treffit24 miehet ovat röyhkeitä

Anonyymi

Kummallista että suurin osa kirjoittelusta aloitetaan seksin vonkaamisella. Kun vastaan asiallisesti että en etsi yhden yön juttuja niin huorittelua ja haukkumista ja blokataan, ettei pääse vastaamaan. Pitäisi olla jokin konsti millä voisi varoittaa näistä miehistä muille naisille.

52

711

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä en edes vastaa tuollaisille äijille vaan blokkaan heidät saman tien. Mitä noille vastaamaan? Kun selaan profiileja ja törmään sellaiseen jossa ilmiselvästi vain vongataan seksiä, blokkaan jo siinä vaiheessa ettei ko. äijä pääse ottamaan yhteyttä alunperinkään. Säästyy kummaltakin aikaa ja vaivaa.

      • Anonyymi

        Niin sinä todennäköisesti hametta käyttävä kulkija. Kuulut ilmeisesti niiden joukkoon jotka plokkaa joka tapauksessa vaikka kuinka asiallista viestiä laittaisi. En nimittäin ole koskaan ollut vonkaamassa täällä. .En yhtään kalukuvaa ole lähettänyt edes pyynnöstä vaikka senkin pyytäjiä löytyy.Jos akka plokkaa siistin asiallisen viestin saatuaan ja ilman että on edes käynyt profiilissa kertoo se kyllä todella paljon kyseisestä sukankuluttajasta. Ei todella haluiskaan vaivoikseen. Plokkaaminen ei muuten estä yhteyden ottoa jos joku todella haluaa . Eikä se plokkaaminen piilota kovin suuresti sitä profiiliakaan. Mut se on hyvä että jää sillai näkyviin että tietää kyseisen käyttäjänimen myös mahdollisille kavereille että osaavat kiertää . Toki ymmärrän tuon plokkaamisen ja onhan se sinällään ihan ok plokata jos tulee törkeitä ehdotuksia,kalun kuvia jne. Kyllä normaalin miehen pitäisi ymmärtää että naista ei törkypuheilla ja törkeällä käytöksellä saa kiinnostumaan mitenkään. Itse olen mies. Jostain syystä muutama prosentti profiilissani vierailevista sit vastaa tai kirjoittaa itse.
        Sanoisin Naisille näin. Plokkaa ne törkykuvien lähettäjät ja samoin ne jotka törkyviestejä lähettää. Jos saat siistin viestin niin ei se ole paljon jos vaikka asialliselle tyypille ilmaiseekin että sori. ei tunnu siltä etä synkkais. Itse olen valmis kertomaan naiselle reilusti kyllä jos ei synkkaa tai jos itseä kiinnostaisi tutustua niin uskallan sanoa että olen kiinnostunus profiilisi perusteella ja kysyn et haluuko nainen katsoo / kertoo miltä tuntuu. Reilu peli molemmin puolin.


    • Anonyymi

      En ole koskaan ymmärtänyt kuinka netti paljastaa miehistä todellisen typerän piirteen jos seksin vonkaamiseen vastataan kohteliaasti että ei kiitos, niin huorittelu alkaa. Kertoo vain siitä että ei kestetä pakkeja. Jos haluaa olla ilkeä niin voi lähettää naurua perään kun toista muutenkin jo potuttaa.

      Pitäisikö minunkin alkaa lähettää randomisti miehille viestiä "vippaa viiskybää" ja kun tulee vastausta että ei tipu, niin vastaan "aatanan köyhä!" :D

      Olenkin miettinyt että jos samoihin miehiin ottaisi päälle 70v mummot yhteyttä kirjoittaen "mä haluan imee sun kalun kuiviin, nyt heti!" ja jos sitten jotain vastausta saisi takaisinpäin ettei kiinnosta niin pitäisikö sitten mummojen vastata "itun tuhkamuna!" :D

      Sitten myös niille kikkeli kuvan lähettäjille voisi myös vastata että haluaako herra myös minusta kuvan ja tottakai haluaa, niin lähetän useamman saamani jonkun muun lähettämän kikkelikuvan takaisinpäin. Sitten närkästyneenä herra alkaa kommentoidaan "mitä ittua tää nyt on", niin voi vastata että tuolta minustakin tuntuu kun saan kikkelin kuvia. :D

      Netti paljastaa ihmisistä pimeän puolen mitä pidetään piilossa sitten vaikkapa työpaikalla kohdatessa.... ollaan kohteliaita livenä mutta netissä paljastetaan kiukuttelu. ;)

      • Kiitos, ihanasta ja voimaannuttavasta kirjoituksesta.


      • Anonyymi
        almendra kirjoitti:

        Kiitos, ihanasta ja voimaannuttavasta kirjoituksesta.

        Naiset vastailee ja pitää hauskaa. Ei niillä yleensä ole aikomustakaan tavata miestä. Ne ovat pelin pilanneet


      • Anonyymi

        On totta miten netti deitti on tavallaan sielunpeili. Mahdollisuus avoimeen ajatteluun tuntemattomana on myös erinäisiä tosi seikkoja paljastava.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Koeta sinäkin sanoa jotain uutta! Hemmetinmoisia jankuttajia tämän palstan naiset. Jatkuvaa nalkutusta ja länkytystä miesten oletetusta käytöksestä. Mitään uutta sanottavaa ei ole ollut viiteen vuoteen. Pelkkää nalkuti nalkuti. Miksette saman tien kopipastaa noita lätinöitänne kun kumminkin hoette koko ajan yhtä ja samaa. Pelkkää mussutusta ja natinaa. Treffeilläkin varmaan hokisitte yhtä ainutta vihaista lausetta. Sanoisi mies mitä tahansa niin te vain toistaisitte samoja sanoja. Käveleviä gramofoneja ei kukaan mies halua - siinä syy ettette kiinnosta.
      Kuulostaako tutulta?

      • Anonyymi

        Kyllä kuulostaa tutulta. Tuo on minun tekstiäni, paitsi että muutit sanan mies sanaksi naiset Sinä et näköjään keksi mitään uutta omaa kirjoitettavaa. Joko hoet samaa tai varastat toisen kirjoittaman tekstin. Mutta ilmeisesti pidit tekstiäni tallentamisen ja varastamisen arvoisena. Pakko kai on varastaa jos ei keksi omaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kuulostaa tutulta. Tuo on minun tekstiäni, paitsi että muutit sanan mies sanaksi naiset Sinä et näköjään keksi mitään uutta omaa kirjoitettavaa. Joko hoet samaa tai varastat toisen kirjoittaman tekstin. Mutta ilmeisesti pidit tekstiäni tallentamisen ja varastamisen arvoisena. Pakko kai on varastaa jos ei keksi omaa.

        Ideana oli varmaan se, että metsä vastaa, pata kattilaa, jne... Kaikki täällä kirjoitettu aloitusviestiä myöden menee molempiin suuntiin vain vaihtamalla mies/nainen sanoja päittäin.
        Tietenkin erona on, että miehen kirjoittamana sama asia on väärin, kun taas naisen kirjoittamana oikein. Tai toisin päin.
        Onko millään enää mitään väliä, jos vastaus kaikkeen on "olet sika". Miksi edes yrittää pitää tasoa yllä, kun kaikki kirjoittamasi on julistettu paskaksi jo valmiiksi.
        Kuten sanottu, metsä kattilaa padalla vastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ideana oli varmaan se, että metsä vastaa, pata kattilaa, jne... Kaikki täällä kirjoitettu aloitusviestiä myöden menee molempiin suuntiin vain vaihtamalla mies/nainen sanoja päittäin.
        Tietenkin erona on, että miehen kirjoittamana sama asia on väärin, kun taas naisen kirjoittamana oikein. Tai toisin päin.
        Onko millään enää mitään väliä, jos vastaus kaikkeen on "olet sika". Miksi edes yrittää pitää tasoa yllä, kun kaikki kirjoittamasi on julistettu paskaksi jo valmiiksi.
        Kuten sanottu, metsä kattilaa padalla vastaa.

        Ahaa. Siinä oli siis takana oikein IDEAA. Toisen tekstin sanatarkassa kopioimisessa on taustalla valtavasti oivallusta, ajatusta ja ideaa.
        Tässä siis sinulle sitä ideaa:

        Ideana oli varmaan se, että metsä vastaa, pata kattilaa, jne... Kaikki täällä kirjoitettu aloitusviestiä myöden menee molempiin suuntiin vain vaihtamalla mies/nainen sanoja päittäin.
        Tietenkin erona on, että miehen kirjoittamana sama asia on väärin, kun taas naisen kirjoittamana oikein. Tai toisin päin.
        Onko millään enää mitään väliä, jos vastaus kaikkeen on "olet sika". Miksi edes yrittää pitää tasoa yllä, kun kaikki kirjoittamasi on julistettu paskaksi jo valmiiksi.
        Kuten sanottu, metsä kattilaa padalla vastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa. Siinä oli siis takana oikein IDEAA. Toisen tekstin sanatarkassa kopioimisessa on taustalla valtavasti oivallusta, ajatusta ja ideaa.
        Tässä siis sinulle sitä ideaa:

        Ideana oli varmaan se, että metsä vastaa, pata kattilaa, jne... Kaikki täällä kirjoitettu aloitusviestiä myöden menee molempiin suuntiin vain vaihtamalla mies/nainen sanoja päittäin.
        Tietenkin erona on, että miehen kirjoittamana sama asia on väärin, kun taas naisen kirjoittamana oikein. Tai toisin päin.
        Onko millään enää mitään väliä, jos vastaus kaikkeen on "olet sika". Miksi edes yrittää pitää tasoa yllä, kun kaikki kirjoittamasi on julistettu paskaksi jo valmiiksi.
        Kuten sanottu, metsä kattilaa padalla vastaa.

        Mukavaa, että olemme samaa mieltä. Muuten kun tuntuu, että missään asiassa ei enää saavuteta yhteisymmärrystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kuulostaa tutulta. Tuo on minun tekstiäni, paitsi että muutit sanan mies sanaksi naiset Sinä et näköjään keksi mitään uutta omaa kirjoitettavaa. Joko hoet samaa tai varastat toisen kirjoittaman tekstin. Mutta ilmeisesti pidit tekstiäni tallentamisen ja varastamisen arvoisena. Pakko kai on varastaa jos ei keksi omaa.

        Minulta tulee aina just omaa tekstiä.
        Ja asiallisesti. Olen Mies.


      • Anonyymi

        No ei tartte ihmetellä kun et saa vastauksia ;)


    • Anonyymi

      Kai siellä tulee nirsojen naisten kanssa hulluksi. Vielä jos etsii muualtakin samaan aikaan seuraa niin helposti menee pää sekaisin ja siinä on tulos nähtävillä.

      • Anonyymi

        Just. KAI tulee nirsojen naisten kanssa hulluksi???

        Että sinulla olisi OIKEUS saada naisilta huomiota, kuvittelet että naiset ovat velvollisia antamaan sitä sinulle??? Kuvitteletko ihan tosissasi että kun et saa naisilta seuraa ja seksiä, tapahtuu oikeusmurha ja niin suuri vääryys että kuka tahansa tulee hulluksi??? Eikö menen jakeluun että naisella on oikeus ihan itse päättää ruumiistaan, ajankäytöstään ja seurastaan? Luuletko tosiaan että naiset ovat sinulle velkaa seuranpitoa, huomiota ja seksiä? Kuule kun eivät ole. Kukaan nainen ei ole sinulle mitään velkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just. KAI tulee nirsojen naisten kanssa hulluksi???

        Että sinulla olisi OIKEUS saada naisilta huomiota, kuvittelet että naiset ovat velvollisia antamaan sitä sinulle??? Kuvitteletko ihan tosissasi että kun et saa naisilta seuraa ja seksiä, tapahtuu oikeusmurha ja niin suuri vääryys että kuka tahansa tulee hulluksi??? Eikö menen jakeluun että naisella on oikeus ihan itse päättää ruumiistaan, ajankäytöstään ja seurastaan? Luuletko tosiaan että naiset ovat sinulle velkaa seuranpitoa, huomiota ja seksiä? Kuule kun eivät ole. Kukaan nainen ei ole sinulle mitään velkaa.

        Minä en ole tullut hulluksi mutta ilmeisesti joillain alkaa mielenterveys pettämään. Ja tuskin on sinun käsissä määritellä se mikä on oikea ja mikä väärä syy tällaisten henkisten ongelmien syntymiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole tullut hulluksi mutta ilmeisesti joillain alkaa mielenterveys pettämään. Ja tuskin on sinun käsissä määritellä se mikä on oikea ja mikä väärä syy tällaisten henkisten ongelmien syntymiseen.

        Syy voi olla mikä vain, mutta asia ei ole muiden ihmisten vastuulla. Minun ei tarvitse antaa pisaraakaan huomiota henkilölle jonka seura ei minua kiinnosta. Jos hänellä alkaa sen vuoksi mielenterveys horjumaan niin voi voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syy voi olla mikä vain, mutta asia ei ole muiden ihmisten vastuulla. Minun ei tarvitse antaa pisaraakaan huomiota henkilölle jonka seura ei minua kiinnosta. Jos hänellä alkaa sen vuoksi mielenterveys horjumaan niin voi voi.

        Voi voi kun en ole sellaista väittånytkään että se olisi sinun vastuulla.


    • Anonyymi

      Ytm näyttää vihreää valoa ja tarjoaa seksiä atn:lle, nainen sanoo, että ei etsi seksiseuraa eli havittelee ytm:ää vakavaan parisuhteeseen. Ytm haistattaa pitkät, koska ytm ei ala parisuhteeseen atn kanssa.

      • Anonyymi

        Voi ytm raukkaa.


    • Anonyymi

      99% näistä palstan äijistä ompi täysiä vässyköitä! Sen näkee heidän Kirjotuksistaan. Valitettavasti on poikkileikkaus nykymiesten tasosta.

      • Anonyymi

        En usko että täällä sentään on poikkileikkaus nykymiehistä. Täällä on miehistön pohjasakka. Nämä seksinvonkaajat väittävät olevansa niitä kunnollisia tavismiehiä joihin voi luottaa ja jotka kannattaa valita kunnottomien epäluotettavien komeiden miesten sijasta. Tässäkin viestiketjussa näkee mitä ne ns. "kunnolliset tavikset" todellisuudessa ovat: naisvihaajia, vonkaajia, likaisia irstaita äijiä, katkeria, ilkeitä, kaunaisia, aggressivisia pikkurikollisia. Kunnollisuus loistaa poissaolollaan.


    • Anonyymi

      Suomi24 ovat röyhkeitä kun he haluavat vain ja ainoastaan komeiden miesten kikiä sisäänsä.

      • Anonyymi

        Suomi24-naiset saavat ihan itse päättää mitä haluavat. Ei kuulu sinulle. Eikä oikeuta sinua häiriköimään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi24-naiset saavat ihan itse päättää mitä haluavat. Ei kuulu sinulle. Eikä oikeuta sinua häiriköimään.

        Sanoin vain totuuden. Vain komean miehen kiki kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoin vain totuuden. Vain komean miehen kiki kelpaa.

        Kuultu on tuhat kertaa. Usko jo hyvällä että vaikka kuinka tuota jankuttasit niin ei kenenkään käy sinua sääliksi. Ei käy sääliksi, ei järkytä, EI KIINNOSTA. Mikä sinua vaiva kun mietit asiaa joka ei liity sinuun eikä sinun elämääsi millään tavalla? Sinulle ei kuulu pätkääkään mitä kaksi aikuista ihmistä keskenään tekee. Kumpikaan heistä ei ole sinulle selitystä velkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuultu on tuhat kertaa. Usko jo hyvällä että vaikka kuinka tuota jankuttasit niin ei kenenkään käy sinua sääliksi. Ei käy sääliksi, ei järkytä, EI KIINNOSTA. Mikä sinua vaiva kun mietit asiaa joka ei liity sinuun eikä sinun elämääsi millään tavalla? Sinulle ei kuulu pätkääkään mitä kaksi aikuista ihmistä keskenään tekee. Kumpikaan heistä ei ole sinulle selitystä velkaa.

        Kaveri nainen kertoi että saa helpommin orkut kun komean miehen kiki on sisällä.


    • Kumma kun en koskaan vonkaa seksiä eikä naiset halua tutustua. Taitaa ne sekin vonkaajat olla naisten mieleen enemmän ja niille vastaatte.

      • Anonyymi

        Niille vastaatte? Keitä ovat nämä TE joita tarkoitat? Kuka vastaa vonkaajille? Vonkaajat blokataan.


    • Anonyymi

      Suomi24 naiset ovat röyhkeitä kun tavoittelevat 2-3 tasokkaampia miehiä parisuhteisiin.

      • Anonyymi

        Ei kuulu sinulle, ellet itse jompi kumpi osapuolista eli se tasokkaampi mies.

        Jos olet se tasokas mies ja ärsyynnyt kun sinua rumemmat naiset yrittävät saada sinut parisuhteeseen, voit tehdä asialle jotain:
        1. Älä ikinä rohkaise niitä naisia antamalla heille minkäänlaista huomiota. Älä vastaa heidän viesteihinsä, älä lähde treffeille, älä missään tapauksessa suostu seksiin. Kohtele heitä kuin pelkkää ilmaa. Tämä toimii 90%:ssa tapauksista ja pääset heistä koko ajan eroon.
        2. Jos tämä ei auta vaan joku nainen edelleen roikkuu perässäsi, sano hänelle suoraan että ei kiinnosta, en välitä sinusta, en sitten hiukkaakaan, et kelpaa edes hätävaraksi, et tänään, huomenna etkä koskaan joten jätä minut rauhaan.
        3. Jos tuokaan ei tepsi, kyseessä on poliisiasia. Hae lähestymiskieltoa perusteena seksuaalinen häirintä.

        Jos ET itse ole se komea mies, asia ei kuulu sinulle pätkääkään. Huolehdi omista asioistasi - sikäli kuin sinulla niitä edes on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuulu sinulle, ellet itse jompi kumpi osapuolista eli se tasokkaampi mies.

        Jos olet se tasokas mies ja ärsyynnyt kun sinua rumemmat naiset yrittävät saada sinut parisuhteeseen, voit tehdä asialle jotain:
        1. Älä ikinä rohkaise niitä naisia antamalla heille minkäänlaista huomiota. Älä vastaa heidän viesteihinsä, älä lähde treffeille, älä missään tapauksessa suostu seksiin. Kohtele heitä kuin pelkkää ilmaa. Tämä toimii 90%:ssa tapauksista ja pääset heistä koko ajan eroon.
        2. Jos tämä ei auta vaan joku nainen edelleen roikkuu perässäsi, sano hänelle suoraan että ei kiinnosta, en välitä sinusta, en sitten hiukkaakaan, et kelpaa edes hätävaraksi, et tänään, huomenna etkä koskaan joten jätä minut rauhaan.
        3. Jos tuokaan ei tepsi, kyseessä on poliisiasia. Hae lähestymiskieltoa perusteena seksuaalinen häirintä.

        Jos ET itse ole se komea mies, asia ei kuulu sinulle pätkääkään. Huolehdi omista asioistasi - sikäli kuin sinulla niitä edes on.

        Liikaa vapaa-aikaa miettiä tuollaisia? Kaverin puolesta vaan kyselen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikaa vapaa-aikaa miettiä tuollaisia? Kaverin puolesta vaan kyselen.

        Kaveri osaa varmaan kysyä ihan itse. Ei kai hän ole alle kymmenvuotias. Tosin jos hän ei itse ole se komea mies eikä se miehen perässä roikkuva nainen, asia ei kyllä kuulu hänellekään. Mikä kumma hinku ja pakkomielle teillä on sekaantua toisten asioihin. ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaveri osaa varmaan kysyä ihan itse. Ei kai hän ole alle kymmenvuotias. Tosin jos hän ei itse ole se komea mies eikä se miehen perässä roikkuva nainen, asia ei kyllä kuulu hänellekään. Mikä kumma hinku ja pakkomielle teillä on sekaantua toisten asioihin. ?

        Suomi24 naiset ovat röyhkeitä kun tavoittelevat selvästi tasokkaampia miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi24 naiset ovat röyhkeitä kun tavoittelevat selvästi tasokkaampia miehiä.

        Käypikö katteeks kun sua ei kukaan tavoittele?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käypikö katteeks kun sua ei kukaan tavoittele?

        No jos nyt suoraan sanon, niin joo.. Kyllä käy kateeksi. Onhan tää p:stä kun naiset omasta tasosta riippumatta kuleksii ulkonäkö edellä ja kaikki haluaa sen oman Tom Cruisen, mutta jokaisella on nettideiteillä ja tinderissä omat ongelmansa, niin myös naisilla, jotka ei saa sitä Tom Cruisea parisuhteeseen.


    • Anonyymi

      Olen semi komea ja pyöritän useita naisia samaan aikaan. Panen niitä jonkun aikaa ja kun kyllästyn niin sanon että löysin parisuhteen.

      • Anonyymi

        Ketä kiinnostaa?


    • Anonyymi

      Buahahaa, tukehdun nauruun.

      Vastailet seksiä vonkaaville miehille, ettei seksi kiinnosta heti alku metreillä ja sitten teitä haukutaan ja huoritellaan. Ihan utopistinen väite, koska ettähän te juuri koskaan vastaa edes asiallisiin viesteihin, joten miksi sitten muka vastaisitte vonkaus viesteihin. Onko seksin vonkaaminen ainoa keino saada teidät ylipäätänsä vastaamaan? Pitäisi varmaan kokeilla, jos siinä olisi se taika, millä alkaisitte ylipäätänsä vastaamaan.

      • Anonyymi

        Siinhän se taika on. Naiset haluaa seksiä ihan samalla tavalla kuin miehet, naisilla se vaan kohdistuu huomattavasti pienempään joukkoon kun taas miehille kelpaa melkein kuka tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinhän se taika on. Naiset haluaa seksiä ihan samalla tavalla kuin miehet, naisilla se vaan kohdistuu huomattavasti pienempään joukkoon kun taas miehille kelpaa melkein kuka tahansa.

        Sanoisinpahan miehenä tuohon ihan oman mielipiteeni ja oman kokemukseni mukaan.
        Mul on profiili suomi24.ssä. Harvakseltaan tulee yhteyden ottoja myös naisilta päin.
        Viimeisen kahden viikon aikana profiilissa käyty 36 kertaa.
        4 naisen kanssa keskusteltu. 1 noista naisen aloitteesta, kolme siis oman lähettämäni yhteyden oton tulosta. Noihin 4 naiseen siis on yhteys auki. Keskustelu jatkuu.
        Kaksi viikkoa sitten yksi plokkasi vaikka saamansa viestin perusteella ei ois ollut edes syytä.
        Muutama viikko sitten tuli jokunen yhteyden otto ja sen asiallisen alun jälkeen yhteyttä ottaneet naiset varovaisesti alkoivat ilmaista että olis pientä puutetta . Musta se on ihan ok. Ei tarvii vongata eikä tingata. Hiukan tavallista järkeä ja jos asiallinen keskustelu johtaa siihen et molemmat tuntee sit et jku juttu toimii niin sehän on hyvä.
        Jos ei toimi niin Kyllä Aikuisten ihmisten täytyis osata käyttäytyä toista kohtaan. Ei ole syytä alkaa haukkua ketään Vaikka vissiin jotkut urokset saanevat sit orkut kun pakit saatuaan haukkuvat. Muistakaas äijät. Jos haukut,lähettelet kalukuvia ja vonkaat. tieto täällä netissä leviää varsin pian ja entistä vähemmän saat niitä hyviä kontakteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinhän se taika on. Naiset haluaa seksiä ihan samalla tavalla kuin miehet, naisilla se vaan kohdistuu huomattavasti pienempään joukkoon kun taas miehille kelpaa melkein kuka tahansa.

        Miehille ei todella kelpaa kuka vaan, ei ainakaan suurelle osalle ihan varmasti.
        Mies etsii kyllä jotain silmäniloa ja mieluusti nuorempaa. Naiselle nuoremman haku on taas irvokkaan tuntuista, kyllä miehen täytyy olla vanhempi, muuten on jotain pielessä.


    • Anonyymi

      Yksi deittailua todella kierouttava teoria on se, että Tinder-naiset alkavat nopeasti kuvitella olevansa itsekin 5/5 tasoa ja huolivat vain sen tason miehiä. Tämä johtuu siitä, että 5/5 Chad käy tylsyyttään panemassa 2/5 naista ja naiselle tämä on merkki siitä, että hänen on itsekin oltava 5/5.

    • Anonyymi

      Niinku mitä ihmettä sanotaa näin että mussa on jotain aika hyviäki asioita, en oo ihan mistää 0 statuksen tyypistä kuitenkaa kyse, ehkä voisin sanoo olevani sit tason 2 mies.
      Mut silti noi ihmee vaatimukset, usein näkee vain naisia turkkilaisten tai komeiden jännämiesten kanssa jolla on vähintää bemari audi tai joku vastaava auto, naiset on niin nirppanokkia täälä etelässä hyi pysyä kaukana tommosista.

    • Anonyymi

      Mitä ne niinku olettaa automaattisesti et on pysyvä työ, rahaa hieno auto, ihan typerää järjetöntä lähinnä jos tollee ajatellaa, ite kyl pysyn kaukana jostain vitun pissiksestä, jolle vain kelpaa miehen elintaso lompakko hieno auto, tyytyis vähempää tai menis vaikka asumaa savimajaan sitte näkis millasta toisilla on.

    • Anonyymi

      Huomannu juurikin millasta porukkaa asuu täälä Pk seudulla, ite työtön velkaa paljon, ja vittu elän jollain tuilla juuri siks ei oo mitää statusta hienoa autoa, on se paskaa kyllä. No ei kaikki naiset elä näin, mut suurin osa on jotain koulutettuja nirppanokkia jotka vain haaveilee ihme juttuja en ymmärrä. Itellä oikee koskaa ollut rahaa ja aina vaa velkoja pätkätöitä.

    • Anonyymi

      Seksiä naiset haluaa, ei parisuhdetta. Tänä vuonna kuudet treffit eri naisten kanssa ja aina nainen halusi seksiä.

      • Anonyymi

        Joo, ilmeisesti näin on, että seksiä haluavat, ei muuta. Minä kun en ole ottanut asiaa puheeksi niin katoavat kuin ilmavaiva Saharaan.
        Onko eronneissa naisissa aina vikaa muutenkin, kun ei sellaista selvätolppaista naista löydy eikäs halua useimmiten tavatakaan.
        Toiveet, tavoitteet ja haaveet nuoresta prinssistä vain elävät useilla, ei todellisuus.


    • Anonyymi

      Mistähän sit johtuu että mun profiilissa käy naiset aika usein ja silloin tällöin tulee aloitteellisia yhteydenottoja myös naisilta päin. Olen kuitenkin tavallinen työssä käyvä mies. En ole mikään adonis enkä komeakaan. Kuva on profiilissa kyllä.
      Omiin yhteydenottoihin saan vastauksin suurinpiirtien 20-25 % .Noihin naisten aloitteisiin en laske mukaan niitä muutamia joita tulee noilta ulkomaalaisilta. Ukraina,turkki,jokunen venäjältä, ja muutamista muista maista. Lähinnä lähettävät pikku tekstin ja sähköpostioson. Tän vuoden puolella yksi nainen plokkasi vaikka ei ollut käynyt edes profiilissa. Ja mun viesti oli kyllä todella asiallinen.

    • Anonyymi

      Outoa. Tällainen perusinsööri kuin minä ei saa edes yhtään vastauksia...

    • Anonyymi

      Itse olin kaksi viikkoa suomi24 treffisivustolla. Viikon jälkeen löytyi kiinnostava nainen. Viikko viestiteltiin ja sen jälkeen siirryttiin whatsappiin.
      Ollaan nyt onnellisesti yhdessä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe