Talvikauden aikana rengas 47-622 on jossakin määrin tyhjentynyt. Pumppaan ilmaa, Lopetan kun peukalotuntumalla sitä tuntuu olevan tarpeeksi.
Kun seuraavana aamuna otan pyörän ja kokeilen peukalotuntumaa, rengas tuntuu pehmeämmältä. Pumppaan lisää ilmaa. Kokeilen järven rannalla vedessä, nouseeko renkaasta kuplia. Ei nouse, ei siis ilmeisesti vuoda
Sama näytös toistuu kolmantena aamuna.i
Neljäntenä aamuna olen jo valmis pumppaamaan. Ihme ja kumma, rengas on edelleenkin kova. Näin on seuraavanakin päivinä.
En keksi tuohon muuta syytä kuin sen, että päällyskumi on lepokauden jälkeen vähitellen venynyt. Asiaa tuntevilta ja miksei kuiltakin kysyisin nyt, onko tuollainen päällysrenkaan venyminen todennäköistä.
Venyykö päällysrengas?
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ota rengas irti ja sisuskumi pois katso onko sisuskumissa reikää
- Anonyymi
Jos sisurissa olisi reikä, ilmat haihtuisi säännöllisen nopeasti. Kysymys on ilman laadusta. Entiset oli talvilaatua, kunnes ne lopulta vaihtuivat kesälaatuun.
- Anonyymi
Sama ilmiö kun viime syksynä rengasrikon jälkeen vaihdoin uuden sisurin (Schwalbe), pumppasin kovaksi (noin 4,5 bar) ja jätin yöksi varastoon. Aamulla kumi tyhjänä, ei muuta kuin ilmat uudestaan sisään ja pyörällä töihin. Illalla paluumatkalle lähtiessä ei muutoksia paineissa, ilmat pysyneet renkaassa normaalisti.
- Anonyymi
Onko noissa prestaventtiili? Minulla on ollut Schwalben yhdessä prestasisurissa juuri tuollaista satunnaista vuotoa. Venttiilin "sielu" on huonosti kiinni, varresta tulee hyvin pieniä kuplia vedessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862