Haluttaisi tuoretta ja hyvää kotikutoista piirakkaa. Mistä päin Rovaniemeä kannattaisi etsiä?
Mistä hyvää piirakkaa?
18
51
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä niitä terasseilta löytyy.
- Anonyymi
REKO
- Anonyymi
Tuttu homma. Jos vaimon piirakka on huonoa niin silloin kannattaa suunnata opiskelijabileisiin. Sieltä löytää oikein herkullista ja tuoretta tavaraa 😁
- Anonyymi
Osta kaupasta vehnäjauhoja pussillinen. Yleensä siihen pussiin on painettu piirakkaohje. Kun olet siellä kaupassa lue pussin kyljestä mitä muuta siihen tarvitsee ja osta puuttuvat aineosat. Sitten kotiin ja leipomaan. Osaat varmasti, ei se mitään rakettitiedettä ole. Leivo, paista ja maista, taatusti hyvää ja tuoretta!
- Anonyymi
Leipuri hiivaksi kun alat niin johan lämmin piirakka syntyy...vaikka hämähäkin mallinen..reikä vaan keskelle😂😂
- Anonyymi
Nykyajan piirakoista tahtoo löytyä hiivaa. Ei kannata suutaan siihen upottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyajan piirakoista tahtoo löytyä hiivaa. Ei kannata suutaan siihen upottaa.
Pane suusuojus, vaikka kortsusta teet semmosen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pane suusuojus, vaikka kortsusta teet semmosen.
Kuinka piirakasta voi nauttia suusuojuksella?
- Anonyymi
Tilaa konsultti opettamaan touhuja. Maksaa vain 700 e/h.
- Anonyymi
Millähän sitä piirakkaa sais voidella, et herralle maistuis?
- Anonyymi
Piirakka kannattaa voidella munavoilla ennen mässäilyä.
- Anonyymi
Tulvavedestä löytyi kuminen barbarella. Kehtaiskos sitä...
- Anonyymi
Älä paljaalla kuitenkaan, tiiä kuinka monen kanssa se on häsdiny.
- Anonyymi
Henttusen terassilla oli ainakin yksi.
- Anonyymi
Heti kun sitä vähän ehdin kokeilla niin tuli joku rannan talon omistajista huutamaan että synnytän liian isoja aaltoja. Ahdasmielistä sakkia.
- Anonyymi
Minä en usko että henttusen soppakärryssä on umpikumia renkaat.
- Anonyymi
Eihän sitä taida olla enää kärryäkää,saati renkaita
- Anonyymi
Mikäs baari se on Henttusen tai mitkä kun en tiedä??
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193124Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622812Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o672623Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä322522Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582078Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181589Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121582- 491569
- 791569
- 571469