Millaiseksi kuvittelet elämäsi viiden vuoden päästä? Millaista haluaisit sen olevan?
Mitä elämääsi kuuluu 5vuoden päästä?
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Toivon, että saan aikaiseksi lähdettyä tapahtumiin, kunhan korona rajoitteet hellittävät. Toivon löytäväni parisuhteen. Haluan säilyttää elämäniloni ja kyvyn nauttia monista elämän pienistä iloista. Lapset on sitten aikuisia ja voin elää jossain määrin enemmän itselleni itseni näköistä elämää..
- Anonyymi
Kansa velkataakan alla paljon kauemmin kuin 5 vuotta.
- Anonyymi
Nii, viiden vuoden päästä, yhä edelleen toivon et jaksan pitää oman psyykkeeni kunnossa ☺ . Tällä hetkellä taas ihan hiton rankkaa yhen narsistin takia. Mut mun ELÄMÄ ☺
Elämä saisi pysyä enimmäkseen ennallaan, mutta v. 2025 olen jo päässyt henkisesti irti pitkästä on/off -suhteesta ja uusi Oma Ihminen jakaa elämän ilot ja surut. Ystävä- ja elämänpiiri on laajentunut, sitä myöden elämässä on entistä enemmän iloa, naurua ja elämyksiä. Sitä kohti... 😊👍
Mitä muuten itse itsellesi tässä vastaisit ?
- Anonyymi
Tartun aktiivisemmin tarjoutuviin mahdollisuuksiin. Löydän rakkauden ja solmin parisuhteen. Jollen löydä niin keksin kyllä muutakin tekemistä. Teen mielekästä työtä kuten nytkin ja nautin elämän suomista iloista. AP
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tartun aktiivisemmin tarjoutuviin mahdollisuuksiin. Löydän rakkauden ja solmin parisuhteen. Jollen löydä niin keksin kyllä muutakin tekemistä. Teen mielekästä työtä kuten nytkin ja nautin elämän suomista iloista. AP
Sitä kohti 👍😊
- Anonyymi
Sama vaimo, mutta lisäksi kaksi yhteistä lasta ja koira. Ihanaa sosiaalista elämää ja pysytty elämässä ja ilossa kiinni ruuhkavuosista huolimatta. Toivon, että nautin työstäni yhä ja olen edennyt tavalla tai toisella.
- Anonyymi
1) Kiinteä sidos
2) Vakitituinen työ 1) Kiinteä sidos
2) Vakitituinen työ- Anonyymi
Terveyttä
Rakkautta
Rauhaa
- Anonyymi
Suhteellisuutta suhteellisen aseptisesti.
- Anonyymi
Ei oikeastaan tarvitse kuvitella. Pysyn samassa työssä. Ansaitsen kivasti. Nautin samalla tasolla elämästäni. Ei ole pakko löytää ketään. Nautin niin tästä elämästäni, olen onnellisimmillani juuri nyt.
- Anonyymi
Parempi työpaikka olisi oltava. Parisuhde voisi myös olla, jos sopiva sydänkäpynen löytyy, jos ei, niin kyllä minä sinkkuna olen tottunut olemaan 😄Toivottavasti mielenterveyskään ei enää koe viime vuosien lässähdystä, mutta sitä ei voi päättää. Muuten olen kyllä oikein tyytyväinen.
- Anonyymi
Ai niin ja tärkein unohtui, kissan olen tuohon mennessä jo hankkinut kaveriksi :3
- Anonyymi
Opiskelut loppuun, mukava duuni ja paremmat sosiaaliset taidot.
- Anonyymi
Varmaan korsteenista ulos aikoja sitten , ku tuhka tuuleen :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733325
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681899Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311891Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161441- 281391
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja251296Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61286Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631207Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.53955