Rasismin vastustajat töhrivät kirkon seinää

Anonyymi

59

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hurjaa.

• Typeriä ilkivallan tekijöitä.

• Jascal kirjoitti:

Typeriä ilkivallan tekijöitä.

Niin, poistui se keskustelu.. Sinäkö poistatit?

No, kerropa vielä mitä oli ne lokeroinnit, ja mitä oli ne minun sun suuhun tunkemat mielipiteet mitä väitit mun esittäneen? Ole hyvä. ☝️

Sä olet täällä uusi, joten kiva katsoa mikä olet miesoletettuasi....Ja riittääkö rahkeet muuta kuin suun soitteluun ja öyhötykseen.

Oletko persu? ( ei ole pakko vastata, jos esim häpeät).

• Wwuwuw kirjoitti:

Niin, poistui se keskustelu.. Sinäkö poistatit?

No, kerropa vielä mitä oli ne lokeroinnit, ja mitä oli ne minun sun suuhun tunkemat mielipiteet mitä väitit mun esittäneen? Ole hyvä. ☝️

Sä olet täällä uusi, joten kiva katsoa mikä olet miesoletettuasi....Ja riittääkö rahkeet muuta kuin suun soitteluun ja öyhötykseen.

Oletko persu? ( ei ole pakko vastata, jos esim häpeät).

Minäkö poistatin? Ei, en poistattanut. Mahdat vain olla niin henkisesti epäkypsä että joku muu poisti henkilöhyökkäävän öyhöttämisesi ja suun soittamisesi, kun et ole kovin kykeneväinen keskustelemaan.

Ennen kuin alat liikaa öyhöttämään niin vastaus joka tapauksessa löytyy "vellikellostasi". 😋

Olenko persu? En ole persu.

Oletko henkisesti jälkeenjäänyt, voiko sinua pitää millään mitta-asteikolla normaalina/terveenä ihmisenä? (jos vastaat kyllä, valehtelet. Yksikään täysjärkinen ei ikinä, missään tilanteessa kysy: "Oletko persu?" (Niin ja ei ole pakko vastata, jos esim häpeät).

• Jascal kirjoitti:

Minäkö poistatin? Ei, en poistattanut. Mahdat vain olla niin henkisesti epäkypsä että joku muu poisti henkilöhyökkäävän öyhöttämisesi ja suun soittamisesi, kun et ole kovin kykeneväinen keskustelemaan.

Ennen kuin alat liikaa öyhöttämään niin vastaus joka tapauksessa löytyy "vellikellostasi". 😋

Olenko persu? En ole persu.

Oletko henkisesti jälkeenjäänyt, voiko sinua pitää millään mitta-asteikolla normaalina/terveenä ihmisenä? (jos vastaat kyllä, valehtelet. Yksikään täysjärkinen ei ikinä, missään tilanteessa kysy: "Oletko persu?" (Niin ja ei ole pakko vastata, jos esim häpeät).

No, oho, oho? Se oli kuules vain kysymys, ei syytös.

"Mahdat vain olla niin henkisesti epäkypsä että joku muu poisti henkilöhyökkäävän öyhöttämisesi ja suun soittamisesi, kun et ole kovin kykeneväinen keskustelemaan."

Minkä henkilöhyökkäämisen, öyhötyksen ja suun soittamisen? Kirjoitin täysin asiallisesti. Kuten nytkin.

"Oletko henkisesti jälkeenjäänyt, voiko sinua pitää millään mitta-asteikolla normaalina/terveenä ihmisenä? (jos vastaat kyllä, valehtelet. Yksikään täysjärkinen ei ikinä, missään tilanteessa kysy: "Oletko persu?" (Niin ja ei ole pakko vastata, jos esim häpeät)."

Jaaha. Eiköhän tuossa nyt tullut sun antisi tälle palstalle. Kiitos, jos jatkossa lopetat henkilöhyökkäilysi, vaikka argementtisi loppuvatkin.

• Wwuwuw kirjoitti:

No, oho, oho? Se oli kuules vain kysymys, ei syytös.

"Mahdat vain olla niin henkisesti epäkypsä että joku muu poisti henkilöhyökkäävän öyhöttämisesi ja suun soittamisesi, kun et ole kovin kykeneväinen keskustelemaan."

Minkä henkilöhyökkäämisen, öyhötyksen ja suun soittamisen? Kirjoitin täysin asiallisesti. Kuten nytkin.

"Oletko henkisesti jälkeenjäänyt, voiko sinua pitää millään mitta-asteikolla normaalina/terveenä ihmisenä? (jos vastaat kyllä, valehtelet. Yksikään täysjärkinen ei ikinä, missään tilanteessa kysy: "Oletko persu?" (Niin ja ei ole pakko vastata, jos esim häpeät)."

Jaaha. Eiköhän tuossa nyt tullut sun antisi tälle palstalle. Kiitos, jos jatkossa lopetat henkilöhyökkäilysi, vaikka argementtisi loppuvatkin.

Ne löytyvät kohdasta julkinen profiili - (selainta alemmas) kohdasta käyttäjän kirjoittamat viestit. Kerro ihmeessä omin sanoin mitä tarkoittaa asiallisesti niin verrataan sitä sen jälkeen Googleen tarjoamiin vastineisiin. Google on vahvasti eri mieltä.

"riittääkö rahkeet muuta kuin suun soitteluun ja öyhötykseen." - Kaukana asiallisesta

Mikä ihmeen henkilöhyökkäys? Ei se ole henkilöhyökkäys jos se pitää paikkansa.
        Sulla on tainnut nuo argumentit loppua jo aika päiviä sitten, antia ei tainnut koskaan ollakaan. Montako aloitusta sinulla on jossa ei pyritä käymään henkilöihin? 😏

• Jascal kirjoitti:

Ne löytyvät kohdasta julkinen profiili - (selainta alemmas) kohdasta käyttäjän kirjoittamat viestit. Kerro ihmeessä omin sanoin mitä tarkoittaa asiallisesti niin verrataan sitä sen jälkeen Googleen tarjoamiin vastineisiin. Google on vahvasti eri mieltä.

"riittääkö rahkeet muuta kuin suun soitteluun ja öyhötykseen." - Kaukana asiallisesta

Sulla on tainnut nuo argumentit loppua jo aika päiviä sitten, antia ei tainnut koskaan ollakaan. Montako aloitusta sinulla on jossa ei pyritä käymään henkilöihin? 😏

No mä olen vastannut sulle asiallisesti ilman henkilöhyökkimistä . Naiivina pidän edelleen mielipidettäsi, että kaikilla ihmisillä olisi samanlaiset mahdollisuudet.

Oliko vielä muuta sulla?

• Jascal kirjoitti:

Ps. Sun julkinen profiili ei ole julkinen..

• Wwuwuw kirjoitti:

Ps. Sun julkinen profiili ei ole julkinen..

Ei ole sinunkaan, omastasi näet omat kommenttisi.

• Jascal kirjoitti:

Ei ole sinunkaan, omastasi näet omat kommenttisi.

En ole väittänytkään niin, joten..?

Edelleen olis kiva kuulla sun perustellut perustelut, mutta kun eihän niitä ole..

Noh..🙄

• Wwuwuw kirjoitti:

No mä olen vastannut sulle asiallisesti ilman henkilöhyökkimistä . Naiivina pidän edelleen mielipidettäsi, että kaikilla ihmisillä olisi samanlaiset mahdollisuudet.

Oliko vielä muuta sulla?

Sinulla on oikeus mielipiteeseesi.

"Oliko vielä muuta sulla?"

Minulla oli: "Typeriä ilkivallan tekijöitä.", sinulla oli paljon muutakin.

• Jascal kirjoitti:

Sinulla on oikeus mielipiteeseesi.

"Oliko vielä muuta sulla?"

Minulla oli: "Typeriä ilkivallan tekijöitä.", sinulla oli paljon muutakin.

Tietysti on, kuten on sullakin.. Sanoinko muuta?

Ravistelin vain vähän sun nikkiäs ja katsoin mitä sieltä löytyy..

No, niin.

• Wwuwuw kirjoitti:

En ole väittänytkään niin, joten..?

Edelleen olis kiva kuulla sun perustellut perustelut, mutta kun eihän niitä ole..

Noh..🙄

Täysin turhaa avautua minun julkisesta profiilista ylipäänsä. Liian monta muutenkin täysin turhaa ja asiatonta viestiä. Olenko minä kirjoittanut minun julkisesta profiilista? Voit mennä nyt kasvamaan ja kehittymään sinne omaan profiiliisi lukemaan viestejäsi ja loput löytyvät vellikellostasi, nekään ei koskaan poistu.

• Jascal kirjoitti:

Täysin turhaa avautua minun julkisesta profiilista ylipäänsä. Liian monta muutenkin täysin turhaa ja asiatonta viestiä. Olenko minä kirjoittanut minun julkisesta profiilista? Voit mennä nyt kasvamaan ja kehittymään sinne omaan profiiliisi lukemaan viestejäsi ja loput löytyvät vellikellostasi, nekään ei koskaan poistu.

Ei pidä alkaa vauvailemaan..

Kirjoitit mulle..

" Ne löytyvät kohdasta julkinen profiili - (selainta alemmas) kohdasta käyttäjän kirjoittamat viestit"

Että mitä sieltä löytyy ja mistä?

• Wwuwuw kirjoitti:

Ei pidä alkaa vauvailemaan..

Kirjoitit mulle..

" Ne löytyvät kohdasta julkinen profiili - (selainta alemmas) kohdasta käyttäjän kirjoittamat viestit"

Että mitä sieltä löytyy ja mistä?

Jos vain Kykenet, niin sieltä omasta profiilista löytyy ne sinun öyhöilyhyökkäykset, sieltä tosin löytyy ne kaikki sinun öyhöilyhyökkäykset. Mikäli olet jo vuosia öyhöilyhyökkäillyt niin siinä saattaa mennä tovi kun ne käyt läpi, mutta varmasti kaikki kiittää sinua jos seuraavat 6kk käyt niitä läpi.

• Jascal kirjoitti:

Jos vain Kykenet, niin sieltä omasta profiilista löytyy ne sinun öyhöilyhyökkäykset, sieltä tosin löytyy ne kaikki sinun öyhöilyhyökkäykset. Mikäli olet jo vuosia öyhöilyhyökkäillyt niin siinä saattaa mennä tovi kun ne käyt läpi, mutta varmasti kaikki kiittää sinua jos seuraavat 6kk käyt niitä läpi.

Kysyin sulta asiallisesti perusteita, mutta kun ei niin ei.

Kiitos osallistumisestasi ja "paljastumisestasi".

• Wwuwuw kirjoitti:

Kysyin sulta asiallisesti perusteita, mutta kun ei niin ei.

Kiitos osallistumisestasi ja "paljastumisestasi".

1) Älä jaksa valehdella 2) Älä yritä vihjailla yhtään mitään 3) Älä öyhötä

• Jascal kirjoitti:

1) Älä jaksa valehdella 2) Älä yritä vihjailla yhtään mitään 3) Älä öyhötä

4) Älä kiertele 5) Älä kaartele

• Jascal kirjoitti:

4) Älä kiertele 5) Älä kaartele

Ei ole kuule tapana. Perusteluja kysyn jos aihetta on..

• Wwuwuw kirjoitti:

Ei ole kuule tapana. Perusteluja kysyn jos aihetta on..

Vastauksen jälkeen palaa kohtaan 1, tämän jälkeen moneenko kysymykseen vastasit aikaisemmassa keskustelussa? Siirry kohtaan 3, 4 ja 5.

• Jascal kirjoitti:

Vastauksen jälkeen palaa kohtaan 1, tämän jälkeen moneenko kysymykseen vastasit aikaisemmassa keskustelussa? Siirry kohtaan 3, 4 ja 5.

Missä kohdin valehtelin? Perustelepa.

• Wwuwuw kirjoitti:

Missä kohdin valehtelin? Perustelepa.

Minun ei tarvitse perustella. Väitit ettet kiertele ja kaartelee. Kun afganistanilainen tyttö pääsee kouluun ja kehitysvammainen afganistanilainen tyttö pääsee kouluun niin kumpi siinä ärsyttää sinua enemmän? Mikä olikaan vastaus? Kiertelyä ja kaartelua avaruusolioista jotka ovat miehiä. Itseasiassa ne ovat silloin uroksia jos tuokin korjataan. Vaadit perusteluja vaikka et ymmärrä edes rautalankamallia. Jokaiseen kysymykseen vastaamatta jättäminen on kiertelyä ja kaartelua. Kun väität ettei se ole tapasi tulee siitä silloin valehtelua. Nyt voit palata kohtaan 3.

• Jascal kirjoitti:

Minun ei tarvitse perustella. Väitit ettet kiertele ja kaartelee. Kun afganistanilainen tyttö pääsee kouluun ja kehitysvammainen afganistanilainen tyttö pääsee kouluun niin kumpi siinä ärsyttää sinua enemmän? Mikä olikaan vastaus? Kiertelyä ja kaartelua avaruusolioista jotka ovat miehiä. Itseasiassa ne ovat silloin uroksia jos tuokin korjataan. Vaadit perusteluja vaikka et ymmärrä edes rautalankamallia. Jokaiseen kysymykseen vastaamatta jättäminen on kiertelyä ja kaartelua. Kun väität ettei se ole tapasi tulee siitä silloin valehtelua. Nyt voit palata kohtaan 3.

No niin.

Asia on käsitelty. Perusteettomia väitöksiä, eli paskanpuhumista. Mot.

• Wwuwuw kirjoitti:

No niin.

Asia on käsitelty. Perusteettomia väitöksiä, eli paskanpuhumista. Mot.

Hyvä, hyvä, sinä osasit. 👏 Hienoa että vihdoin Kykenit tunnistamaan itsesi.

• Jascal kirjoitti:

Hyvä, hyvä, sinä osasit. 👏 Hienoa että vihdoin Kykenit tunnistamaan itsesi.

Taas tuo sama vitsi.. ?

Hmm..

Onko verenpaine noussut kuinka korkealle?

• Anonyymi

Siis tämä vähä-älyisten joukkohan aina odottaa mahdollisuuksia päästää peto irti he he. Ei näitä marssijoita(anarkisteja) kiinnostaan mikään yhteinen hyvä, heidän motiivinsa on vain päästä raivoamaan, tuhoamaan paikkoja ja ryöstelemään. Näin se on aina ollut näissä turhanpäiväisissä marsseissa ja some kuohahduksissa. Kummaa että näitä "marsseja" ei edes yritetä pysäyttää..

• Anonyymi

suvakit on juuri tuollaasia jos ette tienneet

• Wwuwuw kirjoitti:

Siinä sanoma sentäs oli hyvä, toisin kuin uusnatsien töhrinnät ja jude- tarrojen levittämiset..

https://yle.fi/uutiset/3-5605912

antifantit ovat uusnatseja

• Anonyymi

Teidän mielipiteet on irrelevant 🤭

• "Muuriin oli kirjoitettu muun muassa ”murskatkaa rasismi” ja ”George Floyd forever”."

Vaikuttavat älykäältä porukalta. Olikohan wuppis messissä?

• Kuten mä siinä sun poistetussa aloituksessa totesin, niin mä en kuulu mihinkään antifasistisen järjestön yhdinhenkilöihin, vaikka ilmeisesti niin luuletkin.. Koko mielenosoituksestakin luin vasta lehdestä.
        Tiesitkö että Usassakin suurin osa porukasta antaa tukensa niihin mielenosoituksiin.. ?

• Ilkivaltaa, sekasortoa, kaaosta ja väkivaltaa en hyväksy. Mielenosoitukset ovat ok. Kunhan ne pysyvät rauhallisina ja asiallisina.
      Asian ydin ei saa hautautua riehumiseen ja rähinöintiin. Surullista ja noloa.

• Vähän kuin Ranskan keltaliivit..

• Wwuwuw kirjoitti:

Vähän kuin Ranskan keltaliivit..

Keltaliivit sentään öyhöttää ihan aiheesta.

• Harmaaritari kirjoitti:

Keltaliivit sentään öyhöttää ihan aiheesta.

Bensan hinta vs ihmisoikeudet..

No, miten haluat..

• Wwuwuw kirjoitti:

Vähän kuin Ranskan keltaliivit..

Ranskan keltaliiveillä oli alussa ihan asiallinen meininki, mutta nykyään se vaan hukkuu kaiken muun kaaoksen alle.

• tosi..typy kirjoitti:

Ranskan keltaliiveillä oli alussa ihan asiallinen meininki, mutta nykyään se vaan hukkuu kaiken muun kaaoksen alle.

"Keltaisten liivien liike (ransk. Mouvement des gilets jaunes) on Ranskassa verojen ja elinkustannusten nousua vastustanut kansanliike, joka on järjestänyt maassa mellakoihin johtaneita protesteja. Protestit lähtivät liikkeelle polttoaineverosta, jonka oli tarkoitus vähentää ympäristön kuormitusta. Monet protestoijat pitivät yllä keltaisia huomioliivejä, jotka ovat Ranskassa pakollisia autojen varusteita.

Keltaliiveillä ei ole ollut yhteistä poliittista näkemystä tai ideologiaa."
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Keltaisten_liivien_liike

• Wwuwuw kirjoitti:

Bensan hinta vs ihmisoikeudet..

No, miten haluat..

Nuo ihmisoikeusöyhötykset vaan niin naurettavia kjun öyhötetään siellä missä asiat ovat hyvin, jopa suhteettoman hyvin öyhöttäjien omaan käytökseen nähden. Jossain vähän kovemmassa paikassa Georgen rikoshistorialla ukko olisi jo aiemmin kadonnut kartalta mutta koska saanut öyhöttää ja ryöstellä vapaassa maassa, jossa silkkihansikkain kohdellaan sai öyhöttää ihan rauhassa ja lähteä levittämään koronaansa muista piittaamatta.

https://www.youtube.com/watch?v=V5WD9mX5dOg

• Harmaaritari kirjoitti:

Nuo ihmisoikeusöyhötykset vaan niin naurettavia kjun öyhötetään siellä missä asiat ovat hyvin, jopa suhteettoman hyvin öyhöttäjien omaan käytökseen nähden. Jossain vähän kovemmassa paikassa Georgen rikoshistorialla ukko olisi jo aiemmin kadonnut kartalta mutta koska saanut öyhöttää ja ryöstellä vapaassa maassa, jossa silkkihansikkain kohdellaan sai öyhöttää ihan rauhassa ja lähteä levittämään koronaansa muista piittaamatta.

https://www.youtube.com/watch?v=V5WD9mX5dOg

No kuule niinpä niin ja nii ..🙄

• tosi..typy kirjoitti:

Niinhän se aina tuppaa olemaan isoissa mielenosoituksissa..

• Wwuwuw kirjoitti:

Niinhän se aina tuppaa olemaan isoissa mielenosoituksissa..

Koska kukaan ei oikeastaan ota vastuuta mistään, homma lähtee lapasesta ja eskaloituu väkivallaksi. Niinhän siinä käy.

• Anonyymi

Nulikat asialla mutta niitä ei kukaan rankaise. Vaikea kuvitella että tuollaista tekee muu kuin alle 18 v nulikka

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      227
      1983
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1758
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      56
      1251
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1075
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      998
    6. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      950
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      865
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      864
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      802
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      794
    Aihe