"Porin liikennepoliisin partio mittasi VT 8:lla Lampinkartanon kohdilla 31.5.2020 klo 22.30 Porin suunnasta vastaan tulleen moottoripyöräilijän nopeudeksi 160 km/h:ssa. Alueella on rajoituksena 100 km/h:ssa. Poliisipartion kääntyessä moottoripyöräilijän perään tämä kiihdytti nopeuttaan. Moottoripyöräilijä kääntyi VT 8:lta Kaitjärventielle ja hänet tavoitettiin myöhemmin lyhyen etsinnän jälkeen Pantterikorventieltä. Kuljettajalle suoritetun huumepikatestin tulos oli positiivinen. Asiaa tutkitaan mm. törkeänä liikenneturvallisuuden vaarantamisena, rattijuopumuksen ja kortitta-ajona. Henkilöllä ei ollut moottoripyörän kuljettamiseen oikeuttavaa ajokorttia."
https://www.poliisi.fi/tietoa_poliisista/tiedotteet/1/1/moottoripyorailijalla_kova_nopeus_vt_8_lla_90612
Motoristi kaahasi Porissa huumepäissään
Anonyymi
3
139
Vastaukset
- Anonyymi
Ei toi mikään motoristi jos sillä ei ole edes korttia. Ihan tavallinen narkkari.
- Anonyymi
Voi hellan duudeli ja mopos oli maili mittari!
Merimaili mittari ja kiihdytti vauhtia kun poliisit tuli perään pelätessään sanktioita alinopeuesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706524
- 584462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283098- 612977
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341330
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest441230