Pelottaa että saan potkut

Anonyymi

Olen ollut pian 3v työssä. Se on asiakaspalvelu työ ja vihaan sitä. Teen silti kuitenkin kaikkeni, että olen ystävällinen. Siellä on kuitenkin niin kiire, että se varmasti näkyy. Olen nyt saanut 4x huonoa palautetta, kaksi niistä asiakkaista ei ollut ihan kaikki kotona.. Pomoni sanoi että asia on ok, mutta pelkään silti että saan potkut.
Saan myös hyviä palautteita.

Olen ystävällinen, joustava, tuloksellinen ja handlaan työn hyvin. Pelkään kuitenkin jatkuvasti, että teen kiireen vuoksi virheen ja se selviää ja saan potkut. En vain pääse yli tuosta. Nyt velloin noissa huonoissa palautteissa, joten pelkään että asiakkaat aistivat mun ahdistuksen -> huono asiakaspalvelu.

Olen todella herkkä ja jos minulla on huolia omassa elämässä niin ehkä se näkyy. Pelottaa ja hävettää jos saan potkut kun olen tehnyt kaikkeni.

Sain kerran potkut aspa työstä varmaan 8v sitten joten se pelottaa. Että asia toistuu.

2

498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

jos kerta vihaat työtäsi niin onko sillä sitten niin väliä jos saatkin potkut?
      Toki uskosisin että kirjoittelusta päätellen olet senverta tunnollinen ettei muutama negatiivinen palaute paina yhtään vaakakupissa , niitä valittäjia löytyy aina ja kaikille,,

Tulevaisuuden epävarmuuus varmasti pelottaa ,mutta aloita jo tänään uuden itsellesi paremman työpaikan etsiminen ja vaihdat työpaikkaa ennekuin saat potkut

• Anonyymi

Mikä ihme saa jonkun tekemään 3 vuotta työtä jota inhoaa? Ja oot vielä ennenkin ollut aspahommissa ja saanut sieltä potkut.

Kyllä sä olisit saanut jonkun mukavemman työpaikan itsellesi hankittua tässä 3 vuoden aikanakin. Jos aspahommat ei sovi sulle, niin ne ei sovi. Ei sovi mullekaan, kun inhoan vastata tyhmiin kysymyksiin päivästä toiseen. Sen takia en teekään aspahommia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe