Kuinkahan suhtautuu

Anonyymi

Olen tavannut mukavan oloisen naisen (ei olla livenä nähty, mutta soiteltu).

Tulee aika hienosta ja hyvästä perheestä. Itse tulen just täysin erilaisista taustoista.

Sitten jos joskus tavataan ja jne. Niin kun pitäisi sitten jossain vaiheessa mun perhettä nähdä, mutta mua valmiiksi jo hävettää tutustuttaa naisystävä mun siskoon. En välttämättä kehtaa viedä vierailulle mun siskon luo kun siellä on niin sotkuista ja muuta. Sanonko suoraan, että parempi ku ei käydä siellä?

14

53

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Outoja häpeän aiheita..🙄

• Anonyymi

Tuttuja?:)

• Anonyymi kirjoitti:

Tuttuja?:)

Ei sitten millään muotoa..En osaisi hävetä esim veljeni oletettua sotkuisuutta.. Tai välittäisi jonkun treffikaverin siskon sotkuisuudesta pätkän vertaa..

• Anonyymi

Sano suoraan minulle mitä olen tehnyt sinulle loukkaavasti kun minulle olet noin ilkeä!! ja kyllä se niin on että sä pyydät minua kylään jotta saan varmuuden siitä että se nainen on sinun äiti eikä tyttöystävä!!!samoin minä voin sinut viedä minun perheeni luokse!! mutta rakkaus jutellaan irl!! ja jos ei ennen 16 tänään niin sitten jonkun muun kautta jutellaan!!

• Anonyymi

Ap älä mee asioiden edelle. Kokemattomana et vielä tiedä että ensinäkemisen ensimmäinen millisekunti ratkaisee jatkon. Siihen voi päättyä teidän ns. suhde vaikka olisitte miten pitkään soitelleet.

• miksi se pitää siskon luo viedä?

• Niillä mennään mitä on!

• Anonyymi

siellä on siistiä, kröhön.. juuri sopivan siistiä iltateelle, ja iltahuveihin,
      2 kuukauden päästä, jos haluat vain tulla sinne, tiedät paikan. 😊

eikös, itse freud, sanonut että ensiksi huvit sitten vasta työt?

😉

• Anonyymi

Sano vaan ettet halua viedä siskosi sotkuiseen kämppään. Voitte tavata vaikka terassilla.

• Ymmärrän mitä tarkoitat, mutta elä huoli, sinusta se ihminen on kiinnostunut, ei sun taustoista.

Mutta voithan sanoa, että sinusta tuntuu tuolta... on hyvä vaan kertoa omista epävarmuuden tunteista. Kantsii jutskata ne läpi ajan kanssa.

Lykkyä orastavaan suhteeseen ja puhu reippaasti tunteistasi, se lähentää vaan teitä. 😊👌

• Anonyymi

miten olla tavannut jos koskaan ei ole nähnyt mutta eikö ennemmin kannattaisi miettiä treffejä eli ensi tapaamista ja katsoa ihastuuko molemmat ja tuleeko edes toisia treffejä ja os suhteeksi muuttuu niin sitten vasta miettiä moisia eli tavatkaa ja treffatkaa eka

• Kannatan! Mummot tädit siskot tulee siitä sitten seuraavan kolmen vuoden sisään

• Anonyymi

Minua ei kiinnosta se miten sotkuista muilla on, ainoastaan se miten sotkuista omassa asunnossani on. En voi päättää muiden puolesta olisivatko he valmiita muuttamaan siivoamiskäytäntöjään joten en mieti tuollaisia. Sotkuisuus kertoo jotain ihmisistä, elämäntilanteista ja arvoista. Tuollaisella ei ole merkitystä jos ei asu samassa asunnossa.

AsianVierestä

• Anonyymi

ei hemmetti, tämän on pakko olla jo komediaa, ihan kuin naapurissa täällä vanhempien kotona olisi ollut vanha tuttu,

hän on aika paljon kyllä muuttunut. =)

mietin vain mihin soppaan olen jo lusikkani laittanut, no, toivottavasti psyyke kestää hyvin tämän sopan.

no, kyllä se sen kestää ihan hyvin. =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      55
      5685
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      74
      2834
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      19
      2058
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      1905
    5. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      161
      1819
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      1781
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1538
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1161
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      82
      1145
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      66
      965
    Aihe