Olisitteko niin hyviä ja alkaisitte syömään auringonkukan siemeniä. Niillä se mieli kirkastuu eikä ahdista niin tavattomasti. Positiivisuus nousuun!
Arvoisat pellolaiset!
6
96
Vastaukset
- Anonyymi
Aurinkokukka-auto torilla tänään.Auringonkukan siemenet 3kg säkissä 35€ säkki ja kuorittu ,yksitellen kuorittu siemen 125€ säkki 2kg.tterve tuloa siemen kaupoille?
- Anonyymi
Olipas hyvän makoisia auringonkukansiemeniä,kannatte ostaa kuorittuna,kova homma jos alkaa itse kuorimaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipas hyvän makoisia auringonkukansiemeniä,kannatte ostaa kuorittuna,kova homma jos alkaa itse kuorimaan
Niitähän pellolaiset on aina nokkineet ja sen huomaa ilman minkäänlaista kehotusta.
- Anonyymi
On net siemenetkin hyviä mutta tankoparsaa jatkoksi jos ei siemenet riitä.
- Anonyymi
Parlamentissa olema ilta kokouksessa syöneet auringonkukan siemeniä,huomaa heti että on viisaampia ajatuksia tullu porukassa,vaimokin kiinnostaa enempi ja poikamiehet menny levottomaksi,jouduimme heitä kouluttaan ettei liika syö kukan siemeniä ettei pandemia iske kun kuumetta valittavat jos naisen näkee,vanhus lekururia tulee pitään aurinkokukan siemenen syömisen vaaroista kokoustiloja ensi viikolla
- Anonyymi
Pellolaisilla on pitkät nokat kyllä nokitaan kaikki siemenet jokka ethen tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4255643Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891968Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671874- 1221088
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51024- 28941
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60844- 75840
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55733- 37724