Korkein oikeus on tehnyt päätöksen, että seksin ehdottelu ei ole seksuaalista häirintää.
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006522958.html
Feministit olivat nostaneet oikeusjutun, kun kaverin eno oli ravintolassa ehdotellut naiselle seksiä. Nyt korkein oikeus päätti, että ehdottelu ei ollut seksuaalista häirintää ja ehdotukseen liittynyt koskettelukaan ei ollut seksuaalista häirintää, koska koskettelu ei kohdistunut rintoihin, tai takapuoleen, eli seksuaalisille alueille.
Kulttuurissamme seksin ehdottaminen kuuluu miehille, ja jos Korkein oikeus olisi tehnyt toisenlaisen päätöksen, niin se olisi ollut miehiä syrjivä. Tilapäisen seksin ehdottelu taas on sinkkujen arkipäivää, sillä sinkut halutessaan seksiä joutuvat ehdottelemaan sitä tilapäisille kumppaniehdokkaille. Sinkkuja ei saa syrjiä tekemällä tilapäisestä seksistä huonompaa, kuin seksistä vakituisessa suhteessa. Muutenhan seksin ehdottelusta avioliitossakin olisi voitava tuomita seksuaalisesta häirinnästä.
#metoo liikkeelle tuli nyt selväksi, että miesten seksinehdottelu ei ole seksuaalista häirintää, vaan täysin sallittua toimintaa.
Korkein oikeus: Seksin ehdottelu OK
Anonyymi
4
120
Vastaukset
feminismi yrittää romuttaa sukupuolten normaalin kanssakäymisen.
Korkeimman oikeuden päätös vastaa kansan käsitystä.
- Anonyymi
No voi jeee! Nyt saa pillunperässä juoksiat ahdistella naisia? Täh? Kai mekin sitte saadaan antaa samalla mitalla takaisin.mitä?
- Anonyymi
Jos joku tulee mulle ehdottelee ja tyrkkään sen humalaisen nurin niin saanko syytteen pahoinpitelystä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai908596Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424748Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414421Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit462633Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.991510- 401306
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441256Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641162Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391160Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1671100