Miten pystytte vetämään...

Anonyymi

....valtavia ryyppyputkia?

Joku kirjoitti, että on juonut maaliskuun alusta.

Ettekö te käy ollenkaan töissä? Jos on noin, niin miten riittää rahat ostaa viinaksia jatkuvasti?

34

<50

Vastaukset 34

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toisilla on tilillä muutakin, kun miinusta. Se ei pelaa joka pelkää. Höhöh. 😃

Mä ryyppään päivittäin, mutta mun juomalle ei kerry montaa euroo kuutiolta ( €/m3).

• Et kai ole alkanut Similän juomia vetämään?

• Partakaweri kirjoitti:

Et kai ole alkanut Similän juomia vetämään?

Hanasta tulee ja kirkasta on. 😃

• Anonyymi

Viinan juonti on rankkaa työtä. Mutta harjoittelu tekee mestarin.
      Ei se juominen kivaa ole ja vaatii veronsa, mutta jos naisia haluaa tavata on vain juotava ja käytävä yökerhossa.

t. viinamies

• Anonyymi

Nyt ollaan etätöissä, joten ehtii ryypätä joka päivä

• Anonyymi

Miten maksa /terveys kestää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten maksa /terveys kestää?

Ihan koko elämän ne kestää.

• Ihmisen kroppa kestää yllättävän paljon alkoholia, kuulemma vuosikymmeniä ennen kuin luhistuu ja se alastulo onkin sitten nopea.

• Anonyymi

Paitsi haimatulehduksia moni saa jo viikon etelänmatkalla kun joka päivä jonkin verran juo.

• Anonyymi

"Jos on noin, niin miten riittää rahat ostaa viinaksia jatkuvasti?"

Varmaan tinkivät jostain muusta, vaikka ruuasta.

• Anonyymi

Ihan vakitöissä olen ollut 15 vuotta. Nuorena jo ymmärsin että töitä pitää tehdä jos haluaa perjantai kaljat saada. Usein omasta palkasta tarjosin naisille kaljaa ja mentiin rannalle juomaan ja siten sain suosiota tyttöjen keskuudessa. Viinaa pitää juoda jotta naisia voi saada. Ei sitä pitäisi olla vaikeaa tajuta.

T viinamies

• Anonyymi

Ei sulla Rauman kalamies (M.L.) ole mitään naisia ollut! Etkä juo viinaa.

Miten kauan jaksat tätä väsynyttä viinamiesläppää spämmätä??!?!?

• Anonyymi

Niin siis "tarjosit naisille kaljaa ja sait suosiota tyttöjen keskuudessa"...Niiden naisten tyttärien suosiota vai??

• Anonyymi

Pakkohan se on pystyä kun on yksinäinen ja onneton mies. Eihän se tietenkään aina helppoa ole.

• Anonyymi

Ja ryyppyputkiko mitään ratkaisee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ryyppyputkiko mitään ratkaisee?

Ei kai se mikään ratkaisu ole vaan looginen seuraus siitä kun mies syrjäytetään normaalista elämänmenosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai se mikään ratkaisu ole vaan looginen seuraus siitä kun mies syrjäytetään normaalista elämänmenosta.

Miksi kaikki syrjäytyneet eivät sitten ryyppää? Silloin jos elämässä ei saa sitä mitä haluaa niin ei voi jäädä itsesääliin, apuakin saa. Täytyy jotenkin yrittää nousta ja löytää muita ilonaiheita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kaikki syrjäytyneet eivät sitten ryyppää? Silloin jos elämässä ei saa sitä mitä haluaa niin ei voi jäädä itsesääliin, apuakin saa. Täytyy jotenkin yrittää nousta ja löytää muita ilonaiheita.

Ihmettelen kyllä että kaikki yksin jätetyt miehet eivät ryyppää. Mielestäni kannattaisi sillä se on myös hyvä mielenilmaus jos suuret joukot ryhtyisivät siihen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmettelen kyllä että kaikki yksin jätetyt miehet eivät ryyppää. Mielestäni kannattaisi sillä se on myös hyvä mielenilmaus jos suuret joukot ryhtyisivät siihen.

Katsos kun arvostavat itseään. Itseään pitää arvostaa siitäkin huolimatta jos muut on k-päitä.

• Anonyymi

Ei nykyään pysty juomaan kun 10 olutta korkeintaan illan aikana. Ennen meni kopallinen . Enkä juo kun kerran kuukaudessa, juhannuksen aion olla selvillä kun monet juo 3 päivää. Tunnen kyllä ihmisiä jotka juoneet vuosia viikottain monta kertaa mut niitten elämä onkin sitten aika huonoa.

• Anonyymi

Olettaisin että jos ei ole ystäviä, läheisiä, töitä tai sisältöä muuten elämässä niin ihminen ajautuu juopoksi vaikka se olisi oma syy mutta ihmismieli masentuu kun kukaan ei pidä sinusta ja olet yksin tässä elämässä. Ja silloin viina on pakokeino vaikka se pahentaa elämää. Mutta suomalaiset on sellaisia että ne juo viinaa kun masentaa.

• Anonyymi

👋 Mä olen 55 mies. Mun kaikki kaverit ovat juoneet itsensä hautaan. Siihen meni aikaa keskimäärin vähän päälle 30 vuotta. Työssäkäyviä olivat joka ukko.

Naiset kuolee viinaan selvästi aikaisemmin.

Maksa ottaa hittiä vasta viimeisenä. Ensin osumaa saa aivot, sitten haima ja sydän.

🍾🦎🐛

• Anonyymi

Kyllä on jo ruvennut tää juominen tökkiin vastaan. Jotenkin nytkin alkoi oksettamaan kun yhdenkin joi tai sitten mulla on jo joku tauti. Voi tosin johtua siitäkin kun olen traagisien tapahtumien takia joutunut käyttämään tavallista enemmän lääkkeitä.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on jo ruvennut tää juominen tökkiin vastaan. Jotenkin nytkin alkoi oksettamaan kun yhdenkin joi tai sitten mulla on jo joku tauti. Voi tosin johtua siitäkin kun olen traagisien tapahtumien takia joutunut käyttämään tavallista enemmän lääkkeitä.

KilttiMies89

Ehkä nää onkin lääkkeistä johtuvia vieroitusoreita.

KilttiMies89

• Anonyymi

Viinan juonti vaatii veronsa, mutta se on hinta jonka joutuu maksamaan jotta pääsee mukaan porukoihin ja voi tavata naisia.

t. viinamies

• Anonyymi

Viinaa en ole juonut ku viimeks joskus 14 vuotiaana maistoin eli 30 vuotta sitten suunnilleen. Olutta juon joskus, tuskin tässä hautaan joutuu ihan heti.

• Anonyymi

Mitä muuta yksinäinen mies voi tehdä kuin vetää kaljaa?

• Anonyymi

Viina on viisasten juoma eli raittiit on tyhmiä.

• Anonyymi

"Viina on viisasten juoma eli raittiit on tyhmiä."

Erittäin hyvin sanottu siellä!

KilttiMies89

• Anonyymi

Viinaa juomalla tapasin oman tyttöystävän. Ei se huono idea ole baareihin lähteä mutta pitää olla rohkea ja mennä juttelee naisille eikä istua jossain nurkassa.

• Anonyymi

Mä oon kyl juonu jostain 16-vuotiaasta asti ja käynyt baareissakin mutta oon aina istunut baarin nurkassa tuppisuuna enkä juuri koskaan uskaltautunut naisten juttusille. No tuskin se olis auttanut vaikka olis uskaltanut ruma kun on. No oon mä joskus juttua päässyt heittämään naisten kanssa mut ei ne varmaan oo musta ollut kiinnostuneita kuin korkeintaan kaverimielessä.

KilttiMies89

• Anonyymi

Niin kauan vedetään kuin luoja suo, eli siis evoluution antama kestämiskyky alkoholille

• Anonyymi

Usein pitää juoda ja baareissa käydä jotta naisiin voi tutustua.

• Anonyymi

Ei huvita enää kun kerran melkein onnistuin iskemään yhden nätin naisen mutta en osannut viedä sitä juttua oikealla tavalla eteenpäin ja perseelleen meni lopulta sekin. Kai se ätmiys tuli lopulta niin selkeästi esiin. Nyt lisäksi korona aika ja pitäis joku maski päässä lähestyä naisia eikä pysty edes olutta juomaan joku hengityssuojain naaman päällä.

KilttiMies89

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      675
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      95
      667
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      599
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      547
    6. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      516
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      515
    8. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      68