Mitä ajattelet

Anonyymi

"miehestä" jolla on korvakoruja?

-flowersreally-

23

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huomaa, että joku ätmi on tehnyt kysymyksen.

      Ajattelen, että "jahas, siinä on MIES jolla on näemmä korvakorut.

      • Anonyymi

        Oikea mies ei käytä korvakoruja.

        -flowers-


    • Anonyymi

      Ei vaikuta sukupuoleen, ""-merkit voi jättää pois.

      Riippuu niistä korvakoruista minkälaisia ajatuksia herättää. Ehkä niillä koitetaan ilmaista jotain? Jos korvista roikkuu barbit tai kuolleet rotat?

      xLiner

      • Tai elävät rotat..😬


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Tai elävät rotat..😬

        😳... uuh! Aika pian vois olla niin että miehenraadon korvissa roikkui kuolleet rotat. Enkä se sitten minä ollut!

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😳... uuh! Aika pian vois olla niin että miehenraadon korvissa roikkui kuolleet rotat. Enkä se sitten minä ollut!

        xLiner

        No voi *ittu mitä taas kirjoittelin, siis kun tekee montaa asiaa samaan aikaan ei tämmöset miehiset putkiaivot toimi, kaikki menee sekaisin. Siivoilin hiirenkakkoja ja oli puhe hiirenloukuista ja ja... Ajatus katkesi kesken lauseen kun tuli kiire. Ei kuolleita rottia, eikä eläviä, roikottajan kunnosta en mene takuuseen. Tööt... 😜

        xLiner


    • Siis häh?

      Mulla on ainakin korvis, mutta ei toista.

      (hirn)

    • Anonyymi

      Henkisesti epävarmalta . Saman epävarmuuden tuo esille taskat . Vahvan persoonan ei tarvitse tuoda itsestään esille korvia ei nenää renkaineen eikä käsivarsi tatskoja .

      • Anonyymi

        Vahvan persoonan ei tarvitse miettiä mitä muut ajattelevat.

        xLiner


    • Että tykkää vissiin koruista...

      Aloituksesta oon sitä mieltä, että taitaa olla aloittajalla hieman suppea maailmankuva...
      Ettei olis palstasetä ottanut naisoletetun allekirjoitusnikkiä omaan käyttöön?
      Taitaapa hyvinkin...ja mitä se taas kertoo? Sen, että itse ei osaa rakentaa mitään vakuuttavaa ja huomionarvoista avataria, vaan pitää ratsastaa muitten rakentamilla avatarilla...

      Sellainen on säälittävää, olipa "mies" tai "nainen". :oD

      • Anonyymi

        Oot niin väärässä, nuija.

        -flowers-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oot niin väärässä, nuija.

        -flowers-

        Hehheh...

        Kyllä oot nolo tyyppi. Kyllä sokea kanakin huomaa, ettet sä mikään floweri ole...

        Mutta olen pahoillani, että sulla on ongelmia elämässäs... Hanki apua jostain ihmeessä... :o)


    • Anonyymi

      Ajattelen, että hän on hienosteleva ja epäilen, ettei ole loppujen lopuksi mies.

    • Äijä on cool, niin kun minä. Höhöhö. 😃

    • En ajattele, se ei sovi minulle.

    • Anonyymi

      Ne otetaan hetimiten pois. Tuopas pääsi tänne. Mies ei pidä korvakoruja.

    • Ajattelen että "Taitaapa olla homo kun on korvakoruja"

      • Anonyymi

        Tuo oli varmaan "huumoria"?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo oli varmaan "huumoria"?

        Ei kun se vain ensimmäisenä tulee mieleen, niin tulee varmaan sullakin. Minkäs sitä ajatukselle mahtaa? eikä sitä tietenkään ole sitten pakko sanoa mitään mutta kyllä, jos juttusille tulee mies jolla useita korvakoruja kyllä sitä vähän homona pitää väkisin.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ei kun se vain ensimmäisenä tulee mieleen, niin tulee varmaan sullakin. Minkäs sitä ajatukselle mahtaa? eikä sitä tietenkään ole sitten pakko sanoa mitään mutta kyllä, jos juttusille tulee mies jolla useita korvakoruja kyllä sitä vähän homona pitää väkisin.

        Voi miten vanhoillisia jumituksia. 2020 miehet on toista sorttia, kun 1900 alun partisaanit.


    • En ole koskaan nähnyt sellaista miestä?

    • Anonyymi

      Mitä ihmeellistä siinä on. Maailmalla on useita kulttuureja, joissa niin miehet, kuin naisetkin koristautuvat niillä. Itse en käytä. Sitä en ymmärrä, että tatuoidaan koko keho. Suorastaan karmean näköistä ja kun ikää tulee, niin miltä mahtavat näyttää ? No tapansa kullakin.

    • Mikäli molemmat korvanledet on täynnä korviksia ja killuttimia, se on turn-off.

      Yksi, tai kaksi pienempää korua ei haittaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe