Alipainoiselta ruikulamieheltä. Itse olen naisellinen ja muodokas sekä treenaan. (166/60) Ei siinä miehessä muuta vikaa ollut, mutta tuskin jaksaa nostaa edes maitotölkkiä.
Ja kun ei ruikulamuoto oikein sytytä seksuaalisesti..
Miten hän uskalsi laittaa minulle treffikutsun? Luuliko hän, että hänellä olisi mahiksia minuun? :(
Sain treffikutsun
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyii. Joo mäki oon saanu joskus. Söis jotain 💀 Ugh. Tulee kylmät väreet. Luut vaan kolisee 😂
Ei se LIIAN ylipainoinen mieskään ole sen parempi.
Tuli kans mieleen;
Jännä että yleisesti nainen ei saa olla ees vähän tukeva, mutta mies saa ja se on useimmiten ok naisille sekä miehille. Yhteisölle yleisesti. Jänniä käsityksiä. Sit kuitenkin läskimiehet iskee "laihanaisia" tai treenattuja. Tai miksei normejakin..
Odotappa vaan kun pyöreä nainen tekee saman miehelle. Kauhea ulina.
Ulkonäkökeskeiset paskat!!! Herätkää. Ei toisen mieltymyksiä voi tietää ellei niitä ole erikseen sanottu jossain deittiprofiilissa yms. Jättäkää vastaamatta tai vastatkaa ystävällisesti ettemme taida sopia toisillemme. - Anonyymi
Kukkakepiksi heitä kutsukaamme. 🌻🔨
- Anonyymi
Kuivan kesän oraviksi :D
- Anonyymi
kiitoksia, mutta silti näköjään kelpasin, kun tulit paikan päälle. =)
- Anonyymi
ai, että. jotain hyötyä siitäkin että vuosien aikana ollut väsynyt ja sairas,
sairaus on pelastanut minut, jipii! kyllä minä tästä vielä plösistyn lisääkin
vielä odotas, vain. 😁 - Anonyymi
Miehen pitää olla lihava iso mies. Kaikki muut miehet on kelvottomia
- Anonyymi
Ei todella. Ainakaan näin hoikan naisen mielestä.
- Anonyymi
Rasittavia nää ulkonäköjutut. Ulkonäkö vaikuttaa parinvalintaan, mutta se, mitä sisällä on, vaikuttaa siihen, tuleeko suhteesta muuta kuin kärsimystä.
Näin nyt kun ollaan tässä kuvia kehuttu, niin sanon tähän:
Juurikin näin.
Sisältö pitää aina tarkistaa, eikä luottaa pakkaukseen.- Anonyymi
Puhunevat lompakosta eikä sen omistajasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 935984
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262085Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764