Mä kaipaan kosketusta

Anonyymi

että joku pitää mua sylissään, halaa lujasti.

Mitä sinä kaipaat?

73

114

4Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

M naista syliini rutistettavaksi.

• Kaipaan?

Hyviä hetkiä, mitkä tuntui ihanalta. Mutta ne olivatkin sitä hetkeä, ei sitä enää voi kokea. 😃

Jonkun kanssa kosketus tuntui ihanalta, mutta ei se enää samoin jonkun muun tekemänä tunnu. Se voi tuntua toisella tavoin ihanalta. 😊

• Herkkuja! Mieleni tekisi herkkuja, mutta ei ole mitään hyvää syötävää :(

• "herkut"

Sijaistoiminto :(

• elisakettu kirjoitti:

"herkut"

Sijaistoiminto :(

Eikä ole. Herkut ovat herkkkuja!

• Partakaweri kirjoitti:

Eikä ole. Herkut ovat herkkkuja!

Onpas.

Herkut ovat vain lyhytkestoisia endorfiineja. "Hätävara"

Sylittelyt, halittelut ja tykkäämiset ovat pitkäkestoisia. Eikä niiden onnellisuushormoneja korvaa mikään.

• elisakettu kirjoitti:

Onpas.

Herkut ovat vain lyhytkestoisia endorfiineja. "Hätävara"

Sylittelyt, halittelut ja tykkäämiset ovat pitkäkestoisia. Eikä niiden onnellisuushormoneja korvaa mikään.

Entä jos ei ole mahdollisuutta sylittelyyn?

• Partakaweri kirjoitti:

Entä jos ei ole mahdollisuutta sylittelyyn?

:(

- sitäpä juuri -

*rousk, rousk*

• Oi, oi.... niska-hartiahieronta olisi kyllä tänään just eikä melkein...

• Tuo on syvältä sinkkuna ollessa, kun ei voi sanoa toiselle että hieroisitko vähän.

• Partakaweri kirjoitti:

Tuo on syvältä sinkkuna ollessa, kun ei voi sanoa toiselle että hieroisitko vähän.

No niinpä... aika hyvin mä yleensä kyl pärjään, mut nyt kun oon kohta 3 kk työskennellyt kotoa käsin, nii alkaa selkä ja erityisesti niska-hartiaseutu olemaan kyllä aika kipeät 🤕

Se on vissin varattava aikaa hierojalle vaan... vai pitäiskö repäistä ja laittaa vähän erilainen tintteri-ilmoitus... kolme eka "treffiä" pitää hieroa lillin selkää, niska ja hartiat... sit on vielä finaalit, jossa katsotaan et luonne yms. on kohillaan ja paras pääsee sit oikeille treffeille 😄... sais ainakin hierontaa, ehkä 😂. Joku sähkölamautin tai muu viritetty kärpäslätkä varmaan pitäis olla pahimpien limanuljaskojen varalta, mut parhaimman skenaarion mukaanhan tuo vois mennä ihan kivastikin 😂🤭

• Lillis2020 kirjoitti:

No niinpä... aika hyvin mä yleensä kyl pärjään, mut nyt kun oon kohta 3 kk työskennellyt kotoa käsin, nii alkaa selkä ja erityisesti niska-hartiaseutu olemaan kyllä aika kipeät 🤕

Se on vissin varattava aikaa hierojalle vaan... vai pitäiskö repäistä ja laittaa vähän erilainen tintteri-ilmoitus... kolme eka "treffiä" pitää hieroa lillin selkää, niska ja hartiat... sit on vielä finaalit, jossa katsotaan et luonne yms. on kohillaan ja paras pääsee sit oikeille treffeille 😄... sais ainakin hierontaa, ehkä 😂. Joku sähkölamautin tai muu viritetty kärpäslätkä varmaan pitäis olla pahimpien limanuljaskojen varalta, mut parhaimman skenaarion mukaanhan tuo vois mennä ihan kivastikin 😂🤭

Olisi ainakin vähän erilaiset treffit :D

• Lillis2020 kirjoitti:

Liikaa ruutua ja huono asento? Joku hieromalaite ja kauratyyny, voittavat taatusti yli-innokkaat hierojat. Huonolla onnella hieronnan jälkeen on niska ja hartiat pahemmin jumissa ja kiitoksena kova jännityspäänsärky. 😂 Tarpeeksi korkea taso ja seisten etätyöskentelyä. 😉

Itsellä melko usein on niska ja hartia seutu jumissa, harmi vain etten muista mihin olen hieromalaitteet hävittänyt. 😁

• Jascal kirjoitti:

Liikaa ruutua ja huono asento? Joku hieromalaite ja kauratyyny, voittavat taatusti yli-innokkaat hierojat. Huonolla onnella hieronnan jälkeen on niska ja hartiat pahemmin jumissa ja kiitoksena kova jännityspäänsärky. 😂 Tarpeeksi korkea taso ja seisten etätyöskentelyä. 😉

Itsellä melko usein on niska ja hartia seutu jumissa, harmi vain etten muista mihin olen hieromalaitteet hävittänyt. 😁

Kauratyyny mulla on, mut muut hieromajutut ei kyllä varsinaisesti ehkä just niska-hartiaseudun alueelle ole suunniteltuja 🤭😂🙈

• Jascal kirjoitti:

Mut joo.... mulla on tosi huono tuo ergonomia "työpisteessäni"... ja sen kyllä huomaa...vielä pitäisi koko kesän yli mennä näin... että kyllä tarvitaan jotain kauratyynyä väkevämpää tähän 😁

• Partakaweri kirjoitti:

Olisi ainakin vähän erilaiset treffit :D

Saattaisi olla 😂

• Lillis2020 kirjoitti:

Saattaisi olla 😂

Siinä saisi kumpikin ainakin läheisyyttä.

• Partakaweri kirjoitti:

Siinä saisi kumpikin ainakin läheisyyttä.

Kyllä 😁, hyvä icebraker 😎 "moi, mä oon Lilli, kuka sä oot? Ai vitsit, et oon odottanu et nähdään hei... Täs on muuten vähän hierontaöljyä, viittiks hieroa mun niska-hartiaseudun täs samalla kun tutustutaan.... on meinaan vähän kipee" 😄

• Lillis2020 kirjoitti:

Kauratyyny mulla on, mut muut hieromajutut ei kyllä varsinaisesti ehkä just niska-hartiaseudun alueelle ole suunniteltuja 🤭😂🙈

Konsolin ohjain, puhelin tai mikä tahansa värisevä muu laite soveltuu ihan hyvin niska-hartia hierontaan, vaikka se ei olisi siihen tarkoitettu. 😂

Tuo kauratyyny on ihan ok, mutta ei ehkä niin mielekäs käyttää. Kannattaa ehdottomasti parantaa ergonomiaa ja harrastaa taukojumppaa. Ammattihieroja on parempi vaihtoehto kuin amatöörihieroja. Jälkimmäinen kumminkin eksyy hieromaan sopimattomia paikkoja unohtaen kokonaan niska-hartia seudun. 🤣

• Lillis2020 kirjoitti:

Hmph. Mitä mun vanhat silmäni lukivat?!? 👀

'muut hieromajutut ei kyllä varsinaisesti ehkä just niska-hartiaseudun alueelle ole suunniteltuja'

🙊🙈🙉

• Jan1 kirjoitti:

Hmph. Mitä mun vanhat silmäni lukivat?!? 👀

'muut hieromajutut ei kyllä varsinaisesti ehkä just niska-hartiaseudun alueelle ole suunniteltuja'

🙊🙈🙉

Mutku se on totta 🤷🏻‍♀️😅

• Lillis2020 kirjoitti:

Mutku se on totta 🤷🏻‍♀️😅

Hehee. 😛👍

👀
        👃🏻
        👅

• Jascal kirjoitti:

Konsolin ohjain, puhelin tai mikä tahansa värisevä muu laite soveltuu ihan hyvin niska-hartia hierontaan, vaikka se ei olisi siihen tarkoitettu. 😂

Tuo kauratyyny on ihan ok, mutta ei ehkä niin mielekäs käyttää. Kannattaa ehdottomasti parantaa ergonomiaa ja harrastaa taukojumppaa. Ammattihieroja on parempi vaihtoehto kuin amatöörihieroja. Jälkimmäinen kumminkin eksyy hieromaan sopimattomia paikkoja unohtaen kokonaan niska-hartia seudun. 🤣

Töissä on kyllä hyvin huomioitu nää ergonomia jutut... nyt sen huomaa aivan erityisen hyvin. Ehkä arvostaa eri tavalla jatkossa sitäkin...

• Lillis2020 kirjoitti:

Todennäköisesti sternocleidomastoideus ja/tai levator scapulae jumissa. Netistä löytyy venytysohjeita molemmille lihaksille.
        Kauratyynyllä lämmitys jonka jälkeen seisomaan seinän viereen ja tennis-/hierontapallo selän ja seinän väliin. Varovaisesti pientä liikettä niin eiköhän ala helpottamaan.

Ergonomia kuntoon ja aika sitten hierojalle.

• M184 kirjoitti:

Todennäköisesti sternocleidomastoideus ja/tai levator scapulae jumissa. Netistä löytyy venytysohjeita molemmille lihaksille.
        Kauratyynyllä lämmitys jonka jälkeen seisomaan seinän viereen ja tennis-/hierontapallo selän ja seinän väliin. Varovaisesti pientä liikettä niin eiköhän ala helpottamaan.

Ergonomia kuntoon ja aika sitten hierojalle.

Taidanpa kokeilla. Kiitos vinkistä ☺️

• Samat sanat.

• Anonyymi

Se voi koskea, ovatko epäkkäät jumissa.
        Öljyllä vai ilman? Kunnon hieronta on nautinto vasta jälkeenpäin.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Se voi koskea, ovatko epäkkäät jumissa.
        Öljyllä vai ilman? Kunnon hieronta on nautinto vasta jälkeenpäin.

AsianVierestä

Sun piti vissiin Lillille vastata, tuli vahingossa mulle. Eipä siinä, mullakin on niskat kipeet. 😃

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Sun piti vissiin Lillille vastata, tuli vahingossa mulle. Eipä siinä, mullakin on niskat kipeet. 😃

...ööö, minulla on kaksi vahvaa kättä:)

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

...ööö, minulla on kaksi vahvaa kättä:)

AsianVierestä

No jos istutaan jonossa. Minä hieron Lillin niskaa, Lilli hieroo minun niskaa ja sinä hierot sinun niskaa? 😉😁

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

No jos istutaan jonossa. Minä hieron Lillin niskaa, Lilli hieroo minun niskaa ja sinä hierot sinun niskaa? 😉😁

Kiva juna, voihan tuossa veturina olla selkä teihinpäin, tsuuh tsuuh lähtee liikkeelle.
        Käy hyvin näin selibaattikuukauden aikana.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kiva juna, voihan tuossa veturina olla selkä teihinpäin, tsuuh tsuuh lähtee liikkeelle.
        Käy hyvin näin selibaattikuukauden aikana.

AsianVierestä

Testasin oletko hereillä. 😃

Pienen pieni veturi
        aamulla kerran
        hieroi hyvin savuisia silmiään.
        Sitten se pihisi ja puhisi ja yski:
        Tsuku tsuku tsuku tsuku, lähdetään!

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Testasin oletko hereillä. 😃

Pienen pieni veturi
        aamulla kerran
        hieroi hyvin savuisia silmiään.
        Sitten se pihisi ja puhisi ja yski:
        Tsuku tsuku tsuku tsuku, lähdetään!

Te joutuisitte istumaan hajareisin toisiamme vasten, lupaatteko hieroa vain niskojanne vai tarvitsenko earit korviin?

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Te joutuisitte istumaan hajareisin toisiamme vasten, lupaatteko hieroa vain niskojanne vai tarvitsenko earit korviin?

AsianVierestä

Sulle ei sovi ollenkaan tuollainen selibaattikuukausi... puhut ihan sekavia.... 🙄

• Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Öö, Jan1 yhteys pätkii. Heikko linja, ei kuulu.

• Jan1 kirjoitti:

Miten mä sit oikein hieron sun niskaa kun sä hierot mun niskaa? 🤔 😅

• Lillis2020 kirjoitti:

Miten mä sit oikein hieron sun niskaa kun sä hierot mun niskaa? 🤔 😅

Hmm, istumme kylki kylkeä vasten kasvot siis päittäin. Ensin toisella kädellä epäkästä ja niskaa. Sitten vaihto toiselle kyljen puolelle ja sama. 😃

Toi jono oli vaan hämäytys. Testasin AV:n hoksottimia, kiimassa kun voi olla tolkuton.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Öö, Jan1 yhteys pätkii. Heikko linja, ei kuulu.

Joku on sanonut että runkaaminen heikentää kuuloa mutta huomaan että selibaatti lamauttaa aivot:)
        Tuijotin ruutua kun kuuntelin J.Karjalaisen mä käännyin hiljaa pois biisiä, oli mieli penkereellä, tyyntä, ei tuule.

AsianVierestä

• Jan1 kirjoitti:

Hmm, istumme kylki kylkeä vasten kasvot siis päittäin. Ensin toisella kädellä epäkästä ja niskaa. Sitten vaihto toiselle kyljen puolelle ja sama. 😃

Toi jono oli vaan hämäytys. Testasin AV:n hoksottimia, kiimassa kun voi olla tolkuton.

Siinä olis suoli24 paparazzeilla tekemistä 😄😄😄

• Anonyymi kirjoitti:

Joku on sanonut että runkaaminen heikentää kuuloa mutta huomaan että selibaatti lamauttaa aivot:)
        Tuijotin ruutua kun kuuntelin J.Karjalaisen mä käännyin hiljaa pois biisiä, oli mieli penkereellä, tyyntä, ei tuule.

AsianVierestä

Propaganda puhetta tuollainen kuulon huonontumis hömppä. No miksi pidät selibaattia?

• Lillis2020 kirjoitti:

Siinä olis suoli24 paparazzeilla tekemistä 😄😄😄

Ei sitä tiedä, suoli24 papparaizilla voi olla ässä hihassa, salaista tietoa ja taitoa. 😉

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Propaganda puhetta tuollainen kuulon huonontumis hömppä. No miksi pidät selibaattia?

Keskityn tärkeämpään, yksinkertaistan elämää ja selvennän ajatuksia.
        Tiedätkö mistä saisi oransseja kaapuja:)

AsianVierestä

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Ei sitä tiedä, suoli24 papparaizilla voi olla ässä hihassa, salaista tietoa ja taitoa. 😉

Salaisia agentteja

• Anonyymi kirjoitti:

Salaisia agentteja

KGB:n entisiä vakoojia, joka huushollissa on piilokamerat ja mikrofonit, aina jo vuodelta 1940 saakka rakennetuissa. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Keskityn tärkeämpään, yksinkertaistan elämää ja selvennän ajatuksia.
        Tiedätkö mistä saisi oransseja kaapuja:)

AsianVierestä

😄
        Turusta saa. Mitä täältä ei löydy, sitä ei tarvita. Tää on deluxe malli vielä kaiken lisäksi
        https://www.punanaamio.fi/deluxe-munkki.html

• Lillis2020 kirjoitti:

😄
        Turusta saa. Mitä täältä ei löydy, sitä ei tarvita. Tää on deluxe malli vielä kaiken lisäksi

Meilläpä on sanonta näin päin, mitä täältä löytyy sitä ei tarvita. 😃

• Jan1 kirjoitti:

Meilläpä on sanonta näin päin, mitä täältä löytyy sitä ei tarvita. 😃

😂😂 ai kauhia!

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Jaaha mahtaako toimia? Joo tiedän.

https://www.partyking.fi/tiibetilainen-munkki-naamiaisasu-budget.html

Ton kanssa kun menisi terassille niin heti naiset tulisivat härnäämään ja koettelemaan vakaumusta. Parempi laittaa viisivuotta vanha kulahtanut t-paita päälle, joku Rock Cafe Tallinn. Varmasti voi istua yksin pöydässä, toimii paremmin mitä Mosquito Magnet Indepence.

AsianVierestä

• Anonyymi

• Anonyymi

• Lillis2020 kirjoitti:

Toikin on ihan pro!! 😂😂😂

On, joku vielä istuttaa kolmannen silmän AV:n otsaan. 😃

• Anonyymi
        Lillis2020 kirjoitti:

😄

Tuo on hyvä, voisi ostaakin.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ton kanssa kun menisi terassille niin heti naiset tulisivat härnäämään ja koettelemaan vakaumusta. Parempi laittaa viisivuotta vanha kulahtanut t-paita päälle, joku Rock Cafe Tallinn. Varmasti voi istua yksin pöydässä, toimii paremmin mitä Mosquito Magnet Indepence.

AsianVierestä

No ainahan voi sanoa, että turha testailla. Ottivat ensi töikseen luostarinportilla pallit, sitten lähti vasta hiukset. :)

• Anonyymi kirjoitti:

tuon asun kanssa kadulle kulkemaan, mitenkähän ihmiset reagoisivat

Pitääpä koittaa.

• Lillis2020 kirjoitti:

😂😂 ai kauhia!

Kauhiaa mutta totta. 🤣

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo on hyvä, voisi ostaakin.

AsianVierestä

Joo, katsoitko videon... Tuosta tulee nyt ikuisesti mieleen AV tästä lähtien 😂

• Jan1 kirjoitti:

Papparaizet, vähäks on suloista hei... 😄

• Anonyymi

kaipaisin "arkielämän ystävää", ei edes naisena ketään naisystävää, vaikkapa lenkille, kaupoille, kahviloihin, terassillekin, jne.
      Terassillekin olisi kiva hellepäivänä ihan vaan päiväsaikaan pari-kolme annosta, ettei niinkun juomaan, mut jotain pientä vaihtelua, ja siellähän sitten tapaisi toisiakin ehkä jotain pöytäseurustelua.

• Anonyymi

noin minäkin ajattelen

• Anonyymi

Saahan sitä kosketusta kaivata, mutta et taida saada kaikkea haluamaasi samassa paketissa.

• Anonyymi

Kaikki muuten ok, yksi pala vain puuttuu tästä palapelistä. Yksi aika iso ja tärkeä pala kuitenkin.

• Anonyymi

Mikä?

• Anonyymi

rahaa että voisi koko kesä ja syksy matkustella

• Anonyymi

Naiset haluu jännämiesten halaavan, ätmi ei kelpaa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Jos on kova ihon kaipuu, niin eiköhän melkeen kenen tahansa lämmin kosketus tunnu hyvältä.

• Anonyymi

Kuulkaapas, kun on yli 40 vuotta ilman halauksia, kosketuksia ja helliä sanoja, niin ei niitä enää sen jälkeen kaipaa.
      Sydän kovettuu ja sydämen ympärille kasvaa sellainen tunteeton kuollut panssari, että sitä ei riko sitten mikään.
      Tuollaiset lepertelyt kuuluu nuorille ja nuoremmille.

t. Ätmi toteaa

• Anonyymi

Miksi noin toimit, kyllä hetkellistä lohtua on aina saatavissa, vaikka maksetuista jos et muuta saa.

• Ai just nyt..

No ton pikaliiman sais poistaa peukalosta. Kaiken lisäks siinä peukalossa on haava..Ja sitten joku vois pestä mun hampaat ja tuoda alusastian.

• Anonyymi

Just nyt, parvekenäkymää johonkin laaksoon auringonlaskun kanssa. Lepotuoli, lasillinen ja nukahtaminen. - kuparilukko

• Kesälomaa mutta se on vasta parin kuukauden päässä. Ei kannata vielä aamukampaa hommata.
      Toinen mitä kaipaan on ruohonleikkuriin tulpaa. Tein sille huollon ja huomasin että tulpan voisi jo vaihtaa. Harmi etten ollut varautunut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      237
      2228
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1818
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      65
      1511
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1235
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      61
      1095
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1088
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1008
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      1004
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      844
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      842
    Aihe