Seurusteli kasariaikoina erään ihanan tytön kanssa, olin silloin parikymppinen, ehkä vähän villi ja tyttö oli "kiltimpi". Tämä ehkä hiersi seurustelusuhdettamme.
Tuli bänät muutaman kuukauden jälkeen tytön aloitteesta.
Kaipasin tyttöä ja yritin saada hänet takaisin onnistumatta.
Löysin uuden ja menin naimisiin. Kaipaamaan jäin ja yksi syy oli että en koskaan saanut tietää miksi tyttö jätti minut.
Nyt olen jo kuudella kymmentä ja sinkku. Odotin ..mutta mitä..yli kolmekymmentä vuotta, seurasin sivusta ensi-ihastukseni elämää, hän meni naimisiin, sai lapsi, erosi, löysi uuden ja muutaman vuoden kuluttua taas erosi.
Monet kerrat otin yhteyttä mutta ei pienintäkään vastakaikua, olin tyhjää vain, en edes ystävänä saanut olla. Nyt sitten kun hän on jo viisikymmentä eikä enää taida löytää ketään niin ottaa minuun yhteyttä ja haluaisi tavata!! Onko viidenkympin villitys vai?
Olin ensin äimänkäkenä ja sydän jyskytti mutta kun nukuin yön yli ja mietin niin päätin että ehkä luovutan nyt kalkkiviivoilla, nytkö kelpaisi minä kun muita ei enää löydy, tämäkö nyt minulle riitti että hän otti yhteyttä positiivisista aikeissa, tätäkö jäin kaipaamaan, enpä tiedä.
Pitkä odotus!
5
84
Vastaukset
- Anonyymi
No, etkö nyt voisi olla tyytyväinen, että otti yhteyttä, jos kerta olet häntä koko elämäsi kaivannut??? Mitäänhän et menetä vaikka hänet tapaisit, vai menetätkö?
- Anonyymi
Mikset ole tyytyväinen, että joku sinua muistaa kuusikymppisenäkin? Aivan hupsua kieltäytyä. Otapa vaikka puhelin käteen, ja soita, tee jotain ennen kuolemaa. Älä nyhrää.
Oletko miettinyt ohjaako elämääsi rakkaus vai pelko? Tällainen kysymys tuli mieleeni, koska heti vaikutti siltä, että pelkäät jotain. Siksi et uskaltanut tavata.
- Anonyymi
Älä ole tyhmänylpeä nyt kun elämäsi ihastus ottaa viimein yhteyttä. Teillähän voi olla vielä montakymmentä vuotta kivaa yhteiselämää.
- Anonyymi
Häneltä rahat loppu. Tietää sinun kuolaavan perään ja olevan valmis "vähän rahoittamaan".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742502Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721802Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461467Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2671465- 851292
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3921255Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3431232Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3681208- 1281185