Minä jokunen vuosi sitten tein sen. Kaikki muut nimeäni kantavat olivat johtajia. Sitten olin minä, iso työmiespaskiainen.
Nooh, keskiarvo on kohtuullinen. Sitäpaitsi olen minä kerran ollut television jossain ohjelmassakin. Satuin juuri mopolla tuleen töistä ja kauppaan menin. Kuvasivat silloin eri asuinalueita ympäri Suomea, pahukset saivat minutkin napattua siihen klippiin.
Nimikirjoituksia jaetaan sitten myöhemmässä vaiheessa.
Oletteko kuukeloineet itseänne?
12
55
Vastaukset
Olen joo. Löytyy yksi saman niminen ihminen, jopa sama ammatti. Jotkut ovat ihmetelleet mulle, että miten näytit siinä kuvassa netissä niin erilaiselle. No kun en ole minä. Minusta ei tietoa hakemalla löydy facebookia enempää. Senkin olen sulkenut ulkopuolisilta.
Nimen ja kuvan näkee, pidemmälle ei pääse(enää) muut kuin kaverit. :)Juu. Hyvä on nykyään pitää jonkin verran yksityisyydestään huolta. Itse en ole ihan varma onko minulla lärvikirja edes toiminnassa. Mutta saahan se uudelleensyntymän kun kirjautuu. Eli koskaan ei oikeasti poistu.
Heh, kokeilin nyt, niin löydyinhän minä itsekin sieltä: https://twitter.com/similatimoTimoPohjanmaalta kirjoitti:
Juu. Hyvä on nykyään pitää jonkin verran yksityisyydestään huolta. Itse en ole ihan varma onko minulla lärvikirja edes toiminnassa. Mutta saahan se uudelleensyntymän kun kirjautuu. Eli koskaan ei oikeasti poistu.
Heh, kokeilin nyt, niin löydyinhän minä itsekin sieltä: https://twitter.com/similatimoAika uhkarohkeaa pistää nimen lisäksi oma sotukin esille..😯
TimoPohjanmaalta kirjoitti:
Juu. Hyvä on nykyään pitää jonkin verran yksityisyydestään huolta. Itse en ole ihan varma onko minulla lärvikirja edes toiminnassa. Mutta saahan se uudelleensyntymän kun kirjautuu. Eli koskaan ei oikeasti poistu.
Heh, kokeilin nyt, niin löydyinhän minä itsekin sieltä: https://twitter.com/similatimoJoo. Minusta ei kyllä perille pääse mitään muuta kautta, kun palstaa lukemalla tai olemalla yhteyksissä emailin tai facen kautta. Tietysti sitten tuntemalla IRL. :)
IRL:kään ei kovin monia minua tunne. Ei ole koskaan tuntenut, pienet piirit lapsesta saakka.Jan1 kirjoitti:
Joo. Minusta ei kyllä perille pääse mitään muuta kautta, kun palstaa lukemalla tai olemalla yhteyksissä emailin tai facen kautta. Tietysti sitten tuntemalla IRL. :)
IRL:kään ei kovin monia minua tunne. Ei ole koskaan tuntenut, pienet piirit lapsesta saakka.Mulle tuli joku K-kauppias..
- Anonyymi
Pyysitkö genoniota face kaveriksi?
Wwuwuw kirjoitti:
Mulle tuli joku K-kauppias..
Heh, ei ole vielä tullut kauppiaan kuormat teille? ;)
Anonyymi kirjoitti:
Pyysitkö genoniota face kaveriksi?
En helvetissä ikinä ole pyytänyt. :)
Höpöjuttuja.Wwuwuw kirjoitti:
Aika uhkarohkeaa pistää nimen lisäksi oma sotukin esille..😯
Höh. Missä se sotu näkyi? Tosin sitten twitterissä näkyy kaikkien sotu. Aivan sama, rahaa ei ole ja henkilöllisyyden varastaminen onnistuessaankin aiheuttaa enemmän murhetta kuin hyötyä.
TimoPohjanmaalta kirjoitti:
Höh. Missä se sotu näkyi? Tosin sitten twitterissä näkyy kaikkien sotu. Aivan sama, rahaa ei ole ja henkilöllisyyden varastaminen onnistuessaankin aiheuttaa enemmän murhetta kuin hyötyä.
Siinähän oli joku työkkäripäätös.. twitterissä.
TimoPohjanmaalta kirjoitti:
Höh. Missä se sotu näkyi? Tosin sitten twitterissä näkyy kaikkien sotu. Aivan sama, rahaa ei ole ja henkilöllisyyden varastaminen onnistuessaankin aiheuttaa enemmän murhetta kuin hyötyä.
Ääh olihan siellä se päätös. No kuukkelillahan se on jo vuosia löytynyt. Otetaan löysin rantein ei turhia murheita.
Kyllähän noita saman nimisiä näyttäisi runsaasti löytyvän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522
