elämän hallinta ihmetyttää

Anonyymi

miehet sinkkuina elämän hallinta hyvin ja naisilla huonosti ja naisilla hyvin kun suhteessa eli sinkkunaisilla huonosti ja miehillä huonosti kun antaa elämänsä hallinnan naisille mutta jos mies hallitsee niin naisilla hyvin suhteessa

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tutkitusti päinvastoin..

• Eikö se 2 naisilla hyvin ja sitten huonosti, miehillä huonosti ja vieläkin huonommin?

• Nainen on kuin lapsi, joka tarvitsee kaitsijaa. Nainen ei voi olla tasapainossa sinkkuna ollessaan.

• Jascal kirjoitti:

Eikö se 2 naisilla hyvin ja sitten huonosti, miehillä huonosti ja vieläkin huonommin?

Suomeksi, tak.

• Partakaweri kirjoitti:

Nainen on kuin lapsi, joka tarvitsee kaitsijaa. Nainen ei voi olla tasapainossa sinkkuna ollessaan.

No tuupas tänne, niin niistetään sinun nenä.. Sitten laitetaan iltavelli tulemaan ja kaakaotakin saat. Tuitui..vellipylly.

• Wwuwuw kirjoitti:

Suomeksi, tak.

Sehän on. Numero tuli vahingossa.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Nainen on kuin lapsi, joka tarvitsee kaitsijaa. Nainen ei voi olla tasapainossa sinkkuna ollessaan.

Miten se epätasapaino näkyy, niin kerronko pitääkö paikkansa minun kohdallani.

• Anonyymi kirjoitti:

Miten se epätasapaino näkyy, niin kerronko pitääkö paikkansa minun kohdallani.

Nainen tarvitsee miehen tunteidensa kaitsijaksi. Kun nainen on ymmällään tunteidenssa kanssa, hän alkaa pyörittämään kullikarusellia.

• Anonyymi

Yks nainen sanos että jos on ulosottovelkaa niin ei ole elämänhallintaa. Siitä tuli nokkapokkaa, naine meinas että minullla on vellaa koska olen tälläinen hulttion näköinen mies joka kulkee verkkareissa niin sanoi että olen velkainen etten siksi ole kiinnostava. Sitten se suuttui lisää kun sanoin etten ole ulosotossa eikä ole laskuja maksamatta koskaan jäänyt. Sitten aloin epäilemään että se on itse ulosottovelkainen, pyysin todisteita ja ei uskaltanut todistaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5157
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3352
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      88
      3132
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      38
      2558
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1827
    6. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1560
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      122
      1515
    8. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      31
      1266
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      119
      1169
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1129
    Aihe