Kun ravintolat saavat olla taas auki, muistakaa ministeriön ohje: jos pahoinvointi yllättää, on oksennettava kyynärtaipeeseen!
Ravintoloiden avaukseen
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Innokkaita oli heti aamusta terassille... ja Sofiakin sai palata luksusarkeen ....heräsi jo viideltä mennäkseen hotellin aamiaiselle ...kyllä on ihanaa elämää ...luksusta
mimmimum-..mi"Anonyymi"
Minun aamiaiseni on ollut ja ajat sitten samanlainen.
2 mukia Kahvia.
Kummassakin 2tl. Sokeria.
2 F..zer taysj. Vehnä-paahto-viipaletta.
Paahdettuina.
Molemmilla Juustoa ja Joku S..lman leike-viipale.
Ja lopuksi pieni tölkki O.vi keski-olutta.
Jo vain on se luksusta.
Se olut. :)
H.- Anonyymi
Et kai vaihtais Sofian elämään ? Sellainen siivellä eläjä saa paskasen lopun. Mitenkä niillä botoksihuulilla edes voi hymyillä ja pitää pillillä imeä velliä kun on kankeat luonnottomat makkarat huulina. Ei varmaan mitään tuntoaistiakaan. Ja saako se syödä mitään, kun on mahakin pienennetty leikkaamalla alimpia kylkiluita pois. Takapuoleem on taas ruiskutettu kilokaupassa rasvaa. Istu sillä kipeällä pyllyllä sitten teraasilla, hui olkoon. Oma viihtyisä koti on parempi kuin hotelli ja terassit . Juon aamukahvin mieluummin oman keittiön pöydän ääressä kuin jossain hiton terassilla. Mikä ihmisiä vaivaa, kun kaikki pitää mennä jonnekkin TERASSILLE juomaan ja syömään ? Pitääkö jokaisen ohikulkijan nähdä mitä syöt ja juot, laskea päässään hinta . Oot varmasti menestyjä, kun syöt kalliisti terassilla etkä kotona sisällä. Kaikki pöly, pakokaasut ja ötökät sekottuu ruokaasi, tuulee ja ruoka jäähtyy ja sitä joutuu odottamaankin kauan. Joku yskii ja hönkii virukisia ja bakteereja ruokaasi. KIITOS EI !
- Anonyymi
Voiko sen yhden keskarin jälkeen mennä auton rattiin...olen kuullut sanottavan ...että voi mennä ... Nyt tuli näitä uusia liikennemerkkejä ...ja taisipa tulla uusia sääntöjäkin ...
Jokos sinulla on ...punainen valo sähköpyörän takavalona ...
mimmimum-..mi"Anonyymi"
Kyllä voi.
Tölkki on 33cl.
Olen ollut ratsiassa 0,5 ltr. tuopin jälkeen.
Silloin odoteltiin 15min. Ja puhallettiin uudelleen.
Eivät lukemat yli olleet.
Poliisi vain halusi varmistaa että Promillet eivät ole nousu-suunnassa.
-
On minulla punainen valo-riipus.
https://www.e-ville.com/fi/3199-pyoravalot/25596-polkupyoran-takavalo-sydamen-muotoinen.html
H.- Anonyymi
huruksz kirjoitti:
"Anonyymi"
Kyllä voi.
Tölkki on 33cl.
Olen ollut ratsiassa 0,5 ltr. tuopin jälkeen.
Silloin odoteltiin 15min. Ja puhallettiin uudelleen.
Eivät lukemat yli olleet.
Poliisi vain halusi varmistaa että Promillet eivät ole nousu-suunnassa.
-
On minulla punainen valo-riipus.
https://www.e-ville.com/fi/3199-pyoravalot/25596-polkupyoran-takavalo-sydamen-muotoinen.html
H.Olin kyydissäsi,kun varmasti olisi mennyt yli sallitun promillerajan,ei osunut virkavalta paikalle;)
T. Mar....
- Anonyymi
Voi kuinka söpö riipus ...mistähän niitä saa ....ja valonkin sisälle...
Tuosta oulesta muistan kun olimme työporukalla palaverin jälkeen pitseriassa ....yksi nainen sanoi maistellessaan olutta ...ai kuinka voikaan maistua hyvälle kun tietää ettei toista voi enää ottaa ... hän oli autolla liikenteessä..
mimmimum-..mi- Anonyymi
oluesta ....siis
"Anonyymi"
Kyllä niitä saa.
Ajattelehan hetki.
-
Riipuksella on kolme toimintoa.
Purista sitä kerran, se alkaa palaa punaista.
Purista toisen kerran, se alkaa vilkkua hiljalleen.
Purista kolmannen kerran, se alkkaa vilkkua vilkkaasti.
4.Kerta sitten sammuttaa sen.
-
Ratkesin nauruun nähdessäni tuon.
Piti tilata ihan kaksi.
Äijä-kaverini vaimo kielsi häntä käyttämästä sitä julkisesti.
Taidanpa tilata myös rouvalleen tuollaisen.
H.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1432956- 502442
- 1072401
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382101Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2361633- 991632
Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4231509Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141482Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j81469R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201269