Oletteko kuukeloineet itseänne?

Minä jokunen vuosi sitten tein sen. Kaikki muut nimeäni kantavat olivat johtajia. Sitten olin minä, iso työmiespaskiainen.

Nooh, keskiarvo on kohtuullinen. Sitäpaitsi olen minä kerran ollut television jossain ohjelmassakin. Satuin juuri mopolla tuleen töistä ja kauppaan menin. Kuvasivat silloin eri asuinalueita ympäri Suomea, pahukset saivat minutkin napattua siihen klippiin.

Nimikirjoituksia jaetaan sitten myöhemmässä vaiheessa.

12

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen joo. Löytyy yksi saman niminen ihminen, jopa sama ammatti. Jotkut ovat ihmetelleet mulle, että miten näytit siinä kuvassa netissä niin erilaiselle. No kun en ole minä. Minusta ei tietoa hakemalla löydy facebookia enempää. Senkin olen sulkenut ulkopuolisilta.

      Nimen ja kuvan näkee, pidemmälle ei pääse(enää) muut kuin kaverit. :)

      • Juu. Hyvä on nykyään pitää jonkin verran yksityisyydestään huolta. Itse en ole ihan varma onko minulla lärvikirja edes toiminnassa. Mutta saahan se uudelleensyntymän kun kirjautuu. Eli koskaan ei oikeasti poistu.

        Heh, kokeilin nyt, niin löydyinhän minä itsekin sieltä: https://twitter.com/similatimo


      • TimoPohjanmaalta kirjoitti:

        Juu. Hyvä on nykyään pitää jonkin verran yksityisyydestään huolta. Itse en ole ihan varma onko minulla lärvikirja edes toiminnassa. Mutta saahan se uudelleensyntymän kun kirjautuu. Eli koskaan ei oikeasti poistu.

        Heh, kokeilin nyt, niin löydyinhän minä itsekin sieltä: https://twitter.com/similatimo

        Aika uhkarohkeaa pistää nimen lisäksi oma sotukin esille..😯


      • TimoPohjanmaalta kirjoitti:

        Juu. Hyvä on nykyään pitää jonkin verran yksityisyydestään huolta. Itse en ole ihan varma onko minulla lärvikirja edes toiminnassa. Mutta saahan se uudelleensyntymän kun kirjautuu. Eli koskaan ei oikeasti poistu.

        Heh, kokeilin nyt, niin löydyinhän minä itsekin sieltä: https://twitter.com/similatimo

        Joo. Minusta ei kyllä perille pääse mitään muuta kautta, kun palstaa lukemalla tai olemalla yhteyksissä emailin tai facen kautta. Tietysti sitten tuntemalla IRL. :)

        IRL:kään ei kovin monia minua tunne. Ei ole koskaan tuntenut, pienet piirit lapsesta saakka.


      • Jan1 kirjoitti:

        Joo. Minusta ei kyllä perille pääse mitään muuta kautta, kun palstaa lukemalla tai olemalla yhteyksissä emailin tai facen kautta. Tietysti sitten tuntemalla IRL. :)

        IRL:kään ei kovin monia minua tunne. Ei ole koskaan tuntenut, pienet piirit lapsesta saakka.

        Mulle tuli joku K-kauppias..


      • Anonyymi

        Pyysitkö genoniota face kaveriksi?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mulle tuli joku K-kauppias..

        Heh, ei ole vielä tullut kauppiaan kuormat teille? ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pyysitkö genoniota face kaveriksi?

        En helvetissä ikinä ole pyytänyt. :)

        Höpöjuttuja.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Aika uhkarohkeaa pistää nimen lisäksi oma sotukin esille..😯

        Höh. Missä se sotu näkyi? Tosin sitten twitterissä näkyy kaikkien sotu. Aivan sama, rahaa ei ole ja henkilöllisyyden varastaminen onnistuessaankin aiheuttaa enemmän murhetta kuin hyötyä.


      • TimoPohjanmaalta kirjoitti:

        Höh. Missä se sotu näkyi? Tosin sitten twitterissä näkyy kaikkien sotu. Aivan sama, rahaa ei ole ja henkilöllisyyden varastaminen onnistuessaankin aiheuttaa enemmän murhetta kuin hyötyä.

        Siinähän oli joku työkkäripäätös.. twitterissä.


      • TimoPohjanmaalta kirjoitti:

        Höh. Missä se sotu näkyi? Tosin sitten twitterissä näkyy kaikkien sotu. Aivan sama, rahaa ei ole ja henkilöllisyyden varastaminen onnistuessaankin aiheuttaa enemmän murhetta kuin hyötyä.

        Ääh olihan siellä se päätös. No kuukkelillahan se on jo vuosia löytynyt. Otetaan löysin rantein ei turhia murheita.


    • Kyllähän noita saman nimisiä näyttäisi runsaasti löytyvän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe