Jostakusta paljastunut aivan toisenlainen kuin luulit tai odotit? Mitä teit?
-flowersreally-
Onko elämäsi aikana
9
<50
Vastaukset 9
- Anonyymi
on.
rakastuin
Nyt suunnitellaan yhteistä loppuelämää. - Anonyymi
On.
En pidä hänestä enää. No puolisosta nyt lähinnä on löytynyt piirteitä mistä en meinaa jaksaa tykätä. Niin on varmaan minustakin, eipä sen puoleen.
Kaikista lopulta löytyy jotain negatiivistakin. Ei hätää, jos vaakaan jää enemmän positiivisia. Ja negatiiviset ei ole haitallisia, vaarallisia tms. kuoleman vakavaa. Tympeetä kuitenkin.- Anonyymi
On. Hän oli parempi, kuin osasin odottaa tai minkä kuvan alussa sain. Kerroin hänelle.
Luulisin että vähän kaiksita löytyy ajan mitaan puolia, jotka yllättää itseäkin. Joko myönteisiä tai kielteisiä. Kielteiset puoletkin on monesti ymmärrettäviä; me ei yksinkertaisesti olla stabiileja ja ajatella ja toimita koko ajan toistemme kaltaisella tavalla.
Sitten pahempi rasti, jos se uusi puoli on jotain sellaista, mitä nyt ei kertakaikkiaan voi hyväksyä. Mulle on viimeinen niitti ollut esimerkiksi ystävänäni pitämäni henkilö, joka on käyttäytytyny kaksinaamaisesti (jotain toista kohtaan, tavalla jota en voi hyväksyä). Sitten toinen ystävänäni pitämääni henkilöä, joka on alkanut harrastaa sekstareita kumppanini kanssa.
Viimeinen niitti siis; ystävyys ja yhteydenpito on taputeltu.- Anonyymi
Ei nyt ehkä aivan toisenlainen. Mutta jotkut huonot piirteet ovatkin korostuneet liikaa sitten myöhemmin.
xLiner- Anonyymi
Niin ja mitä tein. Olen poistanut pahimmat tapaukset elämästäni ja lievempiin pidän kohteliasta etäisyyttä.
xLiner
- Anonyymi
Naiset yllättävät aina, usein positiivisesti. Ei valittamista.
AsianVierestä Kyllä on, niin positiivisessa kuin negatiivisessakin mielessä. Mitä tein? No kummassakin tilanteissa olen ottanut opikseni ja tehnyt ko. tilanteessa aina parhaaksi katsomani ratkaisun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.301189- 66819
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,41720Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss275608- 91599
P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓139596- 52516
Et siis halua
enää nähdä minua? Lupaan sitten pysyä pois. Ja jos vahingossa satutaan samaan paikkaan voit uskoa että en sitä tahallani47510- 35489
Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?34487