Kun minä kuolen

Anonyymi

Voiko se olla hyvä jonku mielestä?

13

103

Vastaukset

• Tarkoitin, että voiko joku olla niin ilkeä?

• Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin, että voiko joku olla niin ilkeä?

Voi.APU-lehdessä oli kerran juttu,koulukiusatusta tytöstå,jonka kuolinilmoitukseen ei voitu laittaa kutsua,koska nää kiusaajat olis tulleet sinne hautajaisiin ilkkumaan tälle tytölle ja olivat viimesessä kohtaamisessa huutaneet perään tapa ittes!

• Maailmassa on ihmisiä jotka nauttivat murhaamisesta eivätkä koskaan edes kadu tekemiään murhia. Joten toisen kuolemasta iloitsevia ihmisiä löytyy varmasti. Mutta luulisin tälläisten ihmisten olevan harvinaisia eli tuskin lähipiiristäsi löytyy ketään joka iloitsisi.

• Ne jotka inhoaa voivat iloita tästä asiasta.

• Vain oikeassa elämässä.
      Sana

Kun poika vielä oli kaukana,
      isä näki hänet ja heltyi.
      Hän juoksi poikaa vastaan,
      sulki hänet syliinsä
      ja suuteli häntä.

• Mitä väliä sillä on siinä vaiheessa, sinua ei ole enää olemassa etkä ole havainnoimmassa maallista todellisuutta. Ainakin minulle on henkilökohtaisesti aivan sama vaikka hautajaisiini ei tulisi ketään paikalle eikä kukaan muistelisi minua millään tavalla.

• Eikö oo kuolemanjälkeistä elämää?

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö oo kuolemanjälkeistä elämää?

Ihan sama vaikka olisi, ihan sama joutuisinko itse helvettiin, itse en jaksa omaa elämääni. Kukaan ei minua kaipaisi.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan sama vaikka olisi, ihan sama joutuisinko itse helvettiin, itse en jaksa omaa elämääni. Kukaan ei minua kaipaisi.

Lauletaan taivaassa Taivaallista rallia biisi.

• Anonyymi kirjoitti:

Voit silti rakastaa itseäsi ja elää hyvää elämää.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö oo kuolemanjälkeistä elämää?

Ei ainakaan siinä muodossa kuin ot elänyt. ei helkuta. sehän olios ihan sairasta.

• Jos kuolen maksakirroosiin niin kuolenpahan arvokkaasti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poker Run kolari

Ei mennyt aivan putkeen! Joku loukkaantui vakavasti ja taphtuma keskeytetty. Videolta näkyy ensin yksi vene ajaa melko hiljaa kovalla melulla ja vesis
      Yleistä veneilystä
      167
      3187