"miehestä" jolla on korvakoruja?
-flowersreally-
Mitä ajattelet
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Huomaa, että joku ätmi on tehnyt kysymyksen.
Ajattelen, että "jahas, siinä on MIES jolla on näemmä korvakorut.- Anonyymi
Oikea mies ei käytä korvakoruja.
-flowers-
- Anonyymi
Ei vaikuta sukupuoleen, ""-merkit voi jättää pois.
Riippuu niistä korvakoruista minkälaisia ajatuksia herättää. Ehkä niillä koitetaan ilmaista jotain? Jos korvista roikkuu barbit tai kuolleet rotat?
xLiner- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Tai elävät rotat..😬
😳... uuh! Aika pian vois olla niin että miehenraadon korvissa roikkui kuolleet rotat. Enkä se sitten minä ollut!
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😳... uuh! Aika pian vois olla niin että miehenraadon korvissa roikkui kuolleet rotat. Enkä se sitten minä ollut!
xLinerNo voi *ittu mitä taas kirjoittelin, siis kun tekee montaa asiaa samaan aikaan ei tämmöset miehiset putkiaivot toimi, kaikki menee sekaisin. Siivoilin hiirenkakkoja ja oli puhe hiirenloukuista ja ja... Ajatus katkesi kesken lauseen kun tuli kiire. Ei kuolleita rottia, eikä eläviä, roikottajan kunnosta en mene takuuseen. Tööt... 😜
xLiner
Siis häh?
Mulla on ainakin korvis, mutta ei toista.
(hirn)- Anonyymi
Henkisesti epävarmalta . Saman epävarmuuden tuo esille taskat . Vahvan persoonan ei tarvitse tuoda itsestään esille korvia ei nenää renkaineen eikä käsivarsi tatskoja .
- Anonyymi
Vahvan persoonan ei tarvitse miettiä mitä muut ajattelevat.
xLiner
Että tykkää vissiin koruista...
Aloituksesta oon sitä mieltä, että taitaa olla aloittajalla hieman suppea maailmankuva...
Ettei olis palstasetä ottanut naisoletetun allekirjoitusnikkiä omaan käyttöön?
Taitaapa hyvinkin...ja mitä se taas kertoo? Sen, että itse ei osaa rakentaa mitään vakuuttavaa ja huomionarvoista avataria, vaan pitää ratsastaa muitten rakentamilla avatarilla...
Sellainen on säälittävää, olipa "mies" tai "nainen". :oD- Anonyymi
Oot niin väärässä, nuija.
-flowers- Anonyymi kirjoitti:
Oot niin väärässä, nuija.
-flowers-Hehheh...
Kyllä oot nolo tyyppi. Kyllä sokea kanakin huomaa, ettet sä mikään floweri ole...
Mutta olen pahoillani, että sulla on ongelmia elämässäs... Hanki apua jostain ihmeessä... :o)
- Anonyymi
Ajattelen, että hän on hienosteleva ja epäilen, ettei ole loppujen lopuksi mies.
Äijä on cool, niin kun minä. Höhöhö. 😃
En ajattele, se ei sovi minulle.
- Anonyymi
Ne otetaan hetimiten pois. Tuopas pääsi tänne. Mies ei pidä korvakoruja.
Ajattelen että "Taitaapa olla homo kun on korvakoruja"
- Anonyymi
Tuo oli varmaan "huumoria"?
Anonyymi kirjoitti:
Tuo oli varmaan "huumoria"?
Ei kun se vain ensimmäisenä tulee mieleen, niin tulee varmaan sullakin. Minkäs sitä ajatukselle mahtaa? eikä sitä tietenkään ole sitten pakko sanoa mitään mutta kyllä, jos juttusille tulee mies jolla useita korvakoruja kyllä sitä vähän homona pitää väkisin.
Harmaaritari kirjoitti:
Ei kun se vain ensimmäisenä tulee mieleen, niin tulee varmaan sullakin. Minkäs sitä ajatukselle mahtaa? eikä sitä tietenkään ole sitten pakko sanoa mitään mutta kyllä, jos juttusille tulee mies jolla useita korvakoruja kyllä sitä vähän homona pitää väkisin.
Voi miten vanhoillisia jumituksia. 2020 miehet on toista sorttia, kun 1900 alun partisaanit.
En ole koskaan nähnyt sellaista miestä?
- Anonyymi
Mitä ihmeellistä siinä on. Maailmalla on useita kulttuureja, joissa niin miehet, kuin naisetkin koristautuvat niillä. Itse en käytä. Sitä en ymmärrä, että tatuoidaan koko keho. Suorastaan karmean näköistä ja kun ikää tulee, niin miltä mahtavat näyttää ? No tapansa kullakin.
Mikäli molemmat korvanledet on täynnä korviksia ja killuttimia, se on turn-off.
Yksi, tai kaksi pienempää korua ei haittaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412478Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101868Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse731796Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki811308- 651228
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171188TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901050Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42904- 70892