En olisi ikinä uskonut, mutta on sellainen kuin hulluustesti.
Uskaltaakohan tuota edes tehdä?
(hirn)
https://testimato.com/fi/test/4550/perform
Testimato testaa
17
319
Vastaukset
En ole vieläkään uskaltanut.
Mä en yleensä tee mitään testejä, sillä ne ovat luonteeltaan pähkähulluja.
Tämä nyt sattuu varmaan olemaan se poikkeus.
(huh huh)Jos tekee hulluustestin ja saa jonkin epämukavan tuloksen, niin kuinka silloin toimitaan?
Pitääkö testi uusia?
(hirn)
"Et oo hullu, mä ooooon"
- Aha.Siis teitkö sä ton testin?
Jos et, niin tee ja kerro sudenkuopat, että osaan niitä vältellä.
(hihitystä)Funeau kirjoitti:
Siis teitkö sä ton testin?
Jos et, niin tee ja kerro sudenkuopat, että osaan niitä vältellä.
(hihitystä)No tein..
Ja niin teit säkin.. 🤪
Vastaa vaan Aha ja en kerro, niin et ole hullu.Frouva kirjoitti:
No tein..
Ja niin teit säkin.. 🤪
Vastaa vaan Aha ja en kerro, niin et ole hullu.Enkä tehnyt.
Mä kuuntelin musaa.
(reps)
- Anonyymi
Sinänsä hauskaakin, kun aamulla herää niin alkaa katselemaan jotain italialaisten tekemiä jännitys-elokuvia kuin Dario Argento tai Lucio Fulci.
Sanatarkasti tulosta en muista, mutta jotain sellaista siinä luki, että olet hullu, niin minäkin.
- Anonyymi
Mä en oo hullu😃
"Et oo hullu"
-Aha 😀🌸En kuulemma ole hullu..
Psykiatrini voi olla asiasta eri mieltä.. :D"Et oo hullu, mä ooooon"
Kovin oli palstamainen fiilis testissä.
Meinasin hermostua.- Anonyymi
"Oooot hullu Hullu oot, nii mäki". Jaa-a, testin rakenne oli kyllä pienoinen pettymys, haasteellisuus heikonpuoleinen...hulluhan saa olla muta ei tyhmä, vai miten se meni..
- Anonyymi
Wanhaan hyvään aikaan oli paremmat taudit sekä taudinkuviin hyvät hoidot.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/10/26/mika-hourujenhoito-sinulle-maarataan-teeta-diagnoosi-1900-luvun-alun
Minulle määrättiin tuossa testissä hulluteeni insuliinishokkia ! Se on kunnon hoitoa se eikä mitään nykyajan aromaterapiaa taikka muuta sellaista neitimäistä huuhaata. Kun on rankasti hullu niin hoidonkin pitää tällöin olla rankka. Kovin ennalta arvattava tulos, mikään muu olisi yllättänyt niin pahasti, että olisin heti hakeutunut suljetulle Laaksoon.
Oooot hullu
Hullu oot, nii mäki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.583693Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j723065Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin522263Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.131433Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m651249- 861136
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?1961Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä23941Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55925- 47912