Haittaako jos nainen tekee aloitteen?

Anonyymi

Uskaltauduin tekemään aloitteen kivalle tyypille ja pyysin ulos. Haittaako jos kaunis nainen tekee aloitteen?

8

185

Vastaukset

• Miksi haittaisi? Jotain voisi haitatakin? Saitko myönteisen vastauksen? Jutustellessa näet onko kaverilla pysyvämpää mielessä vai kokemuksia vain hakemassa?

• Kiitos. Hän vastaili ja sanoi että ilmoittaa jos haluaa. Uskoisin että on varattu, tai ehkäpä ei kiinnosta. Olen ylpeä että uskalsin kuitenkin.

Mutta kiitos vastauksesta, mietin pitääkö alkaa häpeämään kun nainen tekee aloitteen.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. Hän vastaili ja sanoi että ilmoittaa jos haluaa. Uskoisin että on varattu, tai ehkäpä ei kiinnosta. Olen ylpeä että uskalsin kuitenkin.

Mutta kiitos vastauksesta, mietin pitääkö alkaa häpeämään kun nainen tekee aloitteen.

Miten teit aloitteen? Se ratkaisee kiinnostuuko mies vai ei

https://www.youtube.com/watch?v=xc5lUbNlTtY&feature=youtu.be

• se on vain positiivista.

• Kiitos, hyvä kuulla. :)

• Tee minulle aloite. Todella harvoin eli kerran 30 vuodessa naiset tekee aloitteen ja kyse on vain ettei naiset kehtaa.

• tämä on vain peliä jossa toinen osapuoli haluaa tiukasti pitää ohjat käsissään

• Ei lainkaan. Eräs nainen pyysi minua myös kahville, ja hämmästelin siinä ääneen jotenkin että aika outo tilanne kun nainen pyytää ulos, johon hän sitten vain nauroi että millä ihmeen vuosikymmennellä sinä oikein elät?

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onnea Sofia! Stefan jätti Eiran asunnon vuokrat maksamatta!

Stefanilta karhuttiin yli 33 000 e vuokrasaatavia Helsingin käräjäoikeudessa, kertovat mediat. Tämä on julkista tietoa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      396
      12164
    2. Pääministeri Sanna Marinin menehtyneen Lauri-isän

rankka elämä - avautui ongelmistaan viimeiseksi jääneessä haastattelussaan: "Olin minä ihan hyväkin isä, kun Sanna oli pikkuinen" https://www.seiska.f
      Maailman menoa
      129
      6198
    3. MARTINA,anna jo Sofian olla rauhassa!

Martina jätä jo Sofia rauhaan.Stefan ja Sofia ovat yhdessä ja koita jo hyväksyä se!On lapsellista olla mustasukkainen Sofialle.Stefan ei tule jättämä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      266
      5169
    4. Arvokas pylly-haaste??!!

Sano ei slutshamingille! Somessa kampanjoidaan pyllykuvilla kehorauhan puolesta Jokaisen tulisi voida nauttia kesästä juuri sellaisissa uima-asuissa
      Maailman menoa
      164
      3738