Huomenna on lämpimät terassikelit, ei muuta kuin reilusti Menneniä kainaloon ja terassille istuskeleen ja neitokaisten viereen pääsee, kun tarjoaa päärynä siideriä.
Mennen hurmaa neitokaiset mennen tullen, siitähän se nimi tuleekin.
t, Tosimies
Menneniä kainaloon ja terassille....
44
60
Vastaukset
Ahah, tuota toimiiko miesten Nivea Men yhtä hyvin? 🤔
- Anonyymi
Enpä usko, vanhassa vihreässä Mennenissä on enemmän ytyä ja tuoksu levittäytyy laajalle alueelle, joten miehen ei tarvitse kierrellä pöydissä, vaan voi rauhassa odotella, kun naiset alkavat pyörittämään päätään, että missä istuu se ihana mies, josta näin hurmaava tuoksu lähtee ja kohta saat huitoa naisia pois ympäriltä, kun käyvät kiinni kaulan ympärille ja syliin änkeävät istumaan....
t. Tosimies Anonyymi kirjoitti:
Enpä usko, vanhassa vihreässä Mennenissä on enemmän ytyä ja tuoksu levittäytyy laajalle alueelle, joten miehen ei tarvitse kierrellä pöydissä, vaan voi rauhassa odotella, kun naiset alkavat pyörittämään päätään, että missä istuu se ihana mies, josta näin hurmaava tuoksu lähtee ja kohta saat huitoa naisia pois ympäriltä, kun käyvät kiinni kaulan ympärille ja syliin änkeävät istumaan....
t. TosimiesNo ilmankos. Liian löysä tuoksu, ei kulkeudu neniin asti. 😒
Anonyymi kirjoitti:
t. TosimiesMennenillä saattaa olla sama efekti kuin kloroformilla, muistaakseni mennen on partavettä, joten sitä ei parane kainaloon tunkea.
Jan1 kirjoitti:
No ilmankos. Liian löysä tuoksu, ei kulkeudu neniin asti. 😒
Se on ihan hyvä jos ei ole tarkoitus tyrmätä vastustajia. Missään nimessä et ala käyttämään mitään sinappikaasua. 🤗
Jascal kirjoitti:
Se on ihan hyvä jos ei ole tarkoitus tyrmätä vastustajia. Missään nimessä et ala käyttämään mitään sinappikaasua. 🤗
Huojentavaa kuulla. Itse nimittäin olen kovin mieltynyt Nivea Men Balck & White tuoksuun. Olisi kurjaa, jos kukaan muu ei siitä tykkäisi.😊
Jan1 kirjoitti:
Huojentavaa kuulla. Itse nimittäin olen kovin mieltynyt Nivea Men Balck & White tuoksuun. Olisi kurjaa, jos kukaan muu ei siitä tykkäisi.😊
Black nyt taitaa kuitenkin olla oikeammin. :)
Jan1 kirjoitti:
Ehdottomasti sen pitäisi olla jotain riittävän mietoa joka pitää hienhajun loitolla, mennen kainalossa korkeintaan vahvistaa hienhajun ja tekee ärtyneen ihon. 😂 En ole Niveaa testannut mutta varmasti hyvä tuote käyttötarkoitukseensa.
Jascal kirjoitti:
Ehdottomasti sen pitäisi olla jotain riittävän mietoa joka pitää hienhajun loitolla, mennen kainalossa korkeintaan vahvistaa hienhajun ja tekee ärtyneen ihon. 😂 En ole Niveaa testannut mutta varmasti hyvä tuote käyttötarkoitukseensa.
Ainakin tuo Nivean Roll-On toimii, iholla tuoksu jalostuu miellyttäväksi. Eikä sotke valkoisia eikä mustia paitoja. Kurjia hikitahrat tai hajusteista tulleet tahrat kainaloissa. :(
Jan1 kirjoitti:
Ainakin tuo Nivean Roll-On toimii, iholla tuoksu jalostuu miellyttäväksi. Eikä sotke valkoisia eikä mustia paitoja. Kurjia hikitahrat tai hajusteista tulleet tahrat kainaloissa. :(
Itse eritän vähän tai en ollenkaan hikeä kainaloista niin en kärsi tuosta ongelmasta. 😁 Se on roll-onia muihin paikkoihin ja pullo menneniä housuihin. 🤣
Jascal kirjoitti:
Itse eritän vähän tai en ollenkaan hikeä kainaloista niin en kärsi tuosta ongelmasta. 😁 Se on roll-onia muihin paikkoihin ja pullo menneniä housuihin. 🤣
Nojoo, en minäkään kovasti hikoile muualta kun nenänpäästä. :)
Koira taisin olla jo edellisessä elämässä. ;)
Kivaa kulkea päivä märissä housuissa, mutta eipähän ole kihomato ongelmaakaan. :DJan1 kirjoitti:
Nojoo, en minäkään kovasti hikoile muualta kun nenänpäästä. :)
Koira taisin olla jo edellisessä elämässä. ;)
Kivaa kulkea päivä märissä housuissa, mutta eipähän ole kihomato ongelmaakaan. :DOnneksi on keksitty kiltti, tooga ja poncho, muuta ei sitten tarvitakkaan. 😂
Jascal kirjoitti:
Onneksi on keksitty kiltti, tooga ja poncho, muuta ei sitten tarvitakkaan. 😂
Helmat pöllähtää vaan, kun Jasca painelee ohitse. :)
Jan1 kirjoitti:
Helmat pöllähtää vaan, kun Jasca painelee ohitse. :)
Parempi craftata pienet painot etuosaan, ettei tuuli nosta. Eikä varsinkaan istuta kahvilla haarat levällään. 🤣
Jascal kirjoitti:
Parempi craftata pienet painot etuosaan, ettei tuuli nosta. Eikä varsinkaan istuta kahvilla haarat levällään. 🤣
Nojoo, voi mennä kahvi jonkun katsojan väärään kurkkuun pullineen päivineen. :)
Olen kyllä pari kertaa nähnyt jalat levällään, lyhyessä hameessa, ilman alushousuja naisimmeisen istumassa. Onhan sekin aika näky. :)
Toinen vaaranpaikka on stringit hameen kanssa. Jos istuu jalat levällään, niin aina ei haarapala välttämättä peitä mitään.Jan1 kirjoitti:
Olen kyllä pari kertaa nähnyt jalat levällään, lyhyessä hameessa, ilman alushousuja naisimmeisen istumassa. Onhan sekin aika näky. :)
Toinen vaaranpaikka on stringit hameen kanssa. Jos istuu jalat levällään, niin aina ei haarapala välttämättä peitä mitään.Sehän voi ihastuttaa tai vihastuttaa. 😂 Voi maistua illalla 2 pakettia kabanossia tai jäädä pulla syömättä kun menee ruokahalu.
Itsekin olen tahtomattani nähnyt yhtä sun toista. Yksi oli mm. Hesarin nurkassa kuseksimassa. (Hesari = Helsinginkatu) Samalla kadulla on joutunut näkemään poskihoitoa. 🤣- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Toinen vaaranpaikka on stringit hameen kanssa. Jos istuu jalat levällään, niin aina ei haarapala välttämättä peitä mitään.No ei se naisilla alushousujen narukaan mitään peitä, kun painuu sinne pyllyn uumeniin,
- Anonyymi
Jascal kirjoitti:
Olen katsonut tv:stä sellaisia lavatanssi ohjelmia, niin huomasin vain, että monella miehellä, kun alkoivat taputtamaan solistille kädet ilmaan kohotettuina, niin kainaloiden alueella oli laaja märältä näyttävä alue, onko hajuvettä käytetty noin runsaasti, vai onko siellä niin kuuma, että hikoilevat ja selässäkin oli märältä näyttävä alue
Anonyymi kirjoitti:
Olen katsonut tv:stä sellaisia lavatanssi ohjelmia, niin huomasin vain, että monella miehellä, kun alkoivat taputtamaan solistille kädet ilmaan kohotettuina, niin kainaloiden alueella oli laaja märältä näyttävä alue, onko hajuvettä käytetty noin runsaasti, vai onko siellä niin kuuma, että hikoilevat ja selässäkin oli märältä näyttävä alue
Huono ilmanvaihto, liikaa porukkaa, huono tanssikunto ja/tai kaikilla ei hengittävä ylipaksu kauluspaita, ehkä jopa liivitkin.
Jascal kirjoitti:
Sehän voi ihastuttaa tai vihastuttaa. 😂 Voi maistua illalla 2 pakettia kabanossia tai jäädä pulla syömättä kun menee ruokahalu.
Itsekin olen tahtomattani nähnyt yhtä sun toista. Yksi oli mm. Hesarin nurkassa kuseksimassa. (Hesari = Helsinginkatu) Samalla kadulla on joutunut näkemään poskihoitoa. 🤣Nii-ii, totta. Ties vaikka ilahduttaisikin jonkun ankeaa päivää. :D
Kyllä sitä kaikkea vahingossa voi nähdä, ilman kummemmin edes kyttäämättä. Nuokin naiset mistä kirjoitin on olleet toinen humalassa ja toinen ilmeisesti muuten vaan vilauttelevalla tuulella. Vaikutti tämä jälkimmäinen sille, että nautti tilanteesta kun huomasi ihmisien katselevan hänen haaruihin. :)
Tuo humaltunut taas seuhto siihin tyyliin, ettei tainnut olla aina ihan kartalla persiinsä ja pimpukkansa paljaudesta koko kansalle. :PAnonyymi kirjoitti:
No ei se naisilla alushousujen narukaan mitään peitä, kun painuu sinne pyllyn uumeniin,
Ei peitä, ainakaan stringeissä. Ja riippuu kyllä miten muhevat kankut on, että peittääkö mikään muukaan paitsi mummokalsarit kunnon punteilla. :''D
Jan1 kirjoitti:
Nii-ii, totta. Ties vaikka ilahduttaisikin jonkun ankeaa päivää. :D
Kyllä sitä kaikkea vahingossa voi nähdä, ilman kummemmin edes kyttäämättä. Nuokin naiset mistä kirjoitin on olleet toinen humalassa ja toinen ilmeisesti muuten vaan vilauttelevalla tuulella. Vaikutti tämä jälkimmäinen sille, että nautti tilanteesta kun huomasi ihmisien katselevan hänen haaruihin. :)
Tuo humaltunut taas seuhto siihin tyyliin, ettei tainnut olla aina ihan kartalla persiinsä ja pimpukkansa paljaudesta koko kansalle. :PUseimmiten aina joillakin aineilla on osuutta asiaan. 😂 Täysissä sielun ja ruumiin voimissa tallusteleva harvemmin vilauttaa edes vahingossa mitään.
Jascal kirjoitti:
Useimmiten aina joillakin aineilla on osuutta asiaan. 😂 Täysissä sielun ja ruumiin voimissa tallusteleva harvemmin vilauttaa edes vahingossa mitään.
Harvemmin joo. Tai ainakin vahingosta menee vähän vaikeeksi, jotta hupsansaa nythän vilahti. :D
Nykyään kyllä aika useesti näkee puoli alastomia ihmisiä. Ei niitä asusteita oikeen voi millään ilveellä kuhtua vaatteiksi. Jotakin rihmoja kulkee vähän koristeena, luomassa vaikutelmaa ikään kuin olisi muka vaatettakin päällä. :)
Naisilla nyt eritoten on sitä näytellään paikkoja rihmaa yllään.
- Anonyymi
Tullen ja mennen, niinpä niin.
- Anonyymi
Äläs, naiset käy kuumina Mennenin hurmaavaan tuoksuun. Nykyajan naisen mielestä mies on romanttinen, jos hänessä on lavatanssien nostalgiaa.
Mennen kehitettiin juuri lavatansseihin ja kesäiltaisin oli tunnus omaista, varsikin Juhannuksena, että koko tanssilava ja ympäristö tuoksuivat juuri Mennen hienostuneelle hajuvedelle ja kaikki ohikulkijatkin osasivat lavalle, kun auton ilmastointilaitteesta tulvi ohjaamoon mennenin hienostunut tuoksi ja välittömästi takapenkin naiset hihkaisivat " Hei, paina toope nyt sitä jarrua, täällä on tanssilava jossakin, nyt pitää päästä tanssimaan, siellä on ihania miehiä ja kesäillassa odottaa ihanien miesten avara suuri syli, tule Markettam nyt mennään lavalle hummaamaan."
Äläs, naiset käy kuumina Mennenin hurmaavaan tuoksuun. Nykyajan naisen mielestä mies on romanttinen, jos hänessä on lavatanssien nostalgiaa.
Mennen kehitettiin juuri lavatansseihin ja kesäiltaisin oli tunnus omaista, varsikin Juhannuksena, että koko tanssilava ja ympäristö tuoksuivat juuri Mennen hienostuneelle hajuvedelle ja kaikki ohikulkijatkin osasivat lavalle, kun auton ilmastointilaitteesta tulvi ohjaamoon mennenin hienostunut tuoksi ja välittömästi takapenkin naiset hihkaisivat " Hei, paina toope nyt sitä jarrua, täällä on tanssilava jossakin, nyt pitää päästä tanssimaan, siellä on ihania miehiä ja kesäillassa odottaa ihanien miesten avara suuri syli, tule Markettam nyt mennään lavalle hummaamaan."
t. TosimiesMummo vainaani sanoi eläessään, että Mennen sopii vain kihomatojen häätöön peräaukolta tai märän koiran hajujen hälventämiseen matoilta. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
t. Tosimieshttps://youtu.be/f77PLFRP3Ok
Jotenkin viinaisesta tosimiehestä tulee nahkalateksimies mieleen. Tiedä sitten minkälaisesta terassista on kyse.
Yähhh 😝😝 menneniä god sake! 😝 Laita mieluummin vaikka tervaa :)
Pyrhhhh aivastuttaa 😝🤧
- Anonyymi
Johtuu vaan siitä, että juhannuskoivut kukkii....
Johtuu vaan siitä, että juhannuskoivut kukkii....
t. TosimiesMennenit ja koivut kukkii tsiuh!
Unohdit old spy partaveden. 😀
misspönttöuuni kirjoitti:
Vanha vakooja? 😃
Hetkonen... siis näinhän on, mutta se tuote oli..
https://cdon.fi/brands/old-spice/
Tarpeeks lähelle. 😂Disse kirjoitti:
Tarpeeks lähelle. 😂Itse asiassa tuo old spy olisi markkinointiteknisesti paljon parempi 😄
misspönttöuuni kirjoitti:
Itse asiassa tuo old spy olisi markkinointiteknisesti paljon parempi 😄
Näinpä... mut...
Tää bondi hiipii vällyn alle. 😀misspönttöuuni kirjoitti:
Itse asiassa tuo old spy olisi markkinointiteknisesti paljon parempi 😄
Tulisi Bond mieleen. Eikös se niitä tyttösiä vikitellyt sangen hyvällä onnistumisprosentilla, täyttäen paitsi miespuolisten lukijoiden/katselijoiden haaveet myös kirjoittajansa. ; )
Disse kirjoitti:
Tarpeeks lähelle. 😂Vanha paise tuoksuu ihan hyvälle. Tykkään tuoksusta.
Jan1 kirjoitti:
Vanha paise tuoksuu ihan hyvälle. Tykkään tuoksusta.
Onhan niitäkin monia tuoksuja. 😀
Disse kirjoitti:
Onhan niitäkin monia tuoksuja. 😀
Old spiceäkö? En tiennyt. Helvatti kun sormet tutisee, pesin 2 mattoa ja tuli joku kramppi oikeaan käteen. 😃
Jan1 kirjoitti:
Old spiceäkö? En tiennyt. Helvatti kun sormet tutisee, pesin 2 mattoa ja tuli joku kramppi oikeaan käteen. 😃
Joo. Siis mullakin on jotain imelän tuoksuista old spice dödöö...
https://www.google.com/shopping/product/1?q=old spices deodorantit wolfthorn&bih=551&biw=375&rlz=1CDGOYI_enFI889FI889&hl=fi&tbs=vw:l,ss:44&sxsrf=ALeKk009lJwGka6ONfIBk_bgzdQBLgoFMQ:1591086987309&prds=num:1,of:1,epd:5928961288248875967,paur:ClkAsKraX1v7kG0JRJkAXBjKvlj1a7UgqC7NjUq5NGw_2T4TAudgfdW7PwL7Bh-eMs1sWBS_K197eDPIi4nZso45FSdskFz3pU375Y4pV_OEFagxeDL9F2evORIZAFPVH72ciqI-qxwto0AI-QvT5VyPJl_PFg,prmr:1,pid:5928961288248875967,cs:1
Oho... tulipa iso linkki. 😃
Jos kuule oot juonunna liian vähän vettä. Nestehukka tärisyttää. 🧐Disse kirjoitti:
Joo. Siis mullakin on jotain imelän tuoksuista old spice dödöö...
https://www.google.com/shopping/product/1?q=old spices deodorantit wolfthorn&bih=551&biw=375&rlz=1CDGOYI_enFI889FI889&hl=fi&tbs=vw:l,ss:44&sxsrf=ALeKk009lJwGka6ONfIBk_bgzdQBLgoFMQ:1591086987309&prds=num:1,of:1,epd:5928961288248875967,paur:ClkAsKraX1v7kG0JRJkAXBjKvlj1a7UgqC7NjUq5NGw_2T4TAudgfdW7PwL7Bh-eMs1sWBS_K197eDPIi4nZso45FSdskFz3pU375Y4pV_OEFagxeDL9F2evORIZAFPVH72ciqI-qxwto0AI-QvT5VyPJl_PFg,prmr:1,pid:5928961288248875967,cs:1
Oho... tulipa iso linkki. 😃
Jos kuule oot juonunna liian vähän vettä. Nestehukka tärisyttää. 🧐Ohhoh, olipas pitkä linkki tosiaan. Jaa sitä on tuollaistakin. Punaisen paiseen tiedän ja siitä ainakin tuoksuna pidän. :)
Läppärillä sain näppärästi tutinasta huolimatta avattua. Ihan kunnon kramppi ja tutina. Täytyy juopotella vähän jotain. Red Thai pata liedellä porisemassa, voi janottaa kohta muutenkin. Muksuille vähän miedompaa.Jan1 kirjoitti:
Ohhoh, olipas pitkä linkki tosiaan. Jaa sitä on tuollaistakin. Punaisen paiseen tiedän ja siitä ainakin tuoksuna pidän. :)
Läppärillä sain näppärästi tutinasta huolimatta avattua. Ihan kunnon kramppi ja tutina. Täytyy juopotella vähän jotain. Red Thai pata liedellä porisemassa, voi janottaa kohta muutenkin. Muksuille vähän miedompaa.Joo, toi stickkinä kätsy ja mä vaihtelen dödöjä päivittäin, samaan käryyn nokka tottuu muuten ja sit sitä änkee liikaa.
Axee mulla on ja rexonaa. Joskus oli jotain niveaakin. 😊
No mä meinasin siistii koko kämpän... just vaan heräsin, että nälkähän se jo kurnii. Aattelin käydä Prismassa moottoripyörällä, vois tankata sen samalla. Eilen olin autolla töissä, kun näytti aamulla, että satais ja tankki oli aika kuiva. Pitänee lähtee äkkiä ettii ruokaa, niin ei ala mullakin lapa vapisemaan. Se on moro toviks. ✋😁Disse kirjoitti:
Joo, toi stickkinä kätsy ja mä vaihtelen dödöjä päivittäin, samaan käryyn nokka tottuu muuten ja sit sitä änkee liikaa.
Axee mulla on ja rexonaa. Joskus oli jotain niveaakin. 😊
No mä meinasin siistii koko kämpän... just vaan heräsin, että nälkähän se jo kurnii. Aattelin käydä Prismassa moottoripyörällä, vois tankata sen samalla. Eilen olin autolla töissä, kun näytti aamulla, että satais ja tankki oli aika kuiva. Pitänee lähtee äkkiä ettii ruokaa, niin ei ala mullakin lapa vapisemaan. Se on moro toviks. ✋😁Jepa jees. Palataan! ✌🧑
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2372238Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101818Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671527Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801235- 611105
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171098TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42854- 70842