Niin? ymmärrättekö
Tajuatteko vihjeitä jos nainen yrittää iskeä?
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Mitä nyt pitäis ymmärtää?
Ei kiinnosta pikapanot, eikä yleisessä jaossa olevat jätteet. - Anonyymi
Ilmeisesti en, kun olen aina erehtynyt luullessani jonkun yrittävän iskeä.
Eli minkälaisia ne oikeat vihjeet nyt sitten ovat? Osaako naiset sanoa mitään suoraan?
Pahalta näyttää...ei kyseessä ole iskeminen jos pitää arvailla ja kyseessä on vihjeet.
En tajua, olen kädetön naisten kanssa.
- Anonyymi
Millainen vihje on tarpeeksi selkeä? Älkää please sanoko että pyydä se panemaan.. Se on työkaveri joten sen takia vihjailu. Liekköhän meni kankkulan kaivoon..
- Anonyymi
Jos nainen on hyvin älykäs, niin voihan ne vinkit jäädä huomaamatta 😁
- Anonyymi
Vaikutat venkoilijalta, ihmiseltä joka pälyilee joka suuntaan, ei uskalla seisoa suorassa, vaan yrittää kiertoteitse urkkia sitä sun tätä huonolla menestyksellä.
Katso työkaveriasi silmiin ja sano, olen kiinnostunut sinusta enemmän kuin työkaverina, lähdetkö leffaan/kahville/yksille, what ever nyt se teidän yhteinen juttu voisi olla.
Mies voisi joko ottaa tai jättää, asia olisi sillä selvä. - Anonyymi
En, ala arvailemaan, jos jotain haluat sano suoraan tai iske kiinni kaikkein selkeintä.
Niin ei tule niitä väärin ymmärryksiä.
Terveisin Tampereen mies 45v.
Kohta 46.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532162
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191354
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351285