Moi,
täällä on kovasti kehuttu tuota dream matte moussea, mutta sopiiko se lainkaan (hieman) pintakuivalle iholle?
Kokeilin kyseistä tuotetta kaupassa kämmenselkääni ja ihanan pehmeältä se tuntui. Vähän minua epäilyttää tuo "matte", sillä yleensä mattavoiteet eivät sovi iholleni (tekevät kiristävän tunteen). Käytän normaalisti kosteuttavaa meikkivoidetta, mutta nyt tekisi mieli kokeilla jotain uutta.
Onko tämä tuote kasvoilla todella niin hyvännäköinen kuin kehutaan? Arkimeikkinä se varmasti menee, mutta kelpaako se myös juhlameikiksi ja/tai iltamenoihin? Kuulisin mielelläni kokemuksia varsinkin sellaisilta henkilöiltä, joilla minunlaillani on kuiva(hko)iho. Kiitos :)
Maybelline Dream Matte Mousse
7
1612
Vastaukset
- buubie
Voi olla,että kuivuus ei ole kauhean hyväksi,mutta kokeile,että laitat kosteusvoidetta alle.Ja sen on loistavaa,aivan täydellistä...Juhliin ja bileisiin sopii hyvin,pitää kiillon poissa ja on kuulas.
- Unelmavaahto
Kiitos vastauksestasi. Kosteusvoidetta käytän tietenkin aina meikin alla, oli meikkivoide sitten millainen tahansa.
Ostin joskus sitä Maybellinen ravistettavaa, puuteroivaa meikkivoidetta (en nyt muista nimeä) ja se oli niin huono ostos kuin kuvitella saattaa :( Heti kun nestemäinen koostumus muuttui puuterimaiseksi, niin ihoani alkoi kiristää ja meikki "halkeili" -naamani oli kuin kuivunut joenuoma... Sen jälkeen olen ollut aika varoivainen näiden puuteri/mattavoiteiden kanssa.
Tällä hetkellä käytän Max Factorin Hypersmooth -meikkivoidetta ja sen koostumus sopii mun iholle tosi hyvin. Ongelma on siinä, että vaaleinkin sävy tuossa sarjassa on liian tumma talviaikaan enkä jaksaisi jatkuvasti lotrata itseruskettavien kanssa. Jos joku tietää jonkun vastaavan merkin, josta löytyy oikeasti vaaleita sävyjä niin kertokaa ihmeessä! - mattemousse
Unelmavaahto kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi. Kosteusvoidetta käytän tietenkin aina meikin alla, oli meikkivoide sitten millainen tahansa.
Ostin joskus sitä Maybellinen ravistettavaa, puuteroivaa meikkivoidetta (en nyt muista nimeä) ja se oli niin huono ostos kuin kuvitella saattaa :( Heti kun nestemäinen koostumus muuttui puuterimaiseksi, niin ihoani alkoi kiristää ja meikki "halkeili" -naamani oli kuin kuivunut joenuoma... Sen jälkeen olen ollut aika varoivainen näiden puuteri/mattavoiteiden kanssa.
Tällä hetkellä käytän Max Factorin Hypersmooth -meikkivoidetta ja sen koostumus sopii mun iholle tosi hyvin. Ongelma on siinä, että vaaleinkin sävy tuossa sarjassa on liian tumma talviaikaan enkä jaksaisi jatkuvasti lotrata itseruskettavien kanssa. Jos joku tietää jonkun vastaavan merkin, josta löytyy oikeasti vaaleita sävyjä niin kertokaa ihmeessä!Mulla on lievästi pintakuiva iho mm. nenästä ja otsasta, ja iho tulee pahannäköiseksi otsasta ainakin, kun laitan matte moussea. Nenäkin on aika kamalan näköinen. Mattakoostumus on ihana, mutta pintakuivalle iholle ei kaikkein parhain tosiaan! Vaikka laitankin kosteusvoiteen alle, niin ei tunnu auttavan, joten sinuna harkitsisin, ennen kuin ostaisin sen tuotteen. :-)
- ...
mattemousse kirjoitti:
Mulla on lievästi pintakuiva iho mm. nenästä ja otsasta, ja iho tulee pahannäköiseksi otsasta ainakin, kun laitan matte moussea. Nenäkin on aika kamalan näköinen. Mattakoostumus on ihana, mutta pintakuivalle iholle ei kaikkein parhain tosiaan! Vaikka laitankin kosteusvoiteen alle, niin ei tunnu auttavan, joten sinuna harkitsisin, ennen kuin ostaisin sen tuotteen. :-)
Itsellänikin hieman pintakuiva sekaiho, ja tuo meikkivoide ei sopinut kyllä alkuunkaan iholleni.. jopa wonder finish sopi paremmin. Peitti hyvin ja piti aika kauan ihon mattana, mutta näyttää todella pakkeloidulta mielestäni iho tuon jälkeen. Sopii varmasti hyvin rasvaiselle iholle.
- Unelmavaahto
... kirjoitti:
Itsellänikin hieman pintakuiva sekaiho, ja tuo meikkivoide ei sopinut kyllä alkuunkaan iholleni.. jopa wonder finish sopi paremmin. Peitti hyvin ja piti aika kauan ihon mattana, mutta näyttää todella pakkeloidulta mielestäni iho tuon jälkeen. Sopii varmasti hyvin rasvaiselle iholle.
Viestienne perusteella taidan jättää moussen ostamatta. Epäilinkin ettei se sovi kuivalle iholle! Luin joltain englanninkieliseltä sivulta muutamia arvosteluja kyseisestä tuotteesta ja niidenkin mukaan mousse näyttää hyvältä vain jos iho on rasvainen/normaali (ja hyvin kosteutettu). Kuivaihoiset haukkuivat moussen lyttyyn...
Mitä meikkivoidetta te minulle vastanneet (ja muutkin)käytätte kuivan ihonne kanssa? Olen utelias... - hydratar
Unelmavaahto kirjoitti:
Viestienne perusteella taidan jättää moussen ostamatta. Epäilinkin ettei se sovi kuivalle iholle! Luin joltain englanninkieliseltä sivulta muutamia arvosteluja kyseisestä tuotteesta ja niidenkin mukaan mousse näyttää hyvältä vain jos iho on rasvainen/normaali (ja hyvin kosteutettu). Kuivaihoiset haukkuivat moussen lyttyyn...
Mitä meikkivoidetta te minulle vastanneet (ja muutkin)käytätte kuivan ihonne kanssa? Olen utelias...Aivan ihanaa on tuo lumenen hydra drops kuivalle iholleni :) mulla on niin pintakuiva iho, ettei toista löydy.
- viikkuri
... kirjoitti:
itsellä on hieman enemmänkin pintakuiva iho. Ja mielestäni tuo on unelma hyvää meikkivoidetta. tosin ihoni kuivuus vaihtelee melkeinpä päivittäin, ja tosi kuivana päivänä laitan meikkivoiteen päälle kevyesti taputellen jotain tosi kostettavaa kosteusvoidetta. tai siis niihin kohtiin (nenään) mistä ihoa jopa kesii pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178133Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996379Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743683- 722529
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402450- 452263
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222176Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962024- 891927
- 481585