Miksi sä et voi ymmärtää että en ole koskaan ollut kiinnostunut m henkilöistä!!!!! voitko kertoa ketkä muut kirjaimet sinua häiritsee!!
Luuletko että minä en huomannut että olet mustasukkainen m henkilöistä?
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Anna mä yritän arvata olet mustasukkainen myös sille kenen kanssa mulla on lapset??? siitä ei todellakaan voi olla mustasukkainen!! tiedät että en koskaan ole tykännyt hänestä
- Anonyymi
Kummallista että kirjoitat juuri näistä vihjeitä mutta et voi suoraan kirjoittaa totuutta oletko mustasukkainen minusta
- Anonyymi
Hei aikuisten oikeesti hoitakaa mustasukkas ja parisuhteenne irlissä toi on niin vitu naurettavaa lukee palstal tälläst draamaa ja avautumista!!
- Anonyymi
Ei ole mitään parisuhdetta vielä
- Anonyymi
Voiko ihan rehellisesti kysyä sinulta että oletko kirjsimellisesti mustasukkainen kaikista ympärillä olevista ihmisistä jotka ovat minun elämässäni!!??? ja rehellinen vastaus tähän!! olen kyllä lukenut Jo kaikki kirjoituksesi joten anonyymisti voit minulle myöntää että mistä olet mustasukkainen niin osaisin paremmin ymmärtää sinun temput!!! luuletko että minä haluan riidellä sinun kanssasi koko ajan?? Sen takia olen kysynyt moneen kertaan että sano suoraan minulle mitä tahansa tunnet jotta meillä ei ole mitään riideltövää!! tiedät että valehtelu ja pelleily ajaa meidät erittäin huonoon väliin! joten oli asia mikä tahansa asia niin rehellinen vastaus on se jota minä arvostan enkä edes suutu siitä kun asia kerrotaan minulle rehellisesti
- Anonyymi
Ja oikeesti ajattelen Nyt niin ne mustasukkainen kirjoitukset ovat täällä palstalla sen takia että tiedät mitä mieltä olisin siitä jos esimerkiksi puoliso on niin mustasukkainen että Jo heti ekoilla treffeillä heittää kännykkä roskiin!!? niin Nyt kun mietin niin oletko oikeasti niin mustasukkainen että et halua että mulla olis olleenkaan kännykkää jota et esimerkiksi voisi lukea kuin omaa kännykkää?? ja jos esimerkiksi oltaisiin suhteessa niin olisit tietenkin sitä mieltä että mun kaverit ei ole mun kanssa kahdestaan missään ilman että siitä suutut minulle?? tietenkin minä olisin ymmärtänyt että jos esimerkiksi suhteessa oltaisiin niin ottaisin huomioon sen että mustasukkaisuus on asia jota minä en koskaan halua tahallisesti sinulle tuottaa!! silloin en myöskään menisi kavereita moikkaa kahdestaan!! ja tietenkin minä antaisin kännykän sulle luettavaksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt354236Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.482225Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö471375- 851210
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381158Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251126Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä501081Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161945Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os175879- 57865