Sen päättää joukko henkisesti vajaita ihmisiä...........
<3
Ihminen ei ikinä päätä itse omaa tulevaisuuttaan..........
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Toni ooks kei????
- Anonyymi
Fat tony on fagotti
- Anonyymi
Olet siis vajaa....<3
- Anonyymi
Sen siitä saa kun rupeaa sekoilemaan
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Mene töihin..........
<3En voi, mullaki on ikuiset yyteet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi, mullaki on ikuiset yyteet
Pakko kommentoida tähän että jos esimerkiksi minun rouvaa joku edes uskaltaa syyttää mistään niin se ei ole mitenkään mahdollista koska minun rouvaa ei saa syyttää vaikka rouvani olisi kuinka väärin tehnyt niin minä puolustan häntä aina!!!minua ei kiinnosta tämän maan lait joten juurikin sen takia minun Rouva sanelee minulle lain jota minä tottelen!!!
- Anonyymi
Päätä jo, kummasta päästät irti.
- Anonyymi
Kyllä itse voi vaikuttaa paljon siihen millaista oma elämä on. Älä anna muiden lannistaa sinua, pidä oma pääsi ja unohda hankalat ihmiset. Ei niiistä olisi muutenkaan kuin harmia elämääsi.
Tällä hetkellä itsekin sydänsuruista kärsivänä.- Anonyymi
Kyllä kunnon sosiopaatti osaa splittailla maailman söpöön pakettiin, minä terve maailma hullu
- Anonyymi
Just luin netistä jutun, että meitä kansalaisia korkeammat ajavat takaa sitä että.
Maailmojen rajat aukaistaan, valtioita ei enää olisi.
Pedofiliasta ei enää rangaistaisi, vaan kaikenlainen seksueelisuus olisi hyvästä.
Muslimeita ei saisi hyljeksiä.
Tv-n ja radion välityksellä näin kävisikin, ellette sitten laita hanttiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60894
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111833Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla253751- 55722
- 50638
- 57570
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k91550Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai45546- 22546
- 76533