Avioliitto/avoliitto

Anonyymi

Emme ole naimisissa miehen kanssa vaan elämme avoliitossa. Meillä on lapsia mutta ei yhteisiä, ei ole tulossakaan. Mies ollut naimisissa aiemmin, minä en. Minä haluaisin avioliittoon, mies omien sanojen mukaan voisi mennä naimisiin vielä uudestaan. En halua/tarvitse avioliittoa juridisin perustein. Meillä yhteinen talo, mutta jos joskus miehestä aika jättää niin en halua jäädä taloon asumaan. Miehelle asia ihan sama. En myöskään tarvi puolta miehen omaisuudesta vaan haluan että se menee kokonaan hänen lapsilleen. Samoin haluan että minun omaisuus menee minun lapsille. Selviydyn taloudellisesti yksin. Samoin mies.
Haluan naimisiin vain tunnesyistä. Minulle avioliitto on merkityksellisempi kuin avoliitto. Avioliitossa julkisesti sitoudut olemaan toisen ihmisen kanssa ja rakastamaan häntä. Haluaisin kuitenkin että myös toiselle osapuolelle merkitys olisi samanlainen. Miehelle ei ole. Hän voi mennä tai olla menemättä naimisiin. Hän on kokenut avioliiton jo aiemmin. Mennäkö siis naimisiin vai jatkaa avoliitossa. Kumpikaan vaihtoehto ei tunnu oikealta. Mutta ei myöskään eroaminen. Kumpikin haluaa olla yhdessä nyt ja tulevaisuudessa. Tällä hetkella olen enemmän avoliiton kannalla, silti koen että jotain jää uupumaan. Ei tähän toinenkaan tietenkään pysty vastaamaan mutta näkökulmia kaipailen.

25

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minun mielestäni rouvani kannattaa suostuu mun kanssa avioliittoon! ja hää Yö viettää joka päivä!! monta kertaa päivässä!!!! ei me erota ikinä!!!!!!

    • Anonyymi

      Useimmat menevät tunnesyistä naimisiin, ja jotkut järkisyistä ja jotkut jonkun muun takia. Kaikki syyt ovat yhtä oikeita eikä toinen voi sanoa, minkä takia kenenkin pitää naimisiin menn'. Siksipä sinäkään et voi määrätä puolisosi motiiveja eikä sinun tarkoitusperäsi naimisiin menolle, ole ainoa oikea.

      Avioliiton merkitys on hyvin monitahoinen. Ehkä kuitenkin se "julkinen sitoutuminen" on suurin ero avio- ja avoliittoa vertaillessa.

      • Anonyymi

        Ei voi määrätä toisen motiiveja mennä naimisiin, mutta kaipa sitä toivoo että motiivit olisi molemmille samat. Että molemmat on sitä mieltä että kerran elämässä mennään naimisiin ja kirkossa tai että kumpikaan osapuoli ei näe avioliittoa missään muodossa tärkeänä. Tai sitten jotain siltä väliltä.
        Paljonhan sitä näkee että naispuolinen jankuttaa naimisiinmenosta johon lopulta mies suostuu miellyttääkseen toista. Itse en sellaista haluaisi. Mielummin luovun omasta toiveestani mennä naimisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi määrätä toisen motiiveja mennä naimisiin, mutta kaipa sitä toivoo että motiivit olisi molemmille samat. Että molemmat on sitä mieltä että kerran elämässä mennään naimisiin ja kirkossa tai että kumpikaan osapuoli ei näe avioliittoa missään muodossa tärkeänä. Tai sitten jotain siltä väliltä.
        Paljonhan sitä näkee että naispuolinen jankuttaa naimisiinmenosta johon lopulta mies suostuu miellyttääkseen toista. Itse en sellaista haluaisi. Mielummin luovun omasta toiveestani mennä naimisiin.

        Okei, ja se toisen miellyttäminen ei ole siis hyvä motiivi?! Älä sitten toivo miehesi käyttäytyvän vain sinua miellyttääkseen...

        Mutta tosiasiassa on kummallista, että jos puoliso haluaa miellyttää puolisoa, sitä ei katsota hyvällä. Mikä ihme sitten olisi parempi vaihtoehto. Entä jos rakastaa toista niin, että haluaa miellyttää esim. mies vie kukkia naiselle kun tietää, että nainen tykkää siitä.

        Ongelmia voi kehitellä itselleen niin monista asioista. Ongelma syntyy AINA omista ajatuksista ja asenteista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, ja se toisen miellyttäminen ei ole siis hyvä motiivi?! Älä sitten toivo miehesi käyttäytyvän vain sinua miellyttääkseen...

        Mutta tosiasiassa on kummallista, että jos puoliso haluaa miellyttää puolisoa, sitä ei katsota hyvällä. Mikä ihme sitten olisi parempi vaihtoehto. Entä jos rakastaa toista niin, että haluaa miellyttää esim. mies vie kukkia naiselle kun tietää, että nainen tykkää siitä.

        Ongelmia voi kehitellä itselleen niin monista asioista. Ongelma syntyy AINA omista ajatuksista ja asenteista!

        Tottakai parisuhteessa tehdään asioita miellyttääkseen toista, minäkin kokoajan. Mutta myönnän että tämä avioliittoasia on poikkeus. Se on vakavampi asia kuin että käy vaikka juoksemassa toisen kanssa vaikka vihaa juoksemista. Ei me kumpikaan siinä mielytettäisi toista, miehellehän on yks sama hailee meneekö naimisiin, hänelle ei enää avioliittoon liity mitään sen suurempaa merkitystä niin kuin minulla taas liittyy. Hän on yhtä tyytyväinen avoliittoon kuin avioliittoon. Minä taas en ole kumpaakaan vaihtoehtoon täysin tyytyväinen. Omaisuuden ja perinnönjaon kannalta avoliitto on kuitenkin parempi. Kaikki omistetaan ja maksetaan tasan puoliksi. Ehkä tällainen kahden aikuisen ihmisen parisuhde, jossa ei ole yhteisiä lapsia mutta on yhteinen omaisuus ja talous ilman velvotteita toisen tulevaisuuden turvaamisesta, on ihan riittävä.


    • menkää kihloihin ja jättäkää homma siihen.

      problem solved.

    • Anonyymi

      Minä taas en ymmärrä ollenkaan tätä "julkista sitoutumista".
      Parisuhde on kahden aikuisen ihmisen välinen suhde, ei isomman porukan.
      Jos ja kun halutaan olla yhdessä, ei siihen papin aamenta eikä maistraatin leimaa tarvita.

      Lakiasiat = lue omaisuuteen liittyvät jutut, pystyy hoitamaan niin avoliitossa kuin avioliitossakin haluamallaan tavalla. Julkinen sitoutuminen on uskovaisia varten.

      • Anonyymi

        Avioliitto on olemassa myös ateistisissa systeemeissä. Se on etupäässä yhteiskunnallinen juridinen järjestely. Esimerkiksi viisumiasioissa puoliso kulkee usein automaattisesti mukana muttei avopuoliso. Myös raha-asiat ovat mutkattomampia avioliitossa.

        Sen sanottuani myönnän, että menin naimisiin tarjotakseni morsiamelleni häät. Sitoutunut olin ilmankin.


      • Anonyymi

        Ei tarvitse ymmärtääkään mutta kun mennään naimisiin niin yleensä sitä sitoudutaan "kaiken kansan" edessä Parisuhde on kahden aikuisen ihmisen välinen suhde ja se ei muutu, mentiimpä naimisiin tai ei. Nyt olikin kyse naimisiin menosta.


    • Anonyymi

      Kummallekin on sama oletteko avio- vai avoliitossa.
      Silloinhan voitte laillistaa liittonne lounastunnin vierailulla maistraatissa.
      Sen pituinen se.

      Tietenkin jos jompikumpi nyt jo suunnittelee eroa, avoliitosta on niiiiiiiiiiiiin helppo poistua. Vain "heippa!' ja avain postiluukusta sisään.
      Sen pituinen se.

      Avioliitosta poistuminen vaatii aivan pikkuisen enemmän vaivaa. Mutta ellei edes suunnitele eroa, sitten avioliitto on pysyvämpi vaihtoehto.
      Tuhonkin : sen pituinen se.

    • Anonyymi

      Avioliitosta voi lähteä kävelemään aivan yhtä helposti kuin avoliitosta.
      Täyttää vain yhden paperin ja lähettää sen viranomaisille. Puolen vuoden kuluttua täyttää toisen paperin ja se liitto oli siinä. Ei tunnu kovin vaikealta sille jolla on halu lähteä.

      • Anonyymi

        Ei se nyt ihan noin mee, kyllä siinä tulee omaisuuden jako avioerossa, ei avoliitossa. Mekin ollaan avoliitossa ja kun ero oli tapetilla ja lähellä muijakin sanoi eipä tuu omaisuuden puolitusta, kumpikin pitää tavaransa tasan tarkkaan.


    • Anonyymi

      Lapset perii aina vanhempansa.

      • Anonyymi

        No eikö se aviopuolisokin peri jotain jos on avioliitossa. Avoliitossa perijänä on lapset


    • Anonyymi

      Monelle naiselle avioliitto tuntuu olevan tunne syyhyn perustuva. Minäkin olen avoliitossa naisen kanssa, naimisiin menosta on puhuttu ja nainen olisi kovin halunnut minä en. Vielä kun kuuli avopuolison perustelut naimisiin menolle. Muija haluisi vaan olla huomion keksipiste yhden illan, vaimous ei naiselle merkkaa sinällään mitään. Mä olen vaan helpottunut kun nainen ei enää kysele häiden perään.

    • Anonyymi

      No, mikä tunnesyy sinulla haraa vastaan?

      • Anonyymi

        Miks pitäis mennä naimisiin, mistä syystä, vain siksikö että pääsee naimisiin, naimisiin meno ei ole mikää syy eikä mulla ole edes nuorena tuulut koskaan avioliitto mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks pitäis mennä naimisiin, mistä syystä, vain siksikö että pääsee naimisiin, naimisiin meno ei ole mikää syy eikä mulla ole edes nuorena tuulut koskaan avioliitto mieleen.

        Rakkaus haluatko minusta vaimon? Suostun vaikka heti mutta en ymmärrä miksi suomalaiset menee avioliitossa paperi kädessä? Äläkä rakkaus naura mulle mutta olen kerran elämässä mennyt Suomessa naimisiin ja ihan oikeasti mulla petti pokka kun näin sen papin ja siinä Se sitten luki kirjasta mitä pitempään tekstiä löytyi. Joka tapauksessa minä yritän kaikkeni jotta en nauranut kesken vakavan puheen.mutta pokka petti ja nolotti silloin todella paljon.jälkeenpäin kysyin puolisolta miten hänen pokka riitti noin hyvin? Kyseessä ei siis ollut suomalaisen kanssa avioliittoon. Ja hän kertoi että häntä oli varoitettu ja pyydetty jopa harjoittelu häitä varten jotta hän ei mokaa? ja oikeesti rakkaus mä en nyt mitenkään pulkalla sano enkä missään nimessä loukata halua mutta kuvittele itsesi vieraaseen maahan ja naimisiin jonkun muun valtion säännöillä!. Minulla ei ollut mitään tietoa siitä että miten suomalaiset menevät avioliitossa.ja puoliso oli myös täysin eri maasta.ja sen takia hän kertoi että juuri sen takia kun hänen kaverinsa olivat hänelle kertonut että miten suomalaiset menevät avioliitossa niin sen takia hän joutui harjoitukset tehdä ja oli myös ottanu vahvan rauhoittavaa jotta pokka riitti! Kyseessä on oikeasti paperi ja sanaakaan ei kukaan puhu mitä avioliitto lakiin kuulu!! Myöskään juhlat eivät kuuluneet siihen! Ja oikeesti mä olen ihan eri valtiosta jossa laillinen avioliitto suoritetaan muulla tavalla! mutta ei paperi! Se ei edes oikeesti ole maassani minkään arvoinen joku paperi liitto! Mutta jos esimerkiksi hän haluaa vaimon minusta niin suostun heti ja kunnioitan häntä ja avioliittoa myös pitää kunnioittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks pitäis mennä naimisiin, mistä syystä, vain siksikö että pääsee naimisiin, naimisiin meno ei ole mikää syy eikä mulla ole edes nuorena tuulut koskaan avioliitto mieleen.

        Miksi ei naimisiin? Joku ei halua, toinen haluaa. Minä taas olen lapsesta asti ollut häähullu ja ehdottomasti sitä mieltä että kirkossa tapahtuva vihkiminen se olla pitää. Mutta en pane pahakseni jos joku muu on eri mieltä. Häät ei sinänsä ole oleellista enkä nykyään haluaisi kuin pienimuotoisen vihkimisseremonian. Ne sanat on se joka merkitsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei naimisiin? Joku ei halua, toinen haluaa. Minä taas olen lapsesta asti ollut häähullu ja ehdottomasti sitä mieltä että kirkossa tapahtuva vihkiminen se olla pitää. Mutta en pane pahakseni jos joku muu on eri mieltä. Häät ei sinänsä ole oleellista enkä nykyään haluaisi kuin pienimuotoisen vihkimisseremonian. Ne sanat on se joka merkitsee.

        Haluatko rakkaus oikeesti sitoutua minuun?? ja jos olet ymmärtänyt että minulle avioliitto on oikeasti pyhä asia ja tietenkin minä haluan mennä sun kanssa oikeesti avioliitossa! eikä tarvitse olla mitenkään isot juhlat kunhan vain me tiedämme sen että kyseessä on oikeasti aidot lupaukset!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko rakkaus oikeesti sitoutua minuun?? ja jos olet ymmärtänyt että minulle avioliitto on oikeasti pyhä asia ja tietenkin minä haluan mennä sun kanssa oikeesti avioliitossa! eikä tarvitse olla mitenkään isot juhlat kunhan vain me tiedämme sen että kyseessä on oikeasti aidot lupaukset!

        Älä Sanna puhu paskaa! Kyllä sä voit jarnolle ihan suoraan sanoa että innostuit hää ideasta vain koska mielesi tekee erittäin paljon syödä täyte kakkua! Sano suoraan vaan että sinulla tulee häistä mieleen se kakku ja muut herkut ja tarjoilut!ei Jarno Nyt niin ahdasmielinen että ei ymmärtäisi että Sanna on vain kakusta kiinnostunut! Voisitko Sanna vaan rehellisesti sanoa että edes sulhasella ei ole mitään väliä kunhan vain on hyvät ruokatarjoilut häissä!! kyllä mä tänää huomasin kun kaupassa oikein silmät kiilti kun näit herkkuja!!mun oli pakko vetää sut Sanna pois kaupasta koska jopa kaupan henkilö kunta on kiinnittänyt huomiota siihen että joka päivä ostat ison tuubin sinappia ja ilmeestä Jo huomaa että voisit sen syödä jo siinä kassa jonossa! Ja se suklaa määrä mitä syöt päivässä!huh huh huh! Ei mitään rajaa kun Sanna pääsee itse lapioimaan irti karkki pusseja! Ja ihme että Jarno ei ole kiinnittänyt mitään huomiota siihen että sä Sanna syöt ne vielä kerralla!


      • Anonyymi

        Kaisa jumalauta! Nyt Ämmä riitti!! mitä sä mulle tuut aukoo päätä siitä että yleisesti kommenttia kirjoittelen muillekin ihan vaan sivusta! Eihän se huono kommenti ole voinut olla jos kerta sain seuraakin täältä palstalta! Katsos kun Kaisa mä osaan kirjoittaa muihinkin aiheisiin kuin esimerkiksi tunteet ja suhteet!! täällä palstalla on myös seuran hakua ja intohimo palsta jne niin mitä sä mulle mesoot jos kirjoitan kohteliiana muihin viesteihin! enhän minä varsinaisesti kenelläkään kirjoita sehän olisi törkeää pettämisestä mutta en voi sille mitään jos joku nyt on reagoinut minun kommenteista ja pyytänyt minua sähköpostitse treffeillä niin minä en ole mikään nössö Sanna!multa kerran joku kysy tuunko IRL keskustelua, niin sanoin että olen erittäin jännittynyt niin treffi kumppani šanoi että no mä katon Nyt mihin sun pokka riittää?? tältä muijalta ei kyllä pokkaa puutu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaisa jumalauta! Nyt Ämmä riitti!! mitä sä mulle tuut aukoo päätä siitä että yleisesti kommenttia kirjoittelen muillekin ihan vaan sivusta! Eihän se huono kommenti ole voinut olla jos kerta sain seuraakin täältä palstalta! Katsos kun Kaisa mä osaan kirjoittaa muihinkin aiheisiin kuin esimerkiksi tunteet ja suhteet!! täällä palstalla on myös seuran hakua ja intohimo palsta jne niin mitä sä mulle mesoot jos kirjoitan kohteliiana muihin viesteihin! enhän minä varsinaisesti kenelläkään kirjoita sehän olisi törkeää pettämisestä mutta en voi sille mitään jos joku nyt on reagoinut minun kommenteista ja pyytänyt minua sähköpostitse treffeillä niin minä en ole mikään nössö Sanna!multa kerran joku kysy tuunko IRL keskustelua, niin sanoin että olen erittäin jännittynyt niin treffi kumppani šanoi että no mä katon Nyt mihin sun pokka riittää?? tältä muijalta ei kyllä pokkaa puutu!

        Kuule Sanna sano nyt vaan suoraan jarnolle että sä kirjoitat täällä palstalla tunteita jarnolle ja intohimoa haluat muualta!??? rehellisesti Sanna nyt kerro heti! senkin narttu olet Sanna!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule Sanna sano nyt vaan suoraan jarnolle että sä kirjoitat täällä palstalla tunteita jarnolle ja intohimoa haluat muualta!??? rehellisesti Sanna nyt kerro heti! senkin narttu olet Sanna!!

        Okei Kaisa mä voin kertoa sulle jos lupaat minulle että et koskaan kerro tästä kenelläkään!mä oon ollu treffeillä mutta en voi muistaa ihan täysin tarkkaan miten ilta mennyt koska olin päihtyneenä ja jotenkin se juttu alkoi luistaa siitä.. ja ylläpito huomautus tämä viesti ei ole mitään intohimo viestiketjuun vain suhde ja tunne ja kaikkea erotiikkaa siltä väliltä jos esimerkiksi joutuu siirtämään johonkin muuhun viestiketjuun niin tämä viesti sopii hyvin niihin kaikkiin kategoria sanalle!!! ja asiaa..olin kännissä ja siitä sitten pari jätkää lähti messii minua saattaa himaan niin oli erittäin kiva fiilis siitä kun ne jätkät oli läsnä jopa siinäkin hetkessä kun juttelin kännissä mitä Nyt sylki suuhun toi ja heidän kanssaan oli helppo jutella kaikesta ja he myös vastasi mun kysymyksiin jne jne!! mentiin yhteis tuumin nukkuu kaikki kolme ja yllätys yllätys ovulaatio himot tietty juuri silloin kun ei pitäisi olla ja kännissä se ehkäisy sitten jotenkin unohtu! Ja myönnettävä on että oli erittäin antoisa Yö!! meinasin vahinkoss kirjoittaa kokemus mutta en voi koska oli useampi kerta saman yön aikana!! ja kaksi miestä kun meillä kylässä oli niin kokeiltiin sitten kaikkee mahdollista! ja kivaa oli. Aamulla kun heräsin niin en voinut kuvitella että minä olen ollut kahden vieraan miehen kanssa sängyssä! Vaikka kyseessä olisi palstalla tutustunut niin aina vieras etoo varsinkin kun kyseessä on joku netistä pongattu hintti jostain seuranhaku sivuilta!ties miten saastaista niiden kokemukset ovat ja ilman kumia olin ja suihin vielä otin! mutta miten kerron jarnolle että olen raskaana enkä edes tiedä kenelle ja en edes uskalla kertoa että minulla mahdollisesti olisi jokin tauti kun en tuntenut niitä jätkiä ja tämä ei siis ollut eka kerta kun vieraita miehiä nussin! kännissä kun olin niin miten sitä sammunut Sanna voi muistaa kuka nussii milloinkin! kyllä Jarno on ehkä vaistonnu sen että petän häntä! Se on varmasti jo hänelle selvää mutta Nyt kun tarkemmin mietin niin Jarno sanoi että hän antaisi minulle anteeksi jos en jatkossa petä tai esimerkiksi kun Jarno on pitkään kirjoittanut että aloitetaan puhtaalta pöydältä ja ollaan rehellisiä ja rakennetaan luottamusta jne jne!en edes viitsi lukea tollasta paskaa loppuun liian pitkiä tekstejä ja aina samaa shittii! vähemmälläkin menee maku tollaseen jätkää kun Jarno joka väittää että rakastaa ja arvostaa minua jne muuta paskaa!! mutta en edes viitsi vastata mihinkään kysymyksiin hänelle! kun olen miettinyt että eikö muslimi miehet ja miksei myös naiset ole jotain sadisteja vähintäänkin jotain skitsoja noki keppejä nii sen takia en ole viitsinyt edes sanoa ääneen että mua ei kertakaikkiaan kiinnosta sinussa mikään muu kuin iltaisin tykkään välillä kirjoittaa syvällisesti kuten esimerkiksi kun käyn pesemässä spermat vitusta ja onhan se sanomattakin selvää että päivän parhaat naurut saa kun joku siihen vielä kommentoi ihan hiilenä!siis luuleeko Jarno ihan tosissaan että haluan hänen kanssaan yhtään mitään muuta kuin huvikseen kirjoittelen tänne ja tykkään kyllä nähdä hänen reaktioita ja mielipiteitä moniin asioihin ja mikä parasta en edes viitsi vastata mihinkään kysymyksiin hänelle kun luulisi että jarnon ikäinen Mies ymmärtää sanomattakin että jos olisin häneen rakastunut niin olisin jo hänen kanssaan IRL! mutta en ole edes vastannut mitään hänen viesteihin en kertaakaan ainoastaan niihi joissa hän epätoivoisesti pyytää minua nähdä irl ja mä sitten ehdottelen ja pyytelen hänet tulee millon mihinkin paikkaa ja taas se hönö meni lankaan ja aivan varmasti menee vielä koko kesän ihan kevyesti juuri sinne minne päin pyydän hänet! Minä kyllä huomaan parvekkeella kun Se Jarno iloisesti lähtee ulos ja pettyneenä tulee takaisin!voi että kun osaa aikuinen mies olla hölmö! Ja turhaan syyttää rakkauden tunnetta kun eihän rakkaus voi mitenkään tehdä ihmisestä idioittia! Sen takia en viitsi kirjoittaa hänelle yhtään mitään ja ihan huvikseen haluan nähdä kuinka kauan jarnon käpy kestää olen huomannut että oli aika sinnikkäästi mennyt niihi mun arvaus leikkiin mukaan misšä numeroni muka annoin tarina muodossa!se oli kyllä hauskaa ja se ei mitenkään tajunnut että joka päivä annoin sata erilaista numeroa joista jarnon olisi pitänyt älytä arvata mikä on mun oikea numero ja vihjeenä annoin että numero voi olla dna tai 050tai 040


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei Kaisa mä voin kertoa sulle jos lupaat minulle että et koskaan kerro tästä kenelläkään!mä oon ollu treffeillä mutta en voi muistaa ihan täysin tarkkaan miten ilta mennyt koska olin päihtyneenä ja jotenkin se juttu alkoi luistaa siitä.. ja ylläpito huomautus tämä viesti ei ole mitään intohimo viestiketjuun vain suhde ja tunne ja kaikkea erotiikkaa siltä väliltä jos esimerkiksi joutuu siirtämään johonkin muuhun viestiketjuun niin tämä viesti sopii hyvin niihin kaikkiin kategoria sanalle!!! ja asiaa..olin kännissä ja siitä sitten pari jätkää lähti messii minua saattaa himaan niin oli erittäin kiva fiilis siitä kun ne jätkät oli läsnä jopa siinäkin hetkessä kun juttelin kännissä mitä Nyt sylki suuhun toi ja heidän kanssaan oli helppo jutella kaikesta ja he myös vastasi mun kysymyksiin jne jne!! mentiin yhteis tuumin nukkuu kaikki kolme ja yllätys yllätys ovulaatio himot tietty juuri silloin kun ei pitäisi olla ja kännissä se ehkäisy sitten jotenkin unohtu! Ja myönnettävä on että oli erittäin antoisa Yö!! meinasin vahinkoss kirjoittaa kokemus mutta en voi koska oli useampi kerta saman yön aikana!! ja kaksi miestä kun meillä kylässä oli niin kokeiltiin sitten kaikkee mahdollista! ja kivaa oli. Aamulla kun heräsin niin en voinut kuvitella että minä olen ollut kahden vieraan miehen kanssa sängyssä! Vaikka kyseessä olisi palstalla tutustunut niin aina vieras etoo varsinkin kun kyseessä on joku netistä pongattu hintti jostain seuranhaku sivuilta!ties miten saastaista niiden kokemukset ovat ja ilman kumia olin ja suihin vielä otin! mutta miten kerron jarnolle että olen raskaana enkä edes tiedä kenelle ja en edes uskalla kertoa että minulla mahdollisesti olisi jokin tauti kun en tuntenut niitä jätkiä ja tämä ei siis ollut eka kerta kun vieraita miehiä nussin! kännissä kun olin niin miten sitä sammunut Sanna voi muistaa kuka nussii milloinkin! kyllä Jarno on ehkä vaistonnu sen että petän häntä! Se on varmasti jo hänelle selvää mutta Nyt kun tarkemmin mietin niin Jarno sanoi että hän antaisi minulle anteeksi jos en jatkossa petä tai esimerkiksi kun Jarno on pitkään kirjoittanut että aloitetaan puhtaalta pöydältä ja ollaan rehellisiä ja rakennetaan luottamusta jne jne!en edes viitsi lukea tollasta paskaa loppuun liian pitkiä tekstejä ja aina samaa shittii! vähemmälläkin menee maku tollaseen jätkää kun Jarno joka väittää että rakastaa ja arvostaa minua jne muuta paskaa!! mutta en edes viitsi vastata mihinkään kysymyksiin hänelle! kun olen miettinyt että eikö muslimi miehet ja miksei myös naiset ole jotain sadisteja vähintäänkin jotain skitsoja noki keppejä nii sen takia en ole viitsinyt edes sanoa ääneen että mua ei kertakaikkiaan kiinnosta sinussa mikään muu kuin iltaisin tykkään välillä kirjoittaa syvällisesti kuten esimerkiksi kun käyn pesemässä spermat vitusta ja onhan se sanomattakin selvää että päivän parhaat naurut saa kun joku siihen vielä kommentoi ihan hiilenä!siis luuleeko Jarno ihan tosissaan että haluan hänen kanssaan yhtään mitään muuta kuin huvikseen kirjoittelen tänne ja tykkään kyllä nähdä hänen reaktioita ja mielipiteitä moniin asioihin ja mikä parasta en edes viitsi vastata mihinkään kysymyksiin hänelle kun luulisi että jarnon ikäinen Mies ymmärtää sanomattakin että jos olisin häneen rakastunut niin olisin jo hänen kanssaan IRL! mutta en ole edes vastannut mitään hänen viesteihin en kertaakaan ainoastaan niihi joissa hän epätoivoisesti pyytää minua nähdä irl ja mä sitten ehdottelen ja pyytelen hänet tulee millon mihinkin paikkaa ja taas se hönö meni lankaan ja aivan varmasti menee vielä koko kesän ihan kevyesti juuri sinne minne päin pyydän hänet! Minä kyllä huomaan parvekkeella kun Se Jarno iloisesti lähtee ulos ja pettyneenä tulee takaisin!voi että kun osaa aikuinen mies olla hölmö! Ja turhaan syyttää rakkauden tunnetta kun eihän rakkaus voi mitenkään tehdä ihmisestä idioittia! Sen takia en viitsi kirjoittaa hänelle yhtään mitään ja ihan huvikseen haluan nähdä kuinka kauan jarnon käpy kestää olen huomannut että oli aika sinnikkäästi mennyt niihi mun arvaus leikkiin mukaan misšä numeroni muka annoin tarina muodossa!se oli kyllä hauskaa ja se ei mitenkään tajunnut että joka päivä annoin sata erilaista numeroa joista jarnon olisi pitänyt älytä arvata mikä on mun oikea numero ja vihjeenä annoin että numero voi olla dna tai 050tai 040

        Kyllä sä Sanna teit ihan oikein jarnon kohdalla! eihän tollasesta friikistä mitään ota selvää millainen hihhuli Se Jarno on! Ja oikeesti kyllä nyt suomalaiset miehet ovat huomattavasti parempia ne eivät turhaan motkota eikä tule mitään riitaa jostain moraalista! Suomi on vapaa maa ja jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen ja kehoon ja kenenkään vapautta ei saa missään tapauksessa rajoittaa vaikka kuinka olisi naimisissa! huomasin itsekin että se muslimi jäbä kehtasikin kirjoittaa että suhteessa puolisoilla pitää olla luottamusta ja rehellisyys ja avoimuus mutta miten tollasesta friikistä mitään avointa keskustelua kehittää jos on jo palstalla kertonut että muslimit eivät hyväksy jos avioliitossa on muitakin pano kavereita!!ties miten pitkälle olisi IRL mennyt sen islam friikin käytös!! voin kuvitella että varmasti olisi myös kieltänyt menemästä nukkumaan muiden miesten kanssa kahdestaan jonkun muun kotiin ja vielä kännissä!huh huh mikä jätkä! hyvä Sanna kun et suostu tollaseen alistaja jäbän kelkkaan mennä!!tollenne on aivan varmasti joku vainooja!! väittää että Suomen laki ei ole mitään muuta kuin vitsin aihe hänen maassaan!! Sanna jätä kokonaan tollanen friiki!! mitä se haittaa jos Jarno on rakastunut sinuun!!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      702
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      701
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe