Palstalainen on kuin lamppu....

...toisen palstalaisen elämässä; välillä hän syttyy ja välillä sammuu. Tai jotain sinne päin. Alle on tarkoitus kerätä muita yhtä viisaita ajatelmia. 😃

39

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mun lamppu alkaa sammumaan, joten hyvää yötä kaikille. Nähkää kauniita, hyviä unia. 😴

      Mietin päivällä, jos joku viisas ajatus eksyisi päähäni.

      • Anonyymi

        *nukkuu jo, hyvää yötä* :)


    • Anonyymi

      Välillä näkyy tissit ja välillä ei. Kellonaika ratkaisee myöhäisillan.

      • Anonyymi

        Juurikin näin 😂 unta


    • Siis musta mikään ei ole raivostuttavampaa kuin se että joku råpsyttelee valoja.

      Toinen kestoärsytyshitti on se, että joka jumalan aamu mä saan laittaa suihkun viemärinkannen takaisin paikoilleen, kun joku perkeleen karvanaama sen siitä yöllä kynsii ylös.

      Sietämätön elämä.

      (hirn)

      • Funtsikaa nyt itse hetki.

        Menette unenpöppörössä aamulla vessaan, ja ensimmäiseksi silmät osuvat avonaiseen viemäriin.

        Ei voisi paremmin kuulkaas päivä alkaa.

        (naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Funtsikaa nyt itse hetki.

        Menette unenpöppörössä aamulla vessaan, ja ensimmäiseksi silmät osuvat avonaiseen viemäriin.

        Ei voisi paremmin kuulkaas päivä alkaa.

        (naurua)

        Eli jos mulle haluaisi järjestää todella miellyttävän aamun, niin pöntöllä istuessani ja kiroillessani joku tulisi ja alkaisi vielä räpsytellä vessan valoja.

        Että tälleen.

        (hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Eli jos mulle haluaisi järjestää todella miellyttävän aamun, niin pöntöllä istuessani ja kiroillessani joku tulisi ja alkaisi vielä räpsytellä vessan valoja.

        Että tälleen.

        (hirn)

        Luultavasti tällainen räpsyttelijä olisi joku Dissen tyyppinen savolainen, jolla on yhtä omituinen huumorintaju kuin murre.

        Dissellä olisi flanellipyjaman housut lököttämässä pitkin persposkia ja hihittelevä ja epämiehekäs nauru.

        Itse yrittäisin coupata tilannetta unelmoimalla Pönttiksen tissien saippuoinnista.

        (hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Luultavasti tällainen räpsyttelijä olisi joku Dissen tyyppinen savolainen, jolla on yhtä omituinen huumorintaju kuin murre.

        Dissellä olisi flanellipyjaman housut lököttämässä pitkin persposkia ja hihittelevä ja epämiehekäs nauru.

        Itse yrittäisin coupata tilannetta unelmoimalla Pönttiksen tissien saippuoinnista.

        (hihitystä)

        Timo Similä olisi design sohvan alla kissan kanssa, sillä molemmat ovat hyvää pataa keskenään, eikä esimerkiksi herttaa.

        (reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Timo Similä olisi design sohvan alla kissan kanssa, sillä molemmat ovat hyvää pataa keskenään, eikä esimerkiksi herttaa.

        (reps)

        Kaiken lisäksi kävisi tietenkin niin että vessapaperi olisi loppunut.

        Tästäkin voisi syyttää Disseä.

        (hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Kaiken lisäksi kävisi tietenkin niin että vessapaperi olisi loppunut.

        Tästäkin voisi syyttää Disseä.

        (hihitystä)

        Sinkkuelämän realiteetit kulminoituvat juuri tässä vesspaperikeississä. Kun seinälle on jäänyt vain tyhjä rulla, ja kaikki muu pyyhkiytynyt taivaan tuuliin, niin ihmisestä tulee sillä samalla hetkellä hyvin yksinäinen ja loukattu.

        Kukaan ei tule auttamaan.

        (hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Sinkkuelämän realiteetit kulminoituvat juuri tässä vesspaperikeississä. Kun seinälle on jäänyt vain tyhjä rulla, ja kaikki muu pyyhkiytynyt taivaan tuuliin, niin ihmisestä tulee sillä samalla hetkellä hyvin yksinäinen ja loukattu.

        Kukaan ei tule auttamaan.

        (hirn)

        Juurikin näin

        Siinä pöntöllä istuessa avuttomana mielessä vilistää kaikenlaista. Kenelläkään ei tietääkseni ole edes puhelinta mukana aamuisin, jotta voisi soittaa vaikka huoltoyhtiöön saadakseen apua.

        Ei. Siinä istut voimattomana ja häväistynä viemärinkansi levällään lattialla ja valot räpsyen.

        (reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Juurikin näin

        Siinä pöntöllä istuessa avuttomana mielessä vilistää kaikenlaista. Kenelläkään ei tietääkseni ole edes puhelinta mukana aamuisin, jotta voisi soittaa vaikka huoltoyhtiöön saadakseen apua.

        Ei. Siinä istut voimattomana ja häväistynä viemärinkansi levällään lattialla ja valot räpsyen.

        (reps)

        Kestoällötykseni, suihkun viemäri, on eräänlainen ihmisyyden kaatopaikka.

        Kaikki se joka ihmisestä irtoaa itsestään, tai ajellaan pois, löytyy tuosta mustasta reiästä lattiassa, jonka patologisen neuroottisesti käyttäytyvä kissani joka yö minulle ystävällisesti avaa.

        Rulla on telineessä tyhjä, valot räpsyvät ja yksinäisyys kaivertaa sydänalaa savolaishuumorin säestämänä, ja lisäksi inhoat itseäsi.

        Voiko enää olla pahemmin?

        (hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Kestoällötykseni, suihkun viemäri, on eräänlainen ihmisyyden kaatopaikka.

        Kaikki se joka ihmisestä irtoaa itsestään, tai ajellaan pois, löytyy tuosta mustasta reiästä lattiassa, jonka patologisen neuroottisesti käyttäytyvä kissani joka yö minulle ystävällisesti avaa.

        Rulla on telineessä tyhjä, valot räpsyvät ja yksinäisyys kaivertaa sydänalaa savolaishuumorin säestämänä, ja lisäksi inhoat itseäsi.

        Voiko enää olla pahemmin?

        (hihitystä)

        Kyllä voisi olla vielä pahemmin.

        Voisn järjestää tähän paparazzin, vaikka tuonne eteisen naulakkoon piiloon ottamaan kuvia toivottomasta tilanteestani.

        Se olisi trendikästä ja cuulia.

        (hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Kyllä voisi olla vielä pahemmin.

        Voisn järjestää tähän paparazzin, vaikka tuonne eteisen naulakkoon piiloon ottamaan kuvia toivottomasta tilanteestani.

        Se olisi trendikästä ja cuulia.

        (hirn)

        Ajatelkaa vaikka näin:

        Juuri kun olen saanut bideen reisieni väliin, naulakossa välähtää.

        (reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Ajatelkaa vaikka näin:

        Juuri kun olen saanut bideen reisieni väliin, naulakossa välähtää.

        (reps)

        Seuraavana päivänä Ääs-Marketissa kassajonon naiset hihittelisivät lööpeille ja vilkuilisivat minuun.

        Disse räpsyttelisi S-Marketin valoja taustalla.

        (hirn)


      • Jos se tekee tarpeensa sinne?

        Muutaman kerran täälläkin se kansi on vaihtanu yöllä paikkaa..


      • Funeau kirjoitti:

        Eli jos mulle haluaisi järjestää todella miellyttävän aamun, niin pöntöllä istuessani ja kiroillessani joku tulisi ja alkaisi vielä räpsytellä vessan valoja.

        Että tälleen.

        (hirn)

        Kerran kävi niin, että siinä istuessa, kissa loikkas pöntön vesisäilön päälle ja tassullaan painoi huuhtelun..😬


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Jos se tekee tarpeensa sinne?

        Muutaman kerran täälläkin se kansi on vaihtanu yöllä paikkaa..

        Mjaa

        Kuulostaa huolestuttavalta. Olen pitkään epäillyt mahdollisuutta, että kissoilla on jonkinlainen salainen kissanetti, jossa nämä pirulliset pikkuotukset vaihtavat tietoja ja vertailevat kokemuksiaan. On erittäin epätodennäköistä se, että nämä pienet perkeleet kykenisivät keksimään yksin samoja jäyniä ympäri maapalloa ilman keskinäistä yhteyttä.

        Tällainen ilkivaltaverkko on olemassa... jossain.

        (hirn)


    • Anonyymi

      Jos ruoka ei ole hyvää, niin muistaa tämän. Sopii myös muihin tilanteisiin:

      -Ei siitä nauttia tarvitse, kunhan hengissä pysyy.

      Tänään muuten tuli eläke. Nyt vain odotan kellon lyövän yhdeksän. Tuo vain tuli mieleen sinun ajatelmasta ja on puhdas ilmoitusasia.

      • Kyllä kesti pitkään.

        Mä mietin että mitä hittoa toi venaa jotain kello ysiä, mutta tulihan se sieltä.

        (naurua)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Kyllä kesti pitkään.

        Mä mietin että mitä hittoa toi venaa jotain kello ysiä, mutta tulihan se sieltä.

        (naurua)

        Pakko lähteä nyt 7 hakeen pakolliset einekset muiden eläkeläisten kanssa. Käsitin, että sinulla on kissa? Tuo lattiakaivon ritilän irroittaminen on enemmän sääntö, kuin poikkeus.

        Toinen kiva askare kissan mielestä on ensin varovasti tassulla kokeilla vessapaperia. Sitten hieman innostuu ja lopputulemana koko rulla on isona kasana vessanlattialla.

        Pipe on nyt vihdoin säädetty oikeaan pituuteen (4m) ja jakotaajuus olkoon 50Hz.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pakko lähteä nyt 7 hakeen pakolliset einekset muiden eläkeläisten kanssa. Käsitin, että sinulla on kissa? Tuo lattiakaivon ritilän irroittaminen on enemmän sääntö, kuin poikkeus.

        Toinen kiva askare kissan mielestä on ensin varovasti tassulla kokeilla vessapaperia. Sitten hieman innostuu ja lopputulemana koko rulla on isona kasana vessanlattialla.

        Pipe on nyt vihdoin säädetty oikeaan pituuteen (4m) ja jakotaajuus olkoon 50Hz.

        Juurikin näin.

        Kädenlämpöinen vesi tuntuu miellyttävämmältä kuin liian kuuma tai liian kylmä, mutta lorina on häiritsevää.

        Naapuri varmaan luulee että mä tarvitsen tipan suoneen jos ei tauti kohta hellitä.

        (reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Juurikin näin.

        Kädenlämpöinen vesi tuntuu miellyttävämmältä kuin liian kuuma tai liian kylmä, mutta lorina on häiritsevää.

        Naapuri varmaan luulee että mä tarvitsen tipan suoneen jos ei tauti kohta hellitä.

        (reps)

        Ajatelkaa jotain eläkeläismarkettia Kokkolassa. Siinä niitä nyt on, eläkeläisiä. Turvavälit ovat suomalaisen säntillisiä ja maskit leikkaussaliluokkaa. Ostokset ovat täsmällisiä ja llähes identtisiä. Jokaisessa ostoskorissa on kauraleipä, maito ja kahvipaketti. Timo Similällä on kori täynnä kaljaa.

        TImo Similä naureskelee iltalehtien lööpeille. Molemmat lehdet olivat valinneet tämän päivän naurunaiheeksi Donna Donatellon vessareissun. Kuvassa Donna Donatello katsoo hämmentyneenä suoraan kameraan suu auki ja silmät ihmetyksestä ymmyrkäisinä puuhastellessaan samalla molemmin käsin alapäänsä kanssa. Ainoa seikka, joka ei kuvassa tehnyt pilaa Donna Donatellosta, olivat hänen uudet hiuksensa. Ne olivat säihkyvän siniset ja viivasuorat.

        Timo Similä kertoi muille asiakkaille, että Donna Donatello oli hänen entinen säätönsä.

        Kansojen syvistä riveistä kuuluu ihmetyksen huokaus ja Timo Similää taputeltiin selkään.

        (hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Ajatelkaa jotain eläkeläismarkettia Kokkolassa. Siinä niitä nyt on, eläkeläisiä. Turvavälit ovat suomalaisen säntillisiä ja maskit leikkaussaliluokkaa. Ostokset ovat täsmällisiä ja llähes identtisiä. Jokaisessa ostoskorissa on kauraleipä, maito ja kahvipaketti. Timo Similällä on kori täynnä kaljaa.

        TImo Similä naureskelee iltalehtien lööpeille. Molemmat lehdet olivat valinneet tämän päivän naurunaiheeksi Donna Donatellon vessareissun. Kuvassa Donna Donatello katsoo hämmentyneenä suoraan kameraan suu auki ja silmät ihmetyksestä ymmyrkäisinä puuhastellessaan samalla molemmin käsin alapäänsä kanssa. Ainoa seikka, joka ei kuvassa tehnyt pilaa Donna Donatellosta, olivat hänen uudet hiuksensa. Ne olivat säihkyvän siniset ja viivasuorat.

        Timo Similä kertoi muille asiakkaille, että Donna Donatello oli hänen entinen säätönsä.

        Kansojen syvistä riveistä kuuluu ihmetyksen huokaus ja Timo Similää taputeltiin selkään.

        (hirn)

        Hups

        Unohtui lööpille pääotsikko.

        IS

        "HÄTÄPUHELU NAPOLIIN"

        (reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Hups

        Unohtui lööpille pääotsikko.

        IS

        "HÄTÄPUHELU NAPOLIIN"

        (reps)

        Mjaa

        Kyllä tuosta jätetään tuo Napoli pois. Ei kukaan suomalainen edes tiedä missä Napoli sijaitsee.

        (naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjaa

        Kyllä tuosta jätetään tuo Napoli pois. Ei kukaan suomalainen edes tiedä missä Napoli sijaitsee.

        (naurua)

        Timo Similä kaivaisi housuntaskusta esiin puhelimensa ja soittaisi Donna Donatellolle.

        Tuut...

        - Pimpillä.

        - No se on TImo Similä tässä terve.

        - No moi. Susta ei olekaan kuulunut pitkään aikaan mitään.

        - Eläkeläiskiireitä. Eläkeaika se vasta on kiireistä aikaa.

        - No sinä oletkin sellainen menevä mies, Timo.

        - No onhan tässä ollut vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Mites itselläsi?

        - Donna yrittää hukuttaa mut.

        - On se kanssa yksi perkele. Taasko se on unohtanut ladata vessapaperitelineen?

        - Siltä vaikuttaa. Mä oon aivan läpimärkä.

        - Voi raukkaa. Mä voisin tulla kuivaamaan sut.

        - Se olisi ihanaa.

        - Ei kysytä Donnalta mitään.

        - Hyvä idea.



        (hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Timo Similä kaivaisi housuntaskusta esiin puhelimensa ja soittaisi Donna Donatellolle.

        Tuut...

        - Pimpillä.

        - No se on TImo Similä tässä terve.

        - No moi. Susta ei olekaan kuulunut pitkään aikaan mitään.

        - Eläkeläiskiireitä. Eläkeaika se vasta on kiireistä aikaa.

        - No sinä oletkin sellainen menevä mies, Timo.

        - No onhan tässä ollut vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Mites itselläsi?

        - Donna yrittää hukuttaa mut.

        - On se kanssa yksi perkele. Taasko se on unohtanut ladata vessapaperitelineen?

        - Siltä vaikuttaa. Mä oon aivan läpimärkä.

        - Voi raukkaa. Mä voisin tulla kuivaamaan sut.

        - Se olisi ihanaa.

        - Ei kysytä Donnalta mitään.

        - Hyvä idea.



        (hirn)

        Donna Donatellon kattohuoneiston ovikello soi. Ovella oli Timo Similä.

        - Timo, Donna hätkähtää.

        - Yleensä ihmiset pukevat jotain päälle kun tulevat avaamaan oven.

        - Mulla on vähän jutut kesken.

        - Mitä sä oikein teet? Sähän oot aivan märkä.

        - Olin alapesulla.

        - Mä soitin sun pimpilles aamummalla. Se kertoi että sä oot taas sössinyt vessapaprus.

        - Hemmetin lavertelija, Donna sähähti ja heristi sormeaan.

        - Sun pimppiäs mä tulinkin tapaamaan, en sua.

        - Ai että mä en kelpaa tavattavaksi?

        - No et tällä kertaa. Katotaan joskus myöhemmin sulle jokin väliaika.

        - Hienosti menee, helvetti sentään, Donna Donatello puuskahti.


        (reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Donna Donatellon kattohuoneiston ovikello soi. Ovella oli Timo Similä.

        - Timo, Donna hätkähtää.

        - Yleensä ihmiset pukevat jotain päälle kun tulevat avaamaan oven.

        - Mulla on vähän jutut kesken.

        - Mitä sä oikein teet? Sähän oot aivan märkä.

        - Olin alapesulla.

        - Mä soitin sun pimpilles aamummalla. Se kertoi että sä oot taas sössinyt vessapaprus.

        - Hemmetin lavertelija, Donna sähähti ja heristi sormeaan.

        - Sun pimppiäs mä tulinkin tapaamaan, en sua.

        - Ai että mä en kelpaa tavattavaksi?

        - No et tällä kertaa. Katotaan joskus myöhemmin sulle jokin väliaika.

        - Hienosti menee, helvetti sentään, Donna Donatello puuskahti.


        (reps)

        Donna Donatello tyytyi lukemaa Hesaria sillä aikaa, kun Timo Similä nauratti Donnan pimppiä. Heillä oli hauskaa ja molemmat nauraa rätkättivät älyttömän oloisesti ja raivostuttavasti. Jutut olivat alapääjuttuja ja muuta pieruhuumorisisältöä, eikä Donna Donatello saanut sellaisesta mitään viboja. Hän tunsi olevansa täysin ulkopuolinen näiden kahden välisessä suhteessa. Timo Similällä ja Donna Donatellon pimpillä synkkasi. Ehkä heillä oli sama älykkyysosamäärä, tai jotain, Donna pohdiskeli.

        (reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Donna Donatello tyytyi lukemaa Hesaria sillä aikaa, kun Timo Similä nauratti Donnan pimppiä. Heillä oli hauskaa ja molemmat nauraa rätkättivät älyttömän oloisesti ja raivostuttavasti. Jutut olivat alapääjuttuja ja muuta pieruhuumorisisältöä, eikä Donna Donatello saanut sellaisesta mitään viboja. Hän tunsi olevansa täysin ulkopuolinen näiden kahden välisessä suhteessa. Timo Similällä ja Donna Donatellon pimpillä synkkasi. Ehkä heillä oli sama älykkyysosamäärä, tai jotain, Donna pohdiskeli.

        (reps)

        Dialogi


        - Hei! Näpit irti!

        - Pimpillä on karva suussa.

        - Ei siellä ole yhtään karvaa.

        - Se voi olla kissankarva tai hius.

        - No äkkiä sitten.

        - Tuossa.... Älä liiku.

        - Joko on?

        - Se on livahtanut aika syvälle.

        - Sä vedätät mua, Donna Donatello kiukustuu.

        - Älä nyt heilu siinä perkele. Pitää ajatella pimpin hyvinvointia.



        (naurua)


    • Anonyymi

      Se marketti oli nyt täynnä nuorisoa. Aika säntillisesti ovat karaanteninomaisissa olosuhteissa, vaikka se ei todellakaan ole kuin suositus. Lievempi vielä kuin pyöräilykypärän pakollisuus tahi jopa tankojuoppous.

      Positiivista tässä on nyt, että kun pakolliset ja joutavat eines asiat on nyt hoidettu, niin kohta uusi reissu ja sitten voi keskittyä olennaiseen.

      • Eikö hönössä saa ajaa fillarilla?

        Omituinen maa.

        (reps)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Eikö hönössä saa ajaa fillarilla?

        Omituinen maa.

        (reps)

        Muistan sellaisen tapauksen (isot pojat kertoivat), että kun henkilö X, sanotaan nyt vaikka simitiksi, tuli yökerhosta kotiin polkupyörällä.

        Sinivuokot tulivat ihan hissukseen ajamaan siihen viereen. Ikkuna auki ja koppalakki kovalla, mutta isällisellä äänellä käskytti taluttamaan loppumatkan.

        Nöyrästi simiti ryhtyi taluttamaan munamankeliansa. Arvattavissahan toki oli, että kun mustamaijan takavalot hiipuivat horisonttiin, niin taas ratsaille ja meno jatkui.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muistan sellaisen tapauksen (isot pojat kertoivat), että kun henkilö X, sanotaan nyt vaikka simitiksi, tuli yökerhosta kotiin polkupyörällä.

        Sinivuokot tulivat ihan hissukseen ajamaan siihen viereen. Ikkuna auki ja koppalakki kovalla, mutta isällisellä äänellä käskytti taluttamaan loppumatkan.

        Nöyrästi simiti ryhtyi taluttamaan munamankeliansa. Arvattavissahan toki oli, että kun mustamaijan takavalot hiipuivat horisonttiin, niin taas ratsaille ja meno jatkui.

        Cuul

        Tytöt käy kuumin kriminaaleihin.

        (hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Cuul

        Tytöt käy kuumin kriminaaleihin.

        (hirn)

        Mä ajoin fillarilla päin puuta keskuspuistossa.

        Ainoat poliisit, joita siellä tapaa, ovat ratsupoliiseja.

        (hirn)


    • Anonyymi

      Asuntomessutkin näyttää eteenpäin ylen mukaan, joten tunne on parempi kirpparilla, kuin lumppumessuilla.

      • Anonyymi

        En tajunnut kirjoituksestasi hölkäsen pöläystä. Kuitenkin kirpparista tuli mieleen, että minulla on huonekalut ja vastaavat 70 - luvulta. Kirppareilta olen tehnyt löytöjä joskus. Naurattaa tuo Palsamäen kuparipannujen myyntihinta, itsehän ostin aikoinaan kirpparilta vitosella.

        Elektroniikka toiki on oltava vähän uudempaa kuin 70-luvulta. Tietenkin jos oikein ryhtyisi hivistelemään ja hommaisi Martin Loganit, niin niille sopisi ihan vanhakin vahvistin, mielellään putkivahvistin. Niillä saisi pillua aina kun tekee mieli.


    • Musta ja pimeä lamppu on ja silmätkin voi pimetyä milloin tahansa, että näin.
      Eipä toisaalta tarvitse ketään valaista, että saa lamppu ollakin pimeä, ei mene sähköä.

      • Anonyymi

        Niin. Toisilla on molemmat silmät käytössä. Mutta ruma mies, mikäli rumuutesi/karskiutesi ottaa itsetunnollesi, niin miksi et ihmeessä etsisi näkörajoittesta ihmistä puolisoksesi?

        Varoituksena toki kerron, että heillä, joilla on jokin aisti vajavainen, niin muut aistit ikäänkuin tsemppaavat ja terävöityvät.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe