Kenet palstalaiset laittaisit vapaaotteluhäkkiin...

...sumopainipuvuissa? siis tuommoisissa?

https://www.youtube.com/watch?v=Q_W0GL3ljUY

En malttanut olla kysymättä kun nuo kyssärit niin suosittuja.

Laittaisin alkueriin varmaan missP:n vs. Jan1 ja valtakunta vs. trollikka.

Loppuottelussa sitten voittajat vastakkain.

16

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jenni Hsuko vs Vesa-Matti Loiri.

    • Anonyymi

      Tsi maailmanpoliittisesti: Putin vs Trump kehässä

    • En tiedä riittääkö palstalaiset.

      Timitys vs Lillis

      Disse vs Ritari

      Valtakunta vs Jan1

      Wuwu vs joku Genio

      Tosi.typy vs välimerkitön

      Pujottelija vs Frouva

      Lineri vs schg vai mikä oli

      Pitäisi vielä yksi pari keksiä ja kun ei mitään tule mieleen niin täytyy vetää rankasti kotiinpäin. 😂😋😋😋

      Minä vs Peppis. 😁🤗

      Voittajista riippuen tarvitsisi katsoa kuka kohtaa kenetkin.

      • Ahhahhaaa, no mut tää oli mulle tosi helppo nakki. Timityshän ei tee aloitteita 😂🤣😂
        Mä oon muuten ollut tuollaisessa. Ihan älyttömän hauskaa oli 😂


      • Anonyymi

        Entä minä?

        -flowersreally-


      • Ei kuule tarvittas Valteen kanssa edes pukuja. 😂

        Valtee vitsi. 🤗


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Ahhahhaaa, no mut tää oli mulle tosi helppo nakki. Timityshän ei tee aloitteita 😂🤣😂
        Mä oon muuten ollut tuollaisessa. Ihan älyttömän hauskaa oli 😂

        Hahah, täystyrmäys. 💪😁👍


      • Anonyymi

        eikös tuo ole vähän epäreilu kyllä välimerkitökin haluis voittaa ja tosi typyäkin harmittaisi ei saanut edes kunnon vastusta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä minä?

        -flowersreally-

        Sä oot varmaan sitten finaalissa 😉


      • En tunne tapausta Välimerkitön. Käykse usein täällä?
        Mitkä ovat hänen vahvuudet ja heikkoudet? Mun pitää vissiin valmistautua jotenkin. :D


      • tosi..typy kirjoitti:

        En tunne tapausta Välimerkitön. Käykse usein täällä?
        Mitkä ovat hänen vahvuudet ja heikkoudet? Mun pitää vissiin valmistautua jotenkin. :D

        Väliksen voit päihittää vain sen omilla aseilla. Tankkaat ennen ottelua hirmuiset määrät lauantai makkaraa, maksa makkaraa, grilli makkaraa, hookoon sinistä ja maksa laatikkoa niin eiköhän se siitä.


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        En tunne tapausta Välimerkitön. Käykse usein täällä?
        Mitkä ovat hänen vahvuudet ja heikkoudet? Mun pitää vissiin valmistautua jotenkin. :D

        en tunne minäkään välimerkitöntä mutta mies se on mutta alle sekunnissa selätät sen ja älä satuta häntä kovin pahasti tai tee hänestä muusia ja eikö se ole jo tarpeeksi nöyryyttävää kun alle sekunnissa olet selättänyt sen


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Väliksen voit päihittää vain sen omilla aseilla. Tankkaat ennen ottelua hirmuiset määrät lauantai makkaraa, maksa makkaraa, grilli makkaraa, hookoon sinistä ja maksa laatikkoa niin eiköhän se siitä.

        Kirjoittaako hän omalla nikillään, vai anonyymina? En kyllä yhtään muista tapausta.

        Makkaratalkoot? Nämä ovat siis ähkykisat. Oolrait. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        en tunne minäkään välimerkitöntä mutta mies se on mutta alle sekunnissa selätät sen ja älä satuta häntä kovin pahasti tai tee hänestä muusia ja eikö se ole jo tarpeeksi nöyryyttävää kun alle sekunnissa olet selättänyt sen

        Kiitos vinkeistä. Minä siis puhun sen pyörryksiin. Helppo keissi.

        Jäkättäminen ei ole koskan ollut kovinkaan vaikeaa. Onnistuu! :D


    • Anonyymi

      Martina Aitolehti vs Jenni Haukio.

      • Anonyymi

        M. Aitolehti vs. S. Belorf. erä 2. äidillisellä otteella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe