Miten ois, jos illalla et vaihda alushousuja, vaan järjestät niin että pyyhit housuun pissin ja vähän alkaakin lahkeeseen viiva. Ja mites ois, jos tekohampaat unohtuu vesilasiin näkyvälle paikalle, josta ne yhdistetään sinuun. Yöpöytä tai vessan hammasharjahylly käy hyvin. Lisäksi jos sinulla rinnat vähänkään riippuu, näytä ne, äläkä käytä rintaliivejä, vaan tavallista hihatonta teepaitaa puseron alla. Tekohampaat saa pilailukaupoista ja poliisin löytötavaratoimistosta. Öljypullo, suihke pullosta öljyä pari suihkusta hiuksiin ja kampaus tiheällä kannalla. Meikki pois kasvoilta. Luulisi yrittävän toista.
Kammottavan miehen karkoituskeinoja
4
112
Vastaukset
- Anonyymi
Tai sit vaan on oma hemaiseva itsensä ja nätisti kertoo että ei heru sulle,kammotus.
- Anonyymi
Juuri näin!!
- Anonyymi
Olen kokenut nuoruudessani tämänkin kun huoltomies tuli ennen neljää iltapäivällä ja lähti käskystä melkein kahdentoista jälkeen yöllä. Isännöitsijä ei välittänyt edes kuunnella eikä ketään muutakaan yksinäisen naisen huolet kiinnostaneet. Kun on suhteellisesti oma itsensä, voi housutkin olla tahroissa. Ei niitä tarvitse pelätä. Vain sänkyhommat ei enää kiinnosta, jos valmis uloste tai pissi jousista haisee ja nenän alus on pyyhkimättä, hampaat yöpöydällä. Harvempaa hirveästi flanelliyöpaita ja kalsarit kiinnostaa.
- Anonyymi
Kiitoksia näistä neuvoista.
En ole ihan noin pitkälle uskaltanut mennä.
Kaikin puolin olen yrittänyt siistinä itseni pitää.
Ehkä luonteeni on paras keino suojelemaan itseäni, ei toivotulta mieheltä.
Jos en tykkää, niin sen olen yrittänyt näyttää kohteelle.
Kanssasisarille sanon, että pakko ei ole kiinnostua!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432211Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t22984Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685