Nii onko kesästä nyt iloa

Anonyymi

Koska korona vaara on vielä joka puolella? Mitä kesä suunnitelmia sulla on?

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rauhoittuminen.

• Kesästä on aina iloa, tarkoitus rentoutua ja nauttia mahdollisimman paljon aurinkoa (viinaa), aurinkoa. Vielä ei ole kauheasti suunnitelmia, varmasti sitä jossakin käy/johonkin menee. Ensin hoidetaan tuo PEF-seuranta pois alta, muuten nautitaan päivä kerrallaan.

• No yhden moottoripyöräreissun, siis pitemmän jos hurauttaa, niin siinä on sellaiset kesän kohokohtahaipit tavoitettu. Muuten touhuilen sitä sun tätä, mihin ei juuri korona vaikuta.

Käyn kesämökillä, maalla vanhempien kesäpaikalla touhuilee kaikkea ja leikkaan kotona nurtsia ja hoidan arkiaskareita.

Kuitenkin vaikka oiskin vähän lomaa, niin arki se on mikä siinä miestä pyörittää, eikä mies arkea. :oD Niin se on.

• Anonyymi

Taitaa olla niin, että koronasta lässyttämisen vaara ahdistaa enemmän kuin joku koronavaara.

• Kesäloma on vasta loppukesällä. Tiedossa monenlaista laiskottelua.

• Anonyymi

Kyl on kesästä iloa kun om oma tyttöystävä ja tässä jo suunniteltiin mitä mökille otetaan mukaan sillä vuokrasimme mökin juhannuksena. Tulee sinne kavereita mutta alkoholia ja ruokaa paljon mukaan.

• Anonyymi

Kiva tietää!!

• Anonyymi

Joo - on ihmisiä, joilla on tarve mainostaa tyttöystävää...

• Anonyymi

Oletteko saaneet naisen kakkosreikää

• Anonyymi

Kesästä on iloa jos on joskus juonut viinaa ja käynyt baareissa iskemässä naisen itselleen. Raitis mies viettää kesää yksin.

t viinamies

• Anonyymi

Kesästä on iloa, kun voi syödä jätskiä torilla ja juoda vaikka kupillisen kahvia. En ikinä oo tykänny baareista enkä alkoholista. mieluummin kattelen yksin tässä maailman menoa, kun kaksin pää kipeenä. Ei mulla mitään alkoholia vastaan, mutta se ei vaan mulle sovi.

T: Jerome

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3103
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      60
      2814
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2385
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2208
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2033
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1567
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1410
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1398
    Aihe