Niin? ymmärrättekö
Vastaukset 13
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Mitä nyt pitäis ymmärtää?
Ei kiinnosta pikapanot, eikä yleisessä jaossa olevat jätteet. - Anonyymi
Ilmeisesti en, kun olen aina erehtynyt luullessani jonkun yrittävän iskeä.
Eli minkälaisia ne oikeat vihjeet nyt sitten ovat? Osaako naiset sanoa mitään suoraan?
Pahalta näyttää...ei kyseessä ole iskeminen jos pitää arvailla ja kyseessä on vihjeet.
En tajua, olen kädetön naisten kanssa.
- Anonyymi
Millainen vihje on tarpeeksi selkeä? Älkää please sanoko että pyydä se panemaan.. Se on työkaveri joten sen takia vihjailu. Liekköhän meni kankkulan kaivoon..
- Anonyymi
Jos nainen on hyvin älykäs, niin voihan ne vinkit jäädä huomaamatta 😁
- Anonyymi
Vaikutat venkoilijalta, ihmiseltä joka pälyilee joka suuntaan, ei uskalla seisoa suorassa, vaan yrittää kiertoteitse urkkia sitä sun tätä huonolla menestyksellä.
Katso työkaveriasi silmiin ja sano, olen kiinnostunut sinusta enemmän kuin työkaverina, lähdetkö leffaan/kahville/yksille, what ever nyt se teidän yhteinen juttu voisi olla.
Mies voisi joko ottaa tai jättää, asia olisi sillä selvä. - Anonyymi
En, ala arvailemaan, jos jotain haluat sano suoraan tai iske kiinni kaikkein selkeintä.
Niin ei tule niitä väärin ymmärryksiä.
Terveisin Tampereen mies 45v.
Kohta 46.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241435
Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain1011384Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1491335Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2461218Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,571076Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?
Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-20244925181044- 711044
- 84921
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S43756- 66724
- 37666
- 42640
- 102632
Suolahden ostokeskus
Kiinteistöyhtiö konkurssissa. Taisi jäädä vastikkeet maksamatta eräällä yrittäjällä.47609Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin15598- 34585
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28559En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40558- 67549
- 92515