Lopulta kesäinen sää saapui. Onko pidetty pikkikorkoavokkaita tai sandaaleja ?
Viime viikolla varasin sandaalikorot mukaan, mutta vain piikkikorkoavokkailla tuli käveltyä.
Piikkikorkoni jäi sellaiseen kumimattoon kiinni, vaikka yritin korkoja keventää matolla. Syy oli ehkä siinä, kun korkoavokas on hieman väljä.
Itse näin katukuvassa vain matalia korkoavokkaita, piikkikorot vain itselläni.
Piikkikorkoavokkaat ja sandaalit, kesällä 2020 ?
10
134
Vastaukset
- Anonyymi
Kahden viikon ajan olen korkoavokkaita pitänyt jalassani, ollessani kaupungilla.
On muutamat piikkikorkosandaalit, joita on tarkoitus pitää, kun olisi riittävän lämmintä. Niissä on korkeammat korot, kun käyttämissäni avokkaissa, ehkä platformin ansiosta.- Anonyymi
On ollut riittävän lämmintä pitää piikkikorollisia remmisandaaleja. Aamulla vain korkolappu irtosi tai hajosi. Se keskirauta alkoi naputtamaan, pitäisi ehkä laitattaa metallilaput, niin kestäisi koko hellekesän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ollut riittävän lämmintä pitää piikkikorollisia remmisandaaleja. Aamulla vain korkolappu irtosi tai hajosi. Se keskirauta alkoi naputtamaan, pitäisi ehkä laitattaa metallilaput, niin kestäisi koko hellekesän.
Metallikoroista lähtee naisellinen napsutus, ihanaa musiikkia. Ääni pakottaa kääntämään katseen, ja toiveikkaana katse etsii että edes hetkisen näkisi nuo upeat korot ja niiden käyttäjän.
- Anonyymi
Kumpa voittaa kisan, muoti tai kauneus...
- Anonyymi
Piikkikorkoisilla nahka-avokkailla on menty ja helteellä pistin korkosandaalit jalkaani, joita olin käyttänyt useana aikaisempana vuotena jo toukokuussa.
Ei oikein muita piikkikorko havaintoja, itselläni vain kopisee piikkikorot.- Anonyymi
Tällä viikolla piikkikorkosandaalit jokaisena päivänä jalassa kaupungilla. Eikä sitten matalaa korkoa,,,iltaostoksille pistin jo korkeinta mitä kaapistani löytyi!
- Anonyymi
Extra korkeilla piikkikorkosandaaleilla biletin perjantaina.
Ystävät on tottuneet korkoihini, mutta näiden korot ja platform tuli useasti illan aikana puheeksi. - Anonyymi
Tänään korokepohjasandaaleilla sai loikkia vetisillä kaduilla, kun
kävelin liikkeiden välin. Eipä varpaat kastuneen muuten, kuin roiskeista, sillä oli riittävän korkeat pohjat.- Anonyymi
Keskiviikkona ja perjantaina sain kävellä kopista kuivia katuja piikkikoroillani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskiviikkona ja perjantaina sain kävellä kopista kuivia katuja piikkikoroillani.
Viime viikolla taisi olla viimeisen kerran tälle kesälle korkosandaalit jalassani kaupungilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11410165
- 524970
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422161Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052038- 261874
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131551Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411382Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31961Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54957Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31932