Punastumisesta

Anonyymi

Mietin sitä, että jos et ole minusta kiinnostunut, miksi punastuit silloin kerran?

Juttelimme samalla, kun minä tein töitä. Kun katsoin sinuun, katsoit alas ja olit punastunut. Minä kyllä huomasin sen, mutta en tietenkään kommentoinut sitä.

Tämä olkoon myös vinkki, koska olimme paikalla kahdestaan ja kukaan muu ei tiedä tästä.

17

755

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mihin päin menee?

• Anonyymi

Tämä tapahtui pääkaupunkiseudulla.

• Anonyymi

ppprrrr... kun ei kiinnosta.

• Anonyymi

nyt riittää, lopetan työt siellä.

• Anonyymi

Lukuisia syitä ainakin mulla.
      Ei pelkkä punastuminen tarkoita kiinnostusta.

• Anonyymi

Se on niin söpistä ja hellyyttävän näköistä kun mies punastuu. Mä menettisin varmaan heti sydämeni sellaiselle söpikselle.

• Anonyymi

Kyseessä oli mies. Ja siinä vaiheessa olin jo menettänyt sydämeni.

• Anonyymi

Ei kaikkia asioita voi hallita ooh,,;)

• Anonyymi

No ei voi. Mietin, että oliko tilanteessa jotakin erityisen hämmentävää. Se, että olimme kahdestaan vai sanoinko tai teinkö jotakin, mistä se johtui.

• Anonyymi

Olenko sanonut, että en ole kiinnostunut? Eiköhän tuo ole merkki kiinnostuneisuudesta.

• Anonyymi

No ei hän ole sanonut, ettei olisi kiinnostunut. Ei kyllä myöskään, että olisi kiinnostunut. Minä olen yrittänyt tulkita mielestäni ristiriitaisia viestejä. Kuumaa-kylmää-kuumaa-kylmää.

• Anonyymi

Voi se tarkoittaa myös verenpaineen nousua kun toinen ei vaan älyä lopettaa.

• Anonyymi

Yht'äkkiä mielessä käväisi ajatus meistä pöydällä tositoimissa. Kai siinä tilanteessa hämmentyy kokeneempikin. Huh huh!

• Anonyymi

Olis kyllä ollut erikoinen paikka sellaiselle toiminnalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olis kyllä ollut erikoinen paikka sellaiselle toiminnalle.

No sepä se, eihän se nyt olisi mitenkään ollut soveliasta että siellä. Huh huh! Kyllä mieli heittää kummallisia kangastuksia kesken muun asiallisen. Sitten sitä saa punastella tuhmille ajatuksilleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sepä se, eihän se nyt olisi mitenkään ollut soveliasta että siellä. Huh huh! Kyllä mieli heittää kummallisia kangastuksia kesken muun asiallisen. Sitten sitä saa punastella tuhmille ajatuksilleen.

Onneksi minulla ei ikinä ole ollut hänestä tuhmat mielessä. 😇

• Anonyymi

Punastuin ehkä siksi että olit niin lähellä ja vieläpä puhuit minulle jotakin ihan normaalisti.

En kyllä muista että mitä mutta normaalilla äänellä.

Ja se että teit samalla jotakin.

Häkellyin oikeastaan ja sanat jäi lähes kurkkuun kun ei mulle ole koskaan puhuttu mitään noin normaalisti.

Et ivannut kai huomasit että se oli mulle vaikea tilanne.

En osannut aavistaa että joku poika nyt sitten vaikka puhuu mulle normaalisti .

Itse kun lukeudun nykyään kai lapsiin.

Mutta uskontopiirit on mulle tärkeitä

Johtuen monestakin syystä.

En rupea niitä tässä selittämään mutta kuitenkin

Liene viimeinen mahdollisuus

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      172
      1954
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      76
      1412
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      182
      1374
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      10
      1107
    5. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      39
      1026
    6. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      951
    7. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      94
      814
    8. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      38
      795
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      795
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      49
      755
    Aihe