...sumopainipuvuissa? siis tuommoisissa?
https://www.youtube.com/watch?v=Q_W0GL3ljUY
En malttanut olla kysymättä kun nuo kyssärit niin suosittuja.
Laittaisin alkueriin varmaan missP:n vs. Jan1 ja valtakunta vs. trollikka.
Loppuottelussa sitten voittajat vastakkain.
Kenet palstalaiset laittaisit vapaaotteluhäkkiin...
16
73
Vastaukset
- Anonyymi
Jenni Hsuko vs Vesa-Matti Loiri.
- Anonyymi
Tsi maailmanpoliittisesti: Putin vs Trump kehässä
En tiedä riittääkö palstalaiset.
Timitys vs Lillis
Disse vs Ritari
Valtakunta vs Jan1
Wuwu vs joku Genio
Tosi.typy vs välimerkitön
Pujottelija vs Frouva
Lineri vs schg vai mikä oli
Pitäisi vielä yksi pari keksiä ja kun ei mitään tule mieleen niin täytyy vetää rankasti kotiinpäin. 😂😋😋😋
Minä vs Peppis. 😁🤗
Voittajista riippuen tarvitsisi katsoa kuka kohtaa kenetkin.Ahhahhaaa, no mut tää oli mulle tosi helppo nakki. Timityshän ei tee aloitteita 😂🤣😂
Mä oon muuten ollut tuollaisessa. Ihan älyttömän hauskaa oli 😂- Anonyymi
Entä minä?
-flowersreally- Lillis2020 kirjoitti:
Ahhahhaaa, no mut tää oli mulle tosi helppo nakki. Timityshän ei tee aloitteita 😂🤣😂
Mä oon muuten ollut tuollaisessa. Ihan älyttömän hauskaa oli 😂Hahah, täystyrmäys. 💪😁👍
- Anonyymi
eikös tuo ole vähän epäreilu kyllä välimerkitökin haluis voittaa ja tosi typyäkin harmittaisi ei saanut edes kunnon vastusta
En tunne tapausta Välimerkitön. Käykse usein täällä?
Mitkä ovat hänen vahvuudet ja heikkoudet? Mun pitää vissiin valmistautua jotenkin. :Dtosi..typy kirjoitti:
En tunne tapausta Välimerkitön. Käykse usein täällä?
Mitkä ovat hänen vahvuudet ja heikkoudet? Mun pitää vissiin valmistautua jotenkin. :DVäliksen voit päihittää vain sen omilla aseilla. Tankkaat ennen ottelua hirmuiset määrät lauantai makkaraa, maksa makkaraa, grilli makkaraa, hookoon sinistä ja maksa laatikkoa niin eiköhän se siitä.
- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
En tunne tapausta Välimerkitön. Käykse usein täällä?
Mitkä ovat hänen vahvuudet ja heikkoudet? Mun pitää vissiin valmistautua jotenkin. :Den tunne minäkään välimerkitöntä mutta mies se on mutta alle sekunnissa selätät sen ja älä satuta häntä kovin pahasti tai tee hänestä muusia ja eikö se ole jo tarpeeksi nöyryyttävää kun alle sekunnissa olet selättänyt sen
Harmaaritari kirjoitti:
Väliksen voit päihittää vain sen omilla aseilla. Tankkaat ennen ottelua hirmuiset määrät lauantai makkaraa, maksa makkaraa, grilli makkaraa, hookoon sinistä ja maksa laatikkoa niin eiköhän se siitä.
Kirjoittaako hän omalla nikillään, vai anonyymina? En kyllä yhtään muista tapausta.
Makkaratalkoot? Nämä ovat siis ähkykisat. Oolrait. :DAnonyymi kirjoitti:
en tunne minäkään välimerkitöntä mutta mies se on mutta alle sekunnissa selätät sen ja älä satuta häntä kovin pahasti tai tee hänestä muusia ja eikö se ole jo tarpeeksi nöyryyttävää kun alle sekunnissa olet selättänyt sen
Kiitos vinkeistä. Minä siis puhun sen pyörryksiin. Helppo keissi.
Jäkättäminen ei ole koskan ollut kovinkaan vaikeaa. Onnistuu! :D
- Anonyymi
Martina Aitolehti vs Jenni Haukio.
- Anonyymi
M. Aitolehti vs. S. Belorf. erä 2. äidillisellä otteella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644
