En olisi ikinä uskonut, mutta on sellainen kuin hulluustesti.
Uskaltaakohan tuota edes tehdä?
(hirn)
https://testimato.com/fi/test/4550/perform
Testimato testaa
17
235
Vastaukset
En ole vieläkään uskaltanut.
Mä en yleensä tee mitään testejä, sillä ne ovat luonteeltaan pähkähulluja.
Tämä nyt sattuu varmaan olemaan se poikkeus.
(huh huh)Jos tekee hulluustestin ja saa jonkin epämukavan tuloksen, niin kuinka silloin toimitaan?
Pitääkö testi uusia?
(hirn)
"Et oo hullu, mä ooooon"
- Aha.Siis teitkö sä ton testin?
Jos et, niin tee ja kerro sudenkuopat, että osaan niitä vältellä.
(hihitystä)Funeau kirjoitti:
Siis teitkö sä ton testin?
Jos et, niin tee ja kerro sudenkuopat, että osaan niitä vältellä.
(hihitystä)No tein..
Ja niin teit säkin.. 🤪
Vastaa vaan Aha ja en kerro, niin et ole hullu.Frouva kirjoitti:
No tein..
Ja niin teit säkin.. 🤪
Vastaa vaan Aha ja en kerro, niin et ole hullu.Enkä tehnyt.
Mä kuuntelin musaa.
(reps)
- Anonyymi
Sinänsä hauskaakin, kun aamulla herää niin alkaa katselemaan jotain italialaisten tekemiä jännitys-elokuvia kuin Dario Argento tai Lucio Fulci.
Sanatarkasti tulosta en muista, mutta jotain sellaista siinä luki, että olet hullu, niin minäkin.
- Anonyymi
Mä en oo hullu😃
"Et oo hullu"
-Aha 😀🌸En kuulemma ole hullu..
Psykiatrini voi olla asiasta eri mieltä.. :D"Et oo hullu, mä ooooon"
Kovin oli palstamainen fiilis testissä.
Meinasin hermostua.- Anonyymi
"Oooot hullu Hullu oot, nii mäki". Jaa-a, testin rakenne oli kyllä pienoinen pettymys, haasteellisuus heikonpuoleinen...hulluhan saa olla muta ei tyhmä, vai miten se meni..
- Anonyymi
Wanhaan hyvään aikaan oli paremmat taudit sekä taudinkuviin hyvät hoidot.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/10/26/mika-hourujenhoito-sinulle-maarataan-teeta-diagnoosi-1900-luvun-alun
Minulle määrättiin tuossa testissä hulluteeni insuliinishokkia ! Se on kunnon hoitoa se eikä mitään nykyajan aromaterapiaa taikka muuta sellaista neitimäistä huuhaata. Kun on rankasti hullu niin hoidonkin pitää tällöin olla rankka. Kovin ennalta arvattava tulos, mikään muu olisi yllättänyt niin pahasti, että olisin heti hakeutunut suljetulle Laaksoon.
Oooot hullu
Hullu oot, nii mäki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174196
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842469Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731607Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641177Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231157Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42902- 171894
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74873- 104870
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810