, että olen vasta myöhemmin kotona, enkä kerkiä tänne. Iltapuuhat vielä edessä.
Päivä meni taas toisin mitä oli tarkoitus.Jan1 kirjoitti:
Tulin jo kotiin. Olin ajatellut, että olen vasta myöhemmin kotona, enkä kerkiä tänne. Iltapuuhat vielä edessä.
Päivä meni taas toisin mitä oli tarkoitus.Niin päivä meni minullakin toisin kuin ajattelin. Tulin heränneeksi jo kello 4 jälkeen yöllä painajaiseen. Sitten ennen kuutta taisin nukahtaa uudelleen. Jalkapallo tuli katseltua telkusta ja pizza haettu läheisestä ravintolasta. Nyt alan katsomaan Esport Virtual Grand Prix, jossa on oikeita formula 1 -kuljettajia mukana. Suomalainen Valteri Bottaskin ajaa.
En minäkään ollut suunnitellut tälläistä päivää, mutta sattui vain toteutumaan. Huomenna ajan Joensuun torille tapaamaan kaveria, joka on luvannut tarjota jäätelöä ja maksaa hänelle antamani tietokoneen. Mitäs sinulla ensiviikkoon kuuluu?FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Niin päivä meni minullakin toisin kuin ajattelin. Tulin heränneeksi jo kello 4 jälkeen yöllä painajaiseen. Sitten ennen kuutta taisin nukahtaa uudelleen. Jalkapallo tuli katseltua telkusta ja pizza haettu läheisestä ravintolasta. Nyt alan katsomaan Esport Virtual Grand Prix, jossa on oikeita formula 1 -kuljettajia mukana. Suomalainen Valteri Bottaskin ajaa.
En minäkään ollut suunnitellut tälläistä päivää, mutta sattui vain toteutumaan. Huomenna ajan Joensuun torille tapaamaan kaveria, joka on luvannut tarjota jäätelöä ja maksaa hänelle antamani tietokoneen. Mitäs sinulla ensiviikkoon kuuluu?Mulla menee päivittäin Nyt mönkään voin huonosti.
Alaverenpaine on 95 joten minä olen vähän sairaana.FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Niin päivä meni minullakin toisin kuin ajattelin. Tulin heränneeksi jo kello 4 jälkeen yöllä painajaiseen. Sitten ennen kuutta taisin nukahtaa uudelleen. Jalkapallo tuli katseltua telkusta ja pizza haettu läheisestä ravintolasta. Nyt alan katsomaan Esport Virtual Grand Prix, jossa on oikeita formula 1 -kuljettajia mukana. Suomalainen Valteri Bottaskin ajaa.
En minäkään ollut suunnitellut tälläistä päivää, mutta sattui vain toteutumaan. Huomenna ajan Joensuun torille tapaamaan kaveria, joka on luvannut tarjota jäätelöä ja maksaa hänelle antamani tietokoneen. Mitäs sinulla ensiviikkoon kuuluu?Ei ne päivät aina mene suunnitelmien mukaan. Onneksi sentään kukaan ei kuollut, vaikka sekin olisi ollut mahdollista tänään.
Liikenneonnettomuus tuttavalla.
Katsastus pitää hoitaa alta pois ja pihaa kuopsutella. Nurmen leikkausta jne. 😑valtakunta kirjoitti:
Mulla menee päivittäin Nyt mönkään voin huonosti.
Alaverenpaine on 95 joten minä olen vähän sairaana.Mulla oli tuollaisia lukemia vuosia ja sanottiin, seuraillaan. Alapaineet 95-110, yläpaineet 135-150, leposyke 90-98. Nyt on lääkitys sitten ollut jo useamman vuoden.
Lääkäriin, jos voit huonosti.Jan1 kirjoitti:
Ei ne päivät aina mene suunnitelmien mukaan. Onneksi sentään kukaan ei kuollut, vaikka sekin olisi ollut mahdollista tänään.
Liikenneonnettomuus tuttavalla.
Katsastus pitää hoitaa alta pois ja pihaa kuopsutella. Nurmen leikkausta jne. 😑Toivottavasti liikenneonnettomuudessa ei tapahtunut mitään vahinkoa kenellekään. Itse meinaan loppuviikosta leikata vasta faijan ruohoa siellä "Lappeenrannassa".
Nyt katselenkin Maikkarin Seitsemän uutisia, joten joudun keskittymään muuhun kuin täällä kirjoittamiseen. Hyvää sunnuntain loppua, sillä taidan kohta lopetella täällä kirjoittamisen. Hyvää yötä!valtakunta kirjoitti:
Mulla menee päivittäin Nyt mönkään voin huonosti.
Alaverenpaine on 95 joten minä olen vähän sairaana.Toivottavasti paranet pian! Toipumisiin ja hyvää iltaa! Tai oikeastaan hyvää yötä, sillä taidan lopetella jokseenkin tähän tämän illan osalta.
Jan1 kirjoitti:
Mulla oli tuollaisia lukemia vuosia ja sanottiin, seuraillaan. Alapaineet 95-110, yläpaineet 135-150, leposyke 90-98. Nyt on lääkitys sitten ollut jo useamman vuoden.
Lääkäriin, jos voit huonosti.Tottakai pahoinvointia on. Mutta niitä seuraillaan. En vaan pysy kauaa pystyssä kun huippaa ja väsyttää ja vetopois.aiemmin puoli päivää nyt menee jo 1/3 pystyssä. Yritän jumppailla.🙄 että veri kulkisi paremmin jospa laskisi verenpaine liikunnalla.
FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Toivottavasti liikenneonnettomuudessa ei tapahtunut mitään vahinkoa kenellekään. Itse meinaan loppuviikosta leikata vasta faijan ruohoa siellä "Lappeenrannassa".
Nyt katselenkin Maikkarin Seitsemän uutisia, joten joudun keskittymään muuhun kuin täällä kirjoittamiseen. Hyvää sunnuntain loppua, sillä taidan kohta lopetella täällä kirjoittamisen. Hyvää yötä!No tapahtui ikävä kyllä ja se muutti päivän kulkua. Mutta onneksi siitä selviää kivulla ja säryllä. Rahalla.
Jep. Öitä.FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Toivottavasti paranet pian! Toipumisiin ja hyvää iltaa! Tai oikeastaan hyvää yötä, sillä taidan lopetella jokseenkin tähän tämän illan osalta.
Sitä itsekin toivon hyvä yöt jo?
valtakunta kirjoitti:
Tottakai pahoinvointia on. Mutta niitä seuraillaan. En vaan pysy kauaa pystyssä kun huippaa ja väsyttää ja vetopois.aiemmin puoli päivää nyt menee jo 1/3 pystyssä. Yritän jumppailla.🙄 että veri kulkisi paremmin jospa laskisi verenpaine liikunnalla.
Kannattaa huomenna viimeistään soitella ja kysellä miten edetään ja kertoa, että olet noin huonovointinen. :(
Ei tossa kunnossa enää kuulu vaan seurailla.Jan1 kirjoitti:
No tapahtui ikävä kyllä ja se muutti päivän kulkua. Mutta onneksi siitä selviää kivulla ja säryllä. Rahalla.
Jep. Öitä.Liikenne onnettomuus ?
valtakunta kirjoitti:
Liikenne onnettomuus ?
Juu. Tuttavaa sattui moottoripyörän kanssa. Kävi paikattavana ja saikulle jäi, tuli kipeetä.
Jan1 kirjoitti:
Juu. Tuttavaa sattui moottoripyörän kanssa. Kävi paikattavana ja saikulle jäi, tuli kipeetä.
Ei kai disse hurjastellut? No jos ei disse niin varoitahan sitäkin että on tarkkana liikenteessä kun inota varmaan piisaa.
Harmaaritari kirjoitti:
Ei kai disse hurjastellut? No jos ei disse niin varoitahan sitäkin että on tarkkana liikenteessä kun inota varmaan piisaa.
Ei ollut Disse, eikä johtunut hurjastelusta vaan teknisestä viasta. Vauhtia ei ollut kuin muutama kymmenen kilometriä tunnissa, mutta niin vaan vaatteet puhki ja paikattavaa tuli ihoon, nivelvamma ja pärrään korjattavaa.
Onneksi kukaan ei ajanut yli, kun maassa makasi ja suht vilkkaasti liikennöity tie missä vedetään kovaa, ylinopeuksia surutta. Siinä oli suuri riski tulla yliajatuksi.Jan1 kirjoitti:
Ei ollut Disse, eikä johtunut hurjastelusta vaan teknisestä viasta. Vauhtia ei ollut kuin muutama kymmenen kilometriä tunnissa, mutta niin vaan vaatteet puhki ja paikattavaa tuli ihoon, nivelvamma ja pärrään korjattavaa.
Onneksi kukaan ei ajanut yli, kun maassa makasi ja suht vilkkaasti liikennöity tie missä vedetään kovaa, ylinopeuksia surutta. Siinä oli suuri riski tulla yliajatuksi.Joo, asfaltti ei paljon anna armoa vaikka vauhti olisi vähäinenkin. Pitihän dissellekin viime keväänä pamista täällä vähän niistä kamppeista, paminaa ei ole koskaan liikaa tuossa aiheessa.
No onneksi ei myöskään itse vetänyt ihan surutta tuo sun tuttu niin tulennee vielä kuntoon.Jan1 kirjoitti:
Onneksi kukaan ei ajanut yli, kun maassa makasi ja suht vilkkaasti liikennöity tie missä vedetään kovaa, ylinopeuksia surutta. Siinä oli suuri riski tulla yliajatuksi.Ei toi kiva ole mutta onneksi noin pienillä selvis.
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, asfaltti ei paljon anna armoa vaikka vauhti olisi vähäinenkin. Pitihän dissellekin viime keväänä pamista täällä vähän niistä kamppeista, paminaa ei ole koskaan liikaa tuossa aiheessa.
No onneksi ei myöskään itse vetänyt ihan surutta tuo sun tuttu niin tulennee vielä kuntoon.Joo ei anna armoa. Jäi vielä pyöränsä alle. Kyllä se Disse taitaa olla nyt vaatetuksen kanssa jo edelläkävijä. :)
Kyllä säikäytti, kun kuulin mitä kävi ja näin pyörän meidän tallissa.
Tulee kuntoon, mutta menee viikkoja nivelen kanssa. Töihin ei pääse, jos loppukesästä.valtakunta kirjoitti:
Ei toi kiva ole mutta onneksi noin pienillä selvis.
Joo. Huonomminkin olis voinut käydä. Paljon huonommin. Nyksällä on ikuinen kämmenen muotoinen ja kokoinen arpi ja ruuvit nilkassa muistona motukan kanssa lentämisestä. Vaatteet repeytyi päältä osin ja potta hajosi, pää onneksi säilyi ehjänä. Moottoripyörä oli runkokin mutkalla. Lunastus kunnossa.
Oli menny vähän kovempaa ja kurvista luistanut pöpelikköön.
- Anonyymi
No sen Jälkkäri-istujan kanssa jaksaisin olla ehkä 20 minuuttia - ehkä.
- Anonyymi
20 minuutin jälki-istunto korona-viruksen aiheuttamana, tietystikin.
- Anonyymi
Onko se jälkkäri-istuja se rillipäinen paksulinssinen
- Anonyymi
Alkuperäisestä viestistä, että kuka toisi, no minä toisin varmaankin valtaa ja varallisuutta, ja samalla myös epäonnelisuutta, eli ei kannata minua harkita jos tulee sitten huonot olot ja EPÄONNELLISUUS.
- Anonyymi
Vaikeampi kysymys voisi olla että mikä on Coma?
- Oikea vastaus olisi että on tähtijärjestelmä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412468Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101868Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse731776Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki811308- 651228
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171178TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901050Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42904- 70882