Oletteko kuukeloineet itseänne?

Minä jokunen vuosi sitten tein sen. Kaikki muut nimeäni kantavat olivat johtajia. Sitten olin minä, iso työmiespaskiainen.

Nooh, keskiarvo on kohtuullinen. Sitäpaitsi olen minä kerran ollut television jossain ohjelmassakin. Satuin juuri mopolla tuleen töistä ja kauppaan menin. Kuvasivat silloin eri asuinalueita ympäri Suomea, pahukset saivat minutkin napattua siihen klippiin.

Nimikirjoituksia jaetaan sitten myöhemmässä vaiheessa.

12

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen joo. Löytyy yksi saman niminen ihminen, jopa sama ammatti. Jotkut ovat ihmetelleet mulle, että miten näytit siinä kuvassa netissä niin erilaiselle. No kun en ole minä. Minusta ei tietoa hakemalla löydy facebookia enempää. Senkin olen sulkenut ulkopuolisilta.

      Nimen ja kuvan näkee, pidemmälle ei pääse(enää) muut kuin kaverit. :)

      • Juu. Hyvä on nykyään pitää jonkin verran yksityisyydestään huolta. Itse en ole ihan varma onko minulla lärvikirja edes toiminnassa. Mutta saahan se uudelleensyntymän kun kirjautuu. Eli koskaan ei oikeasti poistu.

        Heh, kokeilin nyt, niin löydyinhän minä itsekin sieltä: https://twitter.com/similatimo


      • TimoPohjanmaalta kirjoitti:

        Juu. Hyvä on nykyään pitää jonkin verran yksityisyydestään huolta. Itse en ole ihan varma onko minulla lärvikirja edes toiminnassa. Mutta saahan se uudelleensyntymän kun kirjautuu. Eli koskaan ei oikeasti poistu.

        Heh, kokeilin nyt, niin löydyinhän minä itsekin sieltä: https://twitter.com/similatimo

        Aika uhkarohkeaa pistää nimen lisäksi oma sotukin esille..😯


      • TimoPohjanmaalta kirjoitti:

        Juu. Hyvä on nykyään pitää jonkin verran yksityisyydestään huolta. Itse en ole ihan varma onko minulla lärvikirja edes toiminnassa. Mutta saahan se uudelleensyntymän kun kirjautuu. Eli koskaan ei oikeasti poistu.

        Heh, kokeilin nyt, niin löydyinhän minä itsekin sieltä: https://twitter.com/similatimo

        Joo. Minusta ei kyllä perille pääse mitään muuta kautta, kun palstaa lukemalla tai olemalla yhteyksissä emailin tai facen kautta. Tietysti sitten tuntemalla IRL. :)

        IRL:kään ei kovin monia minua tunne. Ei ole koskaan tuntenut, pienet piirit lapsesta saakka.


      • Jan1 kirjoitti:

        Joo. Minusta ei kyllä perille pääse mitään muuta kautta, kun palstaa lukemalla tai olemalla yhteyksissä emailin tai facen kautta. Tietysti sitten tuntemalla IRL. :)

        IRL:kään ei kovin monia minua tunne. Ei ole koskaan tuntenut, pienet piirit lapsesta saakka.

        Mulle tuli joku K-kauppias..


      • Anonyymi

        Pyysitkö genoniota face kaveriksi?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mulle tuli joku K-kauppias..

        Heh, ei ole vielä tullut kauppiaan kuormat teille? ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pyysitkö genoniota face kaveriksi?

        En helvetissä ikinä ole pyytänyt. :)

        Höpöjuttuja.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Aika uhkarohkeaa pistää nimen lisäksi oma sotukin esille..😯

        Höh. Missä se sotu näkyi? Tosin sitten twitterissä näkyy kaikkien sotu. Aivan sama, rahaa ei ole ja henkilöllisyyden varastaminen onnistuessaankin aiheuttaa enemmän murhetta kuin hyötyä.


      • TimoPohjanmaalta kirjoitti:

        Höh. Missä se sotu näkyi? Tosin sitten twitterissä näkyy kaikkien sotu. Aivan sama, rahaa ei ole ja henkilöllisyyden varastaminen onnistuessaankin aiheuttaa enemmän murhetta kuin hyötyä.

        Siinähän oli joku työkkäripäätös.. twitterissä.


      • TimoPohjanmaalta kirjoitti:

        Höh. Missä se sotu näkyi? Tosin sitten twitterissä näkyy kaikkien sotu. Aivan sama, rahaa ei ole ja henkilöllisyyden varastaminen onnistuessaankin aiheuttaa enemmän murhetta kuin hyötyä.

        Ääh olihan siellä se päätös. No kuukkelillahan se on jo vuosia löytynyt. Otetaan löysin rantein ei turhia murheita.


    • Kyllähän noita saman nimisiä näyttäisi runsaasti löytyvän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      857
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      750
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      94
      730
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe