Kesä ei ole vain trampalla hyppimistä aamusta iltaan ja illasta yöttömään yöhön, vaan joskus on hyvä rauhoittua, esimerkiksi lievässä päänsäryssä ennen kello yhdeksää.
(hirn)
https://www.youtube.com/watch?v=EVDzRGDcQGY
Rauhallinen kesäbiisiketju
8
63
Vastaukset
Jotenkin alko tehdä aivan sairaasti mieli tupakkaa.
(hirn)Funeau kirjoitti:
Myydäänkö röökiä enää missään?
(hihitystä)Saattaa olla että Timo Similä on ajamassa minua henkilökohtaiseen kriisiin piittaamattomuudellaan. Luultavasti kesän lopussa olen jossain parantolassa lepositeissä, tai sitten huumevierotuksessa.
Olen niin herkkä.
(hirn)Funeau kirjoitti:
Saattaa olla että Timo Similä on ajamassa minua henkilökohtaiseen kriisiin piittaamattomuudellaan. Luultavasti kesän lopussa olen jossain parantolassa lepositeissä, tai sitten huumevierotuksessa.
Olen niin herkkä.
(hirn)Timo Similä on saattanut hurahtaa perusongelmaan, arkkityyppeihin. Minä olen hänen mielestään vain tyhmä blondi, heikkohermoinen ja sekava nainen. Tämä siksi että hauras vaasi jumalten käsissä tekee heistä jumaliakin suurempia ja kaikkivoipaisempia, kuin ikuisia jättiläisiä.
(hihitystä)Funeau kirjoitti:
Timo Similä on saattanut hurahtaa perusongelmaan, arkkityyppeihin. Minä olen hänen mielestään vain tyhmä blondi, heikkohermoinen ja sekava nainen. Tämä siksi että hauras vaasi jumalten käsissä tekee heistä jumaliakin suurempia ja kaikkivoipaisempia, kuin ikuisia jättiläisiä.
(hihitystä)Mjoo
Tuota kun vähän säätäisi niin siinä voisi olla potentiaalia panomarkkinoilla.
(reps)Funeau kirjoitti:
Timo Similä on saattanut hurahtaa perusongelmaan, arkkityyppeihin. Minä olen hänen mielestään vain tyhmä blondi, heikkohermoinen ja sekava nainen. Tämä siksi että hauras vaasi jumalten käsissä tekee heistä jumaliakin suurempia ja kaikkivoipaisempia, kuin ikuisia jättiläisiä.
(hihitystä)Kummallista. Piti perkele tuijottaa tekstiä minuuttitolkulla, jotta näki siinä olevan virheen. Virhe on niin ilmiselvä, että hyvä ettei tekstistä nenään lyönyt.
Eli näin:
Timo Similä on saattanut hurahtaa perusongelmaan, arkkityyppeihin. Minä olen hänen mielestään vain tyhmä blondi, heikkohermoinen ja sekava nainen. Tämä siksi, että hauras vaasi maailman Timo Similöiden hyppysissä tekee heistä jumaliakin suurempia ja kaikkivoipaisempia, ikuisia jättiläisiä.
(kikatusta)Funeau kirjoitti:
Kummallista. Piti perkele tuijottaa tekstiä minuuttitolkulla, jotta näki siinä olevan virheen. Virhe on niin ilmiselvä, että hyvä ettei tekstistä nenään lyönyt.
Eli näin:
Timo Similä on saattanut hurahtaa perusongelmaan, arkkityyppeihin. Minä olen hänen mielestään vain tyhmä blondi, heikkohermoinen ja sekava nainen. Tämä siksi, että hauras vaasi maailman Timo Similöiden hyppysissä tekee heistä jumaliakin suurempia ja kaikkivoipaisempia, ikuisia jättiläisiä.
(kikatusta)Eli tässä kirjoittaja on luonut uuden arkityypin, eli Timo Similän.
Muu on vain rekvisiittaa ja naisellista nyyhkytystä ja manipulointia.
(hihitystä)
Kannattaa ehdottomasti pomppia sillä trampoliinilla.
https://youtu.be/w9h3VycOXq4
https://m.youtube.com/watch?v=ONdsLfVZMso
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644