Sillä lailla https://m.youtube.com/watch?v=d16B2QK_WPA ja tällä lailla. Pitää herätä varhain, että ehtii. Miten menee pupeloilla heleänä sunnuntaina? :D
Vastaukset 22
Laitoit niiku lällyn, aika hyvä.
Selkä vähän oireilee, muuten menee hyvin.Pyhän kunniaksi, ilon ja kevään kunniaksi. Mikä selässä? Määrätään viikon huiluuruppeema. :))
misspönttöuuni kirjoitti:
Pyhän kunniaksi, ilon ja kevään kunniaksi. Mikä selässä? Määrätään viikon huiluuruppeema. :))
Vähän niksahti, kun metsässä nostin isoa puuta kyytiin. Istuessa tuppaa jäykistymään
pujotteIija kirjoitti:
Vähän niksahti, kun metsässä nostin isoa puuta kyytiin. Istuessa tuppaa jäykistymään
Kuka on antanut luvan nostaa!!
Kuka on antanut luvan nostaa!!
Annoin itselleni luvan, sie et antanut edes kaiverruslupaa :D
pujotteIija kirjoitti:
Annoin itselleni luvan, sie et antanut edes kaiverruslupaa :D
Siinä kohtaa olin luonnonsuojelija :D
Julistan kesän alkaneeksi!misspönttöuuni kirjoitti:
Siinä kohtaa olin luonnonsuojelija :D
Julistan kesän alkaneeksi!Kärpäsiä on vielä aika vähän
Onko toi tissivako? Vai hahmotanko mä taas väärin?
Herutuskuva☝️
Ei heilaa helluntaina, eikä kuppaa kesäkuussa..🤗- Anonyymi
Kun aukaisee uuteen välilehteen, niin heruu vieläkin enemmän kaksoisleukoinenn kaikkineen
Anonyymi kirjoitti:
Kun aukaisee uuteen välilehteen, niin heruu vieläkin enemmän kaksoisleukoinenn kaikkineen
Ettei vaan olisi taas näössä harhaa
Terveisin tissi-iita
Jumalauta, tissit! 😜
(oYo)misspönttöuuni kirjoitti:
Keskity rusettiin.
Naisten alushousuissa on kuulemma pieni rusetti sen takia, että muikkeli tietää kumpi on etupuoli.. päteekö sama siis rintsikoihin?
Vähän sama kuin ruotsalaisen kaljapullon pohjassa lukee "Avataan toisesta päästä"..Wwuwuw kirjoitti:
Naisten alushousuissa on kuulemma pieni rusetti sen takia, että muikkeli tietää kumpi on etupuoli.. päteekö sama siis rintsikoihin?
Vähän sama kuin ruotsalaisen kaljapullon pohjassa lukee "Avataan toisesta päästä"..Noh *naurua* mitenhän tuo olisi. Siinä ikään kuin ne kannettavat lurpsahtaisivat selkäkaistaleen yli ja lapaluut tulisivat kuppeihin?
Keskity rusettiin.
Keskityn siihin pyöreään kohtaan mikä laskeutuu kuppiin. 😅
Väsyttää.
- Anonyymi
niin on ja en kiinnittänyt kuvaan hhuomiota mutta katsoin kun sanottiin että tissit a oikein kiva kuva onkin niin kuva piristi ja niitä haluais pussailla ja sinulla on upeat jja kauniit tissit tykkään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.511313Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt171021- 93977
- 77673
- 37668
- 26456
- 26451
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53440Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15439Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30423