Toiset vaan tekee töitä ja

Anonyymi

Te palstailette turhanpäiviäisiä juttujanne. Toisilla on elämä verojen maksajana ja korona laman pelastajana mutta te ette tee mitään hyödyllistä maan hyväksi. Hävetkää. Siellä vaan öyhötätte päivisin kun muu kansa painaa niska limassa hommia.

36

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

        Niin 2snt koliikko on taskussa ja miljardööri lähtee sitä sitten rakentelemaan omaisuutaa ilman mitäänmuuta alasti.

        Ananas on aika herkullinen juttu hedelmänä.... voimistelu-juttu, jalkoja tuolla tavoin jos nostelee, oli hyvä joo, jokainen voi itsekin tuollaista kokeilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin 2snt koliikko on taskussa ja miljardööri lähtee sitä sitten rakentelemaan omaisuutaa ilman mitäänmuuta alasti.

        Ananas on aika herkullinen juttu hedelmänä.... voimistelu-juttu, jalkoja tuolla tavoin jos nostelee, oli hyvä joo, jokainen voi itsekin tuollaista kokeilla.

        On hyvää ananas mutta raakana ei mene alas.

        Kyllä nostelen sen mukaan kun pystyn ja jaksan.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        On hyvää ananas mutta raakana ei mene alas.

        Kyllä nostelen sen mukaan kun pystyn ja jaksan.

        Niin itse kävin sairaanhoitajan luona, en päässyt lääkärille, oli sellainen joku patti päässä, kasvoissa oikein, sairaanhoitaja tunnusteli sitä ja kävi kysymysässä lääkäriltä apuja voiko sen leikata pois.... sitten niin; itsestään se puhkesi se juttu :
        D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin itse kävin sairaanhoitajan luona, en päässyt lääkärille, oli sellainen joku patti päässä, kasvoissa oikein, sairaanhoitaja tunnusteli sitä ja kävi kysymysässä lääkäriltä apuja voiko sen leikata pois.... sitten niin; itsestään se puhkesi se juttu :
        D

        Joo tuollainen ei ollut kovin hengenvaarallinen asia.


      • valtakunta
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin itse kävin sairaanhoitajan luona, en päässyt lääkärille, oli sellainen joku patti päässä, kasvoissa oikein, sairaanhoitaja tunnusteli sitä ja kävi kysymysässä lääkäriltä apuja voiko sen leikata pois.... sitten niin; itsestään se puhkesi se juttu :
        D

        Toivottavasti paranee


      • Anonyymi

        Noihan oli viinamiehiä.


    • Anonyymi

      Toisilla on töitä ja toist joutu konkurssiin korona takia. Kesän voi viettää rannalla makoillen.

      • Anonyymi

        totta sain tukia aika hyvin entiseen yritykseeni ja hain lainaa ja korona lainaa ja tukia ja täytyy sanoa rahaa tuli hyvin ja tein konkurssin ja samana iltana tein uuden yrityksen ja sain uudestaan tukia ja korona tukea kävi asiakkaita tai ei myönnän nyt on rahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        totta sain tukia aika hyvin entiseen yritykseeni ja hain lainaa ja korona lainaa ja tukia ja täytyy sanoa rahaa tuli hyvin ja tein konkurssin ja samana iltana tein uuden yrityksen ja sain uudestaan tukia ja korona tukea kävi asiakkaita tai ei myönnän nyt on rahaa

        Osta osakkeita ja tee sijoituksia kun osakkeet on nyt halpoja. Sitten muutaman vuoden kuluttua myyt kaiken ja laitat rahat tasaiselle korkotilille ja jäät sitten eläkkeelle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        totta sain tukia aika hyvin entiseen yritykseeni ja hain lainaa ja korona lainaa ja tukia ja täytyy sanoa rahaa tuli hyvin ja tein konkurssin ja samana iltana tein uuden yrityksen ja sain uudestaan tukia ja korona tukea kävi asiakkaita tai ei myönnän nyt on rahaa

        ja turha olla kateellinen joka sentin olen ansainnut kovalla työllä 24/7 teen töitä ja palkolliset eli tukityöllistetyt on laiskoja saa turhasta rahaa se on väärin eli palkat työttömyys etuudet asumistuet pois miksi he eivät tee töitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osta osakkeita ja tee sijoituksia kun osakkeet on nyt halpoja. Sitten muutaman vuoden kuluttua myyt kaiken ja laitat rahat tasaiselle korkotilille ja jäät sitten eläkkeelle!

        en nyt tiedä kannattaako eläkkeelle jäädä kun ostin pienen yksiön 34000eurolla ja vuokraan sen yritykselleni 5000 e kk ja olen hankkinut sinne tuolin ja retkipöydän ja 80-20e maksaa yleensä yksi tilaus ja sanon että 800-9000 ihmistä käy päivittäin ja sen mukaan saan tukia ja korona tukia ja olen hakenut yritykselleni lainaa 9 miljoonaa euroa en tiedä joudunko tekemään konkurssin ja perustaan yökerhon ja poistot on kivoja niin köyhän yrittäjän on raadettava no en ole 5v ollu kertaakaan suomessa nytkin teen töitä san marinon rannalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        totta sain tukia aika hyvin entiseen yritykseeni ja hain lainaa ja korona lainaa ja tukia ja täytyy sanoa rahaa tuli hyvin ja tein konkurssin ja samana iltana tein uuden yrityksen ja sain uudestaan tukia ja korona tukea kävi asiakkaita tai ei myönnän nyt on rahaa

        No nythän sä Välis voit ostaa sen veneen! Miks väitit toisessa aloituksessa että ei ole rahaa??


    • Turpa kiinni.

      Täällä kirjoittelee ihmiskunnan alin pohjasakka.

      (hirn)

      • Niin

        Tollanen vois mennä jonnekin oopperaan puhumaan väliajoille paskaa omasta täydellisyydestään.

        Kansa köyhille ja aivottomille!

        (naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Niin

        Tollanen vois mennä jonnekin oopperaan puhumaan väliajoille paskaa omasta täydellisyydestään.

        Kansa köyhille ja aivottomille!

        (naurua)

        Piti sanoa avuttomille, ei aivottomille.

        Oopperan väliajoilla näkee (ikkunan läpi) niitä saatanan ihmiskunnan suolatikkuja tökättynä pystyyn marmorilattialle.

        (reps)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Piti sanoa avuttomille, ei aivottomille.

        Oopperan väliajoilla näkee (ikkunan läpi) niitä saatanan ihmiskunnan suolatikkuja tökättynä pystyyn marmorilattialle.

        (reps)

        Tarkoititko kenties, jotta: kirjoittaa avuttomille eikä sanoa avuttomille.

        ( heippas kops )

        Apu oli muuten paska lehti Seura oli parempi.

        ( kieppurakännisen naurua )


    • Anonyymi

      On syötävä ravitsevasti elääkseen, ettei tule eleltyä syödäkseen.

    • Anonyymi

      Jos tekisit oikeasti jotakin työtä niin ei sitä ( työtä ) niska limassa tehdä. Katsos kun oikea työnsankari tekee röitä silloin kun sattuu huvittamaan. Ainoastaan mansikkapelloilla tehdään röitä niska limassa.

      • Anonyymi

        en kyllä palkkaa ketään tukityöllistettyä notkumaan vaan kyllä sen eteen töitä tehdään ja kyllä minä keksin töitä tai muuten karenssia pukkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en kyllä palkkaa ketään tukityöllistettyä notkumaan vaan kyllä sen eteen töitä tehdään ja kyllä minä keksin töitä tai muuten karenssia pukkaa

        Jos sinulla olisi joskus elämäsi aikana töitä tarjottavana jollekkin niin et tietenkään palkkaa mitään persua döihin vaan oikean duunarin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinulla olisi joskus elämäsi aikana töitä tarjottavana jollekkin niin et tietenkään palkkaa mitään persua döihin vaan oikean duunarin.

        tukityöllistettyjä palkkaan koska valtio maksaa palkan ja maksaa minulle koska työllistän eli saan siitä rahaa ja nyttenkin palkkasin 8 tukityöllistettyä ja ostin kelaleikkurin joilla ajavat minun ja naapurieni nurmet ajoin lyhyttä nurmea ajoleikkurilla täysillä ja aikaa meni 45minuuttia ja sanoin tuntia enempää ei saa mennä kahdelta kelaleikkurilta ja naapureita on 13 mutta sovittiin että kahdessa päivässä lykkäävät ja sen jälkeen sama alusta ja 2 siivousta eli katosta lattiaan siivoovat ja 2 pesee autot ikkunat katot siis mitä minä ja naapurit keksitäänkään ja loput 2 tekee eli auttaa niitä joilla tiukkaa aikataulussa pysymiseen ja olenkin sanonut naapureilleni sanoo reilusti mikä tulee mieleen niin työntekijät on sitä varten jja vois muutama palkata lisää mökkien siivoukseen ja ylläpitoon mutta minusta eivät ansaitse niin kovaa palkkaa kuin saavat kun oikeitakin töitä on


    • Anonyymi

      Kaveri ollut vakitöissä 10 vuotta ainakin ja sillä ei ole penniäkään säästössä vaikka tienaa nettona 1500 kk. Rahaa menee myös elatusmaksuihin sillä. onko se työ niin hauskaa että rahat mene eikä säästöön jää ja maksat vielä jollekkin muijalle ilmaista rahaa.

      • Anonyymi

        Jotkut on sellaisia että pistävät kaiken haisemaan.


      • Anonyymi

        Olisi tyhmä pitänyt housut jalassa.


    • Anonyymi

      No meneppäs töihin siitä valittamasta.

      xLiner

    • Työ tekijäänsä kiittää, kyllä siinä kiittämistä riittää.

    • Anonyymi

      En ole koskaan ollut töis. Olen jo yli 40 vuotias. Elämäs on muutakin kun toisten palveleminen.

    • Anonyymi

      Mutta jos tuollainen viirus iskee pahasti, ei varmaan ole leikkimistä sitten.

      • Anonyymi

        Ookko töissä


    • Täälläpä sitä töitä samalla painetaan. Ja tuntuhan tuolla aloittajalla itselläänkin olla aikaa lukea palstaa ja tehdä oikein aloitus. :oD

      Ei tosin nyt taida olla palstalla sellaista tarinointia, että hirmuisesti nappasis... Mutta sellaista tämä välillä on. :o)

    • Anonyymi

      Vapaa-aika on paaaljon arvokkaampaa kuin tämän yhteiskunnan kassan kartuttaminen , mätä systeemi osittain , siksi mielummin pysyy saamapuolella niin ei ketuta yhtään niin paljoa tämä nykypolitiikka kun ei tartte osallistua sen rahoitukseen , näinhän sitä voi yksilö vaikuttaa kun äänestäminenkään ei auta .

    • Anonyymi

      Mukavaa kun ei tarvitse tehdä mitään. Nytkin alkaa jalkapallo-ottelu joka kestää myöhään yöhön. Aamulla ei ole stressiä kun voi nukkua rauhassa ja pikkuhiljaa heräillä ilman mitään kiirettä.
      Tyytyisin kyllä vähempään mutta pienin tarjolla ollut asunto oli saunallinen kaksio.
      Asumistuki aiheuttaa sen että kaikki voivat asua sinkkuna ja ilman alivuokralaista.

    • Anonyymi

      Töissä mä olen parasta-aikaakin, tällä hetkellä toimistossa tekemässä ruokatilauksia. Klo 14.00 rapsalle ja sen jälkeen kotiin. Kotimatkalla haen muksun hoidosta. Tänään on tullut häärättyä, vähän siellä sun täällä. Kun vastuu hoitajaksi olin itseni merkinnyt, työvuoroja tehdessäni. Se jos palstalle pari riviä kirjoittaa, ei montaa minuuttia työajasta vie, ja jokainen varmaan pitää pieniä pausseja työnlomassa, usko pois.

      Veroja maksan varmaa vähintäänkin saman kuin sinäkin, ja välilliset verot siihen päälle. Hoitokodin pyörittämisestä taas tulee muunlaisia veroja maksetuksi, kun maksetaan palkkarahoja, ym. kuluja alveineen sähkö- ja vesilaskut.
      Joten kyllä mä teen kaikenlaista hyödyllistä Suomen ja suomalaisten hyväksi... osa niistäkin verorahoista kuluu maahanmuuttajien elämään Suomessa.

      Ihan pahuuttani muistutan ett aika harva heistä on valmis tekemään työtä... koska humaanitäärisistä syistä; heillä on oikein arabiankielisiä tulkkeja Kelassa, neuvomassa mitä kaikkea sosiaalipuolelta on saatavilla, kun osaa anoa ja perustella anomuksensa oikein.
      trollikka

    • El Plan plakkarissa joka tapauksessa, joten otin eilen iltalääkkeeni jälleen vähän etuajassa ja heräsin suht aikaisin katsomaan MacGyveriä, Baywatchia yms. ennen Ylen Aamua. Omalla tavallaan kiehtovaa, ja kuinka rauhallista aamuyön tunteina on nauttia hiljaisuudesta, lämmittää puuhellaa yms. 😃 Vaikka olenhan mä rytmini noin pääsääntöisesti korjannut, eikä sitä tällaisena voi pitää enää kellojen siirtämisen ollessa ajankohtaista, mutta jännä että aiemmin niin iltavirkulle on käynyt näin 😅 Tai oikeastaan ensimmäisen kerran elämässäni mulla on mahdollisuus tehdä näin, silti huolehtien omista vastuista tällä hetkellä ajankohtaisiin asioihin liittyen. Papereita nyt voi pyöritellä ja tablettia näpytellä mihin aikaan lystää, mutta aivosyöpäpotilaan omaishoitajuus ja yli 10 vuoden pituinen "ehdonalainen" eli alituinen te-palvelujen yhteydenotonpelko, piti rytmin sellaisena että taju kankaalla sänkyyn puolenyön jälkeen, ysiltä hereille, ja kymmeneltä väkisin rapulassa ylös kunnes olo korjautui sillä millä oli tullutkin 🙄

      Enkä työasioissani mene yksityiskohtiin, mutta jokainen toki voi arvuutella 80-luvun auton laturin/startin/jäähdyttimen (jonkun noista) kappalehintaa, että paljonko sillä pääsi tänään rikastumaan kun heitin postiin Puuiloreissulla. 😅 Eli oli tänään ryö päivä. 💪

    • Ihmiset työskentelee myös vuorotöissä ja osa-aikaisissa töissä. Viikonloppuisin jne. Ei kaikki työt ole nykyisin enää 8-16 arkipäivisin. Niin ja joku saattaa tehdä töitä kotoa käsin. Eli voi olla ihan hyvin aikaa joinain arkipäivinä roikkkua netissä. Kännykkä on joka paikassa mukana, joten se on sama, missä tätäkin sivustoa väliin vilkuilee.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5957
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3764
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2053
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1249
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      919
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe