Rauhallinen kesäbiisiketju

Kesä ei ole vain trampalla hyppimistä aamusta iltaan ja illasta yöttömään yöhön, vaan joskus on hyvä rauhoittua, esimerkiksi lievässä päänsäryssä ennen kello yhdeksää.

(hirn)


https://www.youtube.com/watch?v=EVDzRGDcQGY

8

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotenkin alko tehdä aivan sairaasti mieli tupakkaa.

      (hirn)

      • Myydäänkö röökiä enää missään?

        (hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Myydäänkö röökiä enää missään?

        (hihitystä)

        Saattaa olla että Timo Similä on ajamassa minua henkilökohtaiseen kriisiin piittaamattomuudellaan. Luultavasti kesän lopussa olen jossain parantolassa lepositeissä, tai sitten huumevierotuksessa.

        Olen niin herkkä.

        (hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Saattaa olla että Timo Similä on ajamassa minua henkilökohtaiseen kriisiin piittaamattomuudellaan. Luultavasti kesän lopussa olen jossain parantolassa lepositeissä, tai sitten huumevierotuksessa.

        Olen niin herkkä.

        (hirn)

        Timo Similä on saattanut hurahtaa perusongelmaan, arkkityyppeihin. Minä olen hänen mielestään vain tyhmä blondi, heikkohermoinen ja sekava nainen. Tämä siksi että hauras vaasi jumalten käsissä tekee heistä jumaliakin suurempia ja kaikkivoipaisempia, kuin ikuisia jättiläisiä.

        (hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Timo Similä on saattanut hurahtaa perusongelmaan, arkkityyppeihin. Minä olen hänen mielestään vain tyhmä blondi, heikkohermoinen ja sekava nainen. Tämä siksi että hauras vaasi jumalten käsissä tekee heistä jumaliakin suurempia ja kaikkivoipaisempia, kuin ikuisia jättiläisiä.

        (hihitystä)

        Mjoo

        Tuota kun vähän säätäisi niin siinä voisi olla potentiaalia panomarkkinoilla.

        (reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Timo Similä on saattanut hurahtaa perusongelmaan, arkkityyppeihin. Minä olen hänen mielestään vain tyhmä blondi, heikkohermoinen ja sekava nainen. Tämä siksi että hauras vaasi jumalten käsissä tekee heistä jumaliakin suurempia ja kaikkivoipaisempia, kuin ikuisia jättiläisiä.

        (hihitystä)

        Kummallista. Piti perkele tuijottaa tekstiä minuuttitolkulla, jotta näki siinä olevan virheen. Virhe on niin ilmiselvä, että hyvä ettei tekstistä nenään lyönyt.

        Eli näin:

        Timo Similä on saattanut hurahtaa perusongelmaan, arkkityyppeihin. Minä olen hänen mielestään vain tyhmä blondi, heikkohermoinen ja sekava nainen. Tämä siksi, että hauras vaasi maailman Timo Similöiden hyppysissä tekee heistä jumaliakin suurempia ja kaikkivoipaisempia, ikuisia jättiläisiä.

        (kikatusta)


      • Funeau kirjoitti:

        Kummallista. Piti perkele tuijottaa tekstiä minuuttitolkulla, jotta näki siinä olevan virheen. Virhe on niin ilmiselvä, että hyvä ettei tekstistä nenään lyönyt.

        Eli näin:

        Timo Similä on saattanut hurahtaa perusongelmaan, arkkityyppeihin. Minä olen hänen mielestään vain tyhmä blondi, heikkohermoinen ja sekava nainen. Tämä siksi, että hauras vaasi maailman Timo Similöiden hyppysissä tekee heistä jumaliakin suurempia ja kaikkivoipaisempia, ikuisia jättiläisiä.

        (kikatusta)

        Eli tässä kirjoittaja on luonut uuden arkityypin, eli Timo Similän.

        Muu on vain rekvisiittaa ja naisellista nyyhkytystä ja manipulointia.

        (hihitystä)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe