Kuinkahan suhtautuu

Anonyymi

Olen tavannut mukavan oloisen naisen (ei olla livenä nähty, mutta soiteltu).

Tulee aika hienosta ja hyvästä perheestä. Itse tulen just täysin erilaisista taustoista.

Sitten jos joskus tavataan ja jne. Niin kun pitäisi sitten jossain vaiheessa mun perhettä nähdä, mutta mua valmiiksi jo hävettää tutustuttaa naisystävä mun siskoon. En välttämättä kehtaa viedä vierailulle mun siskon luo kun siellä on niin sotkuista ja muuta. Sanonko suoraan, että parempi ku ei käydä siellä?

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Outoja häpeän aiheita..🙄

      • Anonyymi

        Tuttuja?:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuttuja?:)

        Ei sitten millään muotoa..En osaisi hävetä esim veljeni oletettua sotkuisuutta.. Tai välittäisi jonkun treffikaverin siskon sotkuisuudesta pätkän vertaa..


    • Anonyymi

      Sano suoraan minulle mitä olen tehnyt sinulle loukkaavasti kun minulle olet noin ilkeä!! ja kyllä se niin on että sä pyydät minua kylään jotta saan varmuuden siitä että se nainen on sinun äiti eikä tyttöystävä!!!samoin minä voin sinut viedä minun perheeni luokse!! mutta rakkaus jutellaan irl!! ja jos ei ennen 16 tänään niin sitten jonkun muun kautta jutellaan!!

    • Anonyymi

      Ap älä mee asioiden edelle. Kokemattomana et vielä tiedä että ensinäkemisen ensimmäinen millisekunti ratkaisee jatkon. Siihen voi päättyä teidän ns. suhde vaikka olisitte miten pitkään soitelleet.

    • miksi se pitää siskon luo viedä?

    • Niillä mennään mitä on!

    • Anonyymi

      siellä on siistiä, kröhön.. juuri sopivan siistiä iltateelle, ja iltahuveihin,
      2 kuukauden päästä, jos haluat vain tulla sinne, tiedät paikan. 😊

      eikös, itse freud, sanonut että ensiksi huvit sitten vasta työt?

      😉

    • Anonyymi

      Sano vaan ettet halua viedä siskosi sotkuiseen kämppään. Voitte tavata vaikka terassilla.

    • Ymmärrän mitä tarkoitat, mutta elä huoli, sinusta se ihminen on kiinnostunut, ei sun taustoista.

      Mutta voithan sanoa, että sinusta tuntuu tuolta... on hyvä vaan kertoa omista epävarmuuden tunteista. Kantsii jutskata ne läpi ajan kanssa.

      Lykkyä orastavaan suhteeseen ja puhu reippaasti tunteistasi, se lähentää vaan teitä. 😊👌

    • Anonyymi

      miten olla tavannut jos koskaan ei ole nähnyt mutta eikö ennemmin kannattaisi miettiä treffejä eli ensi tapaamista ja katsoa ihastuuko molemmat ja tuleeko edes toisia treffejä ja os suhteeksi muuttuu niin sitten vasta miettiä moisia eli tavatkaa ja treffatkaa eka

      • Kannatan! Mummot tädit siskot tulee siitä sitten seuraavan kolmen vuoden sisään


    • Anonyymi

      Minua ei kiinnosta se miten sotkuista muilla on, ainoastaan se miten sotkuista omassa asunnossani on. En voi päättää muiden puolesta olisivatko he valmiita muuttamaan siivoamiskäytäntöjään joten en mieti tuollaisia. Sotkuisuus kertoo jotain ihmisistä, elämäntilanteista ja arvoista. Tuollaisella ei ole merkitystä jos ei asu samassa asunnossa.

      AsianVierestä

    • Anonyymi

      ei hemmetti, tämän on pakko olla jo komediaa, ihan kuin naapurissa täällä vanhempien kotona olisi ollut vanha tuttu,

      hän on aika paljon kyllä muuttunut. =)

      mietin vain mihin soppaan olen jo lusikkani laittanut, no, toivottavasti psyyke kestää hyvin tämän sopan.

      no, kyllä se sen kestää ihan hyvin. =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      200
      5138
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      124
      3170
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      142
      2417
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2374
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1992
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1566
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      116
      1510
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1403
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe