Kertokaa hyvät ihmiset paras keino päästä mustapäistä eroon. Mitä tuotteita kannattaa käyttää? minkälaisen hoidon kannattaa varata kosmetologille? oisko niistä erikoisimmista hoidosta enemmän hyötyä? Kiitos!
mustapäistä eroon!
4
1222
Vastaukset
- Jennie25
hoito mustapäiden poissaamiseksi on kosmetologilla ihonpuhdistus joka voidaan tehdä käsin tai ultraäänellä. Olen kuullut että ultraäänellä ei välttämättä sitkeimmät mustapäät irtoa, mutta ne otetaankin sitten käsin jos tarve vaatii.
Jos ihohuokoset on suuret tai on pieniä arpia jäänyt finneistä tms, mikrohionta auttaa niihin. - vichy
moikka,
ystävättäreni osti apteekista vichy kosteusvoiteen, maksoi muistaakseni jotain 20 egeä. Muutaman viikon jälkeen ihonsa näyttää paljon paremmalta ja kuulemma mustapäät ovat vähentyneet ja ihohuokoset jotenkin pienentyneet? Ajattelin itsekin kokeilla, toimiiko, vaikkei mulla kovin pahoja iho-ongelmia olekaan.- marke
vichyn voiteista on kyseessä?
- ...
marke kirjoitti:
vichyn voiteista on kyseessä?
nii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584