Alipainoiselta ruikulamieheltä. Itse olen naisellinen ja muodokas sekä treenaan. (166/60) Ei siinä miehessä muuta vikaa ollut, mutta tuskin jaksaa nostaa edes maitotölkkiä.
Ja kun ei ruikulamuoto oikein sytytä seksuaalisesti..
Miten hän uskalsi laittaa minulle treffikutsun? Luuliko hän, että hänellä olisi mahiksia minuun? :(
Sain treffikutsun
11
<50
Vastaukset 11
- Anonyymi
Hyii. Joo mäki oon saanu joskus. Söis jotain 💀 Ugh. Tulee kylmät väreet. Luut vaan kolisee 😂
Ei se LIIAN ylipainoinen mieskään ole sen parempi.
Tuli kans mieleen;
Jännä että yleisesti nainen ei saa olla ees vähän tukeva, mutta mies saa ja se on useimmiten ok naisille sekä miehille. Yhteisölle yleisesti. Jänniä käsityksiä. Sit kuitenkin läskimiehet iskee "laihanaisia" tai treenattuja. Tai miksei normejakin..
Odotappa vaan kun pyöreä nainen tekee saman miehelle. Kauhea ulina.
Ulkonäkökeskeiset paskat!!! Herätkää. Ei toisen mieltymyksiä voi tietää ellei niitä ole erikseen sanottu jossain deittiprofiilissa yms. Jättäkää vastaamatta tai vastatkaa ystävällisesti ettemme taida sopia toisillemme. - Anonyymi
Kukkakepiksi heitä kutsukaamme. 🌻🔨
- Anonyymi
Kuivan kesän oraviksi :D
- Anonyymi
kiitoksia, mutta silti näköjään kelpasin, kun tulit paikan päälle. =)
- Anonyymi
ai, että. jotain hyötyä siitäkin että vuosien aikana ollut väsynyt ja sairas,
sairaus on pelastanut minut, jipii! kyllä minä tästä vielä plösistyn lisääkin
vielä odotas, vain. 😁 - Anonyymi
Miehen pitää olla lihava iso mies. Kaikki muut miehet on kelvottomia
- Anonyymi
Ei todella. Ainakaan näin hoikan naisen mielestä.
- Anonyymi
Rasittavia nää ulkonäköjutut. Ulkonäkö vaikuttaa parinvalintaan, mutta se, mitä sisällä on, vaikuttaa siihen, tuleeko suhteesta muuta kuin kärsimystä.
Näin nyt kun ollaan tässä kuvia kehuttu, niin sanon tähän:
Juurikin näin.
Sisältö pitää aina tarkistaa, eikä luottaa pakkaukseen.- Anonyymi
Puhunevat lompakosta eikä sen omistajasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 126858
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.26831Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s40733- 39705
Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?47630Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?67558Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?57555- 76547
- 34525
- 53516