En enää tiedä mitä tehdä.... Meillä pienet lapset. Minun täytyy olla kaikessa samaa mieltä tai tulee riita. Hän haukkuu läheiseni hän käy keikka töissä ja antaa vähän rahaa elämiseen siksi hän saa kohdella minua ihan miten haluaa hän ei puutu lapsien hoitoon teen kaiken kodissa. Lisäksi leikkaan nurmikon joka on iso, teen puut ehdin nukkua n.4h yössä silti hänen mielestä olen laiska. Passaan häntä aina kun hän on kotona koska se kuuluu minulle.
Henkinen väkivalta
7
343
Vastaukset
- Anonyymi
Lähteä kannattaa! Se toki helpommin sanottu kuin tehty, mutta kuitenkin.
Kuulostaa siltä että kannatta erota. Erossa raskainta on yrittää sopia lasten asiat. Ei se helppoa ole. Mutta joskus pakko tehdä. Itse erosin kun kunnioitus loppui. Hyvä että pääsin hänestä eroon. Lasten suhteen tulee surua, mutta olet paremmassa asemassa, koska olet äiti.
- Anonyymi
Kerrotko että sinä käyt palkkatyössä, hoidat kodin ja lapset? Miehesi silloin tällöin antaa tuhat, parituhatta euroa elämiseensä teidän yhteiseen kassaan?
Miehen osallistuminen missään muodoissa ei edusta vastuuntuntoista perheen isää eikä perheensä huoltajaa.
Sinä varmasti pärjäisit ilman hänen kuvioissa olemistaan. Olethan pärjännyt tähänkin saakka. Jos mies päätyy ulkoruokintaan, ainoa mitä tapahtuu on se että riitely ja eripuraisuus loppu. Sinä voit tulla töistä rauhalisen kotiin ja keskittää 100% kaiken energiasi huolellisesti ja hyvin harkiten hankkimiin lapsiisi.
Lapsesi ovat sinun ensisijainen vevollisuus, ei perhettä repivä mies. - Anonyymi
Kuulostaa aika paljon mun mieheltäni.
Olen kotona lasten kanssa, mies käy töissä joten hän on taloudellisessa ylivallassa. Mies päättää, mitä kaupasta ostetaan ja kuinka usein. Hän päättää, miten kotia laitetaan, minun tehtävä on vain huolehtia siivouksesta. Kaikki mitä teen, on joko väärin tai muuten riittämätöntä. Aina sanotaan, että pitää asettaa rajoja, kertoa toiselle ettei halua tulla kohdelluksi niin tai näin, mutta aina kun yritän kertoa hänelle missä rahani menevät, hän raivostuu. Uhkailu ja kiristys on jatkuvasti läsnä, jotta mies saa minut toimimaan niin kuin itse haluaa. Miksi en ole jo eronnut? Mies uhkaa pitää lapset itsellään, aikoo kertoa kaikille miten olen hullu ja kyvytön äidiksi. On siis turha kuvitella, että pystyisimme sopimaan mistään lasten asioista sovussa, sen sijaan pelkään, että miestäni uskotaan ja menetän lasten huoltajuuden hänelle. Ajatus siitä, että näkisin lapsiani vain silloin tällöin, jos silloinkaan, on niin musertava etten uskalla lähteä viemään eroa eteenpäin.- Anonyymi
^*Rajani, ei rahani :D
- Anonyymi
Kannattaa tehdä suunnitelma, lähdöstä. Asiat järjestyy kyllä. Olin yli 20v henkisen väkivallan alla, joskus fyysisenkin , annoin anteeksi . Silti lopulta tajusin etten halua elää sellaista elämää ja otin asunnon. En saanut erossa mitään. En uskaltanut pitää puoliani. Hän paljastui katkeraksi kiusaajaksi mutta olen onnellinen että elän omaa elämää.
Lukekaa mitä on oikeasti narsisti. Joskus kannattaa ajatella sitä omaa elämää ja mitä haluaa ja mitä ei halua. - Anonyymi
Tuollainen peli ei vetele, ihan törkeää. Tee erosuunnitelma. Kohta numero 1 voisi olla se, että kerrot asiasta kunnan sosiaalityöntekijälle tai lääkärille. Ja myös luotettaville läheisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625