mikä tuo kesä fiiliksen

Anonyymi

tuoko esim kun menisitte mökille niin nainen leikkaa sillä aikaa nurmikon kun täytät jääkaappia olueilla makkaroilla ja lihalla ja kaappiin viinapullot ja kun olet nauttinut muutamia oluita niin menet istumaan pihatuoliin ja laitat musiikkia ja nautit olueista ja samalla nainen kantaa vettä saunaan ja kun nainen tekee saunaa valmiiksi niin voisit käydä naapuri tervehtimässä ja viedä kesä lahjan eli mennä katsomaan naapurin naista ja kuulla kuulumiset ja sitten palata saunomaan ja nainen olisi grillannut ettei tyhjällä vatsalla tarvi saunaan mennä

36

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nauroin ääneen😅😂🤣 Pistäisin sut pihalle🤭🤫🥰

      • Anonyymi

        ulkona kyllä vietätte aikaa eli ei sisällä mökissä


      • Anonyymi

        vai grillaustako pelkäät no voi mies grillata teille ja kutsutaanko naapuri myöskin syömään ja stedeoihin lisää volyymiä


      • Anonyymi

        no voisihan tarina vähän muuttua niin voi olla että joudut lopettaan nurmen leikkuun ja joutua sekstailemaan ja sen jälkeen palata nurmen leikkuuseen ja saunassa sama juttu ja saunan jälkeen kun tuhoatte yhdessä pari viinapulloa ja stedeot täysille niin joudut tanssimaankin


    • Anonyymi

      Mökillä ei ole naapureita eikä mitään *itun nurmikkoa.. Joku laittaa ruuat ja lämmittää saunan, minä syön ja saunon. Hyvä työnjako!

      xLiner

      • Anonyymi

        no pitkässä nurmessa on kaksi ämpäriä jtka odottaa vesien kantajaa ja sauna lämmittäjää niin helppommalla pääset kun leikkaat nurmen kun ei ole vielä heinikkoa tai mies käskee a ajat nurmen ja sauna on valmis saunottavaksi mutta jos mies joutuu antamaan käskyn niin voi olla ettei suukkoja tipu


    • Hmmhmmhmm..

      Mökki. Työleiri. Jäisin kotiin.

      • Anonyymi

        mutta sen jälkeen pääsisit sinäkin juomaan drinksuja miehesi kanssa


      • Anonyymi

        Sopivasti tekemistä ja löhöilyä. Luonto on paras mielialankin hoitaja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        mutta sen jälkeen pääsisit sinäkin juomaan drinksuja miehesi kanssa

        Minkä miehen? Ei täällä mitään miehiä kattella, paitsi ihteeni. Höhöhö. 😃

        Mökit tuppaa muuttumaan työleireiksi. Mikäs siinä, jos asuu vaikkapa kerrostalossa muuten. Lomilla vielä kiinnostaakin mökkitalkoot, mutta omakotitalossa kun asuu on niitä helvetin talkoita 365 vrk/vuosi. Ei nappaa enää mökki urakat siihen päälle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        mutta sen jälkeen pääsisit sinäkin juomaan drinksuja miehesi kanssa

        Työnnän Hannan mökille lasten kanssa viikoksi ja lähden itse etelään. 😛👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sopivasti tekemistä ja löhöilyä. Luonto on paras mielialankin hoitaja.

        Sitä on täällä kotona tarpeeksi, kun vaan saisi tehdä ilman komentooran tiukkoja ohjeita. 🙄

        Menee katsos maku tekemiseen, jos mikään ei kelpaa komentooralle.


      • Jan1 kirjoitti:

        Sitä on täällä kotona tarpeeksi, kun vaan saisi tehdä ilman komentooran tiukkoja ohjeita. 🙄

        Menee katsos maku tekemiseen, jos mikään ei kelpaa komentooralle.

        Se on neuvottelun paikka tuossa vaiheessa.
        Sanot sille, että minä teen näin, jos ei kelpaa, niin on hyvä ja tekee itse.


      • Thymallus kirjoitti:

        Se on neuvottelun paikka tuossa vaiheessa.
        Sanot sille, että minä teen näin, jos ei kelpaa, niin on hyvä ja tekee itse.

        Joo. On kuulehan sanottukin, niin sitten tekeekin mielummin itse etten mene sotkemaan täydellistä visiota.

        Syö se silti motivaatiota, kun tykkäis tehdä muttei tykkää kuunnella mäkätystä tekemisestä.


      • Jan1 kirjoitti:

        Joo. On kuulehan sanottukin, niin sitten tekeekin mielummin itse etten mene sotkemaan täydellistä visiota.

        Syö se silti motivaatiota, kun tykkäis tehdä muttei tykkää kuunnella mäkätystä tekemisestä.

        Siis Hannahan on periaatteessa kiva, mutta muuten vaan helvetin hankala ihminen, jos asia liittyy kotiin, matkustamiseen, vapaa-aikaan tai ruokaan, vaatteisiin, autoon. Musiikkiin. Kun se mistä hän ei tykkää, siitä ei edes neuvotella.


      • Jan1 kirjoitti:

        Siis Hannahan on periaatteessa kiva, mutta muuten vaan helvetin hankala ihminen, jos asia liittyy kotiin, matkustamiseen, vapaa-aikaan tai ruokaan, vaatteisiin, autoon. Musiikkiin. Kun se mistä hän ei tykkää, siitä ei edes neuvotella.

        Semmosta se on, kestämistä.
        Kaikista löytyy ne toisetkin puolet, kun tarpeeksi hyvin tuntee.

        Omalla mitättömällä parisuhde-elämällä sanoisin, että kaksi on ylitse muiden. Hyvä seksi ja kompromissitaidot. Niillä liimaa aika paljon yhteen. Tämä oli täysin henkilökohtainen kokemus.


      • Thymallus kirjoitti:

        Semmosta se on, kestämistä.
        Kaikista löytyy ne toisetkin puolet, kun tarpeeksi hyvin tuntee.

        Omalla mitättömällä parisuhde-elämällä sanoisin, että kaksi on ylitse muiden. Hyvä seksi ja kompromissitaidot. Niillä liimaa aika paljon yhteen. Tämä oli täysin henkilökohtainen kokemus.

        "Hyvä seksi ja kompromissitaidot. Niillä liimaa aika paljon yhteen."
        Fiksusti sanottu :)


      • Höpö, höpö.... et kai jäisi 😉


      • Lillis2020 kirjoitti:

        "Hyvä seksi ja kompromissitaidot. Niillä liimaa aika paljon yhteen."
        Fiksusti sanottu :)

        Kiva.
        Joku muukin samaa mieltä.

        Sullakin on uus kuva. Itekö olet siinä melomassa?


      • Thymallus kirjoitti:

        Kiva.
        Joku muukin samaa mieltä.

        Sullakin on uus kuva. Itekö olet siinä melomassa?

        Juu, ihan minä itse, muutama vuosi sitten kun aktiivisesti harrastin melontaa :)


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Juu, ihan minä itse, muutama vuosi sitten kun aktiivisesti harrastin melontaa :)

        Etkös sinä ollut moottoripyöräillytkin?

        Ymmärrät selvästi hyvien harrastusten päälle :)


      • Thymallus kirjoitti:

        Semmosta se on, kestämistä.
        Kaikista löytyy ne toisetkin puolet, kun tarpeeksi hyvin tuntee.

        Omalla mitättömällä parisuhde-elämällä sanoisin, että kaksi on ylitse muiden. Hyvä seksi ja kompromissitaidot. Niillä liimaa aika paljon yhteen. Tämä oli täysin henkilökohtainen kokemus.

        Joo. Peräänkuuluttaisin kompromissitaitoja vielä seksinkin ohi, tärkeimmäksi.

        Nimittäin se seksikin voi vaatia niitä kompromissitaitoja. Ja ilman kompromissitaitoja ei se seksikään pelasta eikä välttämättä edes kiinnosta.


      • Thymallus kirjoitti:

        Etkös sinä ollut moottoripyöräillytkin?

        Ymmärrät selvästi hyvien harrastusten päälle :)

        Juu, olen sitäkin harrastanut. Harrastaisin kyllä mielelläni kumpaakin edelleen :)


      • Jan1
        Lillis2020 kirjoitti:

        Höpö, höpö.... et kai jäisi 😉

        Ai kotiin vai? Jäusin, jos vaihtoehto seurana on mäkättävä työnjohto. 😃


      • Jan1 kirjoitti:

        Joo. Peräänkuuluttaisin kompromissitaitoja vielä seksinkin ohi, tärkeimmäksi.

        Nimittäin se seksikin voi vaatia niitä kompromissitaitoja. Ja ilman kompromissitaitoja ei se seksikään pelasta eikä välttämättä edes kiinnosta.

        Totta noin.


      • Jan1 kirjoitti:

        Ai kotiin vai? Jäusin, jos vaihtoehto seurana on mäkättävä työnjohto. 😃

        Kuka sellaisesta mitään puhui? 😉


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Kuka sellaisesta mitään puhui? 😉

        Heh, ei kukaan. Se on kuitenkin mun kauhuskenaario. 😃


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Juu, olen sitäkin harrastanut. Harrastaisin kyllä mielelläni kumpaakin edelleen :)

        Kaveriko se puuttuu, vai mikä pidättelee?
        Totta se on, että kahdestaan tulee lähdettyä moneen hommaan mieluummin kuin yksin.


      • Thymallus kirjoitti:

        Kaveriko se puuttuu, vai mikä pidättelee?
        Totta se on, että kahdestaan tulee lähdettyä moneen hommaan mieluummin kuin yksin.

        Joo, kyllä se yksi suuri tekijä on. Toinen on se, etten enää asu maaseudulla meren rannalla.

        Etenkin tuo melonta on sellainen, että yksin ei turvallisuussyistä oikein ole syytä mihinkään pidemmälle lähteä ja moottoripyörää taas ei ole järkeä omistaa, jos sillä ei tule riittävästi ajettua.

        Melonnan ajattelin kyllä aloittaa tänä vuonna taas, tosin kuntomelontana. Eihän se retkimelontaa voita, mutta ainakin saa meloa. :)


      • Jan1 kirjoitti:

        Heh, ei kukaan. Se on kuitenkin mun kauhuskenaario. 😃

        🤗☺️


      • Lillis2020 kirjoitti:

        🤗☺️

        Joo halailua mielummin, kun komentamista. 😃 🤗🤗


    • Anonyymi

      Koivunlehden tuoksu laiturilla varpaita kastaessa.

    • Anonyymi

      Viinaksia meillä ei juoda. Olutta kyllä ja mies leikkaa nurmikon sen selvä asia. Yhdessä grillataa ja pistetaan sauna päälle ja makoillaan kuitenkin aika paljon. Nurmikon leikkaa 20 minuutissa ajettavalla koneella. Kesämökkimme ei ole mikään työmaa, siellä loisitaan paljon.

    • Mökillä ei mennä minkään pakollisen kaavan mukaaan. Siellä levätään ja viihdytään.
      Kun saavutaan mökille, laitetaan sapuskat jääkaappiin, sauna lämpiämään ja tavarat paikoilleen. Ollaan vaan.

    • Anonyymi

      Paidattomien miesten kiinteät treenatut sixpack-vatsalihakset tuo tälke tytylle kesäfiiliksen. 8)

    • Kun suunnittelen verkonpainoa. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe