Punastumisesta

Anonyymi

Mietin sitä, että jos et ole minusta kiinnostunut, miksi punastuit silloin kerran?

Juttelimme samalla, kun minä tein töitä. Kun katsoin sinuun, katsoit alas ja olit punastunut. Minä kyllä huomasin sen, mutta en tietenkään kommentoinut sitä.

Tämä olkoon myös vinkki, koska olimme paikalla kahdestaan ja kukaan muu ei tiedä tästä.

17

662

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mihin päin menee?

      • Anonyymi

        Tämä tapahtui pääkaupunkiseudulla.


    • Anonyymi

      ppprrrr... kun ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      nyt riittää, lopetan työt siellä.

    • Anonyymi

      Lukuisia syitä ainakin mulla.
      Ei pelkkä punastuminen tarkoita kiinnostusta.

    • Anonyymi

      Se on niin söpistä ja hellyyttävän näköistä kun mies punastuu. Mä menettisin varmaan heti sydämeni sellaiselle söpikselle.

      • Anonyymi

        Kyseessä oli mies. Ja siinä vaiheessa olin jo menettänyt sydämeni.


    • Anonyymi

      Ei kaikkia asioita voi hallita ooh,,;)

      • Anonyymi

        No ei voi. Mietin, että oliko tilanteessa jotakin erityisen hämmentävää. Se, että olimme kahdestaan vai sanoinko tai teinkö jotakin, mistä se johtui.


    • Anonyymi

      Olenko sanonut, että en ole kiinnostunut? Eiköhän tuo ole merkki kiinnostuneisuudesta.

      • Anonyymi

        No ei hän ole sanonut, ettei olisi kiinnostunut. Ei kyllä myöskään, että olisi kiinnostunut. Minä olen yrittänyt tulkita mielestäni ristiriitaisia viestejä. Kuumaa-kylmää-kuumaa-kylmää.


      • Anonyymi

        Voi se tarkoittaa myös verenpaineen nousua kun toinen ei vaan älyä lopettaa.


    • Anonyymi

      Yht'äkkiä mielessä käväisi ajatus meistä pöydällä tositoimissa. Kai siinä tilanteessa hämmentyy kokeneempikin. Huh huh!

      • Anonyymi

        Olis kyllä ollut erikoinen paikka sellaiselle toiminnalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis kyllä ollut erikoinen paikka sellaiselle toiminnalle.

        No sepä se, eihän se nyt olisi mitenkään ollut soveliasta että siellä. Huh huh! Kyllä mieli heittää kummallisia kangastuksia kesken muun asiallisen. Sitten sitä saa punastella tuhmille ajatuksilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sepä se, eihän se nyt olisi mitenkään ollut soveliasta että siellä. Huh huh! Kyllä mieli heittää kummallisia kangastuksia kesken muun asiallisen. Sitten sitä saa punastella tuhmille ajatuksilleen.

        Onneksi minulla ei ikinä ole ollut hänestä tuhmat mielessä. 😇


    • Anonyymi

      Punastuin ehkä siksi että olit niin lähellä ja vieläpä puhuit minulle jotakin ihan normaalisti.

      En kyllä muista että mitä mutta normaalilla äänellä.

      Ja se että teit samalla jotakin.

      Häkellyin oikeastaan ja sanat jäi lähes kurkkuun kun ei mulle ole koskaan puhuttu mitään noin normaalisti.

      Et ivannut kai huomasit että se oli mulle vaikea tilanne.

      En osannut aavistaa että joku poika nyt sitten vaikka puhuu mulle normaalisti .

      Itse kun lukeudun nykyään kai lapsiin.

      Mutta uskontopiirit on mulle tärkeitä

      Johtuen monestakin syystä.

      En rupea niitä tässä selittämään mutta kuitenkin

      Liene viimeinen mahdollisuus

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      352
      3972
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1739
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      196
      1259
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe