Lopulta kesäinen sää saapui. Onko pidetty pikkikorkoavokkaita tai sandaaleja ?
Viime viikolla varasin sandaalikorot mukaan, mutta vain piikkikorkoavokkailla tuli käveltyä.
Piikkikorkoni jäi sellaiseen kumimattoon kiinni, vaikka yritin korkoja keventää matolla. Syy oli ehkä siinä, kun korkoavokas on hieman väljä.
Itse näin katukuvassa vain matalia korkoavokkaita, piikkikorot vain itselläni.
Piikkikorkoavokkaat ja sandaalit, kesällä 2020 ?
10
125
Vastaukset
- Anonyymi
Kahden viikon ajan olen korkoavokkaita pitänyt jalassani, ollessani kaupungilla.
On muutamat piikkikorkosandaalit, joita on tarkoitus pitää, kun olisi riittävän lämmintä. Niissä on korkeammat korot, kun käyttämissäni avokkaissa, ehkä platformin ansiosta.- Anonyymi
On ollut riittävän lämmintä pitää piikkikorollisia remmisandaaleja. Aamulla vain korkolappu irtosi tai hajosi. Se keskirauta alkoi naputtamaan, pitäisi ehkä laitattaa metallilaput, niin kestäisi koko hellekesän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ollut riittävän lämmintä pitää piikkikorollisia remmisandaaleja. Aamulla vain korkolappu irtosi tai hajosi. Se keskirauta alkoi naputtamaan, pitäisi ehkä laitattaa metallilaput, niin kestäisi koko hellekesän.
Metallikoroista lähtee naisellinen napsutus, ihanaa musiikkia. Ääni pakottaa kääntämään katseen, ja toiveikkaana katse etsii että edes hetkisen näkisi nuo upeat korot ja niiden käyttäjän.
- Anonyymi
Kumpa voittaa kisan, muoti tai kauneus...
- Anonyymi
Piikkikorkoisilla nahka-avokkailla on menty ja helteellä pistin korkosandaalit jalkaani, joita olin käyttänyt useana aikaisempana vuotena jo toukokuussa.
Ei oikein muita piikkikorko havaintoja, itselläni vain kopisee piikkikorot.- Anonyymi
Tällä viikolla piikkikorkosandaalit jokaisena päivänä jalassa kaupungilla. Eikä sitten matalaa korkoa,,,iltaostoksille pistin jo korkeinta mitä kaapistani löytyi!
- Anonyymi
Extra korkeilla piikkikorkosandaaleilla biletin perjantaina.
Ystävät on tottuneet korkoihini, mutta näiden korot ja platform tuli useasti illan aikana puheeksi. - Anonyymi
Tänään korokepohjasandaaleilla sai loikkia vetisillä kaduilla, kun
kävelin liikkeiden välin. Eipä varpaat kastuneen muuten, kuin roiskeista, sillä oli riittävän korkeat pohjat.- Anonyymi
Keskiviikkona ja perjantaina sain kävellä kopista kuivia katuja piikkikoroillani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskiviikkona ja perjantaina sain kävellä kopista kuivia katuja piikkikoroillani.
Viime viikolla taisi olla viimeisen kerran tälle kesälle korkosandaalit jalassani kaupungilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708