Minä jokunen vuosi sitten tein sen. Kaikki muut nimeäni kantavat olivat johtajia. Sitten olin minä, iso työmiespaskiainen.
Nooh, keskiarvo on kohtuullinen. Sitäpaitsi olen minä kerran ollut television jossain ohjelmassakin. Satuin juuri mopolla tuleen töistä ja kauppaan menin. Kuvasivat silloin eri asuinalueita ympäri Suomea, pahukset saivat minutkin napattua siihen klippiin.
Nimikirjoituksia jaetaan sitten myöhemmässä vaiheessa.
Oletteko kuukeloineet itseänne?
12
<50
Vastaukset
Olen joo. Löytyy yksi saman niminen ihminen, jopa sama ammatti. Jotkut ovat ihmetelleet mulle, että miten näytit siinä kuvassa netissä niin erilaiselle. No kun en ole minä. Minusta ei tietoa hakemalla löydy facebookia enempää. Senkin olen sulkenut ulkopuolisilta.
Nimen ja kuvan näkee, pidemmälle ei pääse(enää) muut kuin kaverit. :)Juu. Hyvä on nykyään pitää jonkin verran yksityisyydestään huolta. Itse en ole ihan varma onko minulla lärvikirja edes toiminnassa. Mutta saahan se uudelleensyntymän kun kirjautuu. Eli koskaan ei oikeasti poistu.
Heh, kokeilin nyt, niin löydyinhän minä itsekin sieltä: https://twitter.com/similatimoTimoPohjanmaalta kirjoitti:
Juu. Hyvä on nykyään pitää jonkin verran yksityisyydestään huolta. Itse en ole ihan varma onko minulla lärvikirja edes toiminnassa. Mutta saahan se uudelleensyntymän kun kirjautuu. Eli koskaan ei oikeasti poistu.
Heh, kokeilin nyt, niin löydyinhän minä itsekin sieltä: https://twitter.com/similatimoAika uhkarohkeaa pistää nimen lisäksi oma sotukin esille..😯
TimoPohjanmaalta kirjoitti:
Juu. Hyvä on nykyään pitää jonkin verran yksityisyydestään huolta. Itse en ole ihan varma onko minulla lärvikirja edes toiminnassa. Mutta saahan se uudelleensyntymän kun kirjautuu. Eli koskaan ei oikeasti poistu.
Heh, kokeilin nyt, niin löydyinhän minä itsekin sieltä: https://twitter.com/similatimoJoo. Minusta ei kyllä perille pääse mitään muuta kautta, kun palstaa lukemalla tai olemalla yhteyksissä emailin tai facen kautta. Tietysti sitten tuntemalla IRL. :)
IRL:kään ei kovin monia minua tunne. Ei ole koskaan tuntenut, pienet piirit lapsesta saakka.Jan1 kirjoitti:
Joo. Minusta ei kyllä perille pääse mitään muuta kautta, kun palstaa lukemalla tai olemalla yhteyksissä emailin tai facen kautta. Tietysti sitten tuntemalla IRL. :)
IRL:kään ei kovin monia minua tunne. Ei ole koskaan tuntenut, pienet piirit lapsesta saakka.Mulle tuli joku K-kauppias..
- Anonyymi
Pyysitkö genoniota face kaveriksi?
Wwuwuw kirjoitti:
Mulle tuli joku K-kauppias..
Heh, ei ole vielä tullut kauppiaan kuormat teille? ;)
Anonyymi kirjoitti:
Pyysitkö genoniota face kaveriksi?
En helvetissä ikinä ole pyytänyt. :)
Höpöjuttuja.Wwuwuw kirjoitti:
Aika uhkarohkeaa pistää nimen lisäksi oma sotukin esille..😯
Höh. Missä se sotu näkyi? Tosin sitten twitterissä näkyy kaikkien sotu. Aivan sama, rahaa ei ole ja henkilöllisyyden varastaminen onnistuessaankin aiheuttaa enemmän murhetta kuin hyötyä.
Höh. Missä se sotu näkyi? Tosin sitten twitterissä näkyy kaikkien sotu. Aivan sama, rahaa ei ole ja henkilöllisyyden varastaminen onnistuessaankin aiheuttaa enemmän murhetta kuin hyötyä.
Siinähän oli joku työkkäripäätös.. twitterissä.
Ääh olihan siellä se päätös. No kuukkelillahan se on jo vuosia löytynyt. Otetaan löysin rantein ei turhia murheita.
Kyllähän noita saman nimisiä näyttäisi runsaasti löytyvän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412338Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101828Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671597Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801255- 631164
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171128TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891014Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42864- 70852