Unelmapuoliso. Mitkä sun kriteerit on?

Anonyymi

Olen pitkässä avioliitossa joka on natissut liitoksissaan jo vuosia. Välillä mietin millainen unelmieni mies olisi ja millainen minulle todellisuudessa sopisi ja millaisiin miehiin ihastun.

Ulkonäkö: Aivan sama kunhan on itsestään huolta pitävä ja siisti. Pitkä tukka tai kalju, ihan sama. Pilkettä silmäkulmassa on tärkeä juttu! En tule toimeen tosikoiden kanssa eivätkä he ymmärrä minua ja sarkastista huumoriani.

Luonne: (tämä onkin eri juttu)
-Hyvä itsetunto olematta liian narsistinen. Ehdottomasti tosi tärkeä asia!
-Jämäkkä ja sopivasti itsepäinen. Tarvitsen miehen joka osaa myös sanoa ei silloin kun en halua kuulla sitä.. 😉
- Huumorintajuinen, koomikko tyylinen naurattaja tyyppi saa multa jalat alta.
- Seikkailun nälkäinen joka jaksaa kiertää mun kanssa uusia paikkoja ja touhuta kaikkea kivaa yhdessä. En jaksa löhöillä sohvalla. Ehdottomasti omakotitalotyyppiä.
-Eläinrakas. Mies ei määritä taloudessa asuvien eläimien määrää, eläimet ei mene miehen edelle, mutta niistä en luovu. Ei saa pelätä isoja eläimiä eikä varsinkaan isoja koiria 🙂 Siitä ei vaan tule mitään jos taloudessa on elukoita. Mä en myöskään rajoita miehen harrastus touhuja oli ne sitten mitä tahansa (normaalia)

Olen huomannut että mies tyyppi josta yleensä todella kiinnostun on sellainen että jossain vaiheessa se henkilö ärsyttää mua niin paljon että meinaan räjähtää. Se on varma merkki siitä että hommasta voisi tulla jotain. Outoa?
Vai onko muut huomannut samaa?
Mä kyllästyn nopeasti, siis asioihin ylipäänsä niin hirveän rauhallisen kaverin kanssa kyllästyisin nopeasti. Miehen pitää olla itsenäinen ja touhuta myös omia juttujaan. Aina ei tartte olla yhdessä?

Mitä muut arvostaa puolisonsa?
Kiinnostaa mitä miehet arvostaa naisessa puolisona? Itsellä ikää 37.

3

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meillä riitti yhteiseloa vain 37 v. Riitoja oli ehkä koko aikana vain 6-7 ja eroon päädyttiin viime vuonna vihdoin ja viimein. Lapsia eli nyt aikuisia 3 omissa oloissaan. Eron jälkeen vasta riidelty ollaankin. Joka puhelu katkeaa kesken? X höpöttää mulle jostain uusio perheestä? No thanks ei missään nimessä enää mitään vastaavaa. Thailands or not? Ei suomalaisissa itseriittoisissa feministeissä ole mitään vikaa? Vai onko sittenkin.

    • Anonyymi

      Suominainen lähti huoripukin matkaan.
      Minusta paras kosto on olla onnellinen.

      Minulla on Aasialainen kaunotar, joka on hyväsydämisin ihminen, jonka olen koskaan tavannut. Suhteemme on jo vakiintunut,useita vuosia. Silti ihmettelen, miten yhteen ihmiseen on kertynyt niin paljon hyvää?

      Hänellä on korkea moraali. Varmastikin monelle jopa liian korkea. Itse tykkään. Hän on taitava keskustelija, ja saa ihmiset innostumaan. Hän on kannustava, saaden ihmisistä parhaat puolet esille. Siitä on hyötyä suhteessa ja työssään.

      Meillä on erittäin hauskaa yhdessä. Teemme asioita jota en koskaan olisi uskonut tekeväni. Viimeksi esiinnyimme hyväntekeväisyystapahtumassa, tuhannelle hengelle. Hän oli käynyt vuokraamassa puvut meille, ja ilmoitti, huomenna pukeudut tähän. No jos hän voi, miksen minäkin. Hauskaahan meillä oli.
      Kaupunginjohtaja kävi kiittämässä. kuulin jälkeenpäin, kuka hän oli.

      Tiedän, tunnen ja näen joka päivä, hän tekee kaikkensa että olen onnellinen hänen kanssaan.

      Hänellä ei myöskään ole koskaan ns: päänsärkyä. Jos hän sanoo olevansa kipeä, hän on oikeasti. Tiedän hänen kertovan, koska on mielestään parantunut.
      Voimme pyytää mitä tahansa. Voimme puhua mistä tahansa. Saan aina rehellisen vastauksen.

      Pidämme paljon kaikesta elollisesta. Siksi emme ota esim. lemmikkejä vankeuteen, vain itsekkyytemme takia. Ilmastonmuutoksenkin vuoski.

      Aloituksesta paistaa itsekkyys. Vaateet on kovat, ei mitään tarjottavaa. Pelkkä tyhjä kuori.

    • Pitää olla:
      -Lappilainen ( olen Lapista kotoisin)
      -Pidempi kuin minä (olen 154)
      -Älykkäämpi kuin minä ( haluan miehen jota voin ihailla)
      -Ajoneuvoasentaja (ihan sen alan pt:n hankkinu ei tee se itse mies)
      -Normaalipainoinen
      -Suurinpiirtein samanikäinen kuin minä ( olen 29v)
      -Ei partaa, tatuointeja tai lävistyksiä.

      Missä on kaikki hyvän kropan omaavat ajoneuvoasentajat? 🥺 Haaveissa vainko ne on mun?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6462
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4183
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2577
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2010
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1528
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1387
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1036
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1021
    Aihe