Olen ollut pian 3v työssä. Se on asiakaspalvelu työ ja vihaan sitä. Teen silti kuitenkin kaikkeni, että olen ystävällinen. Siellä on kuitenkin niin kiire, että se varmasti näkyy. Olen nyt saanut 4x huonoa palautetta, kaksi niistä asiakkaista ei ollut ihan kaikki kotona.. Pomoni sanoi että asia on ok, mutta pelkään silti että saan potkut.
Saan myös hyviä palautteita.
Olen ystävällinen, joustava, tuloksellinen ja handlaan työn hyvin. Pelkään kuitenkin jatkuvasti, että teen kiireen vuoksi virheen ja se selviää ja saan potkut. En vain pääse yli tuosta. Nyt velloin noissa huonoissa palautteissa, joten pelkään että asiakkaat aistivat mun ahdistuksen -> huono asiakaspalvelu.
Olen todella herkkä ja jos minulla on huolia omassa elämässä niin ehkä se näkyy. Pelottaa ja hävettää jos saan potkut kun olen tehnyt kaikkeni.
Sain kerran potkut aspa työstä varmaan 8v sitten joten se pelottaa. Että asia toistuu.
Pelottaa että saan potkut
2
498
Vastaukset
- Anonyymi
jos kerta vihaat työtäsi niin onko sillä sitten niin väliä jos saatkin potkut?
Toki uskosisin että kirjoittelusta päätellen olet senverta tunnollinen ettei muutama negatiivinen palaute paina yhtään vaakakupissa , niitä valittäjia löytyy aina ja kaikille,,
Tulevaisuuden epävarmuuus varmasti pelottaa ,mutta aloita jo tänään uuden itsellesi paremman työpaikan etsiminen ja vaihdat työpaikkaa ennekuin saat potkut - Anonyymi
Mikä ihme saa jonkun tekemään 3 vuotta työtä jota inhoaa? Ja oot vielä ennenkin ollut aspahommissa ja saanut sieltä potkut.
Kyllä sä olisit saanut jonkun mukavemman työpaikan itsellesi hankittua tässä 3 vuoden aikanakin. Jos aspahommat ei sovi sulle, niin ne ei sovi. Ei sovi mullekaan, kun inhoan vastata tyhmiin kysymyksiin päivästä toiseen. Sen takia en teekään aspahommia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756